Daar zijn ze wel bekend met een sterke leider die de beslissingen nam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanje
Ja, maar dat ben ik al langer. Het is allemaal zo korte termijn tactiek. Wat kunnen we op korte termijn bereiken zodat de mensen straks weer op ons stemmen? Ik had ook wel echt respect voor het CDA dat de niet meegingen in die onzin moties die puur bedoeld zijn om plaatjes voor Instagram te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel. Wat ik laatst ook al eens benoemde, ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de politiek an sich
Ja dat is wel waar jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel bekend met een sterke leider die de beslissingen nam.
Ja, helaas welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar jaEn daar hebben we nog steeds last van.
Nou, zolang zijn de na-effecten van de Hertog van Alva nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar jaEn daar hebben we nog steeds last van.
Dank je, was een hele mooie reis.quote:
Truste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel snel naar bed zo, morgen gaat de wekker weer om 3:45
Aan Denemarken is eigenlijk alles wel goed bevallen (zeker vergeleken met Duitsland waar we eerst doorheen moesten), zelfs het weer is daar mooi als het niet mooi is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is je het beste bevallen aan Denemarken en wat het minst?
Zolang je deze maar niet te vaak gehoord hebt is het goed: hold kæftquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alleen die taal blijft onontcijferbaar natuurlijk.
Poeh dat is bijna nog niet morgen te noemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel snel naar bed zo, morgen gaat de wekker weer om 3:45
Hij had het weer eens over verbinding, brrr. Zo’n modewoord.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb het debat aan en vind Rob Jetten nu alweer een lul
Ik was Yesilgoz alweer beu, dus uitgezet. Ook mooie tijd om te gaan slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik ga mijn mening over Yesilgöz even voor mij houdenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
De hardwerkende Nederlander. Die moet toch juist niet op de vvd stemmen. 🤔quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij had het weer eens over verbinding, brrr. Zo’n modewoord.
En Dilan heeft alweer een paar keer de hardwerkende Nederlander benoemd.
Ik ben het alweer zat v
Ik wil graag weten wat jouw mening is over die heks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over Yesilgöz even voor mij houden
Klopt. De VVD is er alleen voor de Nederlander die vermogen hard laat werken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander. Die moet toch juist niet op de vvd stemmen. 🤔
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat jouw mening is over die heks.
Ik kijk niet, maar ik twijfel er niet aan dat dit correct is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ja, daar zal eerst een verkiezingsnederlaag overheen moeten gaan blijkbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Arizona het volgende:
De VVD moet Dilan echt aan de kant schuiven.
Eens met al jouw omschrijvingen. Ze zou het ook goed doen bij Expeditie Robinson.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.
Buiten dat vind ik haar altijd praten alsof ze een kleuterklas leidt. Haar stem, cadans etc.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.
quote:
Johnny?quote:
Ik heb het geluid uitgezet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten dat vind ik haar altijd praten alsof ze een kleuterklas leidt. Haar stem, cadans etc.
Omdat PVV en GL/PvdA lang gedacht werden ruim de grootste te worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Waarom wordt Bontenbal als outsider gezien?
Fons Lambie, politiekkenner van RTLquote:
Die is met Sjonnie op de Sita meegekomenquote:
Zou wel slim zijn aangezien die binnenkort waarschijnlijk zonder werk zit.quote:
Lul vind ik hem niet maar ik snap niet van mezelf waarom ik ooit op hem gestemd hebquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
What's another election.quote:
Ach, ik heb drie keer gestemd op partijen die 0 zetels haaldenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lul vind ik hem niet maar ik snap niet van mezelf waarom ik ooit op hem gestemd heb
Als hij bij Eva of zo zit vind ik 'm juist weer behoorlijk sympathiek en overtuigend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lul vind ik hem niet maar ik snap niet van mezelf waarom ik ooit op hem gestemd heb
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
GATVERDAMME IK HEB GERARD JOLING OP TV GEZIEN![]()
Ik vermoed omdat je op de partij stemdequote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer een nieuwe tv kopenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
Dat moet dan wel even wachten tot na zijn oogoperatiequote:
Hebben de kamerleden van de PVV weer wat filmpjes in elkaar gedraaid via ChatGPT?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik vraag me af hoe echt dit fragment is
Ik heb de oplossing voor dit probleemquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp ontzettend goed hoe erg de woningmarkt is maar het zou mij niets verbazen als RTL gewoon acteurs inhuurt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben de kamerleden van de PVV weer wat filmpjes in elkaar gedraaid via ChatGPT?
Nee NQ deze grap heb je al gemaakt. Je moet wel blijven vernieuwen, anders stagneer je.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de oplossing voor dit probleem
Bekijk deze YouTube-video
Ja maar het is gewoon leuk om jou hiermee te plagenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee NQ deze grap heb je al gemaakt. Je moet wel blijven vernieuwen, anders stagneer je.
Ja dat snap ik, ik snap dat mijn pijn jou plezier doet. Maar we moeten wel blijven variëren in hoe we elkaar hier precies een slechte dag bezorgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon leuk om jou hiermee te plagen
Ja maar dan geldt dat ook voor de Ed Sheeran grappen. Dan moeten we een rechte lijn trekkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik snap dat mijn pijn jou plezier doet. Maar we moeten wel blijven variëren in hoe we elkaar hier precies een slechte dag bezorgen.
Ja absoluut, die verantwoordelijkheid dragen we allen!quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar dan geldt dat ook voor de Ed Sheeran grappen
Ja precies. Dit soort grappen moet je variëren met 'Spanjaarden zijn lui, dit komt morgen wel, wanneer worden Baskenland en Catalonië onafhankelijk, Despacito en FC Barcelona is jouw favoriete club.' Dat houdt het fris.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, ik snap dat mijn pijn jou plezier doet. Maar we moeten wel blijven variëren in hoe we elkaar hier precies een slechte dag bezorgen.
Ik mijn best doen? Nooitquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Strani het volgende:
Behalve @:Redefine. Hij doet gewoon z'n best en dat vind ik super knap van 'm
Ik wil hier woedend op reageren maar dat komt morgen wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Dit soort grappen moet je variëren met 'Spanjaarden zijn lui, dit komt morgen wel, wanneer worden Baskenland en Catalonië onafhankelijk, Despacito en FC Barcelona is jouw favoriete club.' Dat houdt het fris.
Dat zijn geen grappen, maar hints om jouw radio op een andere zender te zetten zodat we je er niet meer over horen klagen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja maar dan geldt dat ook voor de Ed Sheeran grappen. Dan moeten we een rechte lijn trekken
Ik had al het vermoeden dat je er te lui voor was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil hier woedend op reageren maar dat komt morgen wel.
Oh ja dit is wel een goeie. Ja, dit is het.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen, maar hints om jouw radio op een andere zender te zetten zodat we je er niet meer over horen klagen.
Helaas heeft het net zo weinig succes als de grappen over pakketjesleedquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dit is wel een goeie. Ja, dit is het.
Neequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
En, hebben jullie al meer vertrouwen in de politiek dan een uur geleden?
Immens. Wat wel zal komen omdat ik niet heb gekeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb het afgezet. Ik kon het niet meer aan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Dat snap ik heel goed. Het is gewoon alleen maar bekvechten, cynisch nee schudden op de achtergrond en klagen over de andere partijen. Ik vind Bontebal nog het redelijkst overkomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet. Ik kon het niet meer aan.
Nee, en ik heb niet eens gekeken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik had het vrij snel na het begin al afgezet, toen Dilan aan het woord was.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Ik bedenk nu pas dat de BBB er helemaal niet was. Niet dat ik op ze ga stemmen, echt totaal niet, maar ik had verwacht dat Caroline ook aan de debatten zou meedoen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:26 schreef Strani het volgende:
Alleen de 4 grootsten mochten meedoen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedenk nu pas dat de BBB er helemaal niet was. Niet dat ik op ze ga stemmen, echt totaal niet, maar ik had verwacht dat Caroline ook aan de debatten zou meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |