Het helpt al niet als de eerste niet goed gaat nee. Al kan de tweede een hoop goedmaken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hangt bij mij ook af en toe af van hoe de eerste vraag ging, als ik die vernachel is de motivatie al minder
Dan eet je een boterhamquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:03 schreef drakin het volgende:
o ja iets eten, geen zin in om iets te koken eigenlijk
Maar ik heb geen brood in huis en heb ook geen zin in brood smeren.quote:
Eerst naar een hotel bij Schiphol en dan in de nacht naar San Diego. Al 3 keer haar koffer gecheckt. Alles wat ik zeg is fout. Dus ik zeg niks meer.quote:
Oke. Banaan een optie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik heb geen brood in huis en heb ook geen zin in brood smeren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst naar een hotel bij Schiphol en dan in de nacht naar San Diego. Al 3 keer haar koffer gecheckt. Alles wat ik zeg is fout. Dus ik zeg niks meer.
Dat was mijn ontbijt vanmorgen, want ik had geen zin en tijd voor iets andersquote:
Jullie ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:12 schreef drakin het volgende:
Als je maar weet waar je paspoort is, je tickets en geld. Wat je vergeet kun je altijd nog kopen.
Is er iets speciaals in San Diego waar jullie naartoe gaan? Comic Con?
Waarom ga je niet mee?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie ?
De dame gaat zonder mij naar Twitch con.
Iemand moet op de dieren passen, en dit is haar avontuur.quote:
En jij blijft Ljouwert onveilig makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie ?
De dame gaat zonder mij naar Twitch con.
Wens haar een goede vakantiequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet op de dieren passen, en dit is haar avontuur.
Jij gaat ook?quote:
Beterschap RedShoe 🍏quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet op de dieren passen, en dit is haar avontuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |