BBB zit niet meer bij de grootste 4? Nice.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de 4 grootsten mochten meedoen.
En hoezo valt Caroline daar buitenquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de 4 grootsten mochten meedoen.
Nee, anders zou het een debat zijn tussen alleen maar rechts.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:19 schreef Troel het volgende:
[..]
En hoezo valt Caroline daar buitenOf gaat he tniet om de grootste bek
In Nederland wel ja. In veel andere landen doet links qua grote bek prima mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, anders zou het een debat zijn tussen alleen maar rechts.
We zijn hier in Spanje in gesprek en hebben besloten dat we alsnog niet meedoen als Nederland meedoet. Dit in verband met de belachelijke vijandige houding van Nederland wat betreft het accepteren van de Spaanse overheersing en het katholieke geloof.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:50 schreef superniger het volgende:
Oorlog is voorbij.
Nederland kan gewoon naar het songfestival.
Prima. Jullie scoren toch altijd matig. Dus daar missen we niks aan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
We zijn hier in Spanje in gesprek en hebben besloten dat we alsnog niet meedoen als Nederland meedoet. Dit in verband met de belachelijke vijandige houding van Nederland wat betreft het accepteren van de Spaanse overheersing en het katholieke geloof.
Omdat jullie ons haten en campagne tegen ons voerenquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Prima. Jullie scoren toch altijd matig. Dus daar missen we niks aan.
Daar kan ik niet over oordelen. Ik was toen nog niet in productie genomen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat jullie ons haten en campagne tegen ons voeren
Daarnaast had Eres Tú gewoon moeten winnen natuurlijk.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen. Ik was toen nog niet in productie genomen.
Wij hoeven jullie niet voor schut te zetten. Daar zorgen jullie zelf wel voor.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer gewoon gezellig mee te posten hoorquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:17 schreef NailQueen het volgende:
Verder zou ik dat sneue trolletje gewoon negeren
quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik trouwens de uitslag van september gemist?
quote:1 218 Luctor.et.Emergo
2 217 Strani
3 201 H_T
4 184 Fred_B
5 132 NailQueen
6 120 Arizona
7 104 Redefine
8 98 BillDauterive
9 76 egeltje1985
10 50 Roger_Epiales
11 49 GeorgeM
12 42 Koen66
13 31 usagi414
14 28 Troel
15 22 Momo
15 22 ESF1Gamer
17 21 Yesse
18 18 Meke
19 16 zorro28
20 11 sportfreak
Oh, hadden jullie weer steekpenningen gegeven aan de Duitse jury, en hadden die deze keer niet meegewerkt?quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Met 7 posts per dag winnen is wel kampioen van de armoede hoorquote:
Sowieso.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met 7 posts per dag winnen is wel kampioen van de armoede hoor
Nou wees er maar trots op hoor!quote:
Ja, wat moet je tegen dat soort pareltjes beginnen hè? Dit soort culinaire hoogstandjes sneeuwen volledig onder:quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso.
En dit is de post waarmee hij de winst heeft verzekerd:
[..]
Nou wees er maar trots op hoor!
quote:Op zondag 28 september 2025 13:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Stroop op de hutspot klinkt eigenlijk best als iets wat ik zou willen proberen. Maar dan wel appelstroop.
Zeg dat.quote:
Ik ben het psv van het sc.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met 7 posts per dag winnen is wel kampioen van de armoede hoor
Ik sta daar nog steeds achter.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso.
En dit is de post waarmee hij de winst heeft verzekerd:
[..]
Nou wees er maar trots op hoor!
Dankje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Luctor! Prachtige prestatie! Neem er een van mij!
Ha, terug in de top 10quote:
Fijn om te horen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:42 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenavond. De maandag ook weer doorgekomen.
Lekkere werkdag op kantoor gehad. Tijd vloog voorbij.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Hoe was jullie maandag? Hopelijk iets minder hectisch
Lekker bezigquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Arizona het volgende:
Even mijn postaantal deze maand opkrikken. Top 5 ligt binnen bereik!
Heb je gezwaaid?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekkere werkdag op kantoor gehad. Tijd vloog voorbij.
Gelachen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:50 schreef superniger het volgende:
Oorlog is voorbij.
Nederland kan gewoon naar het songfestival.
218 posts het meeste van de maandquote:
Het is treurig. Toch zien we wat september betreft de negatieve tendens wel is gestopt/gepauzeerd:quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
218 posts het meeste van de maand
Die reclame zou strafbaar moeten zijn. Sowieso is reclame tegenwoordig helemaal kut. Waar is de tijd van Even Apeldoorn Bellen en 'nou hoort ik dat er hier een fuif is'.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:35 schreef H_T het volgende:
'Hier had ik zin in in' werkt me op de zenuwen
Die extra 'in' is me nooit opgevallenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:35 schreef H_T het volgende:
Hoe danquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die extra 'in' is me nooit opgevallen
Dat verschil over hele jaar gezien zal ook wel komen doordat er rondom het ESF zelf (waarschijnlijk) minder gepost is omdat het minder leefde.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is treurig. Toch zien we wat september betreft de negatieve tendens wel is gestopt/gepauzeerd:
Posts in september
2025: 1.706
2024: 1.455
2023: 3.142
2022: 4.038
2021: 5.758
2020: 18.459
2019: 13.211
Echter, als we naar het totaal van januari tot en met september kijken van vorig jaar in vergelijking met dit jaar, zien we wel dat we dit jaar maar zo'n twee derde van het postaantal hebben.
Totaal Jan-Sep 2024: 36.615
Totaal Jan-Sep 2025: 24.850
Lucky you.quote:
Die is vreselijk ja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:35 schreef H_T het volgende:
Het is treurig gesteld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is treurig. Toch zien we wat september betreft de negatieve tendens wel is gestopt/gepauzeerd:
Posts in september
Echter, als we naar het totaal van januari tot en met september kijken van vorig jaar in vergelijking met dit jaar, zien we wel dat we dit jaar maar zo'n twee derde van het postaantal hebben.
alvast veel plezier daar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
Net een treinticket geboekt om eind november naar Keulen te gaan voor de kerstmarkt. Dan dan samen met broer, schoonzus en mijn nichtjes dat weekend daar![]()
Is dat voor heel ESF of voor de SC alleen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Posts in september
Die Duitse kerstmarkten zijn altijd wel erg leuk. Wij gaan als we gaan meestal naar Aachen, maar Keulen is ook zeker de moeite.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
Net een treinticket geboekt om eind november naar Keulen te gaan voor de kerstmarkt. Dan dan samen met broer, schoonzus en mijn nichtjes dat weekend daar![]()
En dat gaat komend jaar nog erger worden. Of er moet een wonder gebeuren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat voor heel ESF of voor de SC alleen?
In beide gevallen speelt wat @:redefine zegt overigens wel mee natuurlijk, dat het ESF in populariteit heeft ingeboet.
Danke schön.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alvast veel plezier daar.
Het lijkt mij ook een leuke stad. Wel al een keer eerder geweest, maar toen niet veel kunnen zien. Was ook bepaald geen uitje toen, want werd geopereerd aan een hernia. Uitkomst was dan wel weer positiefquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Duitse kerstmarkten zijn altijd wel erg leuk. Wij gaan als we gaan meestal naar Aachen, maar Keulen is ook zeker de moeite.
Als Nederland niet meedoet en we dus niet voor het vlaggetje kunnen juichen, gaat het aantal dagjesmensen zonder twijfel flink omlaag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat gaat komend jaar nog erger worden. Of er moet een wonder gebeuren.
Dat sowieso. Maar dat zou vooral nog betekenen dat Israël gewoon vrolijk meedoet en met een oerdegelijke en saaie inzending gaat winnenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Nederland niet meedoet en we dus niet voor het vlaggetje kunnen juichen, gaat het aantal dagjesmensen zonder twijfel flink omlaag.
Wij zijn er vorig jaar een weekend geweest (een dag Keulen en een dag Phantasialand). De oorlog heeft de stad uiteraard flink beschadigd, maar de Dom staat er nog en in kerstsfeer valt dat sowieso minder op. Met jonge kinderen is het wel leuk om een rondje te maken over de brug over de Rijn, dan door een park met een speeltuin en een treintje en dan met de kabelbaan weer terug de rivier over.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een leuke stad. Wel al een keer eerder geweest, maar toen niet veel kunnen zien. Was ook bepaald geen uitje toen, want werd geopereerd aan een hernia. Uitkomst was dan wel weer positief
Ik vond het een van de leukste kerstmarkten waar ik geweest benquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef Redefine het volgende:
Dat is wel een goede tip, want jongste nichtje heeft vaak nogal een hekel aan ergens naar toe lopen. Nou ja tenzij het een hele dag in een pretpark, speeltuin of dierentuin isquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij zijn er vorig jaar een weekend geweest (een dag Keulen en een dag Phantasialand). De oorlog heeft de stad uiteraard flink beschadigd, maar de Dom staat er nog en in kerstsfeer valt dat sowieso minder op. Met jonge kinderen is het wel leuk om een rondje te maken over de brug over de Rijn, dan door een park met een speeltuin en een treintje en dan met de kabelbaan weer terug de rivier over.
De televoting waarschijnlijk nog steeds. En dan wint uiteindelijk Frankrijk of Noorwegen ofzo, als rijk West-Europees land dat toevallig het beste juryliedje stuurde.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat zou vooral nog betekenen dat Israël gewoon vrolijk meedoet en met een oerdegelijke en saaie inzending gaat winnen
Dat zou kunnen. Al verwacht ik dat het niet stemmen vanuit de jury wel wegvalt als er geen echte stemming komt over het meedoen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De televoting waarschijnlijk nog steeds. En dan wint uiteindelijk Frankrijk of Noorwegen ofzo, als rijk West-Europees land dat toevallig het beste juryliedje stuurde.
Ja, als dat zou gebeuren kan je de winnaar wel opschrijven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Al verwacht ik dat het niet stemmen vanuit de jury wel wegvalt als er geen echte stemming komt over het meedoen.
Dan hebben we toch mooi een winnaar die de top twintig van Spotify amper weet te halen...quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als dat zou gebeuren kan je de winnaar wel opschrijven.
Ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik ben dus weer terug van sporten.
auw.quote:
Wij gaan meestal naar Münster, die is het dichtstbij voor ons.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vond het een van de leukste kerstmarkten waar ik geweest ben
Wij zijn in Coronatijd naar Keulen geweest. Toen vonden we het een beetje sfeerloosquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook een leuke stad. Wel al een keer eerder geweest, maar toen niet veel kunnen zien. Was ook bepaald geen uitje toen, want werd geopereerd aan een hernia. Uitkomst was dan wel weer positief
quote:
Hopelijk hersteld het grotendeels na een goede nachtrust. En scheelt dat je morgen thuiswerkt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 21:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Doet vies pijn, mijn buitenste knieband voelt helemaal beurs
Ja, ik hoop het. Straks even een paracetamol voor het slapen en dan morgen hopelijk wat minder lastquote:Op maandag 13 oktober 2025 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hopelijk hersteld het grotendeels na een goede nachtrust. En scheelt dat je morgen thuiswerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |