Maar even, waren jullie zó vervelend tegen haar, dat die arme Belarussische zich nog verder wilde bezatten?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
Het is laat geworden vannacht. Ik lag pas rond een uur of 5 in bed. Ik en een vriend uit El Salvador hadden eerst nog een behoorlijk dronken Belarussische naar huis gelopen in de stad. Gentlemen die we zijn, natuurlijk.
Maar het was een hele opgave om haar ervan te weerhouden elke nachtwinkel op de route binnen te lopen om meer bier te kopen.
Dat zou pas een diaspora voting magneet zijn geweest op het ESFquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou weleens tijd worden voor een ouderwetse burenruzie daar. Gewoon even vergeten dat ze vroeger èèn groot rijk waren.
Jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar even, waren jullie zó vervelend tegen haar, dat die arme Belarussische zich nog verder wilde bezatten?
Dan zouden ze beiden eens een keer niet kansloos zijn voor een goede klassering.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou pas een diaspora voting magneet zijn geweest op het ESF
Neequote:Op zondag 12 oktober 2025 18:12 schreef Nattekat het volgende:
Vinden jullie overigens ook niet dat het verschrikkelijk vroeg donker wordt?
En ik maar denken dat er maar 4 hoeken op zo'n veld zittenquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:35 schreef Redefine het volgende:
Aan het einde van de wedstrijd zitten we wel op 14 - 18 corners.
Dit is gedaan omdat Trump vond dat er te weinig hoeken waren om zijn tegenstanders in weg te zetten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:59 schreef H_T het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er maar 4 hoeken op zo'n veld zitten
Ik had vissticks en bietenquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Nou, m'n succes was voor korte duur
Wat voor culinaire hoogstandjes hebben jullie deze avond? Ik ben hamburgers aan het bakken
Ik at bij mijn ouders en hadden patat gebakkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
Nou, m'n succes was voor korte duur
Wat voor culinaire hoogstandjes hebben jullie deze avond? Ik ben hamburgers aan het bakken
Gewoon een keer op Dirk van Duijvenbode stemmen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef H_T het volgende:
Vanavond is het RTL lijsttrekkersdebat. Nog maar even zien of ik dat ga kijken of dat ik toch voor darten ga (en switchen is natuurlijk altijd een optie)
Die wil allemaal dubbele dingen invoeren. Dubbele belastingen, dubbele straffen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon een keer op Dirk van Duijvenbode stemmen.
Ik twijfel nog tussen dat en gewoon een film aanzetten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef H_T het volgende:
Vanavond is het RTL lijsttrekkersdebat. Nog maar even zien of ik dat ga kijken of dat ik toch voor darten ga (en switchen is natuurlijk altijd een optie)
Darten lijkt mij interessanter. En dat zegt veelquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef H_T het volgende:
Dat zou geen schot in de roos zijn inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die wil allemaal dubbele dingen invoeren. Dubbele belastingen, dubbele straffen.
Nee en 180 in de bebouwde kom lijkt mij ook niet ideaal.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou geen schot in de roos zijn inderdaad.
Co Stompé als minister van financiën is ook niet handig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee en 180 in de bebouwde kom lijkt mij ook niet ideaal.
Triple zo hard als toegestaanquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee en 180 in de bebouwde kom lijkt mij ook niet ideaal.
Fixed.quote:
Het alternatief is 9 of 45.quote:
Simons aan de linkerkant zou wel aardig zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij heeft Gakpo nog geen knikker geraakt. Die zou je ook kunnen wisselen.
Een film lijkt me leuker.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen dat en gewoon een film aanzetten.
Welke film dan ook ja.quote:
Precies. Hoe slecht ook, dat zal altijd leuker zijn.quote:
Welke semi BN'ers zijn daar bij jou bezig?quote:
De meeste personages in films zijn wel een stuk geloofwaardiger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandert de afwezigheid van Wilders daar nog wat aan?
Over twee weken is dat nog een uur eerder.quote:
Fijn hè @Arizona als mensen echt hun best doen om troost te bieden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over twee weken is dat nog een uur eerder.
Dat heet omdenken Straan. Vandaag blij zijn met hoe laat het pas donker is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn hè @:Arizona als mensen echt hun best doen om troost te bieden.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verandert de afwezigheid van Wilders daar nog wat aan?
Het publiek in de Arena wil me wel troosten, met hun lampjesquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Fijn hè @:Arizona als mensen echt hun best doen om troost te bieden.
Tijd om de kerstboom neer te zetten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heet omdenken Straan. Vandaag blij zijn met hoe laat het pas donker is.
Redefine loopt nu alle rijen langs in de Arena om mensen uit te leggen dat die lampjes het straks niet meer doen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek in de Arena wil me wel troosten, met hun lampjes![]()
Ik heb Redefine niet nodig, ik heb het Arenapubliek!
Als jij troost vindt in een man met een opblaasbare wortel op zijn hoofd of in een oranje Sinterklaaspak, dan is dat helemaal prima.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het publiek in de Arena wil me wel troosten, met hun lampjes![]()
Ik heb Redefine niet nodig, ik heb het Arenapubliek!
Dat is altijd een goed idee.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijd om de kerstboom neer te zetten.
Iemand moet die mensen uit de droom halen he.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine loopt nu alle rijen langs in de Arena om mensen uit te leggen dat die lampjes het straks niet meer doen.
Maak dat de Amerikanen wijsquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:16 schreef Redefine het volgende:
Op doel schieten lijkt mij handiger dan op elkaar schieten.
Nou ja wij halen ook allemaal troost uit @Strani, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als jij troost vindt in een man met een opblaasbare wortel op zijn hoofd of in een oranje Sinterklaaspak, dan is dat helemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |