Ieuw, nog nooit gehad gelukkig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je spastische darmen hebt kan je ook bultjes krijgen in je buik die pijn doen.
Kindjes in de buik doen minder pijn.
Alleen eruit krijgen is wat pittiger.
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond filmsquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb ineens zin om spaceballs weer eens te zien
Stel het eens ergens voor?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond films
Dat laatste was een heel groot dingetje iddquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, nog nooit gehad gelukkig.
En deed ook geen pijn, vond het alleen even raar dat ik dat zo goed zag bewegen en kreeg dan alien flashbacks.![]()
En dat laatste was wel een dingetje ja. Maar het wel waard.
Haha, vroeger was er nog wat meer diversiteit in wat ze uitzonden.quote:
Uitzenden?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn om eens alle Mel Brooks films als reeks uit te zenden ipv de zoveelste keer al die Bond films
Ik stream eigenlijk nooit dingenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Uitzenden?
Ik doe daar allang niet meer aan. Maar sommige films zijn wel leuk als marathon
Downloaden kan ook natuurlijkquote:
Misschien juist daarom eens proberen? Ben benieuwd hoe ze reageren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, vroeger was er nog wat meer diversiteit in wat ze uitzonden.
Met die eenheidsworst van tegenwoordig is dat kansloos
Haha nee inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien juist daarom eens proberen? Ben benieuwd hoe ze reageren.
Al heb je wel een redelijk kans dat die films niet door de woke controle komen
Vanaf 1 uur dus?quote:
Dan ben ik nog wel wakkerquote:
Zo leuk weer!quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Eerste update![]()
Dit wil Aoibhin ermee gaan maken:
Voorgerecht: loempiavellen, sugarsnaps, rettich, eieren, kwark en wat dingen die ze nog zelf heeft liggen
Hoofdgerecht: o.a. parelgerst, pompoen, spruitjes, wijn
Toetje: pompoen, ei, kwark, bloem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |