Het kan nog. De bal is rond.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten alles op alles zetten om deze nog te winnen, dus best logisch.
Het is elf tegen elf.quote:
Die hield graag zicht op de bal.quote:
Is dat ook de reden dat je hier ook nooit je best doetquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Met dit publiek zou ik trouwens na 45 minuten ook stoppen met m'n best doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Met dit publiek zou ik trouwens na 45 minuten ook stoppen met m'n best doen.
quote:
Mexico - Faroer Eilanden als openingswedstrijd dus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
De Faroer Eilanden winnen weer trouwens. 2-1 tegen Tsjechië.
Hebben die een aantal Deense spelers die voor ze mogen uitkomen overgehaald om international te worden? A la Marokko, Suriname, Indonesië etc.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
De Faroer Eilanden winnen weer trouwens. 2-1 tegen Tsjechië.
Iig wel een Hongaar als ik Wikipedia zo bekijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben die een aantal Deense spelers die voor ze mogen uitkomen overgehaald om international te worden? A la Marokko, Suriname, Indonesië etc.
Ah als de reïncarnatie van Puskas bij ze meedoet, is het wel te verklaren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iig wel een Hongaar als ik Wikipedia zo bekijk
Een land dat net zo groot is als Zwijndrecht zou wel zo’n speler nodig hebben, zou je zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah als de reïncarnatie van Puskas bij ze meedoet, is het wel te verklaren.
Ik denk dat zij de kwaliteiten van Marten de Roon, Quilindschy Hartman en Michel Valke best zouden kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een land dat net zo groot is als Zwijndrecht zou wel zo’n speler nodig hebben, zou je zeggen.
Enthousiasme voor de verkiezingen daalt al wel een aantal jaren ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
Ik zie net een reclame voor het stemmen en ik bedenk me dat ik voor het eerst in 20 jaar een soort weerstand voel bij de verkiezingen. Niet eens omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen maar door het algemene politieke klimaat denk ik..
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Enthousiasme voor de verkiezingen daalt al wel een aantal jaren ja.
Ik heb dat ook wel. Wat ik laatst ook al eens benoemde, ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de politiek an sichquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
Ik zie net een reclame voor het stemmen en ik bedenk me dat ik voor het eerst in 20 jaar een soort weerstand voel bij de verkiezingen. Niet eens omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen maar door het algemene politieke klimaat denk ik..
Matt Herben?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.
Nou ja, het is nog te vroeg om daarin echt beslissingen nemen maar hij is logischerwijs wel de eerste naam die boven komt drijven.quote:
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanjequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.
Precies, ik bekijk jullie situatie vanuit een objectieve hoekquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |