Maar dat staat daar in de grondwet he.quote:
In ieder geval meer troost dan in Redefine!quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als jij troost vindt in een man met een opblaasbare wortel op zijn hoofd of in een oranje Sinterklaaspak, dan is dat helemaal prima.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja wij halen ook allemaal troost uit @:Strani, dus zo gek is dat niet.
Vernoemd naar de Spaanse sterspeler Krui Hernández.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Strani het volgende:
Jeetje... Ik dacht even 'wie is Krui nou weer' maar toen zag ik dat er Xavi stond, op z'n shirt.
Mijn collega heeft de kerstboom al staan. Sinds vorig weekend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de kerstboom neer te zetten.
Binnenkort even langs de Hans Diferente?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Strani het volgende:
Jeetje... Ik dacht even 'wie is Krui nou weer' maar toen zag ik dat er Xavi stond, op z'n shirt.
Maar goed ook, want als je uit mij troost moet halen is het wel heel ernstigquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
In ieder geval meer troost dan in Redefine!
En als ik een zwevende kiezer ben die echt werkelijk waar geen benul heeft wat te stemmen?quote:
That didn't age well.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:40 schreef Redefine het volgende:
Het is net die uitwedstrijd tegen Finland. Toen speelden ze ook erg goed en kwamen ze vrij snel op 2 - 0 en bleef het daarbij. Hier kwam er dan nog wel een penalty bij.
Goede anti-jinx tochquote:
Ik heb niemand dat horen zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Fred_B het volgende:
Goed dat Gakpo niet gewisseld is, zoals sommige “experts” wilden.
Maar dat is volkomen logisch, want mijn punt is altijd correctquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Strani het volgende:
Redefine gaat nu uitleggen waarom zijn punt nog steeds correct is. Let op.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Misschien dat @Strani daarvoor pleitte.quote:
Ik had er nog geen mening over gevormd eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet. Misschien dat @:strani daarvoor pleitte.
Die zit er altijd naast, dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet. Misschien dat @:strani daarvoor pleitte.
Ze moeten alles op alles zetten om deze nog te winnen, dus best logisch.quote:
Het kan nog. De bal is rond.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten alles op alles zetten om deze nog te winnen, dus best logisch.
Het is elf tegen elf.quote:
Die hield graag zicht op de bal.quote:
Is dat ook de reden dat je hier ook nooit je best doetquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Met dit publiek zou ik trouwens na 45 minuten ook stoppen met m'n best doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Met dit publiek zou ik trouwens na 45 minuten ook stoppen met m'n best doen.
quote:
Mexico - Faroer Eilanden als openingswedstrijd dus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
De Faroer Eilanden winnen weer trouwens. 2-1 tegen Tsjechië.
Hebben die een aantal Deense spelers die voor ze mogen uitkomen overgehaald om international te worden? A la Marokko, Suriname, Indonesië etc.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
De Faroer Eilanden winnen weer trouwens. 2-1 tegen Tsjechië.
Iig wel een Hongaar als ik Wikipedia zo bekijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben die een aantal Deense spelers die voor ze mogen uitkomen overgehaald om international te worden? A la Marokko, Suriname, Indonesië etc.
Ah als de reïncarnatie van Puskas bij ze meedoet, is het wel te verklaren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iig wel een Hongaar als ik Wikipedia zo bekijk
Een land dat net zo groot is als Zwijndrecht zou wel zo’n speler nodig hebben, zou je zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah als de reïncarnatie van Puskas bij ze meedoet, is het wel te verklaren.
Ik denk dat zij de kwaliteiten van Marten de Roon, Quilindschy Hartman en Michel Valke best zouden kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een land dat net zo groot is als Zwijndrecht zou wel zo’n speler nodig hebben, zou je zeggen.
Enthousiasme voor de verkiezingen daalt al wel een aantal jaren ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
Ik zie net een reclame voor het stemmen en ik bedenk me dat ik voor het eerst in 20 jaar een soort weerstand voel bij de verkiezingen. Niet eens omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen maar door het algemene politieke klimaat denk ik..
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Enthousiasme voor de verkiezingen daalt al wel een aantal jaren ja.
Ik heb dat ook wel. Wat ik laatst ook al eens benoemde, ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de politiek an sichquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
Ik zie net een reclame voor het stemmen en ik bedenk me dat ik voor het eerst in 20 jaar een soort weerstand voel bij de verkiezingen. Niet eens omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen maar door het algemene politieke klimaat denk ik..
Matt Herben?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.
Nou ja, het is nog te vroeg om daarin echt beslissingen nemen maar hij is logischerwijs wel de eerste naam die boven komt drijven.quote:
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanjequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.
Precies, ik bekijk jullie situatie vanuit een objectieve hoekquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanje
Daar zijn ze wel bekend met een sterke leider die de beslissingen nam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanje
Ja, maar dat ben ik al langer. Het is allemaal zo korte termijn tactiek. Wat kunnen we op korte termijn bereiken zodat de mensen straks weer op ons stemmen? Ik had ook wel echt respect voor het CDA dat de niet meegingen in die onzin moties die puur bedoeld zijn om plaatjes voor Instagram te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel. Wat ik laatst ook al eens benoemde, ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de politiek an sich
Ja dat is wel waar jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel bekend met een sterke leider die de beslissingen nam.
Ja, helaas welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar jaEn daar hebben we nog steeds last van.
Nou, zolang zijn de na-effecten van de Hertog van Alva nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar jaEn daar hebben we nog steeds last van.
Dank je, was een hele mooie reis.quote:
Truste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel snel naar bed zo, morgen gaat de wekker weer om 3:45
Aan Denemarken is eigenlijk alles wel goed bevallen (zeker vergeleken met Duitsland waar we eerst doorheen moesten), zelfs het weer is daar mooi als het niet mooi is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is je het beste bevallen aan Denemarken en wat het minst?
Zolang je deze maar niet te vaak gehoord hebt is het goed: hold kæftquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alleen die taal blijft onontcijferbaar natuurlijk.
Poeh dat is bijna nog niet morgen te noemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel snel naar bed zo, morgen gaat de wekker weer om 3:45
Hij had het weer eens over verbinding, brrr. Zo’n modewoord.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb het debat aan en vind Rob Jetten nu alweer een lul
Ik was Yesilgoz alweer beu, dus uitgezet. Ook mooie tijd om te gaan slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik ga mijn mening over Yesilgöz even voor mij houdenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
De hardwerkende Nederlander. Die moet toch juist niet op de vvd stemmen. 🤔quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij had het weer eens over verbinding, brrr. Zo’n modewoord.
En Dilan heeft alweer een paar keer de hardwerkende Nederlander benoemd.
Ik ben het alweer zat v
Ik wil graag weten wat jouw mening is over die heks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over Yesilgöz even voor mij houden
Klopt. De VVD is er alleen voor de Nederlander die vermogen hard laat werken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander. Die moet toch juist niet op de vvd stemmen. 🤔
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat jouw mening is over die heks.
Ik kijk niet, maar ik twijfel er niet aan dat dit correct is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ja, daar zal eerst een verkiezingsnederlaag overheen moeten gaan blijkbaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Arizona het volgende:
De VVD moet Dilan echt aan de kant schuiven.
Eens met al jouw omschrijvingen. Ze zou het ook goed doen bij Expeditie Robinson.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.
Buiten dat vind ik haar altijd praten alsof ze een kleuterklas leidt. Haar stem, cadans etc.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.
quote:
Johnny?quote:
Ik heb het geluid uitgezet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten dat vind ik haar altijd praten alsof ze een kleuterklas leidt. Haar stem, cadans etc.
Omdat PVV en GL/PvdA lang gedacht werden ruim de grootste te worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Waarom wordt Bontenbal als outsider gezien?
Fons Lambie, politiekkenner van RTLquote:
Die is met Sjonnie op de Sita meegekomenquote:
Zou wel slim zijn aangezien die binnenkort waarschijnlijk zonder werk zit.quote:
Lul vind ik hem niet maar ik snap niet van mezelf waarom ik ooit op hem gestemd hebquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
What's another election.quote:
Ach, ik heb drie keer gestemd op partijen die 0 zetels haaldenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lul vind ik hem niet maar ik snap niet van mezelf waarom ik ooit op hem gestemd heb
Als hij bij Eva of zo zit vind ik 'm juist weer behoorlijk sympathiek en overtuigend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lul vind ik hem niet maar ik snap niet van mezelf waarom ik ooit op hem gestemd heb
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
GATVERDAMME IK HEB GERARD JOLING OP TV GEZIEN![]()
Ik vermoed omdat je op de partij stemdequote:Op zondag 12 oktober 2025 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer een nieuwe tv kopenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
Dat moet dan wel even wachten tot na zijn oogoperatiequote:
Hebben de kamerleden van de PVV weer wat filmpjes in elkaar gedraaid via ChatGPT?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Sorry maar ik vraag me af hoe echt dit fragment is
Ik heb de oplossing voor dit probleemquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:03 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp ontzettend goed hoe erg de woningmarkt is maar het zou mij niets verbazen als RTL gewoon acteurs inhuurt.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben de kamerleden van de PVV weer wat filmpjes in elkaar gedraaid via ChatGPT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |