Net als veel muziek bij spelprogramma's, door programma's met livestream weet ik dat veel gebeurt zonder muziek en dan is het op tv ineens veel spannender.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Javind ik ook
Kwam op die gedachte omdat er op en duur ergens online stond dat de Next Top Model dat ook gebeurt. Daardoor zijn die meiden zo stoïcijns bij de jury
Tjaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net als veel muziek bij spelprogramma's, door programma's met livestream weet ik dat veel gebeurt zonder muziek en dan is het op tv ineens veel spannender.
Alles is nep op tv.
volgens mij gebeurt dat alleen tussen de haakjes automatisch, deze moest je zelf doen. Dotteke zal het vast snel corrigeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mod
Hij nummert niet automatisch mee
Dit ja, ik wil vermaakt worden en weet wel dat veel nep is maar ja, het is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja
Meestal kies ik ervoor om te geloven dat het echt is. Dan blijf ik het leuk vinden
Komt vast goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij gebeurt dat alleen tussen de haakjes automatisch, deze moest je zelf doen. Dotteke zal het vast snel corrigeren.Of een ander modje.
Ja nou bij DBG kies ik er bewust voor dat het echt isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, ik wil vermaakt worden en weet wel dat veel nep is maar ja, het is nou eenmaal zo.
Groot gelijk hoor, als dat lukt gewoon zo blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja nou bij DBG kies ik er bewust voor dat het echt is
Ondanks wat iedereen roept
Nu wachten op BB. Hopelijk heb ik dit jaar wel tijd voor de livestreams
En dat nieuwe programma dat komt... ben erg benieuwd
Toen ik BB typte dacht ik dat ook iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, als dat lukt gewoon zo blijven kijken.
En ik weet nog steeds niet of BB nog doorgaat komende editie.Blijft zo stilletjes daarrond. Ook de topics hier op Fok! is het nog niet duidelijk of het doorgaat dacht ik. Ik hoop het wel iig.
En ook benieuwd naar dat nieuwe programma, vergeet iedere keer de titel maar ik weet welke je bedoelt.
Ik snap je helemaal, zo jammer dat er geen andere programma's meer zijn met livestreams. Ik mis dat wel als achtergrond heel de dag door.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik BB typte dacht ik dat ook idd
Of iig iets met livestreams. Gewoon mensen in een hokje en COS.
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, zo jammer dat er geen andere programma's meer zijn met livestreams. Ik mis dat wel als achtergrond heel de dag door.
Klopt, zeurkousen hebben veel verziekt door gelijk te gaan bellen en mailen en klagen en dan krijg je niet veel meer te zien op livestreams of helemaal geen streams, ik weet zeker dat de bondgenoten het anders wel had gehad. Stom klaagvolk. Kijk dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Begrijp ook wel dat er tegenwoordig zoveel ellende van komt dat ze het misschien niet meer aandurven
Wat je op de socials voorbij ziet komen... ook over DBG. Dat mensen er überhaupt nog aan durven te beginnen
Dat ook idd!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zeurkousen hebben veel verziekt door gelijk te gaan bellen en mailen en klagen en dan krijg je niet veel meer te zien op livestreams of helemaal geen streams, ik weet zeker dat de bondgenoten het anders wel had gehad. Stom klaagvolk. Kijk dan gewoon niet.
Ja echt bezopen tegenwoordig. Ook mensen die dan thuis worden lastig gevallen en zo. Bizar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ook idd!
Net zoals het gemiep rondom roken. Natuurlijk het vloeken etc
Maar ook de verbale "shitstorm" die mensen over zich heen krijgen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt bezopen tegenwoordig. Ook mensen die dan thuis worden lastig gevallen en zo. Bizar.
Oh ja, volgens mij wel ja. Te veel rare mensen op deze planeet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was toch ook bij EJVJL iemands ramen ingegooid? Of vergis ik me nou?
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik zelf ben ook wat raar maar niet zo raar dat ik mensen ga lastig vallen en het verschil tussen dingen niet weet.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar
Ik ben de normaalheid zelve
En doe dat soort dingen ook niet
Lol, ik zeg tegenwoordig, ik wil ook helemaal niet normaal zijn want een beetje raar is gewoon ook leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]wist je toch wel
Hoe meer mensen op mij lijken hoe normaler ze zijn
Hahaha klopt helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik zeg tegenwoordig, ik wil ook helemaal niet normaal zijn want een beetje raar is gewoon ook leuk.
Ik hoop voor jou dat dat ooit komt, houd hoop, ik heb momenteel eindelijk een wat saaier leven na 50 jaar en geniet er volop van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha klopt helemaal.
Al verlang ik naar een saai leven
Dat is fijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat ooit komt, houd hoop, ik heb momenteel eindelijk een wat saaier leven na 50 jaar en geniet er volop van.
Klopt, zo doe ik het nu ook eindelijk. Rustig aan en niet te veel hooi op je vork nemen. Ook jij niet. Ik lees jouw topic wel eens en we hebben elkaar vaker gesproken. Ik hoop dat er snel wat meer rust in je leven komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is fijn
Genieten is belangrijk
Hier dagje voor dagje en stapje voor stapje
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zo doe ik het nu ook eindelijk. Rustig aan en niet te veel hooi op je vork nemen. Ook jij niet. Ik lees jouw topic wel eens en we hebben elkaar vaker gesproken. Ik hoop dat er snel wat meer rust in je leven komt.
Stap voor stap, dag voor dag, geniet van het nu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik
Maar goed... nu heb ik weekend en geniet ervan. Morgen ook vrij
Dus lekker genieten
Oh! Ik krijg die soms ontploffingen als mensen zeggen dat ik "het rustig aan moet doen" of "je moet de klussen niet alleen dragen" of "let op je grenzen"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stap voor stap, dag voor dag, geniet van het nu.![]()
Als men dit in het verleden zei tegen mij kreeg ik wel eens een miniontploffing in mijn hoofd.En dacht dan, ja ja je moest eens weten.
Heel herkenbaar, mensen bedoelen het ook echt goed en soms helpt het wel en ik weet inmiddels dat er heel veel mensen zijn met een (flinke)rugzak, alleen soms moet je gewoon door omdat er niemand anders is, dat klopt, heb ik ook jaren gedaan. En nu hoeft dat dus eindelijk niet meer bij mij en was er tijd om te gaan genezen en zo. Ben er nog lang niet maar wel eindelijk een goed begin gemaakt. Daarom dat vervelende woordje hoop, ik had het niet meer en sinds kort eindelijk wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Ik krijg die soms ontploffingen als mensen zeggen dat ik "het rustig aan moet doen" of "je moet de klussen niet alleen dragen" of "let op je grenzen"
Hoe dan en wie dan en het kan gewoon niet... soms heeft een mens geen keuzes.
En ik weet dat die ontploffingen super onaardige dingen zijn. Alleen soms zijn dingen zoals ze zijn en soms kan je niet voor jezelf kiezen. Anders deed ik het wel
Maar goed... ik ben dankbaar met alle adviezen en steun en meedenken. Alleen tja... soms ben ik een kreng in mijn hoofd
Ik ben zo blij dat je dat woordje nu wel weer hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, mensen bedoelen het ook echt goed en soms helpt het wel en ik weet inmiddels dat er heel veel mensen zijn met een (flinke)rugzak, alleen soms moet je gewoon door omdat er niemand anders is, dat klopt, heb ik ook jaren gedaan. En nu hoeft dat dus eindelijk niet meer bij mij en was er tijd om te gaan genezen en zo. Ben er nog lang niet maar wel eindelijk een goed begin gemaakt. Daarom dat vervelende woordje hoop, ik had het niet meer en sinds kort eindelijk wel.
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid.
Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen.
Tja... met zulke levenskeuzes snap ik de moeder welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoeken
Het topic koppelt wel kijk maar het is deel 83 van deze sc en het 58ste deel nadat hij hier is gekomen. Die laatste cijfers mogen er wat mij betreft wel afquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mod
Hij nummert niet automatisch mee
En jij ook, maak je niet te druk verder. Cliches horen erbij en ik zit lekker muziek te luisteren en in 40+ te typen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je dat woordje nu wel weer hebt
Nu zit ik alleen te piekeren wat ik moet typen om niet in vreselijke clichés en adviezen te verzanden![]()
De juiste dingen vinden is zo moeilijk
Ik hoop alleen dat je echt gelukt leert kennen. Dat verdien je
Hoezo ben jij niet zoals ik in de dertigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook, maak je niet te druk verder. Cliches horen erbij en ik zit lekker muziek te luisteren en in 40+ te typen.
Eens hoor! Luister naar je mod-hartquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het topic koppelt wel kijk maar het is deel 83 van deze sc en het 58ste deel nadat hij hier is gekomen. Die laatste cijfers mogen er wat mij betreft wel af
Ik dacht dat hij toen nog wel contact had met haar maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig vaag allemaal maar toen ik die agente dat hoorde vertellen, begreep ik de moeder wel helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoeken
Omdat ik al 51 ben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo ben jij niet zoals ik in de dertig
Dat is best goed hoor, maakt je menselijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit te janken omdat bij dat autobotsprogramma ten huwelijk gevraagd wordt.
Ik ben zo'n jankbak soms
Het is een combinatie van "cringe" en overnemen van emoties die ik zie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is best goed hoor, maakt je menselijk.
Ik krijg daar nu braakneigingen van, huwelijksaanzoeken. Vroeger huilde ik er ook om.
Ik snap het en mijn haat voor zulke dingen komt door mijn rugzak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een combinatie van "cringe" en overnemen van emoties die ik zie.
Ik heb eigenlijk een allergie voor liefde
Haha ik ook oud en cynischquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het en mijn haat voor zulke dingen komt door mijn rugzak.![]()
Ben nu lekker oud en cynisch daarover.
Ik vind niet dat dat ons tot vreselijke mensen maakt als we zulke dingen leuk vinden en kijken, komt weer neer op dat verschil zien, als tv vermaak vind ik een hoop leuk maar in real life ga ik niet keihard lachen om iemands ellende, komen ze ermee op tv, dan is het andere koek voor mij. Want inmiddels moet je weten hoe tv werkt en hoe je neergezet kan worden dus dan ook niet miepen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ook oud en cynisch
Alle programma's zoals Boer Zoekt Vrouw en al die dateprogramma's... verschrikkelijk
Alleen MAFSA kan ik om lachen. Vooral voor al het vreemdgaan en ellende
Ja ik ben een vreselijk mens
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat ons tot vreselijke mensen maakt als we zulke dingen leuk vinden en kijken, komt weer neer op dat verschil zien, als tv vermaak vind ik een hoop leuk maar in real life ga ik niet keihard lachen om iemands ellende, komen ze ermee op tv, dan is het andere koek voor mij. Want inmiddels moet je weten hoe tv werkt en hoe je neergezet kan worden dus dan ook niet miepen.
Fijne avondquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nog even wat te eten maken. Tot later Child.
Neuh, toen waren het sowieso andere tijden, je kunt je nu niet meer voorstellen dat iemand gewoon met een peuk op de lip en pils in de hand op een random moment je beeldscherm vult bijvoorbeeld. Maar iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sinds het niet meer in de schaduw kan staan van vroeger hoeft het van mij niet meer. Slappe hap en sorry maar de mix met de Belgen ben ik ook niet weg van.
Pure speculaas natuurijk, maar ze wilde destijds een reboot en vonden een partner in de Belgen om het te kunnen bekostigen. Als de Belgen afvallen en ze moeten het in allemaal zelf betalen is het de vraag of ze dat er voor over hebben. Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?
Het is nog maar de vraag of het volgend jaar dan wel terug komt.quote:
Dat gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of het volgend jaar dan wel terug komt.
Ik heb eigenlijk het hele verhaal niet gelezen, alleen dat het niet doorging omdat de Belgen niet meer mee doen en het te duur werd
Ben ook bang van niet, nu maar wachten waar ze mee gaan komen. AL denk ik dat streamen tot het verleden behoort. Er is nogal wat veranderd sinds het begin. AL die haat die ze over zich krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Ze slopen het BB-huis, en een nieuw huis zal enorm duur zijn.
SPOILER: door/niet doorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dank u!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Nog een nieuw programma
RLS / [Videoland en 1x op RTL ] Vals Spel
Het worden er wel veel he, op zondag hebben we ook het zwaardquote:Op donderdag 6 november 2025 16:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank u!
Ziet er erg leuk uit
Ja achquote:Op donderdag 6 november 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het worden er wel veel he, op zondag hebben we ook het zwaard
Lekker ondertussen andere dingen doen en dan dit kijken. Ik vind het ook heerlijk ookquote:Op donderdag 6 november 2025 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja achwel veel, weinig kwaliteit, maar heerlijk vermakelijk. Echt van dat soort programma's waarvoor ik me schaam dat ik het leuk vind, maar toch kijk
Ja! Boekje lezen en half oogje kijken. Of een beetje haken ondertussenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ondertussen andere dingen doen en dan dit kijken. Ik vind het ook heerlijk ook
Ben de enige van de hele familie die dit soort programma's kijk![]()
Schaam mij er niet voor hoor
Begin ook een beetje klaar te zijn met DBG duurt te lang, niet echt iets vernieuwends meer.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik moet zeggen dat ik eigenlijk en eindelijk gestopt ben met DBG. Sinds mijn moeder weer thuis is niet gekeken en ik mis dat geouwehoer niet
Dus dan heb ik die twee programma's om het te compenseren
[..]
Ja! Boekje lezen en half oogje kijken. Of een beetje haken ondertussen
Misschien kijken mensen die ik ken uit de wijk ook, die weten verdacht veel over dit soort programma's en beweren dan het niet te kijken
Mijn vrienden kijken deze meuk iig niet.
Ach... ik schaam me zo snel dat ik het niet bijhoud en gewoon doe wat ik leuk vind
Ik ben vergeten terug te kijken en ik mis het nietquote:Op donderdag 6 november 2025 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin ook een beetje klaar te zijn met DBG duurt te lang, niet echt iets vernieuwends meer.
Gewoon lekker doen wat je zelf fijn vindt Child, ongeacht wat andere en van denken. Het is jouw leven.
Je omschrijft het goed.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben vergeten terug te kijken en ik mis het niet
A schreeuwt tegen B. C vrijt met D. Floris brult en baalt of viert uitgebreid. Fatima vindt dingen niet leuk. Demi huilt en is boos. Spelletjes zijn hetzelfde
Niet mijn ding meer
Sorry dat ik zo zuur doe![]()
Ach ja, ik trek me het ook weinig aan hoor. Vermaak mezelf prima
Nooit van gehoord. O een wanhoop BNNer, die zijn er genoeg op dit momentquote:Op donderdag 6 november 2025 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rembo&Rembo .. daarna is het nooit meer echt goedgekomen.. type "WanhoopBN'r "
Ben sowieso voor mijn doen klaar met reality, Geen Hayu meer. Mis de Housewives en Below Deck helemaal nietquote:Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je omschrijft het goed.niets zuurs aan
Die keek ik allemaal niet, ik was dus al volwassenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben sowieso voor mijn doen klaar met reality, Geen Hayu meer. Mis de Housewives en Below Deck helemaal niet
Ik word volwassen
Dot is een wijze vrouwquote:Op donderdag 6 november 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die keek ik allemaal niet, ik was dus al volwassen
ALs het mij uit komt wel.quote:
Jij ookquote:Op donderdag 6 november 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs het mij uit komt wel.![]()
Ik ga mijn prakkie warm maken, nog een fijne avond Child
Kan nooit veel wezen, het risico lopen de topkijkcijfers die ze nu hebben te verknallen met een "wijziging"quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:08 schreef Frummelie het volgende:
Wat zou de Bondgenoten voor nieuws hebben maandag om 09.00 spannend hoor...🤪
Frummelquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:06 schreef Frummelie het volgende:
Hoe is het hier?
Geen BB volgend jaar...😭
Hey daar is het verloren schaapquote:
Waar haal je die wijsheid dan vandaan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:08 schreef Frummelie het volgende:
Wat zou de Bondgenoten voor nieuws hebben maandag om 09.00 spannend hoor...🤪
Van De Bondgenoten zelfquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid dan vandaan?
thnx, die had ik niet gezien.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van De Bondgenoten zelf
[ afbeelding ]
Maar vanavond sowieso eerst weer Tribute, Battle of the Bands
Kennelijk hebben mensen die SBS in whatsapp hebben ook een bericht erover gehad. Zal het ook pas later op instaquote:
Ik heb dat allemaal niet helemaal niet in mijn whatsapp.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kennelijk hebben mensen die SBS in whatsapp hebben ook een bericht erover gehad. Zal het ook pas later op insta
Ja... dat lijkt me ook irritant in de WA. Dat is voor mij een app om mee te communiceren met vrienden/clubjes/hulpverleners. Niet voor televisie-dingenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet helemaal niet in mijn whatsapp.
We gaan het zien, zal wel niet veel bijzonders zijn
Ik denk dat het ergens in de media zal verschijnen, er os om die tijd geen uitzendingquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat lijkt me ook irritant in de WA. Dat is voor mij een app om mee te communiceren met vrienden/clubjes/hulpverleners. Niet voor televisie-dingen
En je nuchterheid is vast terecht. Lees het wel online, ga er niet voor kijken iig. Tenzij er iets heel spannends uitkomt uiteraard
Deze week amper/niet gekeken en ik mis het niet eens eigenlijk
Neuh ik ook niet, daar is het wat mij betreft ook niet voor. Maar inderdaad, afgaande op de normale cliffhangers die meestal ook wel meevallen dan ze doen voorstellen zal dit ook wel niet veel zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal niet helemaal niet in mijn whatsapp.
We gaan het zien, zal wel niet veel bijzonders zijn
Nee, we zien het wel gebeuren maandag, zou niet weten waar ze het bekand maken, zal dan ook wel via w'app zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh ik ook niet, daar is het wat mij betreft ook niet voor. Maar inderdaad, afgaande op de normale cliffhangers die meestal ook wel meevallen dan ze doen voorstellen zal dit ook wel niet veel zijn.
Ja, het bevalt me goed.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens in de media zal verschijnen, er os om die tijd geen uitzending
Ja, vertelde je al dat je bijna niet meer keek. Wie weet komt het weer, of niet ook goed toch
Ik zat eigelijk te hopen op live streams...😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan nooit veel wezen, het risico lopen de topkijkcijfers die ze nu hebben te verknallen met een "wijziging"
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frummel![]()
![]()
Idd geen BB volgend jaar. Beetje jammer maar vond het toch vaak saai vorig jaar ook
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooitquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭
Haha ja daar is ze weer...😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is het verloren schaap![]()
Nee ik heb een jaartje rust
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid dan vandaan?
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja daar is ze weer...😉
Ja Dotje dat wordt rustigjes volgend jaar... ik hoop wel dat ze ons eens gaan verrassen met iets nieuws...😉
O ik heb geen tiktokquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje..quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van De Bondgenoten zelf
[ afbeelding ]
Maar vanavond sowieso eerst weer Tribute, Battle of the Bands
Ja die ga ik ook kijken, vorige jaar vond ik het wat minder, maar wat ik nu in de voorstukjes ziet spreekt het mij wel aanquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje..
Ja dat is waar maar toch blijf ik hopen...😜😂quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doen
Kijk naar bondgenoten dat scoort ook goed zonder liverstreams/ Scheelt een hoop gedoe
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie...quote:
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kortquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie...
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bandsquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort![]()
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
thnxquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bands
Wist dat er 1 was, moest de vorige keer ook al zo zoeken
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig..quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort![]()
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig..![]()
Ik kan helemaal niks vinden op Fok haha...
Dat is een liedjes-programma toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
A zo. Dat kijk ik dus never.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een liedjes-programma toch?
Widm is ook bezig. Dat trekt denk ik veel kijkers
Weet ikquote:
Ooo dat is gezellie...quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
Ooh deze had ik vanmiddag niet gezien...quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooit
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo dat is gezellie...![]()
Ik heb net het zwaard van Damocles ontdekt op kijk tv dat lijkt mij ook best een leuk programma of volg jij dat al?
quote:Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is vanavond weer
Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;squote:Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is vanavond weer
Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
Snap ik jaquote:Op zondag 9 november 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;s
Agh je bent een skeetje...quote:Op zondag 9 november 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doen
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
quote:
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken tochquote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja
Morgen wil ik de stad in en moet relatief op tijd de bus pakken, ivm een afspraak met de opticien
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wilquote:Op zondag 9 november 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken toch
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijkenquote:Op zondag 9 november 2025 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wil
Ja daaromquote:Op zondag 9 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijken
Jaaaa heel graag, dankjewel...quote:Op zondag 9 november 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zal de volgende keer een mention doen als ik iets aanmaak![]()
Ik zet ze bewust hier en dan zie je het nog niet
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaagquote:Op maandag 10 november 2025 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke dat terugkijken van Het Zwaard wordt hem denk ik niet
Kom niet eens door de eerste vijf minuten, er gebeurt gewoon niks dan een beetje vals gedoe en zielig doen. Beetje kinderlijk dat je een spelletje niet mag verliezen omdat je jarig bent
EP?quote:Op maandag 10 november 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaag
ER bedoel ik Oepsquote:Op maandag 10 november 2025 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
EP?
Misschien vind jij het wel leuk hoor en ik misschien later
Alleen nu had ik echt zoiets van "zeurkousen"
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leukquote:
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keerquote:Op maandag 10 november 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leuk
Ik zal u dienen vrouw Frummeliequote:
Hier nog nooit een seizoen uitgekekenquote:Op maandag 10 november 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keer
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordigquote:Op maandag 10 november 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog nooit een seizoen uitgekeken
Het gaat hier puur om wie het beste kan manipuleren en niet overleven. Als het om de beste overlever zou gaan, zou ik het tof vinden. Alleen nu voelt het zo vaak zo oneerlijk als de beste overlevers eruit geknikkerd worden
Klopt!quote:Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordig
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.quote:
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelenquote:Op maandag 10 november 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.
Er wordt gestemd op wie men leuk of niet leuk vindt. Wordt niet gekeken hoe ze het spel spelen ( vind ik dan he )
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.quote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelen
Bij ER zijn ze tenminste nog spannend en groots, dat maakt het leuk.
Natuurlijk hoeft het niet duur, duurder en duurst. Alleen bij ER is er moeite gedaan (al lijken die spellen in de loop der seizoenen ook enorm op elkaar), maar al die stomme quizjes e.d.
Geen ene iets aan
(ik ben trouwens altijd wel de sukkel die de impopulaire personen het leukste vind)
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...quote:Op maandag 10 november 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.
Denk dat de hardcore fans het toch wel blijven kijken net als bij BB en zoquote:Op maandag 10 november 2025 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...
Bij ER is het spektakel die spellen, beetje gevaarlijk, en echt spannend
Ik denk vaak aan hem, hoe het zo gaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 01:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook ik maak mij zorgen over deze, in mijn ogen, sympathieke en lieve Belg.
Ja... dat is jammer...quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:34 schreef lojanda het volgende:
Zo af en toe kijk ik hier even maar het is en blijft erg stil
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit klaar voor de intocht van de goedheiligman en dacht ik zal eens even kijken of er iemand is hier
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echtquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is jammer...
Ik ga zo ook naar de intocht kijken. Boekje op schoot en gezelligheid
12.00quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaad
Hoe laat komt die man eigenlijk aan. Ik kijk het eigenlijk nooit meer
Nee... mensen gaan stiekem half-offtopic in de topics zoals van de BGN (en stiekem vind ik dat ook wel wat hebben)quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
Oke, hij heeft er geen mooi weer bijquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
12.00
(excuus voor het voor mijn beurt praten)
Ik zat daar gisteren ook mee telezen en dacht nog aan een waarschuwing dat het een BGN topic is een geen sinterklaas topic. Maar ik heb het maar gelatenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... mensen gaan stiekem half-offtopic in de topics zoals van de BGN (en stiekem vind ik dat ook wel wat hebben)
Dat heb ik volledig niet mee gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat daar gisteren ook mee telezen en dacht nog aan een waarschuwing dat het een BGN topic is een geen sinterklaas topic. Maar ik heb het maar gelaten
Ik ben zo blij dat ik thuis achter de televisie kan kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, hij heeft er geen mooi weer bij
Ja moet kunnen , maar er zijn er altijd die het niet willen en dan klagenquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat heb ik volledig niet mee gekregenop den duur ging ik per ongeluk met wat anders bezig (ivm reclame) en ben niet teruggekeerd)
Ach... soms moet dat toch kunnen? Als het maar niet hele topics vol is
De sfeer voor een RLS is daar echt wel goedquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet kunnen , maar er zijn er altijd die het niet willen en dan klagen
En zo heeft iedereen zijn eigen ding wat ze wel of niet vinden kunnen![]()
Maar in DBG valt het allemaal wel mee
Ja klopt, het is ook anders als er gestreamd wordt. Dan is het wel veel heftigerquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De sfeer voor een RLS is daar echt wel goed
Ja dan worden mensen in hun obsessie gevoed en duurt het ook hele dagen. Nu is het een uurtje per dagquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook anders als er gestreamd wordt. Dan is het wel veel heftiger
Lekkker rustig zoquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dan worden mensen in hun obsessie gevoed en duurt het ook hele dagen. Nu is het een uurtje per dag
Ik heb dat nooit gesnapt, sommige doen echt of het iemand is die heel dicht naast hun staat terwijl het niet anders is dan iemand die aan een spel meedoetquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Zelfs nu kunnen mensen al op de persoon gaan... omwille een paar figuren op televisie
Dat jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gesnapt, sommige doen echt of het iemand is die heel dicht naast hun staat terwijl het niet anders is dan iemand die aan een spel meedoet
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachtenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
Sinterklaas is razendsnel.
Nu ook een aankomst bij de geliefde Belgen (VRT)
quote:
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bijquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Streamingsdienst met reality-meuk
En ik houd er van!
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bij
Een beetje laat maar, morgen zal hij-het ook aankomen in Amsterdam! https://www.at5.nl/quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachten
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videolandquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houdenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videoland
Hoezo tot januari?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben zo blij dat ik niet met kinderen naar zoiets toe moetal die stress van november tot januari... toen ik nog de pabo deed op een blauwe maandag was die tijd van het jaar het leukst en het meest slopend. Al die kinderen die in de stress zitten en van Sint-Maarten doorgaan naar Sinterklaas en dan Kerst en Oud&Nieuw... Dat gehyper de hele tijd
En dan daarvoor de kinderboekenweek...
Nee, ik benijd de mensen die omgaan met kinderen niet
Maar wel lief gestoordquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houden
Jaaaaaa, ik ben gestoord
Tot he, niet tot en metquote:
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is jammer...
Ik ga zo ook naar de intocht kijken. Boekje op schoot en gezelligheid
Ik zit in een irritante, sentimentele fase en moet ervan janken. Echt bizarquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijkenhet gevoel wat ik er dan van krijg maakt me blij.. kind zijn, vroeger en ouders enzo
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel meequote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaad
Hoe laat komt die man eigenlijk aan. Ik kijk het eigenlijk nooit meer
We hebben het wel een tijd geprobeerd maar het werd toch steeds minder.. jammer wel want ik vond het altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
O je hebt het over je zelf, ik dacht spannende dagen voor de kinderenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot he, niet tot en met
Na Oud en Nieuw is er weer rust
(Naja zes januari ben ik jarig. Dus nog ene feestelijke dag dan)
Heb ik ook alquote:
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima jobquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel mee
Ik heb het wel over de kinderen (alleen maakte het verwarrend)quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt het over je zelf, ik dacht spannende dagen voor de kinderen
Ik kan mij niet herinneren dat mijn kinderen stress hadden van de Kerst
Wel voor SInterklaas, maar dat hoorde b ij Sinterklaas
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb ik ook alhier staat de boom ook al
Heb alles de dag na Halloween opgezet
Ja, helaas. En je zou toch denken door DBG en al het andere wat te zien is er wel mensen zijn die zo af en toe willen kletsebetsen. Maar helaasquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben het wel een tijd geprobeerd maar het werd toch steeds minder.. jammer wel want ik vond het altijd wel gezellig.
Zes januari is het ook drie koningen zingenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot he, niet tot en met
Na Oud en Nieuw is er weer rust
(Naja zes januari ben ik jarig. Dus nog ene feestelijke dag dan)
Dames wat zijn jullie snel, eerst nog Sinterklaas en dan pas Kerstquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb ik ook alhier staat de boom ook al
Heb alles de dag na Halloween opgezet
Daar doen we in Grunniger Stad niet anquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zes januari is het ook drie koningen zingen
Ach... dan kan Sinterklaas hier al gezellig bij kleine lichtjes zittenquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dames wat zijn jullie snel, eerst nog Sinterklaas en dan pas Kerst
Als er met kerst cadeautjes komen is er wel wat stress verwacht ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt het over je zelf, ik dacht spannende dagen voor de kinderen
Ik kan mij niet herinneren dat mijn kinderen stress hadden van de Kerst
Wel voor SInterklaas, maar dat hoorde b ij Sinterklaas
Heb nooit cadeautjes met de Kerst gedaan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als er met kerst cadeautjes komen is er wel wat stress verwacht ik![]()
Vroeger als kind zijnde was ik wel altijd een stuiterbal ivm Sinterklaas kerst en drie koningen
Wij deden tot een bepaalde leeftijd niet aan cadeaus met kerstquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als er met kerst cadeautjes komen is er wel wat stress verwacht ik![]()
Vroeger als kind zijnde was ik wel altijd een stuiterbal ivm Sinterklaas kerst en drie koningen
Zolang het leuk druk is is het altijd wel oké, als je er stress van krijgt dan is het vreselijk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima job
Hier ben je snel uitgelezen wordt niet zo veel gepost helaas
Jij hebt de boom ook altijd vroeg staan toch? Kan me herinneren dat je vorig jaar ook al vroeg je boom had gezetquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Dan zijn we samen kerstgekkies
Let je wel op jezelf? Leuk dat je dat werk hebt, maar het moet wel binnen je grenzen vallen en je bent ook super druk met Fok altijd. Pas op jezelf lieverdquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima job
Hier ben je snel uitgelezen wordt niet zo veel gepost helaas
Ik was dit jaar laat, pas in november. Mensen maakten zich serieus zorgenquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij hebt de boom ook altijd vroeg staan toch? Kan me herinneren dat je vorig jaar ook al vroeg je boom had gezet
Sinterklaas en Kerst gaan heel goed samen hoor.. je hebt toch al wel de Bol reclame gezienquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dames wat zijn jullie snel, eerst nog Sinterklaas en dan pas Kerst
Mijn ouders deden het vooral met Sinterklaas en een paar cadeautjes met de kerst.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit cadeautjes met de Kerst gedaan.
Kan ik me voorstellen.. de hele sfeer eromheen. Wij thuis waren niet gelovig maar bij een vriendinnetje van me waren ze dat thuis wel. Zij moest dan ook altijd naar de kerk en dan ging ik soms met de kerst mee. Was altijd erg mooi dan in de kerk en vooral ook die hele sfeerquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wij deden tot een bepaalde leeftijd niet aan cadeaus met kerst
Alleen er was dan wel groot feest in de kerk en met zondagsschool. Zingen, toneel, voorlezen. Was altijd super leuk
Gezellig, geniet er van.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bezoek kan elk moment komen nu
Kachel staat voor haar op graadje crematie en dan samen tekenen
Mooi tochquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn jeugd hebben we een periode gehad waar we echt echt echt arm waren
Toen spaarde mijn moeder het hele jaar voor Sinterklaas en de verjaardagen
Vanaf het moment dat er meer geld was kwam er met kerst een aardigheidje onder de boom en Sinterklaas. Dat was zo machtig mooi. Ineens extra cadeaus, weet nog precies wat ik kreeg
Doe ik wel, maar we zitten midden in een fusie en dat is verdomd veel werkquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Let je wel op jezelf? Leuk dat je dat werk hebt, maar het moet wel binnen je grenzen vallen en je bent ook super druk met Fok altijd. Pas op jezelf lieverd
Heb vandaag de verwarming even op 17.5 gezet voor het vocht en het opwarmen van de muren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bezoek kan elk moment komen nu
Kachel staat voor haar op graadje crematie en dan samen tekenen
Kan ook, ieder doet het op zijn of haar manierquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mijn ouders deden het vooral met Sinterklaas en een paar cadeautjes met de kerst.
Deed ik ook altijd, begon in de opruiming van januari al Sinterklaas cadeautjes in te slaanquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn jeugd hebben we een periode gehad waar we echt echt echt arm waren
Toen spaarde mijn moeder het hele jaar voor Sinterklaas en de verjaardagen
Vanaf het moment dat er meer geld was kwam er met kerst een aardigheidje onder de boom en Sinterklaas. Dat was zo machtig mooi. Ineens extra cadeaus, weet nog precies wat ik kreeg
Thnx....❤️quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie
24 november, reallive van Mark, Monique en Denise uit Winter vol liefde
RLS / [SBS] De Hanslers: van de Piste naar de Playauit
Ik hou niet van horror en trillersquote:Op zondag 16 november 2025 20:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit een hele aparte serie te kijken op Videoland .. horror/thriller...
Goodmorning....👋quote:Op zondag 16 november 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van horror en trillers
Morguh Frum. Het gaat nog kouder worden. Winterseizoen hadden ze het al overquote:Op maandag 17 november 2025 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Het is lekker frisjes en het komt met bakken uit de lucht
En we krijgen hopelijk sneeuw. ❄️☃️⛄️
Hejj Dodje... ja heerlijk hoor, ik hou ervan maar dan MOET er wel sneeuw vallen...quote:Op maandag 17 november 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Het gaat nog kouder worden. Winterseizoen hadden ze het al over
Ja een heul dikzak. I love itquote:Op maandag 17 november 2025 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dodje... ja heerlijk hoor, ik hou ervan maar dan MOET er wel sneeuw vallen...
Hejjjj goedemorgen Engine, hoe gaat het met jou? Nog in Nederland of zit je alweer in het buitenland..😉quote:
Morguh Enginequote:
Hoor net dat het natte sneeuw wordt, af en toe een fladdertjequote:
Potverdepiel dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 17 november 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net dat het natte sneeuw wordt, af en toe een fladdertje
Was ook te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 17 november 2025 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Potverdepiel dat is dan weer jammer...
Heb de boel nog dicht, zal het zo eens even opengooienquote:Op maandag 17 november 2025 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Het begint nu ook een beetje te stormen hier en pfieuww een lekker fris windje...🥶
Ik lig nog lekker onder m'n schaapje maar ging even naar de toilet en toen hoorde ik het..quote:Op maandag 17 november 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de boel nog dicht, zal het zo eens even opengooien
We kunnen ons er druk om maken of niet, het komt toch zoals het komt.quote:Op maandag 17 november 2025 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar kan nog veranderen hé, we blijven positief..
IK kan dat nooit, snap ook nooit dat men dat doet, vanuit bed gelijk op mobiel op internetquote:Op maandag 17 november 2025 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker onder m'n schaapje maar ging even naar de toilet en toen hoorde ik het..
Ooh ik vind dat heerlijk, lekker frotten op m'n mobiel... je leest toch ook een boek op bed waarom dan niet lekker internetten hahaquote:Op maandag 17 november 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan dat nooit, snap ook nooit dat men dat doet, vanuit bed gelijk op mobiel op internet
Dat deed ik wel voor ik ging slapen, maar niet als ik net wakker wasquote:Op maandag 17 november 2025 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind dat heerlijk, lekker frotten op m'n mobiel... je leest toch ook een boek op bed waarom dan niet lekker internetten haha
Ik vind het heerlijk dat het nu niet meer hoeft... tig jaar vroeg opgestaan...05.00/05.30quote:Op maandag 17 november 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed ik wel voor ik ging slapen, maar niet als ik net wakker was
Ik wil dan echt mijn bed uit naar de toilet, douchen aankleden en koffie
Hey Childquote:
Lekker dan toch. Doen wat je zelf kan en niets hoeft.quote:Op maandag 17 november 2025 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat het nu niet meer hoeft... tig jaar vroeg opgestaan...05.00/05.30
Ik geniet ervan hoor...
Heerlijk..quote:Op maandag 17 november 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan toch. Doen wat je zelf kan en niets hoeft.
Lekker geslapen"?quote:
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerriesquote:
Welke serie ervan?quote:Op maandag 17 november 2025 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Straks even housewives kijken een voor mij nieuw seizoen...
Housewives Alaska seizoen 5quote:Op maandag 17 november 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerries
en jij?
[..]
Welke serie ervan?
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapenquote:Op maandag 17 november 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerries
en jij?
[..]
Welke serie ervan?
Knuffel, stomme nachten zijn stomquote:Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapen
Ja, maar voor jou nog erger met nachtmerriesquote:Op maandag 17 november 2025 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel, stomme nachten zijn stom![]()
Nou gaat lekker allemaal dan...😬quote:Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapen
Sorry, het is Salt Lake..quote:Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alaska? Neeeee wist er niet van
Ik ga even zoeken
waar kijk je die?
Heupel en kreupelquote:
Ooooooooooh! Die kon ik al niet vindenquote:
Haha hoe ik nou in vredesnaam aan Alaska kom mag Joost weten hihiquote:Op maandag 17 november 2025 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooooh! Die kon ik al niet vinden
Met mijn vooroordelen over Alaska leek het me al super interessant
Salt Lake is leuk
Ik heb een aantal weken geen hayu, dus veel in te halenquote:Op maandag 17 november 2025 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha hoe ik nou in vredesnaam aan Alaska kom mag Joost weten hihi
Ik heb de meeste seizoenen wel gezien en toen joeppie seizoen 5 nog niet...👏👏👏
Op Skyshowtime staan ook aardig wat seizoenen..👍quote:Op maandag 17 november 2025 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een aantal weken geen hayu, dus veel in te halen
Ben nu bezig met Orange Country
Tot latersss Frumquote:Op maandag 17 november 2025 07:54 schreef Frummelie het volgende:
Nou lieve mensjes haha tot later...
Heerlijk hoor de housewives kijkt zo lekker weg...quote:Op maandag 17 november 2025 07:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een aantal weken geen hayu, dus veel in te halen
Ben nu bezig met Orange Country
oh! Videoland heb ik gestopt zodat ik Hayu weer kon nemenquote:Op maandag 17 november 2025 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heerlijk hoor de housewives kijkt zo lekker weg...![]()
Hayu heb ik al een tijdje niet meer vond ik zo'n irri ding..
Ooohooo gestopt met Videoland hi, dat zou ik niet kunnen..quote:Op maandag 17 november 2025 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh! Videoland heb ik gestopt zodat ik Hayu weer kon nemen
Morgen Below Deck
En nu wissel ik RHWOC en Criminal Minds af
Hier alles goedquote:Op maandag 17 november 2025 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjjj goedemorgen Engine, hoe gaat het met jou? Nog in Nederland of zit je alweer in het buitenland..😉
Hoi Dotquote:
Het is hier grijs en natquote:Op maandag 17 november 2025 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hier alles goedZit weer in Zuid-Afrika. Het zonnetje schijnt
[..]
Hoi Dot
Oooh wow toch weer in het buitenland hi.. en voor hoelang deze keer? Met de feestdagen thuis of?quote:Op maandag 17 november 2025 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Hoi Dot
Na! Videoland mis ik niet eigenlijk... Grappig hoe mensen kunnen verschillenquote:Op maandag 17 november 2025 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohooo gestopt met Videoland hi, dat zou ik niet kunnen..![]()
Ik vind die Hayu helemaal niks, maf hé... fijn dat jij er zo van geniet hi...👍
Dat klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 17 november 2025 08:11 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Hoi Dot
Ik heb er echt dubbele gevoelens over...mis toch context denk ik...quote:Op maandag 17 november 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
Oooh het zwaard moet ik ook nog kijken aflevering 3 dan..
Ik vind wel dat het goed in elkaar zit!
Nu ga ik echt wieberen..
Have fun..🎊🥰
Nou ja dat kan heel goed natuurlijk we zijn ook pas (ik dan) 2 afleveringen onderweg.. ik heb er nog niet echt een mening over, behalve dat het wel goed in elkaar blijkt te zitten wat mij betreft dan hé...😜quote:Op maandag 17 november 2025 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Na! Videoland mis ik niet eigenlijk... Grappig hoe mensen kunnen verschillen
[..]
Dat klinkt niet verkeerd
[..]
Ik heb er echt dubbele gevoelens over...mis toch context denk ik...
Daar heb je ook wel gelijk in hoor!quote:Op maandag 17 november 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan heel goed natuurlijk we zijn ook pas (ik dan) 2 afleveringen onderweg.. ik heb er nog niet echt een mening over, behalve dat het wel goed in elkaar blijkt te zitten wat mij betreft dan hé...😜
Nou ja dat kan heel goed natuurlijk we zijn ook pas (ik dan) 2 afleveringen onderweg.. ik heb er nog niet echt een mening over, behalve dat het wel goed in elkaar blijkt te zitten wat mij betreft dan hé...😜quote:Op maandag 17 november 2025 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Na! Videoland mis ik niet eigenlijk... Grappig hoe mensen kunnen verschillen
[..]
Dat klinkt niet verkeerd
[..]
Ik heb er echt dubbele gevoelens over...mis toch context denk ik...
Dat ben ik wel met je eens... dat iedereen uit het niets met die Silvia meegaat! Ik zat me er eigenlijk ook wel vreselijk aan te ergeren...quote:Op maandag 17 november 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in hoor!
De spellen zijn leuk, het stemmen interessant. Alleen waarom bepaalde mensen eruit zouden moeten etc vind ik gewoon interessant en mis ik
Ik bedoel; wat heeft Diederik gedaan? Waarom volgt iedereen Sylvia.
Eigenlijk lijkt de hele uitzending te gaan over Sylvia ...
Ik vind dat zij zich vervelend gedraagd. Hopelijk schiet ze zichzelf ermee in de voetquote:Op maandag 17 november 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja dat kan heel goed natuurlijk we zijn ook pas (ik dan) 2 afleveringen onderweg.. ik heb er nog niet echt een mening over, behalve dat het wel goed in elkaar blijkt te zitten wat mij betreft dan hé...😜
[..]
Dat ben ik wel met je eens... dat iedereen uit het niets met die Silvia meegaat! Ik zat me er eigenlijk ook wel vreselijk aan te ergeren...
Ze speelt daar idd de hoofdrol!
Ik hoop eigenlijk dat zij de volgende is die moet vertrekken.. maar ik moet eigenijk aflevering 3 gaan kijken voordat ik verder en oordeel kan vellen..quote:Op maandag 17 november 2025 08:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dat zij zich vervelend gedraagd. Hopelijk schiet ze zichzelf ermee in de voet
maar goed... dat zien we volgende week misschienwant ik blijf wel kijken
Eens zien of er spellen uit DBG en Het Zwaard uitgewisseld worden.
De spelletjesverzinner van SBS moet op den duur uitgeput rakennu alweer twijfels over of ik DBG ga kijken vanavond
Of ja met een boek erbij of nee en wat streamen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |