Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachtenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef spapaars het volgende:
Sinterklaas is razendsnel.
Nu ook een aankomst bij de geliefde Belgen (VRT)
quote:
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bijquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Streamingsdienst met reality-meuk
En ik houd er van!
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Had er nog nooit van gehoord. Ik heb Neflix en videoland. Doe er maar niets meer bij
Een beetje laat maar, morgen zal hij-het ook aankomen in Amsterdam! https://www.at5.nl/quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was net op het winkelcentrum, staan ze ook al op h em te wachten
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videolandquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videoland heb ik opgezegd voor Hayu...
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houdenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat ga ik niet doen heb nog de goedkope versie van videoland
Hoezo tot januari?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Ben zo blij dat ik niet met kinderen naar zoiets toe moetal die stress van november tot januari... toen ik nog de pabo deed op een blauwe maandag was die tijd van het jaar het leukst en het meest slopend. Al die kinderen die in de stress zitten en van Sint-Maarten doorgaan naar Sinterklaas en dan Kerst en Oud&Nieuw... Dat gehyper de hele tijd
En dan daarvoor de kinderboekenweek...
Nee, ik benijd de mensen die omgaan met kinderen niet
Maar wel lief gestoordquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb veel prikkels nodig om de stemmen in mijn hoofd te overstemmen. Dus ik investeer in dit soort dingen, om het leven houdbaar te houden
Jaaaaaa, ik ben gestoord
Tot he, niet tot en metquote:
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is jammer...
Ik ga zo ook naar de intocht kijken. Boekje op schoot en gezelligheid
Ik zit in een irritante, sentimentele fase en moet ervan janken. Echt bizarquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds altijd leuk om te kijkenhet gevoel wat ik er dan van krijg maakt me blij.. kind zijn, vroeger en ouders enzo
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel meequote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lojanda, lang niet gezien inderdaad
Hoe laat komt die man eigenlijk aan. Ik kijk het eigenlijk nooit meer
We hebben het wel een tijd geprobeerd maar het werd toch steeds minder.. jammer wel want ik vond het altijd wel gezellig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er was vraag naar oud BigBrother kijkers om een RLS chat en die heb ik toen hier gezet. Maar het loopt inderdaad niet echt
O je hebt het over je zelf, ik dacht spannende dagen voor de kinderenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tot he, niet tot en met
Na Oud en Nieuw is er weer rust
(Naja zes januari ben ik jarig. Dus nog ene feestelijke dag dan)
Heb ik ook alquote:
Ik ben ook knetterdruk, heb vrijwilligers werk maar lijkt ondertussen wel een fultima jobquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dotteke, druk enzo maar ik lees af en toe hier wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |