Ja, het bevalt me goed.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens in de media zal verschijnen, er os om die tijd geen uitzending
Ja, vertelde je al dat je bijna niet meer keek. Wie weet komt het weer, of niet ook goed toch
Ik zat eigelijk te hopen op live streams...😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan nooit veel wezen, het risico lopen de topkijkcijfers die ze nu hebben te verknallen met een "wijziging"
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Frummel![]()
![]()
Idd geen BB volgend jaar. Beetje jammer maar vond het toch vaak saai vorig jaar ook
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooitquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjjj skeetje ❤️ ik lig er ook niet echt wakker van... het werd er jaar na jaar nou niet echt beter op...🤭
Haha ja daar is ze weer...😉quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is het verloren schaap![]()
Nee ik heb een jaartje rust
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheid dan vandaan?
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja daar is ze weer...😉
Ja Dotje dat wordt rustigjes volgend jaar... ik hoop wel dat ze ons eens gaan verrassen met iets nieuws...😉
O ik heb geen tiktokquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Staat op tiktok... dat ze met groot nieuws komen maandag om 09.00
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje..quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van De Bondgenoten zelf
[ afbeelding ]
Maar vanavond sowieso eerst weer Tribute, Battle of the Bands
Ja die ga ik ook kijken, vorige jaar vond ik het wat minder, maar wat ik nu in de voorstukjes ziet spreekt het mij wel aanquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh toppie jij hebt het al neergezet... toppertje..
Ja dat is waar maar toch blijf ik hopen...😜😂quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb maar zo het idee dat ze voorlopig geen livestreams meer gaan doen
Kijk naar bondgenoten dat scoort ook goed zonder liverstreams/ Scheelt een hoop gedoe
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie...quote:
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kortquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik doe regelmatig even een rondje op tiktok, ik vind het wel gezellie...
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bandsquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort![]()
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
thnxquote:Op zaterdag 8 november 2025 18:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
TV / [SBS6] The tribute: battle of the bands
Wist dat er 1 was, moest de vorige keer ook al zo zoeken
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig..quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo al genoeg te doen, kom de laatste tijd tijd te kort![]()
Was het topic over the tribut aan het zoeken bij tv maar kan hem niet vinden
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook wel een beetje aan jezelf denken hé, kan ook te gek!... maar je bent wel lekker bezig..![]()
Ik kan helemaal niks vinden op Fok haha...
Dat is een liedjes-programma toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
A zo. Dat kijk ik dus never.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een liedjes-programma toch?
Widm is ook bezig. Dat trekt denk ik veel kijkers
Weet ikquote:
Ooo dat is gezellie...quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vaak ook niet hoor. Kijkt schijnbaar niemand naar de tribute. Post in mijn uppie daar 😂
Ooh deze had ik vanmiddag niet gezien...quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het werd ook steeds minder. Er komt wel van alles aan, zet steeds de linken hier voor jou maar je bent er nooit
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo dat is gezellie...![]()
Ik heb net het zwaard van Damocles ontdekt op kijk tv dat lijkt mij ook best een leuk programma of volg jij dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |