Daar zijn ze wel bekend met een sterke leider die de beslissingen nam.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zegt hij vanuit z’n luie stoel in Spanje
Ja, maar dat ben ik al langer. Het is allemaal zo korte termijn tactiek. Wat kunnen we op korte termijn bereiken zodat de mensen straks weer op ons stemmen? Ik had ook wel echt respect voor het CDA dat de niet meegingen in die onzin moties die puur bedoeld zijn om plaatjes voor Instagram te maken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel. Wat ik laatst ook al eens benoemde, ik ben eigenlijk gewoon teleurgesteld in de politiek an sich
Ja dat is wel waar jaquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel bekend met een sterke leider die de beslissingen nam.
Ja, helaas welquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar jaEn daar hebben we nog steeds last van.
Nou, zolang zijn de na-effecten van de Hertog van Alva nou ook weer niet hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar jaEn daar hebben we nog steeds last van.
Dank je, was een hele mooie reis.quote:
Truste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel snel naar bed zo, morgen gaat de wekker weer om 3:45
Aan Denemarken is eigenlijk alles wel goed bevallen (zeker vergeleken met Duitsland waar we eerst doorheen moesten), zelfs het weer is daar mooi als het niet mooi is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat is je het beste bevallen aan Denemarken en wat het minst?
Zolang je deze maar niet te vaak gehoord hebt is het goed: hold kæftquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alleen die taal blijft onontcijferbaar natuurlijk.
Poeh dat is bijna nog niet morgen te noemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel snel naar bed zo, morgen gaat de wekker weer om 3:45
Hij had het weer eens over verbinding, brrr. Zo’n modewoord.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik heb het debat aan en vind Rob Jetten nu alweer een lul
Ik was Yesilgoz alweer beu, dus uitgezet. Ook mooie tijd om te gaan slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
Ik ga mijn mening over Yesilgöz even voor mij houdenquote:Op zondag 12 oktober 2025 21:36 schreef H_T het volgende:
De hardwerkende Nederlander. Die moet toch juist niet op de vvd stemmen. 🤔quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij had het weer eens over verbinding, brrr. Zo’n modewoord.
En Dilan heeft alweer een paar keer de hardwerkende Nederlander benoemd.
Ik ben het alweer zat v
Ik wil graag weten wat jouw mening is over die heks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening over Yesilgöz even voor mij houden
Klopt. De VVD is er alleen voor de Nederlander die vermogen hard laat werken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De hardwerkende Nederlander. Die moet toch juist niet op de vvd stemmen. 🤔
Ontzettend hypocriet, achterbaks, domme trut etc. Maar Heks is wel het beste woord.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat jouw mening is over die heks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |