abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218983743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:27 schreef vPlien het volgende:
Wat een chaos _O-
Die Nienke kan er idd helemaal niets van :')
pi_218983764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef Mikeytt het volgende:
Yesilgoz nu al 4x gelogen
Standaardprocedure, ze naait mensen keihard en je moet wel liegen om dat te kunnen verkopen. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Caroline zit er meteen lekker geïrriteerd in, vooral als ze om de oren wordt geslagen met de CPB-cijfers over Wonen bij BBB

Die Nynke de Zoeten is trouwens nu al bloedirritant met haar interrupties, laat mensen eens uitpraten
Zeer eens, net alsof ze zelf mee wil debatteren. Die gast doet het beter, dit klinkt een beetje als die overspannen juffrouw die klas niet onder controle had. _O- :{
Een heer met stijl
pi_218983771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Standaardprocedure, ze naait mensen keihard en je moet wel liegen om dat te kunnen verkopen. :')
[..]
Zeer eens, net alsof ze zelf mee wil debatteren. Die gast doet het beter, dit klinkt een beetje als die overspannen juffrouw die klas niet onder controle had. _O- :{
Haar stem helpt niet mee :')
pi_218983775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die Nynke maakt het ook alleen maar erger :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Die Nienke kan er idd helemaal niets van :')
Het is inderdaad niet haar sterkste punt xD Heeft ze dit eerder gedaan? Ze komt heel zenuwachtig over, kan me voorstellen dat de adrenaline van de politici in de ruimte dat nog extra versterkt.
pi_218983780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Welicht is die extra media-aandacht ook de bedoeling van Wilders.
Een vaag verhaal van mensen die al gevangen zitten. Zijn er wel meer mensen in die groep ?
Als de Belgische geheime dienst dat wist, dan waren die toch ook meteen opgepakt ?
Zij die op de vlucht zijn hebben wel wat anders te doen dan aan Wilders denken
Tjonge... gewoon naar de afspraak gaan. Eventueel een andere weg nemen, achterdeur gebruiken.
De gorilla's kijken omhoog naar ev drone.

Doet me denken hoe onlangs van der Plas een debat afzegde vanwege een gefantaseerde bedreiging
Hij slaat 2 vliegen in 1 klap, het levert hem die geschetste aandacht op èn hij hoeft niet in de debat. Het 2e RTL debat is ie ook niet bij. Je komt imposanter over als je alleen maar af en toe fel van leer trekt dan wanneer je dit continu doet. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat bedreigen maar kan, dat keur ik ten zeerste af.
Een heer met stijl
pi_218983782
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:32 schreef vPlien het volgende:

[..]
[..]
Het is inderdaad niet haar sterkste punt xD Heeft ze dit eerder gedaan? Ze komt heel zenuwachtig over, kan me voorstellen dat de adrenaline van de politici in de ruimte dat nog extra versterkt.
Geen idee, is werkelijk de eerste keer dat ik haar (bewust) hoor op R1. Zou me niets verbazen als ze de één of andere stagiair is, maar zo ziet ze er niet uit... 50+ zou ik ook meteen geloven.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:36:47 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218983807
Ik lees mee via liveblog dus niet exacte woorden paraat maar apart dat Yesilgoz CDA verwijt de schulden bij volgende generaties legt. Uit hele miljoenennota blijkt dat VVD/BBB de rekeningen enorm vooruitschuift.
pi_218983821
Op zich heeft Wilders in tv/radiodebatten alleen maar te verliezen natuurlijk, met aangestelde bewindspersonen als Faber. Elke lijsttrekker kan daar heerlijk op inhakken en het argument “ik werd tegengewerkt door links/nsc/wie dan ook” is na 2x ook wel gecounterd.

Tegelijkertijd heb ik natuurlijk geen flauw idee hoe groot die dreiging is, dus for all we know mag hij momenteel niet eens zijn keuken uit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218983837
Ah ze hebben dus inderdaad geprobeerd beeld/bel-contact te krijgen, goed bezig Radio 1 ^O^ Alleen jammer dat Wilders dan weer nee zegt maarja :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:33 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Geen idee, is werkelijk de eerste keer dat ik haar (bewust) hoor op R1. Zou me niets verbazen als ze de één of andere stagiair is, maar zo ziet ze er niet uit... 50+ zou ik ook meteen geloven.
Ze komt me wel bekend voor zowel qua stem als gezicht, ik heb volgensmij wel vaker Radio 1 fragmenten/interviews gezien/gehoord waarin ze het prima doet :) Maar ik kan me niet herinneren dat ik haar eerder als debatleider heb gezien.
pi_218983843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:33 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Politiek verslaggever van o.a. Nieuwsuur dacht ik.
pi_218983853
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:48 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Logisch als demagoog Timmermans meedoet.
Ik ken bijna geen van die politici die niet demagogisch bezig is, van Wilders tot Yesilgöz tot Ouwehand. Alleen bij Bontebal valt het mee.
Een heer met stijl
pi_218983864
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:38 schreef kalinhos het volgende:
Op zich heeft Wilders in tv/radiodebatten alleen maar te verliezen natuurlijk, met aangestelde bewindspersonen als Faber. Elke lijsttrekker kan daar heerlijk op inhakken en het argument “ik werd tegengewerkt door links/nsc/wie dan ook” is na 2x ook wel gecounterd.
Zijn grootste probleem, momenteel, is dat hij geregeerd heeft & dat dat experiment enorm gefaald is. Daar kunnen de andere lijsttrekkers hem & de PVV keihard op pakken. En dat weglullen met "we werden tegengewerkt", gaat voor het grote publiek, hoop ik, niet (meer) werken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef vPlien het volgende:
Ah ze hebben dus inderdaad geprobeerd beeld/bel-contact te krijgen, goed bezig Radio 1 ^O^ Alleen jammer dat Wilders dan weer nee zegt maarja :')
[..]
Ze komt me wel bekend voor zowel qua stem als gezicht, ik heb volgensmij wel vaker Radio 1 fragmenten/interviews gezien/gehoord waarin ze het prima doet :) Maar ik kan me niet herinneren dat ik haar eerder als debatleider heb gezien.
Tja, ik luister eigenlijk te weinig R1, wss de reden waarom ik haar gemist heb... Maw; het is niet altijd een gemis.
pi_218983876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ik ken bijna geen van die politici die niet demagogisch bezig is, van Wilders tot Yesilgöz tot Ouwehand. Alleen bij Bontebal valt het mee.
Ik weet niet. Ik vind Jimmy het wel goed doen *O*
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:43:11 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218983878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees mee via liveblog dus niet exacte woorden paraat maar apart dat Yesilgoz CDA verwijt de schulden bij volgende generaties legt. Uit hele miljoenennota blijkt dat VVD/BBB de rekeningen enorm vooruitschuift.
Dat is al de bewuste strategie sinds het hoofdlijnenakkoord
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218983886
Wel raar dat Bontenbal nu alleen geïnterviewd werd, zonder tegenstander. Ik snap dat dat is omdat Wilders er niet kan zijn, maar had dat dan anders opgelost. Dit is niet helemaal eerlijk tegenover de rest.
pi_218983888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:16 schreef vPlien het volgende:
Interesting, Yesilgoz is nu echt ineens veel minder fel dan normaal tegen Ouwehand
Yesilgöz' toon is opvallend milder na de Douwe Bob rel, aangeraden door haar spindoctors vooral, die hadden ook wel dat die hysterische heksenact de partij en haar persoon meer kwaad deden dan goed.
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:45:16 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218983894
Soms zijn plaatjes zo simpel te bedenken :D

vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:46:03 #218
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218983900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Yesilgöz' toon is opvallend milder na de Douwe Bob rel, aangeraden door haar spindoctors vooral, die hadden ook wel dat die hysterische heksenact de partij en haar persoon meer kwaad deed dan goed.
Allemaal mosterd na de maaltijd, net als die wanhopige strategie om haar zelfs bij Andy vd Meijde in de auto te zetten
pi_218983904
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:42 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Ik weet niet. Ik vind Jimmy het wel goed doen *O*
Snap ik als je al 26 jaar op de SP stemt ;)

Maar ben het niet met je oneens, ik vind ook dat ie het niet verkeerd doet.
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:46:45 #220
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_218983911
Migratie is stom, behalve als het goed is voor mijn achterban, aldus Caroline
pi_218983919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:46 schreef Szura het volgende:

[..]
Allemaal mosterd na de maaltijd, net als die wanhopige strategie om haar zelfs bij Andy vd Meijde in de auto te zetten
En vergeet Dumpertreeten niet :D
pi_218983920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Soms zijn plaatjes zo simpel te bedenken :D

[ afbeelding ]
En niemand die vraagt waar die miljarden vandaan moeten komen.
pi_218983925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
Migratie is stom, behalve als het goed is voor mijn achterban, aldus Caroline
Het is goed dat er eindelijk eens onderscheid is gemaakt tussen arbeidsmigranten (ongeveer 90%) en asielmigranten. De smerige truck van populisten is doen alsof de migratiecijfers alleen asielmigratie betreffen.
Een heer met stijl
pi_218983928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar uit de doorrekeningen blijkt juist van niet, wat betreft de VVD. De enige partij die daadwerkelijk flink snijdt in de uitgaven.
pi_218983929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Snap ik als je al 26 jaar op de SP stemt ;)

Maar ben het niet met je oneens, ik vind ook dat ie het niet verkeerd doet.
Ik ben idd "een beetje" bevooroordeeld. Maar idd, hij's geen Jan Marijnissen :'(
pi_218983941
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Het is goed dat er eindelijk eens onderscheid is gemaakt tussen arbeidsmigranten (ongeveer 90%) en asielmigranten. De smerige truck van populisten is doen alsof de migratiecijfers alleen asielmigratie betreffen.
Het is nogal dom om net te doen alsof mensen dat niet weten. Er is een onderscheid en dat wordt ook door tegenstanders van meer migratie gemaakt.

De truc is juist altijd doen alsof arbeidsmigratie allemaal problemen veroorzaakt maar asielmigratie niet. Onzin natuurlijk.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:52:06 #227
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_218983942
Zou het verdwijnen van slachterijen de economie echt zo erg schaden?
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:53:33 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218983946
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:48 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
En niemand die vraagt waar die miljarden vandaan moeten komen.
Kijk maar in het programma
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:53:50 #229
236264 crew  capricia
pi_218983949
Weet je wat ik mis in die CPB doorrekeningen?

Inflatie.

En dat is geen klein dingetje in Nederland. Dat raakt meteen miljoenen mensen.
En heeft wel degelijk ook te maken met de keuzes die partijen maken. Als je bijv de BTW gaat verhogen (en mensen al dan niet via andere maatregelen gaat compenseren) is dat direct inflatie verhogend.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218983951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:51 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het is nogal dom om net te doen alsof mensen dat niet weten. Er is een onderscheid en dat wordt ook door tegenstanders van migratie gemaakt.

Ik geloof best dat jij dat weet, maar met alle respect overschat het begrijpend vermogen van sommige mensen niet. Er zijn er nog steeds die het verschil niet weten tussen het parlement en het kabinet. En die mensen mogen wel stemmen. :')

Ja dat onderscheid wordt gemaakt ja...nu, eerder niet of nauwelijks.
quote:
De truc is juist altijd doen alsof arbeidsmigratie allemaal problemen veroorzaakt maar asielmigratie niet. Onzin natuurlijk.
Weet niet wie dat volgens jou doet, maar mensen die tegen migratie zijn hebben het nooit over problemen veroorzaakt door arbeidsmigratie valt mij op. Ook politici niet, dat zie je nu ook weer, zelfs BBB vindt niet dat er teveel zijn.
Een heer met stijl
pi_218983952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Kijk maar in het programma
Daar staat het ook niet in. Gewoon de rekening doorschuiven. D66 is gediskwalificeerd.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:56:25 #232
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_218983962
Heeft D66 nou maar 1 debat gehad?
pi_218983964
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ik geloof best dat jij dat weet, maar met alle respect overschat het begrijpend vermogen van sommige mensen niet. Er zijn er nog steeds die het verschil niet weten tussen het parlement en het kabinet. En die mensen mogen wel stemmen. :')
Dat zal best, maar altijd net doen of iedere genuanceerde mening over asielmigratie door domme mensen geuit wordt kom je niet verder mee.
quote:
Weet niet wie dat volgens jou doet,
Alle linkse partijen. Het is altijd whataboutism. Ze kunnen de problemen met migratie best erkennen maar wijzen dan alleen maar naar arbeidsmigratie. Het is een reflex. Dat komt omdat men nooit kan toegeven dat Wilders of andere migratieskeptici een punt hebben. Negatieve polarisatie heet dat.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:57:13 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218983966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:54 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Daar staat het ook niet in. Gewoon de rekening doorschuiven. D66 is gediskwalificeerd.
Het CPB denkt er anders over.
pi_218983967
Overigens wat een irritante opzet van het debat, het is in deze tijd al meer chaotisch en fel dan in de jaren 80 en 90, zo een vreselijke setting draagt er ook niet echt aan bij.

Neem er ook meer de tijd voor zeg, het is toch gesubsidieerde televisie, dan hebben ze hier echt wel het geld voor. :{
Een heer met stijl
pi_218983972
Van der Plas doet alsof de achterkant van arbeidsmigratie gewoon een paar excessen zijn.

Als haar achterban eraan verdient dan is die migratie ineens geen issue.
pi_218983978
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens wat een irritante opzet van het debat, het is in deze tijd al meer chaotisch en fel dan in de jaren 80 en 90, zo een vreselijke setting draagt er ook niet echt aan bij.

Neem er ook meer de tijd voor zeg, het is toch gesubsidieerde televisie, dan hebben ze hier echt wel het geld voor. :{
Denk dat dat ligt aan het aantal onderwerpen die ze willen behandelen (en Nynke). Daardoor heb je geen tijd om daadwerkelijk in te gaan op een onderwerp. Het komt nu op mij over dat iedereen een paar uitspraken mogen doen, 1/2 keer reageren op een ander -> volgende onderwerp.

Bijzonder irritant idd
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:59:05 #238
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218983979
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een kwinkslag, dat Timmermans II, moet kunnen toch?

Maar wat hij zei, was op zich niet geheel verkeerd: Tegen die tijd ook maar eens kijken hoe onze Europese bondgenoten staan met hun deel van het aan de NAVO-norm voldoen en wat de staat van de wereld is. Ik verwacht niet dat het dan over all pais en vree zal zijn, maar hoe gaan onze bondgenoten om met de NAVO norm vind ik wel iets om naar te kijken. We willen toch ook niet als Nederland in ons eentje de NAVO bedruipen. Dat is gechargeerd, voor de duidelijkheid.
Uitstelgedrag.
Hij zadelt daarmee een ander kabinet met die zorgen op zonder het gewoon fatsoenlijk te regelen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_218983992
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het CPB denkt er anders over.
Nee hoor.

quote:
D66 wil in 2030 de overheid bijna 20 miljard euro meer laten uitgeven dan de stijging van de overheidsuitgaven (30 miljard) die nu al voor de komende vijf jaar is voorzien. Bij GL-PvdA is dat 15 miljard meer dan die al voorziene stijging.
De enige manier om dat te dekken is 20 miljard meer belastinginkomsten (bovenop de al niet gedekte stijging) en dat is natuurlijk hilarisch _O-
pi_218983994
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat zal best, maar altijd net doen of iedere genuanceerde mening over asielmigratie door domme mensen geuit wordt kom je niet verder mee.
[..]
Jij hebt het over dom, ik heb het over mensen die niet weten waar ze het over hebben. En ja die zijn er.
quote:
Alle linkse partijen. Het is altijd whataboutism. Ze kunnen de problemen met migratie best erkennen maar wijzen dan alleen maar naar arbeidsmigratie. Het is een reflex. Dat komt omdat men nooit kan toegeven dat Wilders of andere migratieskeptici een punt hebben. Negatieve polarisatie heet dat.
Nee, niet alleen maar naar, maar ook, dat vind ik nog erger dan het omgekeerde, de problemen uitsluitend toeschuiven aan asielmigratie, want dat percentage voor die migranten is gewoon feitelijk kleiner. Ook problemen zoals de woningnood die er nog steeds is als Nederland geen migrant meer zou hebben op dit moment. Tja polariseren.....dat doe jij nu ook, maar voor eigen parochie dan is het voor jou niet negatief, als je erop weersproken wordt wel, dat hou je hoe dan ook. Succes met je PVV stem, hopen dat ie nu wel wat voor elkaar krijgt.
Een heer met stijl
pi_218984003
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:59 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Uitstelgedrag.
Hij zadelt daarmee een ander kabinet met die zorgen op zonder het gewoon fatsoenlijk te regelen.
Precies. Bakken méér uitgeven aan zorg. Na ons de zondvloed.

Overigens ook exact waar het huidige 'kabinet' van wordt beschuldigd :')
pi_218984005
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:53 schreef capricia het volgende:
Weet je wat ik mis in die CPB doorrekeningen?

Inflatie.

En dat is geen klein dingetje in Nederland. Dat raakt meteen miljoenen mensen.
En heeft wel degelijk ook te maken met de keuzes die partijen maken. Als je bijv de BTW gaat verhogen (en mensen al dan niet via andere maatregelen gaat compenseren) is dat direct inflatie verhogend.
Inflatie is onderdeel van het basispad en wordt meegenomen in de koopkrachtberekeningen. Ook de veranderingen in inflatie door beleid (vaak zeer beperkt) zit in die berekeningen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_218984014
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Jij hebt het over dom, ik heb het over mensen die niet weten waar ze het over hebben. En ja die zijn er.
[..]
Nee, niet alleen maar naar, maar ook, dat vind ik nog erger dan het omgekeerde, de problemen uitsluitend toeschuiven aan asielmigratie, want dat percentage voor die migranten is gewoon feitelijk kleiner. Ook problemen zoals de woningnood die er nog steeds is als Nederland geen migrant meer zou hebben op dit moment. Tja polariseren.....dat doe jij nu ook, maar voor eigen parochie dan is het voor jou niet negatief, als je erop weersproken wordt wel, dat jou je hoe dan ook. Succes met je PVV stem, hopen dat ie nu wel wat voor elkaar krijgt.
Ach ja, geen argumenten meer dus daarom maar op de man. Zo kennen we dit topic weer ^O^
pi_218984017
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:03 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ach ja, geen argumenten meer dus daarom maar op de man. Zo kennen we dit topic weer ^O^
Kun je even exact weergeven waar ik het op de man speel? :?
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:04:45 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218984020
Maar Wilders heeft dus ook niet de telefoon opgenomen? Alles voor de slachtofferrol.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:05:17 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218984023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:00 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee hoor.
[..]
De enige manier om dat te dekken is 20 miljard meer belastinginkomsten (bovenop de al niet gedekte stijging) en dat is natuurlijk hilarisch _O-
Dat kan, maar daarmee hebben ze een dekking. Dat jij het er niet mee eens bent is niet relevant.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:05:23 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218984024
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Ze moeten inderdaad gewoon half uur uittrekken per onderwerp. Dan maar minder onderwerpen. Klimaat, Migratie, Zorg, Arbeid of zo
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:06:09 #248
236264 crew  capricia
pi_218984030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Inflatie is onderdeel van het basispad en wordt meegenomen in de koopkrachtberekeningen. Ook de veranderingen in inflatie door beleid (vaak zeer beperkt) zit in die berekeningen.
Geen los inflatiecijfer dus.
Heel jammer.
Want zowel je spaargeld (als je schulden) ontwaarden hard. En ik vind de huidige jarenlange hoge inflatie al ellendig genoeg.
Btw verhogingen etc gaan daar geen rem op zetten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218984031
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat kan, maar daarmee hebben ze een dekking.
Nee, die hebben ze niet. Dat zegt het CPB ook niet.

Belastingverhogingen leiden nooit maar dan ook nooit tot de verwachte (en gehoopte) inkomsten.
pi_218984035
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ze moeten inderdaad gewoon half uur uittrekken per onderwerp. Dan maar minder onderwerpen. Klimaat, Migratie, Zorg, Arbeid of zo
Dit soort fragmenten waar ze met een muziekje eronder mensen aan het woord laten, vind ik ook tenenkrommend lang duren. Beter wat mij betreft die tijd naar de debatten laten gaan.
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:07:21 #251
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218984039
quote:

[..]
Nee hoor.
[..]
D66 wil minder vliegen , GroenLinks ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:07:42 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218984041
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Nee, die hebben ze niet. Dat zegt het CPB ook niet.

Belastingverhogingen leiden nooit maar dan ook nooit tot de verwachte (en gehoopte) inkomsten.
Dat zijn jouw speculaties. Ik denk dat het CPB er meer verstand van heeft.
pi_218984047
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Kun je even exact weergeven waar ik het op de man speel? :?
Nee dus, dit was dus een dooddoener, mogelijk omdat je zelf geen tegenargumenten hebt. En ik ben hier als eerste 'dom' genoemd in deze discussie. Mooi altijd die dubbele maat.
Een heer met stijl
pi_218984058
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zijn jouw speculaties. Ik denk dat het CPB er meer verstand van heeft.
Daarom zegt het CPB dan ook niets over die zogenaamde dekking, omdat die er niet is.
pi_218984067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:04 schreef Szura het volgende:
Maar Wilders heeft dus ook niet de telefoon opgenomen? Alles voor de slachtofferrol.
Wilders heeft ook niks te winnen bij dit soort debatten. Ik verwacht dat hij nog een keertje aanschuift bij VI en het SBS6-debat, en de rest laat zitten.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:11:41 #256
5428 crew  miss_sly
pi_218984069
quote:

[..]
Uitstelgedrag.
Ik zeg niet dat ik het slim vind, maar ik kan de gedachtengang wel volgen. Als je kost wat kost vast blijft houden aan die 5% terwijl de rest van de bondgenoten het niet doet, krijg je weer ht verwijt dat je het braafste jongetje van de klas bent en dat je dat ook niet moet willen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218984080
quote:
Box 3-inkomen progressief belasten 0,6

D66 introduceert een progressief tarief in box 3, waarbij tot een inkomen uit vermogen van 21.500 euro een tarief van 36% geldt en daarboven een tarief van 40%. Dit is een lastenverzwaring voor gezinnen van 0,6 mld euro.

Rente op schulden boven 100.000 euro niet verrekenbaar in de vermogensaanwasbelasting 1,1

D66 maakt de rente op schulden boven 100.000 euro in box 3 niet verrekenbaar met de rendementen op het vermogen voor de bepaling van de grondslag. Dit is een lastenverzwaring van 1,1 mld euro voor gezinnen.
En dan ook nog de keuze voor een aanwasbelasting. Ik was van plan D66 te stemmen. Dat gaan we dus maar niet doen. Bizar hoe onmogelijk ze het willen maken om de vruchten te plukken van een paar jaar goed sparen.

[ Bericht 5% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-10-2025 16:31:28 ]
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:15:11 #258
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218984085
hak op de tak debat :')
pi_218984089
_O- Timmermans die het impliciet eens is met Dilan _O-
pi_218984094
Bontebal nu ook... R1 lekker voor lul gezet *O*
pi_218984102
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:16 schreef ashardalan het volgende:
Bontebal nu ook... R1 lekker voor lul gezet *O*
Het is ook een stomme vraag van een interviewer, tuurlijk gaan ze daar geen antwoord op geven, daar speel je je concurrenten mee in de kaart en je gaat op de stoel van de kiezer zitten. Weer veel kostbare minuten verpild aan zo een stomme vraag vind ik. _O-
Een heer met stijl
pi_218984107
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Geen los inflatiecijfer dus.
Heel jammer.
Want zowel je spaargeld (als je schulden) ontwaarden hard. En ik vind de huidige jarenlange hoge inflatie al ellendig genoeg.
Btw verhogingen etc gaan daar geen rem op zetten.
Een los inflatiecijfer over meerdere komende jaren is echt totaal niet informatief. Het huidige inflatiecijfer voor afgelopen jaar is al weinig informatief, daar zitten altijd heel veel zaken in die de ene persoon meer raken dan de andere. Woonlasten hebben bijvoorbeeld een stevig effect, maar als je gewoon in je koophuis blijft met een doorlopend hypotheekpercentage is die inflatie voor jou procies 0.

Het bij elkaar op lopen tellen van inflatie over meerdere jaren is echt onzinnig, dan moet je daarnaast ook loonontwikkelingen e.d. gaan publiceren. Inflatie vooruit voorspellen gaat ook totaal niet nauwkeurig.

En als je het over iets voor 99% van de mensen vrij irrelevants als 'geldontwaarding' hebt, moet je ook de verwachtte rente-tarieven en misschien zelfs beursverwachtingen er naast gaan zetten. Lijkt me voor een doorrekening niet heel zinnig, kun je beter de jaarlijkse bankpublicaties bekijken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_218984121
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Wilders heeft ook niks te winnen bij dit soort debatten. Ik verwacht dat hij nog een keertje aanschuift bij VI en het SBS6-debat, en de rest laat zitten.
Hij gaat vast wel naar het 'premiersdebat'van RTL zondag.
pi_218984126
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Het is ook een stomme vraag van een interviewer, tuurlijk gaan ze daar geen antwoord op geven, daar speel je je concurrenten mee in de kaart en je gaat op de stoel van de kiezer zitten. Weer veel kostbare minuten verpild aan zo een stomme vraag vind ik. _O-
Yep, hopelijk doet RTL het beter. Zo slecht als dit is, kan dat haast niet anders.
pi_218984143
Voor zij die het nog niet weten (zoals ik, tot zojuist), op deze site een lijstje met data & tijden van de komende debatten.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:32:38 #266
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218984176
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:27 schreef ashardalan het volgende:
Voor zij die het nog niet weten (zoals ik, tot zojuist), op deze site een lijstje met data & tijden van de komende debatten.
Jij weet het nu wel?
vertel!
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:37:55 #267
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_218984190
Ik moet zeggen, dat was natuurlijk weer het volgende vokomen zinledige kutdebat met niet meer dan een half glaasje inhoud, maar toch een verádeming dat het niet weer ontaarde in dom gegil en stemverheffen. Wat een verademing is de Nederlandse politiek toch zonder die schreeuwlelijk van een Wilders erbij zeg. Die mag vaker wegblijven (zij het dan niet om deze redenen).
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:38:34 #268
5428 crew  miss_sly
pi_218984192
quote:

[..]
Uitstelgedrag.
Ik vond Bontenbal daar wel een goed argument hebben: de andere partijen hebben het wel meegenomen en daarvan zit het dus wel in de doorberekeningen. Daarmee gaat een vergelijking dus mank.

Beter hadden ze het dus wel meegenomen in de berekeningen, maar er een voetnoot bij gezet die wees op de noodzaak dat bondgenoten zich er ook aan houden.
pi_218984196
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:32 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jij weet het nu wel?
vertel!
Bij deze:
quote:
POINTER VERKIEZINGSDEBAT
Dinsdag 30 september
Tijd: 20:30
Organisator: KRO-NCRV

NPO RADIO 1-DEBAT
Vrijdag 10 oktober
Tijd: 14:00
Organisator: NOS

EERSTE RTL-LIJSTTREKKERSDEBAT
Zondag 12 oktober
Tijd: 21.30 uur
Organisator: RTL

TWEEDE RTL-LIJSTTREKKERSDEBAT
Zondag 19 oktober
Tijd: 21.30 uur
Organisator: RTL

HET ND VERKIEZINGSDEBAT
Dinsdag 21 oktober
Tijd: 19.45 uur
Organisator: het Nederlands Dagblad

HET DEBAT VAN NEDERLAND
Donderdag 23 oktober
Tijd: 20.30 uur
Organisator: SBS 6

JEUGDJOURNAAL VERKIEZINGSDEBAT
Zondag 26 oktober
Tijd: 19.00 uur

EENVANDAAG-DEBAT
Maandag 27 oktober
Tijd: 18.15 uur
Organisator: AVROTROS
Vorige keer terugkijken

NOS-SLOTDEBAT (DEEL 1)
Dinsdag 28 oktober
Tijd: 19:03

NOS-SLOTDEBAT (DEEL 2)
Dinsdag 28 oktober
Tijd: 20:33

[ Bericht 0% gewijzigd door ashardalan op 10-10-2025 16:58:34 ]
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:42:46 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218984207
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:09 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Daarom zegt het CPB dan ook niets over die zogenaamde dekking, omdat die er niet is.
Als D66 geld uitgeeft dat er niet is in zijn programma, dan heeft het CPB dat gewoon aan.
pi_218984215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als D66 geld uitgeeft dat er niet is in zijn programma, dan heeft het CPB dat gewoon aan.
Dat doen ze dan ook. Zie mijn eerdere quote.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:51:04 #272
236264 crew  capricia
pi_218984239
quote:

[..]
Nee hoor.
[..]
Dit kan niet waar zijn.
20 miljard belastingverzwaring?
Bovenop een stijging van 30 miljard.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:52:36 #273
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218984248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:45 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat doen ze dan ook. Zie mijn eerdere quote.
Nee ze dekken het met extra lasten en daar ben jij het gewoon niet mee eens.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:54:51 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218984256
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:39 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Bij deze:
[..]

Een debat na de verkiezingen 8)7
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:56:12 #275
236264 crew  capricia
pi_218984266
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
_O-
Dat ze dan ook opeens iets heel anders gaan zeggen.
'Fooled you!'
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:57:10 #276
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218984270
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:56 schreef capricia het volgende:

[..]
_O-
Dat ze dan ook opeens iets heel anders gaan zeggen.
'Fooled you!'
:D

Ik denk eerder dat 30 september is dan 30 oktober.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:58:17 #277
236264 crew  capricia
pi_218984276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Oh echt?

Ik dacht meer van 'en dit is wat we eigenlijk allemaal niet gaan doen: _O- '.

Om het vertrouwen in de politiek een zetje te geven.
(Naar beneden)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218984281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Klopt, staat op de site deels wel & niet goed... :'). Heb het gecorrigeerd

quote:
POINTER VERKIEZINGSDEBAT

30 SEPTEMBER

Jesse Klaver (GL-PvdA), Harmen Krul (CDA), Vincent Karremans (VVD) en Jan Paternotte (D66) gaan met elkaar én met 100 jongeren in discussie. Het zal gaan over kwesties die voor jongeren van doorslaggevend belang zijn: wonen, klimaat, geld c.q. inkomen en Gaza. Het debat staat onder leiding van Mandy Woelkens en Herman van der Zandt.

Dinsdag 30 oktober
Tijd: 20:30
Organisator: KRO-NCRV
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:00:39 #279
236264 crew  capricia
pi_218984282
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:00 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Klopt, staat op de site deels wel & niet goed... :'). Heb het gecorrigeerd
[..]

Ik vond hem wel leuk. O+
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218984284
Gelijk na de verkiezingen start de campagne voor de gemeenteraad, dus ze kunnen gewoon door programmeren met die debatten.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:04:29 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218984302
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:00 schreef Hanca het volgende:
Gelijk na de verkiezingen start de campagne voor de gemeenteraad, dus ze kunnen gewoon door programmeren met die debatten.
mwoah, dan kan je beter de debatten volgen bij de regionale omroep ipv de landelijke.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218984315
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:00 schreef Hanca het volgende:
Hier worden veel lijsttrekkers vervangen en vertrekken in elk geval twee van de drie wethouders. Ben heel benieuwd welke dynamiek dat oplevert.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:17:07 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218984377
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zie geen debat ná de verkiezingen? :N De verkiezingen zijn op 29 oktober

EDIT
Is inmiddels aangepast zie ik
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:17:50 #284
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218984385
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik zie geen debat ná de verkiezingen? :N De verkiezingen zijn op 29 oktober
Diegene heeft het alweer aangepast :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:18:20 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218984389
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:17 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Diegene heeft het alweer aangepast :P
Zag het net. Heb een edit toegevoegd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_218984452
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hier worden veel lijsttrekkers vervangen en vertrekken in elk geval twee van de drie wethouders. Ben heel benieuwd welke dynamiek dat oplevert.
Heb dinsdag een bijeenkomst met het campagneteam. Dat gaat dus over gemeenteraad, niet over landelijk. Mijn agenda vult zich langzaam met politiek, maar wel allemaal voor gemeenteraad, landelijk is maar een hinderlijke onderbreking (of een aanvulling, we gaan flyeren met de nr 41 van de landelijke lijst in onze kieskring, onze lokale lijsttrekker).

CU heeft per kieskring een andere lijst met lokale lijsttrekkers: https://www.christenunie.(...)weede-kamer/pagina/4
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:29:24 #287
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218984461
Ik word er gek van dat gaza er steeds met de haren erbij getrokken wordt.
We hebben al genoeg uitdagingen hier in Nederland.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:34:11 #288
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218984481
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:29 schreef Netsplitter het volgende:
Het is ruim een uur over andere dingen gegaan. Focus je daar eens op in plaats van elke keer in stuip te schieten als het over Gaza gaat.
pi_218984485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee ze dekken het met extra lasten
Waar CPB niets over zegt. Omdat het niet kan. Extra lasten leveren nooit op wat men hoopt. Dat weet CPB ook wel.
pi_218984496
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is ruim een uur over andere dingen gegaan. Focus je daar eens op in plaats van elke keer in stuip te schieten als het over Gaza gaat.
Gaza is gewoon niet interessant of relevant. Net zo onnodig als beginnen over Myanmar ofzo.
pi_218984530
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:29 schreef Netsplitter het volgende:
Is weer eens wat anders dan MiGrAtIeEeEE. Ik hoor en lees al 20 jaar nergens anders meer over. (Ja, dat is niet letterlijk zo, ik weet het)
pi_218984555
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Van dat laatste zou ik wel een bron willen zien.
Van je claim over Gaza ook. Het zal best genoemd zijn, maar het is toch geen speerpunt in de campagne, noch een prioriteit?
Staat me bij dat er een aantal prominente leden zijn gesneuveld tijdens een partijcongres _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218984576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:04 schreef Szura het volgende:
Misschien bang dat ze in Molenbeek iets handiger zijn qua mobiele technologie :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:08:26 #294
5428 crew  miss_sly
pi_218984659
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Staat me bij dat er een aantal prominente leden zijn gesneuveld tijdens een partijcongres _O-
Oudkerk is voor de 83e keer aan het besluiten om zijn lidmaatschap echt op te zeggen...op een nader te bepalen moment dat hij zelf kiest.

Het valt nogal mee. Het was even een erg hot topic vanwege de motie van Piri en daarna is het redelijk in de belangstelling gebleven omdat er ook werd geweigerd doodzieke (letterlijk) kinderen hierheen te halen voor zorg.

Ik heb een stukje debat gemist, moet ik eerlijk toegeven, maar was er werkelijk een kopje Gaza?
pi_218984668
Het wordt Brekelmans uiteindelijk. Nu tot november naar Costa Rica, ik hoor de uitkomsten wel als ik thuiskom. Doe lief tegen elkaar hier. :*
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218984709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Is weer eens wat anders dan MiGrAtIeEeEE. Ik hoor en lees al 20 jaar nergens anders meer over. (Ja, dat is niet letterlijk zo, ik weet het)
Dat is dan ook een relevant onderwerp voor het land. Niet moeilijker maken dan het is ;)
pi_218984720
Ik lees dat het bijna knokken was tussen Caroline en Bontebal?

quote:
Door de afwezigheid van Wilders veranderde een debat in een monoloog van Bontenbal over stikstof. Van der Plas maakte daar buiten de microfoon bezwaar tegen. Achteraf wist de woordvoerder van Bontenbal een aanvaring te voorkomen door tussen hen in te gaan staan:
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:41:12 #298
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218984845
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik lees dat het bijna knokken was tussen Caroline en Bontebal?
[..]

Dit klinkt als een gesproken column van Pieter Derks.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:56:26 #299
5428 crew  miss_sly
pi_218984938
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:09 schreef nostra het volgende:
Het wordt Brekelmans uiteindelijk. Nu tot november naar Costa Rica, ik hoor de uitkomsten wel als ik thuiskom. Doe lief tegen elkaar hier. :*
In Costa Rica hebben ze ook internet :P

Geniet ervan!
  Moderator vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:57:42 #300
5428 crew  miss_sly
pi_218984952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit klinkt als een gesproken column van Pieter Derks.
Dat van die woordvoerder heb ik niet meegekregen, want ik luisterde zonder kijken, maar ik hoorde Winfried Baijens in ieder geval tegen Van der Plas zeggen dat zij niet aan de beurt was, dus haar mond moest houden of zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')