Deed ik ook altijd, begon in de opruiming van januari al Sinterklaas cadeautjes in te slaanquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
In mijn jeugd hebben we een periode gehad waar we echt echt echt arm waren
Toen spaarde mijn moeder het hele jaar voor Sinterklaas en de verjaardagen
Vanaf het moment dat er meer geld was kwam er met kerst een aardigheidje onder de boom en Sinterklaas. Dat was zo machtig mooi. Ineens extra cadeaus, weet nog precies wat ik kreeg
Thnx....❤️quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie
24 november, reallive van Mark, Monique en Denise uit Winter vol liefde
RLS / [SBS] De Hanslers: van de Piste naar de Playauit
Ik hou niet van horror en trillersquote:Op zondag 16 november 2025 20:40 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit een hele aparte serie te kijken op Videoland .. horror/thriller...
Goodmorning....👋quote:Op zondag 16 november 2025 20:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van horror en trillers
Morguh Frum. Het gaat nog kouder worden. Winterseizoen hadden ze het al overquote:Op maandag 17 november 2025 06:35 schreef Frummelie het volgende:
Het is lekker frisjes en het komt met bakken uit de lucht
En we krijgen hopelijk sneeuw. ❄️☃️⛄️
Hejj Dodje... ja heerlijk hoor, ik hou ervan maar dan MOET er wel sneeuw vallen...quote:Op maandag 17 november 2025 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum. Het gaat nog kouder worden. Winterseizoen hadden ze het al over
Ja een heul dikzak. I love itquote:Op maandag 17 november 2025 06:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Dodje... ja heerlijk hoor, ik hou ervan maar dan MOET er wel sneeuw vallen...
Hejjjj goedemorgen Engine, hoe gaat het met jou? Nog in Nederland of zit je alweer in het buitenland..😉quote:
Morguh Enginequote:
Hoor net dat het natte sneeuw wordt, af en toe een fladdertjequote:
Potverdepiel dat is dan weer jammer...quote:Op maandag 17 november 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor net dat het natte sneeuw wordt, af en toe een fladdertje
Was ook te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 17 november 2025 07:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Potverdepiel dat is dan weer jammer...
Heb de boel nog dicht, zal het zo eens even opengooienquote:Op maandag 17 november 2025 07:15 schreef Frummelie het volgende:
Het begint nu ook een beetje te stormen hier en pfieuww een lekker fris windje...🥶
Ik lig nog lekker onder m'n schaapje maar ging even naar de toilet en toen hoorde ik het..quote:Op maandag 17 november 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de boel nog dicht, zal het zo eens even opengooien
We kunnen ons er druk om maken of niet, het komt toch zoals het komt.quote:Op maandag 17 november 2025 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar kan nog veranderen hé, we blijven positief..
IK kan dat nooit, snap ook nooit dat men dat doet, vanuit bed gelijk op mobiel op internetquote:Op maandag 17 november 2025 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik lig nog lekker onder m'n schaapje maar ging even naar de toilet en toen hoorde ik het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |