Ooh ik vind dat heerlijk, lekker frotten op m'n mobiel... je leest toch ook een boek op bed waarom dan niet lekker internetten hahaquote:Op maandag 17 november 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan dat nooit, snap ook nooit dat men dat doet, vanuit bed gelijk op mobiel op internet
Dat deed ik wel voor ik ging slapen, maar niet als ik net wakker wasquote:Op maandag 17 november 2025 07:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ik vind dat heerlijk, lekker frotten op m'n mobiel... je leest toch ook een boek op bed waarom dan niet lekker internetten haha
Ik vind het heerlijk dat het nu niet meer hoeft... tig jaar vroeg opgestaan...05.00/05.30quote:Op maandag 17 november 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat deed ik wel voor ik ging slapen, maar niet als ik net wakker was
Ik wil dan echt mijn bed uit naar de toilet, douchen aankleden en koffie
Hey Childquote:
Lekker dan toch. Doen wat je zelf kan en niets hoeft.quote:Op maandag 17 november 2025 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat het nu niet meer hoeft... tig jaar vroeg opgestaan...05.00/05.30
Ik geniet ervan hoor...
Heerlijk..quote:Op maandag 17 november 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan toch. Doen wat je zelf kan en niets hoeft.
Lekker geslapen"?quote:
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerriesquote:
Welke serie ervan?quote:Op maandag 17 november 2025 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Straks even housewives kijken een voor mij nieuw seizoen...
Housewives Alaska seizoen 5quote:Op maandag 17 november 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerries
en jij?
[..]
Welke serie ervan?
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapenquote:Op maandag 17 november 2025 07:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mwuah, op zich wel uitgerust, alleen nachtmerries
en jij?
[..]
Welke serie ervan?
Knuffel, stomme nachten zijn stomquote:Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapen
Ja, maar voor jou nog erger met nachtmerriesquote:Op maandag 17 november 2025 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel, stomme nachten zijn stom![]()
Nou gaat lekker allemaal dan...😬quote:Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder nachtmerries, ik heb ook niet echt lekker geslapen
Sorry, het is Salt Lake..quote:Op maandag 17 november 2025 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alaska? Neeeee wist er niet van
Ik ga even zoeken
waar kijk je die?
Heupel en kreupelquote:
Ooooooooooh! Die kon ik al niet vindenquote:
Haha hoe ik nou in vredesnaam aan Alaska kom mag Joost weten hihiquote:Op maandag 17 november 2025 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooooooooh! Die kon ik al niet vinden
Met mijn vooroordelen over Alaska leek het me al super interessant
Salt Lake is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |