quote:Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is vanavond weer
Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;squote:Op zondag 9 november 2025 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is vanavond weer
Eerst HHB en dan eens zien of ik vanavond Het Zwaard wil kijken of dat ik maandag terugkijk
Snap ik jaquote:Op zondag 9 november 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik ga het terug kijken. Henk houdt niet van dit soort programma;s
Agh je bent een skeetje...quote:Op zondag 9 november 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is ook een topic voor, en ik maar mijn best doen
RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
quote:
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken tochquote:Op zondag 9 november 2025 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja
Morgen wil ik de stad in en moet relatief op tijd de bus pakken, ivm een afspraak met de opticien
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wilquote:Op zondag 9 november 2025 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de dag is lang, je kan het altijd nog terug kijken toch
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijkenquote:Op zondag 9 november 2025 11:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja in bedoelde eigenlijk dat ik niet te laat naar bed wil
Ja daaromquote:Op zondag 9 november 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is er ook nog een dinsdag of woensdag of een andere dag dat je kan kijken
Jaaaa heel graag, dankjewel...quote:Op zondag 9 november 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik zal de volgende keer een mention doen als ik iets aanmaak![]()
Ik zet ze bewust hier en dan zie je het nog niet
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaagquote:Op maandag 10 november 2025 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Dotteke dat terugkijken van Het Zwaard wordt hem denk ik niet
Kom niet eens door de eerste vijf minuten, er gebeurt gewoon niks dan een beetje vals gedoe en zielig doen. Beetje kinderlijk dat je een spelletje niet mag verliezen omdat je jarig bent
EP?quote:Op maandag 10 november 2025 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik moet nog beginnen, moet ooi EP en De Gooische vrouwen terug kijken. Heb wat te doen vandaag
ER bedoel ik Oepsquote:Op maandag 10 november 2025 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
EP?
Misschien vind jij het wel leuk hoor en ik misschien later
Alleen nu had ik echt zoiets van "zeurkousen"
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leukquote:
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keerquote:Op maandag 10 november 2025 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Daar kijk ik enkel naar de spellen voor de samensmelting! Wederom gekonkel waar ik weinig (niet) om geef. Alleen die bizarre spellen als groep vind ik super leuk
Ik zal u dienen vrouw Frummeliequote:
Hier nog nooit een seizoen uitgekekenquote:Op maandag 10 november 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook leuk. Ik kijk dit trouwens pas voor de eerste keer
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordigquote:Op maandag 10 november 2025 09:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier nog nooit een seizoen uitgekeken
Het gaat hier puur om wie het beste kan manipuleren en niet overleven. Als het om de beste overlever zou gaan, zou ik het tof vinden. Alleen nu voelt het zo vaak zo oneerlijk als de beste overlevers eruit geknikkerd worden
Klopt!quote:Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd met die spellen, dat is bij BB dat is bij de bondgenoten, dat is bijna bij alles tegenwoordig
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.quote:
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelenquote:Op maandag 10 november 2025 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs als streamers mogen stemmen gaat het nooit eerlijk.
Er wordt gestemd op wie men leuk of niet leuk vindt. Wordt niet gekeken hoe ze het spel spelen ( vind ik dan he )
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.quote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik met je eens hoor! Dat maakt de spellen bij DBG wel wat beter, echter duurt het programma te lang waardoor ze in de herhaling vallen. En dit is goedkoop scoren. De spellen die ze spelen zijn goedkoop te regelen
Bij ER zijn ze tenminste nog spannend en groots, dat maakt het leuk.
Natuurlijk hoeft het niet duur, duurder en duurst. Alleen bij ER is er moeite gedaan (al lijken die spellen in de loop der seizoenen ook enorm op elkaar), maar al die stomme quizjes e.d.
Geen ene iets aan
(ik ben trouwens altijd wel de sukkel die de impopulaire personen het leukste vind)
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...quote:Op maandag 10 november 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het houdt een keer op met de spellen, ik vind ze bij ER wel mooi opgezet altijd.
Denk dat de hardcore fans het toch wel blijven kijken net als bij BB en zoquote:Op maandag 10 november 2025 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat de kijkcijfers vanzelf dalen. Die ruzies over hetzelfde, de spellen hetzelfde, eens in de zoveel tijd een beetje vrijen. Gedoe met eten en punten hetzelfde...
Bij ER is het spektakel die spellen, beetje gevaarlijk, en echt spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |