abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218991657

Hier kunnen we gezellig babbelen over van alles en nog wat en natuurlijk over alle reality-programma's

Wees lief voor elkaar ^O^
pi_218991666
Lieve mod
Hij nummert niet automatisch mee :o
pi_218991686
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja -O- vind ik ook

Kwam op die gedachte omdat er op en duur ergens online stond dat de Next Top Model dat ook gebeurt. Daardoor zijn die meiden zo stoïcijns bij de jury
Net als veel muziek bij spelprogramma's, door programma's met livestream weet ik dat veel gebeurt zonder muziek en dan is het op tv ineens veel spannender.
Alles is nep op tv. :'(
pi_218991691
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:23 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Net als veel muziek bij spelprogramma's, door programma's met livestream weet ik dat veel gebeurt zonder muziek en dan is het op tv ineens veel spannender.
Alles is nep op tv. :'(
Tja
Meestal kies ik ervoor om te geloven dat het echt is. Dan blijf ik het leuk vinden *O*
pi_218991694
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mod
volgens mij gebeurt dat alleen tussen de haakjes automatisch, deze moest je zelf doen. Dotteke zal het vast snel corrigeren. *O* Of een ander modje.
pi_218991702
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja
Meestal kies ik ervoor om te geloven dat het echt is. Dan blijf ik het leuk vinden *O*
Dit ja, ik wil vermaakt worden en weet wel dat veel nep is maar ja, het is nou eenmaal zo. *O*
pi_218991709
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
volgens mij gebeurt dat alleen tussen de haakjes automatisch, deze moest je zelf doen. Dotteke zal het vast snel corrigeren. *O* Of een ander modje.
Komt vast goed *O*
pi_218991717
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dit ja, ik wil vermaakt worden en weet wel dat veel nep is maar ja, het is nou eenmaal zo. *O*
Ja nou bij DBG kies ik er bewust voor dat het echt is
Ondanks wat iedereen roept

Nu wachten op BB. Hopelijk heb ik dit jaar wel tijd voor de livestreams

En dat nieuwe programma dat komt... ben erg benieuwd
pi_218991738
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja nou bij DBG kies ik er bewust voor dat het echt is
Ondanks wat iedereen roept

Nu wachten op BB. Hopelijk heb ik dit jaar wel tijd voor de livestreams

En dat nieuwe programma dat komt... ben erg benieuwd
Groot gelijk hoor, als dat lukt gewoon zo blijven kijken.

En ik weet nog steeds niet of BB nog doorgaat komende editie. :o Blijft zo stilletjes daarrond. Ook de topics hier op Fok! is het nog niet duidelijk of het doorgaat dacht ik. Ik hoop het wel iig.
En ook benieuwd naar dat nieuwe programma, vergeet iedere keer de titel maar ik weet welke je bedoelt. :D
pi_218991745
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Groot gelijk hoor, als dat lukt gewoon zo blijven kijken.

En ik weet nog steeds niet of BB nog doorgaat komende editie. :o Blijft zo stilletjes daarrond. Ook de topics hier op Fok! is het nog niet duidelijk of het doorgaat dacht ik. Ik hoop het wel iig.
En ook benieuwd naar dat nieuwe programma, vergeet iedere keer de titel maar ik weet welke je bedoelt. :D
Toen ik BB typte dacht ik dat ook idd
Of iig iets met livestreams. Gewoon mensen in een hokje en COS.
pi_218991768
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Toen ik BB typte dacht ik dat ook idd
Of iig iets met livestreams. Gewoon mensen in een hokje en COS.
Ik snap je helemaal, zo jammer dat er geen andere programma's meer zijn met livestreams. Ik mis dat wel als achtergrond heel de dag door.
pi_218991790
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik snap je helemaal, zo jammer dat er geen andere programma's meer zijn met livestreams. Ik mis dat wel als achtergrond heel de dag door.
Ja

Begrijp ook wel dat er tegenwoordig zoveel ellende van komt dat ze het misschien niet meer aandurven

Wat je op de socials voorbij ziet komen... ook over DBG. Dat mensen er überhaupt nog aan durven te beginnen
pi_218991803
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja

Begrijp ook wel dat er tegenwoordig zoveel ellende van komt dat ze het misschien niet meer aandurven

Wat je op de socials voorbij ziet komen... ook over DBG. Dat mensen er überhaupt nog aan durven te beginnen
Klopt, zeurkousen hebben veel verziekt door gelijk te gaan bellen en mailen en klagen en dan krijg je niet veel meer te zien op livestreams of helemaal geen streams, ik weet zeker dat de bondgenoten het anders wel had gehad. Stom klaagvolk. Kijk dan gewoon niet. -O-
pi_218991813
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Klopt, zeurkousen hebben veel verziekt door gelijk te gaan bellen en mailen en klagen en dan krijg je niet veel meer te zien op livestreams of helemaal geen streams, ik weet zeker dat de bondgenoten het anders wel had gehad. Stom klaagvolk. Kijk dan gewoon niet. -O-
Dat ook idd!

Net zoals het gemiep rondom roken. Natuurlijk het vloeken etc

Maar ook de verbale "shitstorm" die mensen over zich heen krijgen
pi_218991825
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat ook idd!

Net zoals het gemiep rondom roken. Natuurlijk het vloeken etc

Maar ook de verbale "shitstorm" die mensen over zich heen krijgen
Ja echt bezopen tegenwoordig. Ook mensen die dan thuis worden lastig gevallen en zo. Bizar.
pi_218991841
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ja echt bezopen tegenwoordig. Ook mensen die dan thuis worden lastig gevallen en zo. Bizar.
:N

Was toch ook bij EJVJL iemands ramen ingegooid? Of vergis ik me nou?
pi_218991876
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:N

Was toch ook bij EJVJL iemands ramen ingegooid? Of vergis ik me nou?
Oh ja, volgens mij wel ja. Te veel rare mensen op deze planeet. :{w
pi_218991885
Oh en ik zelf ben ook wat raar maar niet zo raar dat ik mensen ga lastig vallen en het verschil tussen dingen niet weet.
pi_218991928
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik zelf ben ook wat raar maar niet zo raar dat ik mensen ga lastig vallen en het verschil tussen dingen niet weet.
Haha gelukkig maar
Ik ben de normaalheid zelve
En doe dat soort dingen ook niet
pi_218991942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha gelukkig maar
Ik ben de normaalheid zelve
En doe dat soort dingen ook niet
:D :*
pi_218991965
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
:D :*
O-) wist je toch wel
Hoe meer mensen op mij lijken hoe normaler ze zijn :+
pi_218991978
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
O-) wist je toch wel
Hoe meer mensen op mij lijken hoe normaler ze zijn :+
Lol, ik zeg tegenwoordig, ik wil ook helemaal niet normaal zijn want een beetje raar is gewoon ook leuk. *O*
pi_218991990
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Lol, ik zeg tegenwoordig, ik wil ook helemaal niet normaal zijn want een beetje raar is gewoon ook leuk. *O*
Hahaha klopt helemaal.

Al verlang ik naar een saai leven
pi_218992005
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hahaha klopt helemaal.

Al verlang ik naar een saai leven
Ik hoop voor jou dat dat ooit komt, houd hoop, ik heb momenteel eindelijk een wat saaier leven na 50 jaar en geniet er volop van.
pi_218992039
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik hoop voor jou dat dat ooit komt, houd hoop, ik heb momenteel eindelijk een wat saaier leven na 50 jaar en geniet er volop van.
Dat is fijn :*
Genieten is belangrijk

Hier dagje voor dagje en stapje voor stapje ;)
pi_218992041
Zo alle remmen los aan
Even lekker grof gedoe
Heerlijk
pi_218992050
Ik voel me wel bleek bij de presentatrice
pi_218992053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is fijn :*
Genieten is belangrijk

Hier dagje voor dagje en stapje voor stapje ;)
Klopt, zo doe ik het nu ook eindelijk. Rustig aan en niet te veel hooi op je vork nemen. Ook jij niet. Ik lees jouw topic wel eens en we hebben elkaar vaker gesproken. Ik hoop dat er snel wat meer rust in je leven komt.
pi_218992062
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Klopt, zo doe ik het nu ook eindelijk. Rustig aan en niet te veel hooi op je vork nemen. Ook jij niet. Ik lees jouw topic wel eens en we hebben elkaar vaker gesproken. Ik hoop dat er snel wat meer rust in je leven komt.
*;

Voorlopig niet denk ik
Maar goed... nu heb ik weekend en geniet ervan. Morgen ook vrij
Dus lekker genieten
pi_218992103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
*;

Voorlopig niet denk ik
Maar goed... nu heb ik weekend en geniet ervan. Morgen ook vrij
Dus lekker genieten
Stap voor stap, dag voor dag, geniet van het nu. O+

Als men dit in het verleden zei tegen mij kreeg ik wel eens een miniontploffing in mijn hoofd. :@ En dacht dan, ja ja je moest eens weten.
pi_218992143
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Stap voor stap, dag voor dag, geniet van het nu. O+

Als men dit in het verleden zei tegen mij kreeg ik wel eens een miniontploffing in mijn hoofd. :@ En dacht dan, ja ja je moest eens weten.
Oh! Ik krijg die soms ontploffingen als mensen zeggen dat ik "het rustig aan moet doen" of "je moet de klussen niet alleen dragen" of "let op je grenzen"
Hoe dan en wie dan en het kan gewoon niet... soms heeft een mens geen keuzes.

En ik weet dat die ontploffingen super onaardige dingen zijn. Alleen soms zijn dingen zoals ze zijn en soms kan je niet voor jezelf kiezen. Anders deed ik het wel

Maar goed... ik ben dankbaar met alle adviezen en steun en meedenken. Alleen tja... soms ben ik een kreng in mijn hoofd
pi_218992175
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh! Ik krijg die soms ontploffingen als mensen zeggen dat ik "het rustig aan moet doen" of "je moet de klussen niet alleen dragen" of "let op je grenzen"
Hoe dan en wie dan en het kan gewoon niet... soms heeft een mens geen keuzes.

En ik weet dat die ontploffingen super onaardige dingen zijn. Alleen soms zijn dingen zoals ze zijn en soms kan je niet voor jezelf kiezen. Anders deed ik het wel

Maar goed... ik ben dankbaar met alle adviezen en steun en meedenken. Alleen tja... soms ben ik een kreng in mijn hoofd
Heel herkenbaar, mensen bedoelen het ook echt goed en soms helpt het wel en ik weet inmiddels dat er heel veel mensen zijn met een (flinke)rugzak, alleen soms moet je gewoon door omdat er niemand anders is, dat klopt, heb ik ook jaren gedaan. En nu hoeft dat dus eindelijk niet meer bij mij en was er tijd om te gaan genezen en zo. Ben er nog lang niet maar wel eindelijk een goed begin gemaakt. Daarom dat vervelende woordje hoop, ik had het niet meer en sinds kort eindelijk wel. :*
pi_218992193
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Heel herkenbaar, mensen bedoelen het ook echt goed en soms helpt het wel en ik weet inmiddels dat er heel veel mensen zijn met een (flinke)rugzak, alleen soms moet je gewoon door omdat er niemand anders is, dat klopt, heb ik ook jaren gedaan. En nu hoeft dat dus eindelijk niet meer bij mij en was er tijd om te gaan genezen en zo. Ben er nog lang niet maar wel eindelijk een goed begin gemaakt. Daarom dat vervelende woordje hoop, ik had het niet meer en sinds kort eindelijk wel. :*
Ik ben zo blij dat je dat woordje nu wel weer hebt :*

Nu zit ik alleen te piekeren wat ik moet typen om niet in vreselijke clichés en adviezen te verzanden _O-
De juiste dingen vinden is zo moeilijk

Ik hoop alleen dat je echt gelukt leert kennen. Dat verdien je :*
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:26:26 #37
388664 crew  Dotteke
pi_218992207
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid.
Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen. :@
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoeken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218992214
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoeken
Tja... met zulke levenskeuzes snap ik de moeder wel :o
Sorry!
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:29:06 #39
388664 crew  Dotteke
pi_218992217
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mod
Het topic koppelt wel kijk maar het is deel 83 van deze sc en het 58ste deel nadat hij hier is gekomen. Die laatste cijfers mogen er wat mij betreft wel af
pi_218992222
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben zo blij dat je dat woordje nu wel weer hebt :*

Nu zit ik alleen te piekeren wat ik moet typen om niet in vreselijke clichés en adviezen te verzanden _O-
De juiste dingen vinden is zo moeilijk

Ik hoop alleen dat je echt gelukt leert kennen. Dat verdien je :*
En jij ook, maak je niet te druk verder. Cliches horen erbij en ik zit lekker muziek te luisteren en in 40+ te typen.
pi_218992235
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
En jij ook, maak je niet te druk verder. Cliches horen erbij en ik zit lekker muziek te luisteren en in 40+ te typen.
Hoezo ben jij niet zoals ik in de dertig :+
pi_218992237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het topic koppelt wel kijk maar het is deel 83 van deze sc en het 58ste deel nadat hij hier is gekomen. Die laatste cijfers mogen er wat mij betreft wel af
Eens hoor! Luister naar je mod-hart
pi_218992253
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik dacht dat hij toen nog wel contact had met haar maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig vaag allemaal maar toen ik die agente dat hoorde vertellen, begreep ik de moeder wel helemaal.
pi_218992255
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoezo ben jij niet zoals ik in de dertig :+
Omdat ik al 51 ben. :P _O-
pi_218992259
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:35 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Omdat ik al 51 ben. :P _O-
Tja zulke dingen gebeuren ineens
pi_218992274
Zit te janken omdat bij dat autobotsprogramma ten huwelijk gevraagd wordt.

Ik ben zo'n jankbak soms

_O-
pi_218992324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit te janken omdat bij dat autobotsprogramma ten huwelijk gevraagd wordt.

Ik ben zo'n jankbak soms

_O-
Dat is best goed hoor, maakt je menselijk.
Ik krijg daar nu braakneigingen van, huwelijksaanzoeken. Vroeger huilde ik er ook om. :D
pi_218992331
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat is best goed hoor, maakt je menselijk.
Ik krijg daar nu braakneigingen van, huwelijksaanzoeken. Vroeger huilde ik er ook om. :D
Het is een combinatie van "cringe" en overnemen van emoties die ik zie.

Ik heb eigenlijk een allergie voor liefde
pi_218992372
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is een combinatie van "cringe" en overnemen van emoties die ik zie.

Ik heb eigenlijk een allergie voor liefde
Ik snap het en mijn haat voor zulke dingen komt door mijn rugzak. :+
Ben nu lekker oud en cynisch daarover. :P
pi_218992397
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik snap het en mijn haat voor zulke dingen komt door mijn rugzak. :+
Ben nu lekker oud en cynisch daarover. :P
Haha ik ook oud en cynisch
Alle programma's zoals Boer Zoekt Vrouw en al die dateprogramma's... verschrikkelijk

Alleen MAFSA kan ik om lachen. Vooral voor al het vreemdgaan en ellende

Ja ik ben een vreselijk mens :o
pi_218992434
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha ik ook oud en cynisch
Alle programma's zoals Boer Zoekt Vrouw en al die dateprogramma's... verschrikkelijk

Alleen MAFSA kan ik om lachen. Vooral voor al het vreemdgaan en ellende

Ja ik ben een vreselijk mens :o
Ik vind niet dat dat ons tot vreselijke mensen maakt als we zulke dingen leuk vinden en kijken, komt weer neer op dat verschil zien, als tv vermaak vind ik een hoop leuk maar in real life ga ik niet keihard lachen om iemands ellende, komen ze ermee op tv, dan is het andere koek voor mij. Want inmiddels moet je weten hoe tv werkt en hoe je neergezet kan worden dus dan ook niet miepen. :@
pi_218992443
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ik vind niet dat dat ons tot vreselijke mensen maakt als we zulke dingen leuk vinden en kijken, komt weer neer op dat verschil zien, als tv vermaak vind ik een hoop leuk maar in real life ga ik niet keihard lachen om iemands ellende, komen ze ermee op tv, dan is het andere koek voor mij. Want inmiddels moet je weten hoe tv werkt en hoe je neergezet kan worden dus dan ook niet miepen. :@
Daar heb je zeker gelijk in
pi_218992491
Ik ga nog even wat te eten maken. Tot later Child. :W
pi_218992504
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nog even wat te eten maken. Tot later Child. :W
Fijne avond :*
  Moderator zondag 12 oktober 2025 @ 06:45:48 #56
388664 crew  Dotteke
pi_218994849
Morguh :W
pi_219031729
Even hier verder. Ik stelde de offtopic vraag in De Bondgenoten tijdens de reclame, had natuurlijk kunnen verwachten dat het te veel offtopic zou kunnen worden :@

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Sinds het niet meer in de schaduw kan staan van vroeger hoeft het van mij niet meer. Slappe hap en sorry maar de mix met de Belgen ben ik ook niet weg van.
Neuh, toen waren het sowieso andere tijden, je kunt je nu niet meer voorstellen dat iemand gewoon met een peuk op de lip en pils in de hand op een random moment je beeldscherm vult bijvoorbeeld. Maar iets is beter dan niets.

De Belgen vond ik juist wel leuk. Zaten soms vervelende figuren tussen, maar die hadden wij zelf ook. Ouwehoeren met sommige Vlamingen hier en in de COS was ook altijd leuk, zonder de Belgen hadden we die misschien ook niet gehad :)

quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?
Pure speculaas natuurijk, maar ze wilde destijds een reboot en vonden een partner in de Belgen om het te kunnen bekostigen. Als de Belgen afvallen en ze moeten het in allemaal zelf betalen is het de vraag of ze dat er voor over hebben. Blijkbaar niet.

Bondgenoten is van Talpa en heeft geen streams, dat scheelt blijkbaar een flinke bak geld wat een reden zou kunnen zijn dat we die bij De Bondgenoten niet hebben en misschien ook waarom RTL het helemaal stopt.

BB zonder streams zou misschien nog een optie zijn, maar het is juist bij BB, de oer-RLS, een essentieel onderdeel van de kijkervaring. Misschien is RTL zich daar ook van bewust en daarom dan maar helemaal niet?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219032047
-O- Geen BB in 2026
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 07:30:52 #59
388664 crew  Dotteke
pi_219033645
quote:
2s.gif Op donderdag 16 oktober 2025 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
-O- Geen BB in 2026
Het is nog maar de vraag of het volgend jaar dan wel terug komt.
Ik heb eigenlijk het hele verhaal niet gelezen, alleen dat het niet doorging omdat de Belgen niet meer mee doen en het te duur werd
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 07:50:20 #60
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219033684
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is nog maar de vraag of het volgend jaar dan wel terug komt.
Ik heb eigenlijk het hele verhaal niet gelezen, alleen dat het niet doorging omdat de Belgen niet meer mee doen en het te duur werd
Dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Ze slopen het BB-huis, en een nieuw huis zal enorm duur zijn.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2025 @ 07:55:23 #61
388664 crew  Dotteke
pi_219033691
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 07:50 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Ze slopen het BB-huis, en een nieuw huis zal enorm duur zijn.
Ben ook bang van niet, nu maar wachten waar ze mee gaan komen. AL denk ik dat streamen tot het verleden behoort. Er is nogal wat veranderd sinds het begin. AL die haat die ze over zich krijgen
pi_219040692

Kiek nou, Luca bij Holland's got Talent. Wie? Ja die gast die namens Jane in Big Brother punten moest scoren in een opdracht in Big Brother. Hij was daarvoor ook al te zien in K2 zoekt K3, waar ie best nog ver kwam! :D

Voor wie de laatste aflevering van HGT nog wil zien:

SPOILER: door/niet door
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 19 oktober 2025 @ 01:38:36 #63
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219049043
De Alleskunner.

[ Bericht 16% gewijzigd door spapaars op 19-10-2025 01:51:03 ]
  Moderator maandag 27 oktober 2025 @ 13:40:15 #64
388664 crew  Dotteke
pi_219120406
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:57:42 #65
388664 crew  Dotteke
pi_219156428
Wat is het rustig hier, zijn toch genoeg programma's waar je hier gezamelijk over kan praten.
Er komt in januari ook weer iets nieuws.

RLS / [Videoland] House of Villains
  Moderator vrijdag 31 oktober 2025 @ 10:58:06 #66
388664 crew  Dotteke
pi_219156429
@Jockari hoe gaat het met jou?
pi_219206628
Nog een nieuw programma

RLS / [Videoland RTL ] Vals Spel
pi_219206783
quote:
Dank u!
Ziet er erg leuk uit *O*
pi_219206981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank u!
Ziet er erg leuk uit *O*
Het worden er wel veel he, op zondag hebben we ook het zwaard
pi_219206996
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het worden er wel veel he, op zondag hebben we ook het zwaard
Ja ach :) wel veel, weinig kwaliteit, maar heerlijk vermakelijk. Echt van dat soort programma's waarvoor ik me schaam dat ik het leuk vind, maar toch kijk
pi_219207006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ach :) wel veel, weinig kwaliteit, maar heerlijk vermakelijk. Echt van dat soort programma's waarvoor ik me schaam dat ik het leuk vind, maar toch kijk
Lekker ondertussen andere dingen doen en dan dit kijken. Ik vind het ook heerlijk ook
Ben de enige van de hele familie die dit soort programma's kijk _O-
Schaam mij er niet voor hoor
pi_219207018
En ik moet zeggen dat ik eigenlijk en eindelijk gestopt ben met DBG. Sinds mijn moeder weer thuis is niet gekeken en ik mis dat geouwehoer niet :@

Dus dan heb ik die twee programma's om het te compenseren ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker ondertussen andere dingen doen en dan dit kijken. Ik vind het ook heerlijk ook
Ben de enige van de hele familie die dit soort programma's kijk _O-
Schaam mij er niet voor hoor
Ja! Boekje lezen en half oogje kijken. Of een beetje haken ondertussen

Misschien kijken mensen die ik ken uit de wijk ook, die weten verdacht veel over dit soort programma's en beweren dan het niet te kijken _O-
Mijn vrienden kijken deze meuk iig niet.

Ach... ik schaam me zo snel dat ik het niet bijhoud en gewoon doe wat ik leuk vind :P
pi_219207035
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik moet zeggen dat ik eigenlijk en eindelijk gestopt ben met DBG. Sinds mijn moeder weer thuis is niet gekeken en ik mis dat geouwehoer niet :@

Dus dan heb ik die twee programma's om het te compenseren ;)
[..]
Ja! Boekje lezen en half oogje kijken. Of een beetje haken ondertussen

Misschien kijken mensen die ik ken uit de wijk ook, die weten verdacht veel over dit soort programma's en beweren dan het niet te kijken _O-
Mijn vrienden kijken deze meuk iig niet.

Ach... ik schaam me zo snel dat ik het niet bijhoud en gewoon doe wat ik leuk vind :P
Begin ook een beetje klaar te zijn met DBG duurt te lang, niet echt iets vernieuwends meer.

Gewoon lekker doen wat je zelf fijn vindt Child, ongeacht wat andere en van denken. Het is jouw leven.
pi_219207049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Begin ook een beetje klaar te zijn met DBG duurt te lang, niet echt iets vernieuwends meer.

Gewoon lekker doen wat je zelf fijn vindt Child, ongeacht wat andere en van denken. Het is jouw leven.
Ik ben vergeten terug te kijken en ik mis het niet
A schreeuwt tegen B. C vrijt met D. Floris brult en baalt of viert uitgebreid. Fatima vindt dingen niet leuk. Demi huilt en is boos. Spelletjes zijn hetzelfde

Niet mijn ding meer

Sorry dat ik zo zuur doe :o

Ach ja, ik trek me het ook weinig aan hoor. Vermaak mezelf prima
pi_219207054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben vergeten terug te kijken en ik mis het niet
A schreeuwt tegen B. C vrijt met D. Floris brult en baalt of viert uitgebreid. Fatima vindt dingen niet leuk. Demi huilt en is boos. Spelletjes zijn hetzelfde

Niet mijn ding meer

Sorry dat ik zo zuur doe :o

Ach ja, ik trek me het ook weinig aan hoor. Vermaak mezelf prima
Je omschrijft het goed. _O- niets zuurs aan
pi_219207065
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:44 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Rembo&Rembo .. daarna is het nooit meer echt goedgekomen.. type "WanhoopBN'r "
Nooit van gehoord. O een wanhoop BNNer, die zijn er genoeg op dit moment
Zelfs als Tiktokker ben je al een BNNer tegenwoordig
pi_219207070
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je omschrijft het goed. _O- niets zuurs aan
Ben sowieso voor mijn doen klaar met reality, Geen Hayu meer. Mis de Housewives en Below Deck helemaal niet :o

Ik word volwassen ;)
pi_219207082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben sowieso voor mijn doen klaar met reality, Geen Hayu meer. Mis de Housewives en Below Deck helemaal niet :o

Ik word volwassen ;)
Die keek ik allemaal niet, ik was dus al volwassen _O-
pi_219207085
@Frummelie waar ben je heb je al lang niet meer gezien
pi_219207088
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Die keek ik allemaal niet, ik was dus al volwassen _O-
Dot is een wijze vrouw :Y
pi_219207090
en @Jockari hoe gaat het met jou?
pi_219207095
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dot is een wijze vrouw :Y
ALs het mij uit komt wel. :P

Ik ga mijn prakkie warm maken, nog een fijne avond Child :W
pi_219207120
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ALs het mij uit komt wel. :P

Ik ga mijn prakkie warm maken, nog een fijne avond Child :W
Jij ook :*
  vrijdag 7 november 2025 @ 13:16:23 #84
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219213862
Hotel Big Brother heeft een bewoner minder, Viola Holt.
pi_219221016
Hejjjj @Dotteke hoest nou hihi
Gewoon omdat het kan!
pi_219221032
Hoe is het hier?

Geen BB volgend jaar...😭
Gewoon omdat het kan!
pi_219221038
Wat zou de Bondgenoten voor nieuws hebben maandag om 09.00 spannend hoor...🤪
Gewoon omdat het kan!
  zaterdag 8 november 2025 @ 13:11:09 #88
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219221054
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:08 schreef Frummelie het volgende:
Kan nooit veel wezen, het risico lopen de topkijkcijfers die ze nu hebben te verknallen met een "wijziging" :N
pi_219221057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:06 schreef Frummelie het volgende:
Hoe is het hier?

Geen BB volgend jaar...😭
Frummel O+ :*

Idd geen BB volgend jaar. Beetje jammer maar vond het toch vaak saai vorig jaar ook :7
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 16:26:22 #90
388664 crew  Dotteke
pi_219222663
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:04 schreef Frummelie het volgende:
Hejjjj @:Dotteke hoest nou hihi
Hey daar is het verloren schaap :W

Nee ik heb een jaartje rust :P
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 16:26:39 #91
388664 crew  Dotteke
pi_219222665
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:08 schreef Frummelie het volgende:
Waar haal je die wijsheid dan vandaan?
pi_219222671
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Van De Bondgenoten zelf :)

Maar vanavond sowieso eerst weer Tribute, Battle of the Bands *O*
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 16:31:45 #93
388664 crew  Dotteke
pi_219222685
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

thnx, die had ik niet gezien.
pi_219222793
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
thnx, die had ik niet gezien.
Kennelijk hebben mensen die SBS in whatsapp hebben ook een bericht erover gehad. Zal het ook pas later op insta
pi_219222798
Ben stiekem wel nieuwsgierig wat ze bekent gaan maken... (net als iedereen)
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:05:24 #96
388664 crew  Dotteke
pi_219222859
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:53 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Kennelijk hebben mensen die SBS in whatsapp hebben ook een bericht erover gehad. Zal het ook pas later op insta
Ik heb dat allemaal niet helemaal niet in mijn whatsapp.
We gaan het zien, zal wel niet veel bijzonders zijn
pi_219222874
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja... dat lijkt me ook irritant in de WA. Dat is voor mij een app om mee te communiceren met vrienden/clubjes/hulpverleners. Niet voor televisie-dingen

En je nuchterheid is vast terecht. Lees het wel online, ga er niet voor kijken iig. Tenzij er iets heel spannends uitkomt uiteraard

Deze week amper/niet gekeken en ik mis het niet eens eigenlijk :@
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:11:13 #98
388664 crew  Dotteke
pi_219222883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... dat lijkt me ook irritant in de WA. Dat is voor mij een app om mee te communiceren met vrienden/clubjes/hulpverleners. Niet voor televisie-dingen

En je nuchterheid is vast terecht. Lees het wel online, ga er niet voor kijken iig. Tenzij er iets heel spannends uitkomt uiteraard

Deze week amper/niet gekeken en ik mis het niet eens eigenlijk :@
Ik denk dat het ergens in de media zal verschijnen, er os om die tijd geen uitzending
Ja, vertelde je al dat je bijna niet meer keek. Wie weet komt het weer, of niet ook goed toch
pi_219222895
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Neuh ik ook niet, daar is het wat mij betreft ook niet voor. Maar inderdaad, afgaande op de normale cliffhangers die meestal ook wel meevallen dan ze doen voorstellen zal dit ook wel niet veel zijn.
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:15:07 #100
388664 crew  Dotteke
pi_219222908
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Neuh ik ook niet, daar is het wat mij betreft ook niet voor. Maar inderdaad, afgaande op de normale cliffhangers die meestal ook wel meevallen dan ze doen voorstellen zal dit ook wel niet veel zijn.
Nee, we zien het wel gebeuren maandag, zou niet weten waar ze het bekand maken, zal dan ook wel via w'app zijn
pi_219222915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik denk dat het ergens in de media zal verschijnen, er os om die tijd geen uitzending
Ja, vertelde je al dat je bijna niet meer keek. Wie weet komt het weer, of niet ook goed toch
Ja, het bevalt me goed.
Ik zit in een gezellige periode, wil gezellige dingen zien op televisie. Lekker kneuterig misschien wel (op uitzonderingen naar, zoals het Zwaard Damocles, maar kan ik enkel op hebben als ik ook bezig ben). Heb echt zoiets van mensen, doe's lief

Heel Holland Bakt, Wie Is De Mol en Keuringsdienst van Waarde
Bureau Utrecht kijk ik ook, maar dingen die ik eerder interessant vond zoals over die gevaarlijke gevangenissen, nee... geen zin in. Undercover in Nederland, Kees v/d Spek, nope...

Lekker bij mijn kerstlampjes en boompje naar gezelligheid kijken.

Vraag me niet waarom ik ineens zo stompzinnig en overgevoelig ben geworden, maar dat geschreeuw en geruzie en ellende trek ik op het moment heel erg slecht.
pi_219222923
'k Ben nu ook het Perfecte Plaatje aan het binge watchen, pot thee naast me en haakwerkje in de hand, genieten maar. Er staan vijf seizoenen op Videoland, dus ik vermaak me de komende uren nog wel :@ O+
pi_219223114
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Kan nooit veel wezen, het risico lopen de topkijkcijfers die ze nu hebben te verknallen met een "wijziging" :N
Ik zat eigelijk te hopen op live streams...😉
Gewoon omdat het kan!
pi_219223131
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
Frummel O+ :*

Idd geen BB volgend jaar. Beetje jammer maar vond het toch vaak saai vorig jaar ook :7
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:49:14 #105
388664 crew  Dotteke
pi_219223158
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:46 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooit _O-
pi_219223162
quote:

[..]
Hey daar is het verloren schaap :W

Nee ik heb een jaartje rust :P
Haha ja daar is ze weer...😉
Ja Dotje dat wordt rustigjes volgend jaar... ik hoop wel dat ze ons eens gaan verrassen met iets nieuws...😉
Gewoon omdat het kan!
pi_219223168
quote:

[..]
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:50:41 #108
388664 crew  Dotteke
pi_219223169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha ja daar is ze weer...😉
Ja Dotje dat wordt rustigjes volgend jaar... ik hoop wel dat ze ons eens gaan verrassen met iets nieuws...😉
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doen
Kijk naar bondgenoten dat scoort ook goed zonder liverstreams/ Scheelt een hoop gedoe
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:51:05 #109
388664 crew  Dotteke
pi_219223175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00
O ik heb geen tiktok _O-
pi_219223183
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 17:53:44 #111
388664 crew  Dotteke
pi_219223198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:51 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje.. ^O^
Ja die ga ik ook kijken, vorige jaar vond ik het wat minder, maar wat ik nu in de voorstukjes ziet spreekt het mij wel aan
pi_219223205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doen
Kijk naar bondgenoten dat scoort ook goed zonder liverstreams/ Scheelt een hoop gedoe
Ja dat is waar maar toch blijf ik hopen...😜😂
Gewoon omdat het kan!
pi_219223216
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ik heb geen tiktok _O-
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie... *O*
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 18:00:35 #114
388664 crew  Dotteke
pi_219223244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:56 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie... *O*
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort _O-
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
pi_219223284
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bands

Wist dat er 1 was, moest de vorige keer ook al zo zoeken :D
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 18:10:52 #116
388664 crew  Dotteke
pi_219223307
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bands

Wist dat er 1 was, moest de vorige keer ook al zo zoeken :D
thnx :*
Ja er staat overal wat, niet echt handig,
pi_219224729
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig.. ^O^
Ik kan helemaal niks vinden op Fok haha... ;)
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 21:04:55 #118
388664 crew  Dotteke
pi_219225286
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig.. ^O^
Ik kan helemaal niks vinden op Fok haha... ;)
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
pi_219225340
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
Dat is een liedjes-programma toch?

Widm is ook bezig. Dat trekt denk ik veel kijkers
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 22:00:54 #120
388664 crew  Dotteke
pi_219225848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is een liedjes-programma toch?

Widm is ook bezig. Dat trekt denk ik veel kijkers
A zo. Dat kijk ik dus never.
pi_219225867
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A zo. Dat kijk ik dus never.
Weet ik
Heb je vaker gezegd

Moet zeggen dat ik slecht in widm kom dit seizoen

Alleen ik heb helemaal niks met muziekprogramma's

Weer lekker tegendraads van me he ;) we zouden het eens eens zijn :+
pi_219226163
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ooo dat is gezellie... ;)

Ik heb net het zwaard van Damocles ontdekt op kijk tv dat lijkt mij ook best een leuk programma of volg jij dat al?
Gewoon omdat het kan!
pi_219226395
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooit _O-
Ooh deze had ik vanmiddag niet gezien...

Agh heb je dat echt gedaan, wat lief van jou..❤️
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 07:43:28 #124
388664 crew  Dotteke
pi_219227834
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:35 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooo dat is gezellie... ;)

Ik heb net het zwaard van Damocles ontdekt op kijk tv dat lijkt mij ook best een leuk programma of volg jij dat al?
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doen :P
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles

[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 09-11-2025 08:01:24 ]
pi_219228257
Oh ja dat is vanavond weer

Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 10:46:25 #126
388664 crew  Dotteke
pi_219228725
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;s
pi_219228739
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;s
Snap ik ja :)

Morgen wil ik de stad in en moet relatief op tijd de bus pakken, ivm een afspraak met de opticien
pi_219228750
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doen :P
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Agh je bent een skeetje... O+
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:00:59 #129
388664 crew  Dotteke
pi_219228806
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:50 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Agh je bent een skeetje... O+
:@
Ik zal de volgende keer een mention doen als ik iets aanmaak :P
Ik zet ze bewust hier en dan zie je het nog niet :D
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:03:31 #130
388664 crew  Dotteke
pi_219228820
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Snap ik ja :)

Morgen wil ik de stad in en moet relatief op tijd de bus pakken, ivm een afspraak met de opticien
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken toch
pi_219229149
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken toch
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wil :)
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 11:49:18 #132
388664 crew  Dotteke
pi_219229156
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wil :)
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijken
pi_219229161
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijken
Ja daarom

En maandag misschien ook als ik thuis kom
pi_219236159
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:@
Ik zal de volgende keer een mention doen als ik iets aanmaak :P
Ik zet ze bewust hier en dan zie je het nog niet :D
Jaaaa heel graag, dankjewel... ^O^ :*
Gewoon omdat het kan!
pi_219236559
@Dotteke dat terugkijken van Het Zwaard wordt hem denk ik niet _O-
Kom niet eens door de eerste vijf minuten, er gebeurt gewoon niks dan een beetje vals gedoe en zielig doen. Beetje kinderlijk dat je een spelletje niet mag verliezen omdat je jarig bent ;)
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 08:16:31 #136
388664 crew  Dotteke
pi_219236569
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke dat terugkijken van Het Zwaard wordt hem denk ik niet _O-
Kom niet eens door de eerste vijf minuten, er gebeurt gewoon niks dan een beetje vals gedoe en zielig doen. Beetje kinderlijk dat je een spelletje niet mag verliezen omdat je jarig bent ;)
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaag _O-
pi_219236578
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaag _O-
EP?

Misschien vind jij het wel leuk hoor en ik misschien later

Alleen nu had ik echt zoiets van "zeurkousen"
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 08:19:11 #138
388664 crew  Dotteke
pi_219236582
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
EP?

Misschien vind jij het wel leuk hoor en ik misschien later

Alleen nu had ik echt zoiets van "zeurkousen"
ER bedoel ik Oeps
pi_219236640
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ER bedoel ik Oeps
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leuk
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 09:25:00 #140
388664 crew  Dotteke
pi_219236947
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leuk
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keer _O-
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 09:25:28 #141
388664 crew  Dotteke
pi_219236954
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 02:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jaaaa heel graag, dankjewel... ^O^ :*
Ik zal u dienen vrouw Frummelie _O_
pi_219236985
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keer _O-
Hier nog nooit een seizoen uitgekeken _O-
Het gaat hier puur om wie het beste kan manipuleren en niet overleven. Als het om de beste overlever zou gaan, zou ik het tof vinden. Alleen nu voelt het zo vaak zo oneerlijk als de beste overlevers eruit geknikkerd worden
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 09:31:35 #143
388664 crew  Dotteke
pi_219236992
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hier nog nooit een seizoen uitgekeken _O-
Het gaat hier puur om wie het beste kan manipuleren en niet overleven. Als het om de beste overlever zou gaan, zou ik het tof vinden. Alleen nu voelt het zo vaak zo oneerlijk als de beste overlevers eruit geknikkerd worden
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordig
pi_219237000
Oh! Een seizoen afgezien, waarin Ron Boshardt zijn been brak op een trapje en een vrouw heel lang in d'r eentje in een grot zat. En die de anderen lieten winnen omdat ze zo heftig, lang, alleen in een onmogelijke omgeving overleefde. Die ging tegen zichzelf praten en maakte tekeningetjes in de grot om tegen te praten. Dat was indrukwekkend
pi_219237008
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordig
Klopt!
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 09:34:38 #146
388664 crew  Dotteke
pi_219237022
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt!
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.
Er wordt gestemd op wie men leuk of niet leuk vindt. Wordt niet gekeken hoe ze het spel spelen ( vind ik dan he )
pi_219237056
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.
Er wordt gestemd op wie men leuk of niet leuk vindt. Wordt niet gekeken hoe ze het spel spelen ( vind ik dan he )
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelen

Bij ER zijn ze tenminste nog spannend en groots, dat maakt het leuk.
Natuurlijk hoeft het niet duur, duurder en duurst. Alleen bij ER is er moeite gedaan (al lijken die spellen in de loop der seizoenen ook enorm op elkaar), maar al die stomme quizjes e.d.
Geen ene iets aan

(ik ben trouwens altijd wel de sukkel die de impopulaire personen het leukste vind _O- )
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 09:48:52 #148
388664 crew  Dotteke
pi_219237112
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelen

Bij ER zijn ze tenminste nog spannend en groots, dat maakt het leuk.
Natuurlijk hoeft het niet duur, duurder en duurst. Alleen bij ER is er moeite gedaan (al lijken die spellen in de loop der seizoenen ook enorm op elkaar), maar al die stomme quizjes e.d.
Geen ene iets aan

(ik ben trouwens altijd wel de sukkel die de impopulaire personen het leukste vind _O- )
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.
pi_219237122
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...

Bij ER is het spektakel die spellen, beetje gevaarlijk, en echt spannend
  Moderator maandag 10 november 2025 @ 11:14:15 #150
388664 crew  Dotteke
pi_219237576
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...

Bij ER is het spektakel die spellen, beetje gevaarlijk, en echt spannend
Denk dat de hardcore fans het toch wel blijven kijken net als bij BB en zo
pi_219242174
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zal u dienen vrouw Frummelie _O_
🤗 🥰
Gewoon omdat het kan!
  Moderator dinsdag 11 november 2025 @ 05:51:42 #152
388664 crew  Dotteke
pi_219242341
Morguh :W

Zo, en dan vanavond weer Medisch Centrum West
Eens kijken wat dat weer wordt.
  woensdag 12 november 2025 @ 01:03:48 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219248514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
en @:Jockari hoe gaat het met jou?
Ook ik maak mij zorgen over deze, in mijn ogen, sympathieke en lieve Belg.
  Moderator woensdag 12 november 2025 @ 07:24:00 #154
388664 crew  Dotteke
pi_219249058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 01:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ook ik maak mij zorgen over deze, in mijn ogen, sympathieke en lieve Belg.
Ik denk vaak aan hem, hoe het zo gaan.
Hopelijk laat hij snel iets van zich horen.
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 09:41:27 #155
388664 crew  Dotteke
pi_219270942
@Frummelie
24 november, reallive van Mark, Monique en Denise uit Winter vol liefde
RLS / [SBS] De Hanslers: van de Piste naar de Playauit
pi_219271318
Goedemorgen :W

Ik zit klaar voor de intocht van de goedheiligman en dacht ik zal eens even kijken of er iemand is hier :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_219271321
Zo af en toe kijk ik hier even maar het is en blijft erg stil :{
pi_219271396
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:34 schreef lojanda het volgende:
Zo af en toe kijk ik hier even maar het is en blijft erg stil :{
Ja... dat is jammer...

Ik ga zo ook naar de intocht kijken. Boekje op schoot en gezelligheid
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 11:05:09 #159
388664 crew  Dotteke
pi_219271512
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef lojanda het volgende:

Ik zit klaar voor de intocht van de goedheiligman en dacht ik zal eens even kijken of er iemand is hier :D
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaad

Hoe laat komt die man eigenlijk aan. Ik kijk het eigenlijk nooit meer
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 11:05:55 #160
388664 crew  Dotteke
pi_219271519
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... dat is jammer...

Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
pi_219271559
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

12.00

(excuus voor het voor mijn beurt praten)
pi_219271567
quote:

[..]
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
Nee... mensen gaan stiekem half-offtopic in de topics zoals van de BGN (en stiekem vind ik dat ook wel wat hebben)
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 11:13:33 #163
388664 crew  Dotteke
pi_219271581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
12.00

(excuus voor het voor mijn beurt praten)
Oke, hij heeft er geen mooi weer bij _O-
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 11:14:18 #164
388664 crew  Dotteke
pi_219271587
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee... mensen gaan stiekem half-offtopic in de topics zoals van de BGN (en stiekem vind ik dat ook wel wat hebben)
Ik zat daar gisteren ook mee telezen en dacht nog aan een waarschuwing dat het een BGN topic is een geen sinterklaas topic. Maar ik heb het maar gelaten :D
pi_219271599
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zat daar gisteren ook mee telezen en dacht nog aan een waarschuwing dat het een BGN topic is een geen sinterklaas topic. Maar ik heb het maar gelaten :D
Dat heb ik volledig niet mee gekregen _O- op den duur ging ik per ongeluk met wat anders bezig (ivm reclame) en ben niet teruggekeerd)

Ach... soms moet dat toch kunnen? Als het maar niet hele topics vol is
pi_219271603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Oke, hij heeft er geen mooi weer bij _O-
Ik ben zo blij dat ik thuis achter de televisie kan kijken
Dekentje, boekje, theetje... gelukkiger krijg je me niet vandaag
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 11:49:06 #168
388664 crew  Dotteke
pi_219271726
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat heb ik volledig niet mee gekregen _O- op den duur ging ik per ongeluk met wat anders bezig (ivm reclame) en ben niet teruggekeerd)

Ach... soms moet dat toch kunnen? Als het maar niet hele topics vol is
Ja moet kunnen , maar er zijn er altijd die het niet willen en dan klagen
En zo heeft iedereen zijn eigen ding wat ze wel of niet vinden kunnen :D

Maar in DBG valt het allemaal wel mee
pi_219271741
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja moet kunnen , maar er zijn er altijd die het niet willen en dan klagen
En zo heeft iedereen zijn eigen ding wat ze wel of niet vinden kunnen :D

Maar in DBG valt het allemaal wel mee
De sfeer voor een RLS is daar echt wel goed :)
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 12:05:03 #170
388664 crew  Dotteke
pi_219271807
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De sfeer voor een RLS is daar echt wel goed :)
Ja klopt, het is ook anders als er gestreamd wordt. Dan is het wel veel heftiger
pi_219271817
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja klopt, het is ook anders als er gestreamd wordt. Dan is het wel veel heftiger
Ja dan worden mensen in hun obsessie gevoed en duurt het ook hele dagen. Nu is het een uurtje per dag
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 12:17:20 #172
388664 crew  Dotteke
pi_219271875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja dan worden mensen in hun obsessie gevoed en duurt het ook hele dagen. Nu is het een uurtje per dag
Lekkker rustig zo :P
pi_219271884
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekkker rustig zo :P
Ja! Zelfs nu kunnen mensen al op de persoon gaan... omwille een paar figuren op televisie _O-
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 12:19:31 #174
388664 crew  Dotteke
pi_219271892
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! Zelfs nu kunnen mensen al op de persoon gaan... omwille een paar figuren op televisie _O-
Ik heb dat nooit gesnapt, sommige doen echt of het iemand is die heel dicht naast hun staat terwijl het niet anders is dan iemand die aan een spel meedoet
pi_219271920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb dat nooit gesnapt, sommige doen echt of het iemand is die heel dicht naast hun staat terwijl het niet anders is dan iemand die aan een spel meedoet
Dat ja
pi_219272504
Andere dingen stop gezet en toch weer Hayu genomen
Miste het toch wel ineens.
Nu lekker Below Deck kijken
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 14:09:49 #177
388664 crew  Dotteke
pi_219272579
Wat is Hayu dan?
  zaterdag 15 november 2025 @ 14:11:32 #178
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219272593
Sinterklaas is razendsnel.
Nu ook een aankomst bij de geliefde Belgen (VRT)
  zaterdag 15 november 2025 @ 14:12:15 #179
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219272598
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Hayu dan?
https://www.hayu.com/
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 14:12:28 #180
388664 crew  Dotteke
pi_219272600
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
Sinterklaas is razendsnel.
Nu ook een aankomst bij de geliefde Belgen (VRT)
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachten
pi_219272607
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat is Hayu dan?
Streamingsdienst met reality-meuk :@

En ik houd er van!
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 14:15:49 #182
388664 crew  Dotteke
pi_219272626
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Streamingsdienst met reality-meuk :@

En ik houd er van!
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bij
pi_219272629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
[..]
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bij
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...
  zaterdag 15 november 2025 @ 14:17:05 #184
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219272630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachten
Een beetje laat maar, morgen zal hij-het ook aankomen in Amsterdam! https://www.at5.nl/
pi_219272661
'k Ben zo blij dat ik niet met kinderen naar zoiets toe moet _O- al die stress van november tot januari... toen ik nog de pabo deed op een blauwe maandag was die tijd van het jaar het leukst en het meest slopend. Al die kinderen die in de stress zitten en van Sint-Maarten doorgaan naar Sinterklaas en dan Kerst en Oud&Nieuw... Dat gehyper de hele tijd

En dan daarvoor de kinderboekenweek...

Nee, ik benijd de mensen die omgaan met kinderen niet _O-
  zaterdag 15 november 2025 @ 14:23:28 #186
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219272664
Ook bij de Belgen kennen ze Delfts-blauw.

Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 14:51:53 #187
388664 crew  Dotteke
pi_219272749
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videoland _O-
pi_219272757
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videoland _O-
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houden

Jaaaaaa, ik ben gestoord
  zaterdag 15 november 2025 @ 14:54:22 #189
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219272760
Kijk nu eens, een zaanse sponsor binnen Antwerpen.

Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 14:56:02 #190
388664 crew  Dotteke
pi_219272773
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben zo blij dat ik niet met kinderen naar zoiets toe moet _O- al die stress van november tot januari... toen ik nog de pabo deed op een blauwe maandag was die tijd van het jaar het leukst en het meest slopend. Al die kinderen die in de stress zitten en van Sint-Maarten doorgaan naar Sinterklaas en dan Kerst en Oud&Nieuw... Dat gehyper de hele tijd

En dan daarvoor de kinderboekenweek...

Nee, ik benijd de mensen die omgaan met kinderen niet _O-
Hoezo tot januari?
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 14:56:28 #191
388664 crew  Dotteke
pi_219272776
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houden

Jaaaaaa, ik ben gestoord
Maar wel lief gestoord :*
pi_219272783
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoezo tot januari?
Tot he, niet tot en met
Na Oud en Nieuw is er weer rust

(Naja zes januari ben ik jarig. Dus nog ene feestelijke dag dan)
pi_219272785
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar wel lief gestoord :*
*;
pi_219272818
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... dat is jammer...

Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijken :@ het gevoel wat ik er dan van krijg maakt me blij.. kind zijn, vroeger en ouders enzo O+
pi_219272823
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef lojanda het volgende:

[..]
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijken :@ het gevoel wat ik er dan van krijg maakt me blij.. kind zijn, vroeger en ouders enzo O+
Ik zit in een irritante, sentimentele fase en moet ervan janken. Echt bizar
Dus wat anders opgezet _O-
pi_219272825
quote:

[..]

Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel mee ;)
pi_219272829
quote:

[..]
We hebben het wel een tijd geprobeerd maar het werd toch steeds minder.. jammer wel want ik vond het altijd wel gezellig.
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:10:58 #198
388664 crew  Dotteke
pi_219272836
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tot he, niet tot en met

O je hebt het over je zelf, ik dacht spannende dagen voor de kinderen
Ik kan mij niet herinneren dat mijn kinderen stress hadden van de Kerst
Wel voor SInterklaas, maar dat hoorde b ij Sinterklaas
pi_219272838
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 11:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu kerstmuziek aan _O-
Heb ik ook al :D hier staat de boom ook al :@ Heb alles de dag na Halloween opgezet ~:)
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:11:52 #200
388664 crew  Dotteke
pi_219272841
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:08 schreef lojanda het volgende:

[..]
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel mee ;)
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima job

Hier ben je snel uitgelezen wordt niet zo veel gepost helaas
pi_219272847
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb het wel over de kinderen (alleen maakte het verwarrend)
Die zijn (tenminste veel wel) echt hyper tot één januari. Met al die feestjes op school en bij sommigen ook thuis...
pi_219272853
En vanaf twee januari moet iedereen in één klap normaal doen _O- geen afbouw of wat. Altijd zo bizar de eerste week van het jaar
pi_219272855
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Heb ik ook al :D hier staat de boom ook al :@ Heb alles de dag na Halloween opgezet ~:)
Heerlijk toch
Dan zijn we samen kerstgekkies
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:14:54 #204
388664 crew  Dotteke
pi_219272861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:09 schreef lojanda het volgende:

[..]
We hebben het wel een tijd geprobeerd maar het werd toch steeds minder.. jammer wel want ik vond het altijd wel gezellig.
Ja, helaas. En je zou toch denken door DBG en al het andere wat te zien is er wel mensen zijn die zo af en toe willen kletsebetsen. Maar helaas
pi_219272864
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tot he, niet tot en met

Zes januari is het ook drie koningen zingen O+
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:15:29 #206
388664 crew  Dotteke
pi_219272866
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef lojanda het volgende:

[..]
Dames wat zijn jullie snel, eerst nog Sinterklaas en dan pas Kerst :o
pi_219272869
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zes januari is het ook drie koningen zingen O+
Daar doen we in Grunniger Stad niet an ;)
pi_219272874
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach... dan kan Sinterklaas hier al gezellig bij kleine lichtjes zitten
Dat loopt hij anders helemaal mis 8} >:O
pi_219272881
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Als er met kerst cadeautjes komen is er wel wat stress verwacht ik :D
Vroeger als kind zijnde was ik wel altijd een stuiterbal ivm Sinterklaas kerst en drie koningen :Y
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:18:27 #210
388664 crew  Dotteke
pi_219272886
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Vroeger als kind zijnde was ik wel altijd een stuiterbal ivm Sinterklaas kerst en drie koningen :Y
Heb nooit cadeautjes met de Kerst gedaan.
pi_219272890
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Wij deden tot een bepaalde leeftijd niet aan cadeaus met kerst
Alleen er was dan wel groot feest in de kerk en met zondagsschool. Zingen, toneel, voorlezen. Was altijd super leuk
pi_219272897
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima job

Zolang het leuk druk is is het altijd wel oké, als je er stress van krijgt dan is het vreselijk.
pi_219272905
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heerlijk toch
Dan zijn we samen kerstgekkies
Jij hebt de boom ook altijd vroeg staan toch? Kan me herinneren dat je vorig jaar ook al vroeg je boom had gezet ^O^
pi_219272906
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Let je wel op jezelf? Leuk dat je dat werk hebt, maar het moet wel binnen je grenzen vallen en je bent ook super druk met Fok altijd. Pas op jezelf lieverd :*
pi_219272910
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:21 schreef lojanda het volgende:

[..]
Jij hebt de boom ook altijd vroeg staan toch? Kan me herinneren dat je vorig jaar ook al vroeg je boom had gezet ^O^
Ik was dit jaar laat, pas in november. Mensen maakten zich serieus zorgen _O-
pi_219272911
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Sinterklaas en Kerst gaan heel goed samen hoor.. je hebt toch al wel de Bol reclame gezien :P
pi_219272923
Bezoek kan elk moment komen nu
Kachel staat voor haar op graadje crematie en dan samen tekenen
pi_219272924
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb nooit cadeautjes met de Kerst gedaan.
Mijn ouders deden het vooral met Sinterklaas en een paar cadeautjes met de kerst.
pi_219272934
In mijn jeugd hebben we een periode gehad waar we echt echt echt arm waren
Toen spaarde mijn moeder het hele jaar voor Sinterklaas en de verjaardagen
Vanaf het moment dat er meer geld was kwam er met kerst een aardigheidje onder de boom en Sinterklaas. Dat was zo machtig mooi. Ineens extra cadeaus, weet nog precies wat ik kreeg _O-
pi_219272937
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wij deden tot een bepaalde leeftijd niet aan cadeaus met kerst
Alleen er was dan wel groot feest in de kerk en met zondagsschool. Zingen, toneel, voorlezen. Was altijd super leuk
Kan ik me voorstellen.. de hele sfeer eromheen. Wij thuis waren niet gelovig maar bij een vriendinnetje van me waren ze dat thuis wel. Zij moest dan ook altijd naar de kerk en dan ging ik soms met de kerst mee. Was altijd erg mooi dan in de kerk en vooral ook die hele sfeer O+
pi_219272939
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gezellig, geniet er van.
pi_219272956
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanaf het moment dat er meer geld was kwam er met kerst een aardigheidje onder de boom en Sinterklaas. Dat was zo machtig mooi. Ineens extra cadeaus, weet nog precies wat ik kreeg _O-
Mooi toch ^O^
Mijn moeder deed altijd cadeautjes inslaan door het hele jaar heen. Niet dat ik overdreven veel kreeg maar ze kocht altijd dingen in een aanbieding en reclame.
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:39:59 #223
388664 crew  Dotteke
pi_219272994
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Let je wel op jezelf? Leuk dat je dat werk hebt, maar het moet wel binnen je grenzen vallen en je bent ook super druk met Fok altijd. Pas op jezelf lieverd :*
Doe ik wel, maar we zitten midden in een fusie en dat is verdomd veel werk
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:40:36 #224
388664 crew  Dotteke
pi_219272997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb vandaag de verwarming even op 17.5 gezet voor het vocht en het opwarmen van de muren.
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:40:58 #225
388664 crew  Dotteke
pi_219272999
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:24 schreef lojanda het volgende:

[..]
Mijn ouders deden het vooral met Sinterklaas en een paar cadeautjes met de kerst.
Kan ook, ieder doet het op zijn of haar manier
  Moderator zaterdag 15 november 2025 @ 15:49:16 #226
388664 crew  Dotteke
pi_219273065
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deed ik ook altijd, begon in de opruiming van januari al Sinterklaas cadeautjes in te slaan
Iedere keer iets kopen
pi_219281153
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie
24 november, reallive van Mark, Monique en Denise uit Winter vol liefde
RLS / [SBS] De Hanslers: van de Piste naar de Playauit
Thnx....❤️
Gewoon omdat het kan!
pi_219281243
Allemaal weer blij dat de Sint in het land is.... wel een gezellie sfeertje weer ondanks de regen... ;)
Gewoon omdat het kan!
pi_219281285
Ik zit een hele aparte serie te kijken op Videoland .. horror/thriller... :s)
Gewoon omdat het kan!
pi_219281303
Thnx @Dotteke voor de tip 🥰
Gewoon omdat het kan!
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 20:46:29 #231
388664 crew  Dotteke
pi_219281346
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit een hele aparte serie te kijken op Videoland .. horror/thriller... :s)
Ik hou niet van horror en trillers
pi_219282946
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hou niet van horror en trillers
Goodmorning....👋

Nou de horror valt mee... het is me toch wel een beetje blijven boeien...😉
Gewoon omdat het kan!
pi_219282949
Het is lekker frisjes en het komt met bakken uit de lucht

En we krijgen hopelijk sneeuw. ❄️☃️⛄️
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 06:44:57 #234
388664 crew  Dotteke
pi_219282963
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Het is lekker frisjes en het komt met bakken uit de lucht

En we krijgen hopelijk sneeuw. ❄️☃️⛄️
Morguh Frum. Het gaat nog kouder worden. Winterseizoen hadden ze het al over
pi_219282987
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Frum. Het gaat nog kouder worden. Winterseizoen hadden ze het al over
Hejj Dodje... ja heerlijk hoor, ik hou ervan maar dan MOET er wel sneeuw vallen... :Y
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 06:57:00 #236
388664 crew  Dotteke
pi_219282989
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 06:56 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hejj Dodje... ja heerlijk hoor, ik hou ervan maar dan MOET er wel sneeuw vallen... :Y
Ja een heul dikzak. I love it
pi_219283007
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_219283010
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja een heul dikzak. I love it
Jeahhh...👏👏👏👏
Gewoon omdat het kan!
pi_219283011
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2025 07:06 schreef engine het volgende:
Hejjjj goedemorgen Engine, hoe gaat het met jou? Nog in Nederland of zit je alweer in het buitenland..😉
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:11:37 #240
388664 crew  Dotteke
pi_219283013
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2025 07:06 schreef engine het volgende:
Morguh Engine :W
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:12:06 #241
388664 crew  Dotteke
pi_219283014
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:10 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jeahhh...👏👏👏👏
Hoor net dat het natte sneeuw wordt, af en toe een fladdertje
pi_219283019
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoor net dat het natte sneeuw wordt, af en toe een fladdertje
Potverdepiel dat is dan weer jammer... :(
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:15:10 #243
388664 crew  Dotteke
pi_219283022
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:14 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Potverdepiel dat is dan weer jammer... :(
Was ook te mooi om waar te zijn :D
pi_219283024
Het begint nu ook een beetje te stormen hier en pfieuww een lekker fris windje...🥶
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:17:02 #245
388664 crew  Dotteke
pi_219283026
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Het begint nu ook een beetje te stormen hier en pfieuww een lekker fris windje...🥶
Heb de boel nog dicht, zal het zo eens even opengooien
pi_219283027
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Was ook te mooi om waar te zijn :D
Maar kan nog veranderen hé, we blijven positief.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_219283032
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Heb de boel nog dicht, zal het zo eens even opengooien
Ik lig nog lekker onder m'n schaapje maar ging even naar de toilet en toen hoorde ik het..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:18:27 #248
388664 crew  Dotteke
pi_219283033
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:17 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Maar kan nog veranderen hé, we blijven positief.. :D
We kunnen ons er druk om maken of niet, het komt toch zoals het komt.
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:19:31 #249
388664 crew  Dotteke
pi_219283035
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:18 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik lig nog lekker onder m'n schaapje maar ging even naar de toilet en toen hoorde ik het..
IK kan dat nooit, snap ook nooit dat men dat doet, vanuit bed gelijk op mobiel op internet
_O-
pi_219283041
Ooo ik lees net zeer zware windstoten... nou dat klopt dan wel...
Gewoon omdat het kan!
pi_219283047
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
IK kan dat nooit, snap ook nooit dat men dat doet, vanuit bed gelijk op mobiel op internet
_O-
Ooh ik vind dat heerlijk, lekker frotten op m'n mobiel... je leest toch ook een boek op bed waarom dan niet lekker internetten haha
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:25:26 #253
388664 crew  Dotteke
pi_219283051
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:24 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh ik vind dat heerlijk, lekker frotten op m'n mobiel... je leest toch ook een boek op bed waarom dan niet lekker internetten haha
Dat deed ik wel voor ik ging slapen, maar niet als ik net wakker was
Ik wil dan echt mijn bed uit naar de toilet, douchen aankleden en koffie :D
pi_219283078
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat deed ik wel voor ik ging slapen, maar niet als ik net wakker was
Ik wil dan echt mijn bed uit naar de toilet, douchen aankleden en koffie :D
Ik vind het heerlijk dat het nu niet meer hoeft... tig jaar vroeg opgestaan...05.00/05.30
Ik geniet ervan hoor...
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:31:01 #255
388664 crew  Dotteke
pi_219283090
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een weertje zeg
Hey Child :W
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:31:38 #256
388664 crew  Dotteke
pi_219283092
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:29 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik vind het heerlijk dat het nu niet meer hoeft... tig jaar vroeg opgestaan...05.00/05.30
Ik geniet ervan hoor...
Lekker dan toch. Doen wat je zelf kan en niets hoeft.
pi_219283099
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker dan toch. Doen wat je zelf kan en niets hoeft.
Heerlijk.. ^O^
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:35:18 #259
388664 crew  Dotteke
pi_219283104
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoi :O :W
Lekker geslapen"?
pi_219283105
Straks even housewives kijken een voor mij nieuw seizoen... ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_219283110
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker geslapen"?
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerries

en jij?

quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Straks even housewives kijken een voor mij nieuw seizoen... ^O^
Welke serie ervan?
pi_219283111
Veel plezier vandaag, ik kom strakjes nog even vervelen..😜
Gewoon omdat het kan!
pi_219283114
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

en jij?
[..]
Welke serie ervan?
Housewives Alaska seizoen 5
Gewoon omdat het kan!
pi_219283118
Maar die zou jij alwel gezien hebben Child...😉
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:40:06 #265
388664 crew  Dotteke
pi_219283121
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

en jij?
[..]
Welke serie ervan?
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapen
pi_219283123
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:38 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Housewives Alaska seizoen 5
Alaska? Neeeee wist er niet van :o
Ik ga even zoeken

waar kijk je die?
pi_219283127
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Knuffel, stomme nachten zijn stom -O-

:*
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:43:37 #268
388664 crew  Dotteke
pi_219283133
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Knuffel, stomme nachten zijn stom -O-

:*
Ja, maar voor jou nog erger met nachtmerries *;
pi_219283134
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nou gaat lekker allemaal dan...😬
Ik was om 03.00 ook al lekker wakker, slaap ook altijd but!
Gewoon omdat het kan!
pi_219283148
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Alaska? Neeeee wist er niet van :o
Ik ga even zoeken

waar kijk je die?
Sorry, het is Salt Lake.. :@
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:47:38 #272
388664 crew  Dotteke
pi_219283149
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stelletje zijn we ook ja _O-
Heupel en kreupel :D
pi_219283154
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stelletje zijn we ook ja _O-
Echt hé... *O*
Gewoon omdat het kan!
pi_219283159
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:47 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Sorry, het is Salt Lake.. :@
Ooooooooooh! Die kon ik al niet vinden _O-
Met mijn vooroordelen over Alaska leek het me al super interessant

Salt Lake is leuk
pi_219283181
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ooooooooooh! Die kon ik al niet vinden _O-
Met mijn vooroordelen over Alaska leek het me al super interessant

Salt Lake is leuk
Haha hoe ik nou in vredesnaam aan Alaska kom mag Joost weten hihi
Ik heb de meeste seizoenen wel gezien en toen joeppie seizoen 5 nog niet...👏👏👏
Gewoon omdat het kan!
pi_219283183
Nou lieve mensjes haha tot later... :*
Gewoon omdat het kan!
pi_219283185
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:53 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Haha hoe ik nou in vredesnaam aan Alaska kom mag Joost weten hihi
Ik heb de meeste seizoenen wel gezien en toen joeppie seizoen 5 nog niet...👏👏👏
Ik heb een aantal weken geen hayu, dus veel in te halen _O-

Ben nu bezig met Orange Country
pi_219283186
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Op Skyshowtime staan ook aardig wat seizoenen..👍
Gewoon omdat het kan!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 07:56:56 #279
388664 crew  Dotteke
pi_219283191
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Nou lieve mensjes haha tot later... :*
Tot latersss Frum :W
pi_219283199
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heerlijk hoor de housewives kijkt zo lekker weg... ^O^

Hayu heb ik al een tijdje niet meer vond ik zo'n irri ding..
Gewoon omdat het kan!
pi_219283209
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:58 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Heerlijk hoor de housewives kijkt zo lekker weg... ^O^

Hayu heb ik al een tijdje niet meer vond ik zo'n irri ding..
oh! Videoland heb ik gestopt zodat ik Hayu weer kon nemen _O-

Morgen Below Deck
En nu wissel ik RHWOC en Criminal Minds af
pi_219283215
Ik krijg maar geen mening over Het Zwaard...

Het is wel vermakelijk, alleen ik mis het samenwoonverhaal een beetje... enkel stemmen en een spel. Daardoor heb ik het gevoel informatie te missen waarom mensen al dan niet populair zijn
pi_219283255
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
oh! Videoland heb ik gestopt zodat ik Hayu weer kon nemen _O-

Morgen Below Deck
En nu wissel ik RHWOC en Criminal Minds af
Ooohooo gestopt met Videoland hi, dat zou ik niet kunnen.. :@
Ik vind die Hayu helemaal niks, maf hé... fijn dat jij er zo van geniet hi...👍
Gewoon omdat het kan!
pi_219283270
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Hejjjj goedemorgen Engine, hoe gaat het met jou? Nog in Nederland of zit je alweer in het buitenland..😉
Hier alles goed :Y Zit weer in Zuid-Afrika. Het zonnetje schijnt :D
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Morguh Engine :W
Hoi Dot :W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 08:13:36 #285
388664 crew  Dotteke
pi_219283284
quote:
2s.gif Op maandag 17 november 2025 08:11 schreef engine het volgende:

[..]
[..]
Het is hier grijs en nat
pi_219283285
Oooh het zwaard moet ik ook nog kijken aflevering 3 dan..

Ik vind wel dat het goed in elkaar zit!

Nu ga ik echt wieberen..

Have fun..🎊🥰
Gewoon omdat het kan!
pi_219283306
quote:

[..]
[..]
Oooh wow toch weer in het buitenland hi.. en voor hoelang deze keer? Met de feestdagen thuis of?
Nou lekker dat zonnetje, dat is hier wel anders haha..🥶❄️
Gewoon omdat het kan!
pi_219283313
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:10 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooohooo gestopt met Videoland hi, dat zou ik niet kunnen.. :@
Ik vind die Hayu helemaal niks, maf hé... fijn dat jij er zo van geniet hi...👍
Na! Videoland mis ik niet eigenlijk... Grappig hoe mensen kunnen verschillen :Y

quote:

[..]
[..]
Dat klinkt niet verkeerd :o

quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Oooh het zwaard moet ik ook nog kijken aflevering 3 dan..

Ik vind wel dat het goed in elkaar zit!

Nu ga ik echt wieberen..

Have fun..🎊🥰
Ik heb er echt dubbele gevoelens over...mis toch context denk ik...
pi_219283393
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
[..]
Nou ja dat kan heel goed natuurlijk we zijn ook pas (ik dan) 2 afleveringen onderweg.. ik heb er nog niet echt een mening over, behalve dat het wel goed in elkaar blijkt te zitten wat mij betreft dan hé...😜
Gewoon omdat het kan!
pi_219283402
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Nou ja dat kan heel goed natuurlijk we zijn ook pas (ik dan) 2 afleveringen onderweg.. ik heb er nog niet echt een mening over, behalve dat het wel goed in elkaar blijkt te zitten wat mij betreft dan hé...😜
Daar heb je ook wel gelijk in hoor!
De spellen zijn leuk, het stemmen interessant. Alleen waarom bepaalde mensen eruit zouden moeten etc vind ik gewoon interessant en mis ik

Ik bedoel; wat heeft Diederik gedaan? Waarom volgt iedereen Sylvia.
Eigenlijk lijkt de hele uitzending te gaan over Sylvia ...
pi_219283575
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
[..]
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je ook wel gelijk in hoor!
De spellen zijn leuk, het stemmen interessant. Alleen waarom bepaalde mensen eruit zouden moeten etc vind ik gewoon interessant en mis ik

Ik bedoel; wat heeft Diederik gedaan? Waarom volgt iedereen Sylvia.
Eigenlijk lijkt de hele uitzending te gaan over Sylvia ...
Dat ben ik wel met je eens... dat iedereen uit het niets met die Silvia meegaat! Ik zat me er eigenlijk ook wel vreselijk aan te ergeren...

Ze speelt daar idd de hoofdrol!
Gewoon omdat het kan!
pi_219283584
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:

[..]
[..]
Dat ben ik wel met je eens... dat iedereen uit het niets met die Silvia meegaat! Ik zat me er eigenlijk ook wel vreselijk aan te ergeren...

Ze speelt daar idd de hoofdrol!
Ik vind dat zij zich vervelend gedraagd. Hopelijk schiet ze zichzelf ermee in de voet

maar goed... dat zien we volgende week misschien ;) want ik blijf wel kijken

Eens zien of er spellen uit DBG en Het Zwaard uitgewisseld worden.
De spelletjesverzinner van SBS moet op den duur uitgeput raken

_O- nu alweer twijfels over of ik DBG ga kijken vanavond _O- Of ja met een boek erbij of nee en wat streamen
pi_219283639
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2025 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik vind dat zij zich vervelend gedraagd. Hopelijk schiet ze zichzelf ermee in de voet

maar goed... dat zien we volgende week misschien ;) want ik blijf wel kijken

Eens zien of er spellen uit DBG en Het Zwaard uitgewisseld worden.
De spelletjesverzinner van SBS moet op den duur uitgeput raken

_O- nu alweer twijfels over of ik DBG ga kijken vanavond _O- Of ja met een boek erbij of nee en wat streamen
Ik hoop eigenlijk dat zij de volgende is die moet vertrekken.. maar ik moet eigenijk aflevering 3 gaan kijken voordat ik verder en oordeel kan vellen..

Ja we gaan het zien en beleven, ik vind DBG toch nog wel geinig om naar te kijken..👍

Haha ja die heeft het er naar druk mee...😂
Ik ga nu aflevering 3 kijken. 😜
Gewoon omdat het kan!
pi_219284018
Ik laat het bij 3 afleveringen. Zwaard van Sylvia is niks voor mij. Erger me er mateloos aan, jammer, want concept vind ik wel aardig, maar dit is niet te doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')