Net als veel muziek bij spelprogramma's, door programma's met livestream weet ik dat veel gebeurt zonder muziek en dan is het op tv ineens veel spannender.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Javind ik ook
Kwam op die gedachte omdat er op en duur ergens online stond dat de Next Top Model dat ook gebeurt. Daardoor zijn die meiden zo stoïcijns bij de jury
Tjaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net als veel muziek bij spelprogramma's, door programma's met livestream weet ik dat veel gebeurt zonder muziek en dan is het op tv ineens veel spannender.
Alles is nep op tv.
volgens mij gebeurt dat alleen tussen de haakjes automatisch, deze moest je zelf doen. Dotteke zal het vast snel corrigeren.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mod
Hij nummert niet automatisch mee
Dit ja, ik wil vermaakt worden en weet wel dat veel nep is maar ja, het is nou eenmaal zo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja
Meestal kies ik ervoor om te geloven dat het echt is. Dan blijf ik het leuk vinden
Komt vast goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij gebeurt dat alleen tussen de haakjes automatisch, deze moest je zelf doen. Dotteke zal het vast snel corrigeren.Of een ander modje.
Ja nou bij DBG kies ik er bewust voor dat het echt isquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, ik wil vermaakt worden en weet wel dat veel nep is maar ja, het is nou eenmaal zo.
Groot gelijk hoor, als dat lukt gewoon zo blijven kijken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja nou bij DBG kies ik er bewust voor dat het echt is
Ondanks wat iedereen roept
Nu wachten op BB. Hopelijk heb ik dit jaar wel tijd voor de livestreams
En dat nieuwe programma dat komt... ben erg benieuwd
Toen ik BB typte dacht ik dat ook iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, als dat lukt gewoon zo blijven kijken.
En ik weet nog steeds niet of BB nog doorgaat komende editie.Blijft zo stilletjes daarrond. Ook de topics hier op Fok! is het nog niet duidelijk of het doorgaat dacht ik. Ik hoop het wel iig.
En ook benieuwd naar dat nieuwe programma, vergeet iedere keer de titel maar ik weet welke je bedoelt.
Ik snap je helemaal, zo jammer dat er geen andere programma's meer zijn met livestreams. Ik mis dat wel als achtergrond heel de dag door.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik BB typte dacht ik dat ook idd
Of iig iets met livestreams. Gewoon mensen in een hokje en COS.
Jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal, zo jammer dat er geen andere programma's meer zijn met livestreams. Ik mis dat wel als achtergrond heel de dag door.
Klopt, zeurkousen hebben veel verziekt door gelijk te gaan bellen en mailen en klagen en dan krijg je niet veel meer te zien op livestreams of helemaal geen streams, ik weet zeker dat de bondgenoten het anders wel had gehad. Stom klaagvolk. Kijk dan gewoon niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Begrijp ook wel dat er tegenwoordig zoveel ellende van komt dat ze het misschien niet meer aandurven
Wat je op de socials voorbij ziet komen... ook over DBG. Dat mensen er überhaupt nog aan durven te beginnen
Dat ook idd!quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zeurkousen hebben veel verziekt door gelijk te gaan bellen en mailen en klagen en dan krijg je niet veel meer te zien op livestreams of helemaal geen streams, ik weet zeker dat de bondgenoten het anders wel had gehad. Stom klaagvolk. Kijk dan gewoon niet.
Ja echt bezopen tegenwoordig. Ook mensen die dan thuis worden lastig gevallen en zo. Bizar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ook idd!
Net zoals het gemiep rondom roken. Natuurlijk het vloeken etc
Maar ook de verbale "shitstorm" die mensen over zich heen krijgen
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt bezopen tegenwoordig. Ook mensen die dan thuis worden lastig gevallen en zo. Bizar.
Oh ja, volgens mij wel ja. Te veel rare mensen op deze planeet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was toch ook bij EJVJL iemands ramen ingegooid? Of vergis ik me nou?
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en ik zelf ben ook wat raar maar niet zo raar dat ik mensen ga lastig vallen en het verschil tussen dingen niet weet.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha gelukkig maar
Ik ben de normaalheid zelve
En doe dat soort dingen ook niet
Lol, ik zeg tegenwoordig, ik wil ook helemaal niet normaal zijn want een beetje raar is gewoon ook leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]wist je toch wel
Hoe meer mensen op mij lijken hoe normaler ze zijn
Hahaha klopt helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik zeg tegenwoordig, ik wil ook helemaal niet normaal zijn want een beetje raar is gewoon ook leuk.
Ik hoop voor jou dat dat ooit komt, houd hoop, ik heb momenteel eindelijk een wat saaier leven na 50 jaar en geniet er volop van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha klopt helemaal.
Al verlang ik naar een saai leven
Dat is fijnquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat dat ooit komt, houd hoop, ik heb momenteel eindelijk een wat saaier leven na 50 jaar en geniet er volop van.
Klopt, zo doe ik het nu ook eindelijk. Rustig aan en niet te veel hooi op je vork nemen. Ook jij niet. Ik lees jouw topic wel eens en we hebben elkaar vaker gesproken. Ik hoop dat er snel wat meer rust in je leven komt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is fijn
Genieten is belangrijk
Hier dagje voor dagje en stapje voor stapje
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, zo doe ik het nu ook eindelijk. Rustig aan en niet te veel hooi op je vork nemen. Ook jij niet. Ik lees jouw topic wel eens en we hebben elkaar vaker gesproken. Ik hoop dat er snel wat meer rust in je leven komt.
Stap voor stap, dag voor dag, geniet van het nu.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voorlopig niet denk ik
Maar goed... nu heb ik weekend en geniet ervan. Morgen ook vrij
Dus lekker genieten
Oh! Ik krijg die soms ontploffingen als mensen zeggen dat ik "het rustig aan moet doen" of "je moet de klussen niet alleen dragen" of "let op je grenzen"quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Stap voor stap, dag voor dag, geniet van het nu.![]()
Als men dit in het verleden zei tegen mij kreeg ik wel eens een miniontploffing in mijn hoofd.En dacht dan, ja ja je moest eens weten.
Heel herkenbaar, mensen bedoelen het ook echt goed en soms helpt het wel en ik weet inmiddels dat er heel veel mensen zijn met een (flinke)rugzak, alleen soms moet je gewoon door omdat er niemand anders is, dat klopt, heb ik ook jaren gedaan. En nu hoeft dat dus eindelijk niet meer bij mij en was er tijd om te gaan genezen en zo. Ben er nog lang niet maar wel eindelijk een goed begin gemaakt. Daarom dat vervelende woordje hoop, ik had het niet meer en sinds kort eindelijk wel.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Ik krijg die soms ontploffingen als mensen zeggen dat ik "het rustig aan moet doen" of "je moet de klussen niet alleen dragen" of "let op je grenzen"
Hoe dan en wie dan en het kan gewoon niet... soms heeft een mens geen keuzes.
En ik weet dat die ontploffingen super onaardige dingen zijn. Alleen soms zijn dingen zoals ze zijn en soms kan je niet voor jezelf kiezen. Anders deed ik het wel
Maar goed... ik ben dankbaar met alle adviezen en steun en meedenken. Alleen tja... soms ben ik een kreng in mijn hoofd
Ik ben zo blij dat je dat woordje nu wel weer hebtquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, mensen bedoelen het ook echt goed en soms helpt het wel en ik weet inmiddels dat er heel veel mensen zijn met een (flinke)rugzak, alleen soms moet je gewoon door omdat er niemand anders is, dat klopt, heb ik ook jaren gedaan. En nu hoeft dat dus eindelijk niet meer bij mij en was er tijd om te gaan genezen en zo. Ben er nog lang niet maar wel eindelijk een goed begin gemaakt. Daarom dat vervelende woordje hoop, ik had het niet meer en sinds kort eindelijk wel.
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoekenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid.
Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen.
Tja... met zulke levenskeuzes snap ik de moeder welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoeken
Het topic koppelt wel kijk maar het is deel 83 van deze sc en het 58ste deel nadat hij hier is gekomen. Die laatste cijfers mogen er wat mij betreft wel afquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve mod
Hij nummert niet automatisch mee
En jij ook, maak je niet te druk verder. Cliches horen erbij en ik zit lekker muziek te luisteren en in 40+ te typen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je dat woordje nu wel weer hebt
Nu zit ik alleen te piekeren wat ik moet typen om niet in vreselijke clichés en adviezen te verzanden![]()
De juiste dingen vinden is zo moeilijk
Ik hoop alleen dat je echt gelukt leert kennen. Dat verdien je
Hoezo ben jij niet zoals ik in de dertigquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook, maak je niet te druk verder. Cliches horen erbij en ik zit lekker muziek te luisteren en in 40+ te typen.
Eens hoor! Luister naar je mod-hartquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het topic koppelt wel kijk maar het is deel 83 van deze sc en het 58ste deel nadat hij hier is gekomen. Die laatste cijfers mogen er wat mij betreft wel af
Ik dacht dat hij toen nog wel contact had met haar maar dat weet ik niet meer zeker. Het is iig vaag allemaal maar toen ik die agente dat hoorde vertellen, begreep ik de moeder wel helemaal.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bryan echter vertelde toen hij in bondgenoten zat zijn ex met zijn dochter naar Schotland was vertrokken en hij met het geld wat hij eventueel zou verdienen zijn dochter zou gaan zoeken
Omdat ik al 51 ben.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoezo ben jij niet zoals ik in de dertig
Dat is best goed hoor, maakt je menselijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit te janken omdat bij dat autobotsprogramma ten huwelijk gevraagd wordt.
Ik ben zo'n jankbak soms
Het is een combinatie van "cringe" en overnemen van emoties die ik zie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is best goed hoor, maakt je menselijk.
Ik krijg daar nu braakneigingen van, huwelijksaanzoeken. Vroeger huilde ik er ook om.
Ik snap het en mijn haat voor zulke dingen komt door mijn rugzak.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is een combinatie van "cringe" en overnemen van emoties die ik zie.
Ik heb eigenlijk een allergie voor liefde
Haha ik ook oud en cynischquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap het en mijn haat voor zulke dingen komt door mijn rugzak.![]()
Ben nu lekker oud en cynisch daarover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |