Een film lijkt me leuker.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen dat en gewoon een film aanzetten.
Welke film dan ook ja.quote:
Precies. Hoe slecht ook, dat zal altijd leuker zijn.quote:
Welke semi BN'ers zijn daar bij jou bezig?quote:
De meeste personages in films zijn wel een stuk geloofwaardiger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandert de afwezigheid van Wilders daar nog wat aan?
Over twee weken is dat nog een uur eerder.quote:
Fijn hè @Arizona als mensen echt hun best doen om troost te bieden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over twee weken is dat nog een uur eerder.
Dat heet omdenken Straan. Vandaag blij zijn met hoe laat het pas donker is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn hè @:Arizona als mensen echt hun best doen om troost te bieden.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandert de afwezigheid van Wilders daar nog wat aan?
Het publiek in de Arena wil me wel troosten, met hun lampjesquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn hè @:Arizona als mensen echt hun best doen om troost te bieden.
Tijd om de kerstboom neer te zetten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heet omdenken Straan. Vandaag blij zijn met hoe laat het pas donker is.
Redefine loopt nu alle rijen langs in de Arena om mensen uit te leggen dat die lampjes het straks niet meer doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek in de Arena wil me wel troosten, met hun lampjes![]()
Ik heb Redefine niet nodig, ik heb het Arenapubliek!
Als jij troost vindt in een man met een opblaasbare wortel op zijn hoofd of in een oranje Sinterklaaspak, dan is dat helemaal prima.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek in de Arena wil me wel troosten, met hun lampjes![]()
Ik heb Redefine niet nodig, ik heb het Arenapubliek!
Dat is altijd een goed idee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de kerstboom neer te zetten.
Iemand moet die mensen uit de droom halen he.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine loopt nu alle rijen langs in de Arena om mensen uit te leggen dat die lampjes het straks niet meer doen.
Maak dat de Amerikanen wijsquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef Redefine het volgende:
Op doel schieten lijkt mij handiger dan op elkaar schieten.
Nou ja wij halen ook allemaal troost uit @Strani, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als jij troost vindt in een man met een opblaasbare wortel op zijn hoofd of in een oranje Sinterklaaspak, dan is dat helemaal prima.
Maar dat staat daar in de grondwet he.quote:
In ieder geval meer troost dan in Redefine!quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als jij troost vindt in een man met een opblaasbare wortel op zijn hoofd of in een oranje Sinterklaaspak, dan is dat helemaal prima.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja wij halen ook allemaal troost uit @:Strani, dus zo gek is dat niet.
Vernoemd naar de Spaanse sterspeler Krui Hernández.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Strani het volgende:
Jeetje... Ik dacht even 'wie is Krui nou weer' maar toen zag ik dat er Xavi stond, op z'n shirt.
Mijn collega heeft de kerstboom al staan. Sinds vorig weekend.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de kerstboom neer te zetten.
Binnenkort even langs de Hans Diferente?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Strani het volgende:
Jeetje... Ik dacht even 'wie is Krui nou weer' maar toen zag ik dat er Xavi stond, op z'n shirt.
Maar goed ook, want als je uit mij troost moet halen is het wel heel ernstigquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
In ieder geval meer troost dan in Redefine!
En als ik een zwevende kiezer ben die echt werkelijk waar geen benul heeft wat te stemmen?quote:
That didn't age well.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:40 schreef Redefine het volgende:
Het is net die uitwedstrijd tegen Finland. Toen speelden ze ook erg goed en kwamen ze vrij snel op 2 - 0 en bleef het daarbij. Hier kwam er dan nog wel een penalty bij.
Goede anti-jinx tochquote:
Ik heb niemand dat horen zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Fred_B het volgende:
Goed dat Gakpo niet gewisseld is, zoals sommige “experts” wilden.
Maar dat is volkomen logisch, want mijn punt is altijd correctquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:41 schreef Strani het volgende:
Redefine gaat nu uitleggen waarom zijn punt nog steeds correct is. Let op.
Nee, ik eigenlijk ook niet. Misschien dat @Strani daarvoor pleitte.quote:
Ik had er nog geen mening over gevormd eigenlijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet. Misschien dat @:strani daarvoor pleitte.
Die zit er altijd naast, dus dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet. Misschien dat @:strani daarvoor pleitte.
Ze moeten alles op alles zetten om deze nog te winnen, dus best logisch.quote:
Het kan nog. De bal is rond.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moeten alles op alles zetten om deze nog te winnen, dus best logisch.
Het is elf tegen elf.quote:
Die hield graag zicht op de bal.quote:
Is dat ook de reden dat je hier ook nooit je best doetquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Met dit publiek zou ik trouwens na 45 minuten ook stoppen met m'n best doen.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:48 schreef Strani het volgende:
Met dit publiek zou ik trouwens na 45 minuten ook stoppen met m'n best doen.
quote:
Mexico - Faroer Eilanden als openingswedstrijd dus.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
De Faroer Eilanden winnen weer trouwens. 2-1 tegen Tsjechië.
Hebben die een aantal Deense spelers die voor ze mogen uitkomen overgehaald om international te worden? A la Marokko, Suriname, Indonesië etc.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:53 schreef Fred_B het volgende:
De Faroer Eilanden winnen weer trouwens. 2-1 tegen Tsjechië.
Iig wel een Hongaar als ik Wikipedia zo bekijkquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hebben die een aantal Deense spelers die voor ze mogen uitkomen overgehaald om international te worden? A la Marokko, Suriname, Indonesië etc.
Ah als de reïncarnatie van Puskas bij ze meedoet, is het wel te verklaren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Iig wel een Hongaar als ik Wikipedia zo bekijk
Een land dat net zo groot is als Zwijndrecht zou wel zo’n speler nodig hebben, zou je zeggen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah als de reïncarnatie van Puskas bij ze meedoet, is het wel te verklaren.
Ik denk dat zij de kwaliteiten van Marten de Roon, Quilindschy Hartman en Michel Valke best zouden kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een land dat net zo groot is als Zwijndrecht zou wel zo’n speler nodig hebben, zou je zeggen.
Enthousiasme voor de verkiezingen daalt al wel een aantal jaren ja.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
Ik zie net een reclame voor het stemmen en ik bedenk me dat ik voor het eerst in 20 jaar een soort weerstand voel bij de verkiezingen. Niet eens omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen maar door het algemene politieke klimaat denk ik..
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Enthousiasme voor de verkiezingen daalt al wel een aantal jaren ja.
Ik heb dat ook wel. Wat ik laatst ook al eens benoemde, ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de politiek an sichquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:48 schreef Yesse het volgende:
Ik zie net een reclame voor het stemmen en ik bedenk me dat ik voor het eerst in 20 jaar een soort weerstand voel bij de verkiezingen. Niet eens omdat ik niet weet op wie ik moet stemmen maar door het algemene politieke klimaat denk ik..
Matt Herben?quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.
Nou ja, het is nog te vroeg om daarin echt beslissingen nemen maar hij is logischerwijs wel de eerste naam die boven komt drijven.quote:
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanjequote:Op zondag 12 oktober 2025 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat democratie als systeem ook wel z'n beste tijd heeft gehad. Wat we nodig hebben is een sterke leider die de beslissingen voor ons kan nemen.
Precies, ik bekijk jullie situatie vanuit een objectieve hoekquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |