Ik heb de oplossing voor dit probleemquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
GATVERDAMME IK HEB GERARD JOLING OP TV GEZIEN![]()
Ik begrijp ontzettend goed hoe erg de woningmarkt is maar het zou mij niets verbazen als RTL gewoon acteurs inhuurt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben de kamerleden van de PVV weer wat filmpjes in elkaar gedraaid via ChatGPT?
Nee NQ deze grap heb je al gemaakt. Je moet wel blijven vernieuwen, anders stagneer je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing voor dit probleem
Bekijk deze YouTube-video
Ja maar het is gewoon leuk om jou hiermee te plagenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee NQ deze grap heb je al gemaakt. Je moet wel blijven vernieuwen, anders stagneer je.
Ja dat snap ik, ik snap dat mijn pijn jou plezier doet. Maar we moeten wel blijven variëren in hoe we elkaar hier precies een slechte dag bezorgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon leuk om jou hiermee te plagen
Ja maar dan geldt dat ook voor de Ed Sheeran grappen. Dan moeten we een rechte lijn trekkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik snap dat mijn pijn jou plezier doet. Maar we moeten wel blijven variëren in hoe we elkaar hier precies een slechte dag bezorgen.
Ja absoluut, die verantwoordelijkheid dragen we allen!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar dan geldt dat ook voor de Ed Sheeran grappen
Ja precies. Dit soort grappen moet je variëren met 'Spanjaarden zijn lui, dit komt morgen wel, wanneer worden Baskenland en Catalonië onafhankelijk, Despacito en FC Barcelona is jouw favoriete club.' Dat houdt het fris.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik snap dat mijn pijn jou plezier doet. Maar we moeten wel blijven variëren in hoe we elkaar hier precies een slechte dag bezorgen.
Ik mijn best doen? Nooitquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Strani het volgende:
Behalve @:Redefine. Hij doet gewoon z'n best en dat vind ik super knap van 'm
Ik wil hier woedend op reageren maar dat komt morgen wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Dit soort grappen moet je variëren met 'Spanjaarden zijn lui, dit komt morgen wel, wanneer worden Baskenland en Catalonië onafhankelijk, Despacito en FC Barcelona is jouw favoriete club.' Dat houdt het fris.
Dat zijn geen grappen, maar hints om jouw radio op een andere zender te zetten zodat we je er niet meer over horen klagen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar dan geldt dat ook voor de Ed Sheeran grappen. Dan moeten we een rechte lijn trekken
Ik had al het vermoeden dat je er te lui voor was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil hier woedend op reageren maar dat komt morgen wel.
Oh ja dit is wel een goeie. Ja, dit is het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen, maar hints om jouw radio op een andere zender te zetten zodat we je er niet meer over horen klagen.
Helaas heeft het net zo weinig succes als de grappen over pakketjesleedquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dit is wel een goeie. Ja, dit is het.
Neequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
En, hebben jullie al meer vertrouwen in de politiek dan een uur geleden?
Immens. Wat wel zal komen omdat ik niet heb gekeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik kon het niet meer aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Dat snap ik heel goed. Het is gewoon alleen maar bekvechten, cynisch nee schudden op de achtergrond en klagen over de andere partijen. Ik vind Bontebal nog het redelijkst overkomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet. Ik kon het niet meer aan.
Nee, en ik heb niet eens gekeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik had het vrij snel na het begin al afgezet, toen Dilan aan het woord was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik bedenk nu pas dat de BBB er helemaal niet was. Niet dat ik op ze ga stemmen, echt totaal niet, maar ik had verwacht dat Caroline ook aan de debatten zou meedoen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Alleen de 4 grootsten mochten meedoen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedenk nu pas dat de BBB er helemaal niet was. Niet dat ik op ze ga stemmen, echt totaal niet, maar ik had verwacht dat Caroline ook aan de debatten zou meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |