abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218983743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:27 schreef vPlien het volgende:
Wat een chaos _O-
Die Nienke kan er idd helemaal niets van :')
pi_218983764
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:29 schreef Mikeytt het volgende:
Yesilgoz nu al 4x gelogen
Standaardprocedure, ze naait mensen keihard en je moet wel liegen om dat te kunnen verkopen. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Caroline zit er meteen lekker geďrriteerd in, vooral als ze om de oren wordt geslagen met de CPB-cijfers over Wonen bij BBB

Die Nynke de Zoeten is trouwens nu al bloedirritant met haar interrupties, laat mensen eens uitpraten
Zeer eens, net alsof ze zelf mee wil debatteren. Die gast doet het beter, dit klinkt een beetje als die overspannen juffrouw die klas niet onder controle had. _O- :{
Een heer met stijl
pi_218983771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Standaardprocedure, ze naait mensen keihard en je moet wel liegen om dat te kunnen verkopen. :')
[..]
Zeer eens, net alsof ze zelf mee wil debatteren. Die gast doet het beter, dit klinkt een beetje als die overspannen juffrouw die klas niet onder controle had. _O- :{
Haar stem helpt niet mee :')
pi_218983775
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die Nynke maakt het ook alleen maar erger :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:28 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Die Nienke kan er idd helemaal niets van :')
Het is inderdaad niet haar sterkste punt xD Heeft ze dit eerder gedaan? Ze komt heel zenuwachtig over, kan me voorstellen dat de adrenaline van de politici in de ruimte dat nog extra versterkt.
pi_218983780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Welicht is die extra media-aandacht ook de bedoeling van Wilders.
Een vaag verhaal van mensen die al gevangen zitten. Zijn er wel meer mensen in die groep ?
Als de Belgische geheime dienst dat wist, dan waren die toch ook meteen opgepakt ?
Zij die op de vlucht zijn hebben wel wat anders te doen dan aan Wilders denken
Tjonge... gewoon naar de afspraak gaan. Eventueel een andere weg nemen, achterdeur gebruiken.
De gorilla's kijken omhoog naar ev drone.

Doet me denken hoe onlangs van der Plas een debat afzegde vanwege een gefantaseerde bedreiging
Hij slaat 2 vliegen in 1 klap, het levert hem die geschetste aandacht op čn hij hoeft niet in de debat. Het 2e RTL debat is ie ook niet bij. Je komt imposanter over als je alleen maar af en toe fel van leer trekt dan wanneer je dit continu doet. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat bedreigen maar kan, dat keur ik ten zeerste af.
Een heer met stijl
pi_218983782
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:32 schreef vPlien het volgende:

[..]
[..]
Het is inderdaad niet haar sterkste punt xD Heeft ze dit eerder gedaan? Ze komt heel zenuwachtig over, kan me voorstellen dat de adrenaline van de politici in de ruimte dat nog extra versterkt.
Geen idee, is werkelijk de eerste keer dat ik haar (bewust) hoor op R1. Zou me niets verbazen als ze de één of andere stagiair is, maar zo ziet ze er niet uit... 50+ zou ik ook meteen geloven.
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:36:47 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218983807
Ik lees mee via liveblog dus niet exacte woorden paraat maar apart dat Yesilgoz CDA verwijt de schulden bij volgende generaties legt. Uit hele miljoenennota blijkt dat VVD/BBB de rekeningen enorm vooruitschuift.
pi_218983821
Op zich heeft Wilders in tv/radiodebatten alleen maar te verliezen natuurlijk, met aangestelde bewindspersonen als Faber. Elke lijsttrekker kan daar heerlijk op inhakken en het argument “ik werd tegengewerkt door links/nsc/wie dan ook” is na 2x ook wel gecounterd.

Tegelijkertijd heb ik natuurlijk geen flauw idee hoe groot die dreiging is, dus for all we know mag hij momenteel niet eens zijn keuken uit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218983837
Ah ze hebben dus inderdaad geprobeerd beeld/bel-contact te krijgen, goed bezig Radio 1 ^O^ Alleen jammer dat Wilders dan weer nee zegt maarja :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:33 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Geen idee, is werkelijk de eerste keer dat ik haar (bewust) hoor op R1. Zou me niets verbazen als ze de één of andere stagiair is, maar zo ziet ze er niet uit... 50+ zou ik ook meteen geloven.
Ze komt me wel bekend voor zowel qua stem als gezicht, ik heb volgensmij wel vaker Radio 1 fragmenten/interviews gezien/gehoord waarin ze het prima doet :) Maar ik kan me niet herinneren dat ik haar eerder als debatleider heb gezien.
pi_218983843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:33 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Politiek verslaggever van o.a. Nieuwsuur dacht ik.
pi_218983853
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:48 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Logisch als demagoog Timmermans meedoet.
Ik ken bijna geen van die politici die niet demagogisch bezig is, van Wilders tot Yesilgöz tot Ouwehand. Alleen bij Bontebal valt het mee.
Een heer met stijl
pi_218983864
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:38 schreef kalinhos het volgende:
Op zich heeft Wilders in tv/radiodebatten alleen maar te verliezen natuurlijk, met aangestelde bewindspersonen als Faber. Elke lijsttrekker kan daar heerlijk op inhakken en het argument “ik werd tegengewerkt door links/nsc/wie dan ook” is na 2x ook wel gecounterd.
Zijn grootste probleem, momenteel, is dat hij geregeerd heeft & dat dat experiment enorm gefaald is. Daar kunnen de andere lijsttrekkers hem & de PVV keihard op pakken. En dat weglullen met "we werden tegengewerkt", gaat voor het grote publiek, hoop ik, niet (meer) werken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:39 schreef vPlien het volgende:
Ah ze hebben dus inderdaad geprobeerd beeld/bel-contact te krijgen, goed bezig Radio 1 ^O^ Alleen jammer dat Wilders dan weer nee zegt maarja :')
[..]
Ze komt me wel bekend voor zowel qua stem als gezicht, ik heb volgensmij wel vaker Radio 1 fragmenten/interviews gezien/gehoord waarin ze het prima doet :) Maar ik kan me niet herinneren dat ik haar eerder als debatleider heb gezien.
Tja, ik luister eigenlijk te weinig R1, wss de reden waarom ik haar gemist heb... Maw; het is niet altijd een gemis.
pi_218983876
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Ik ken bijna geen van die politici die niet demagogisch bezig is, van Wilders tot Yesilgöz tot Ouwehand. Alleen bij Bontebal valt het mee.
Ik weet niet. Ik vind Jimmy het wel goed doen *O*
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:43:11 #214
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218983878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik lees mee via liveblog dus niet exacte woorden paraat maar apart dat Yesilgoz CDA verwijt de schulden bij volgende generaties legt. Uit hele miljoenennota blijkt dat VVD/BBB de rekeningen enorm vooruitschuift.
Dat is al de bewuste strategie sinds het hoofdlijnenakkoord
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218983886
Wel raar dat Bontenbal nu alleen geďnterviewd werd, zonder tegenstander. Ik snap dat dat is omdat Wilders er niet kan zijn, maar had dat dan anders opgelost. Dit is niet helemaal eerlijk tegenover de rest.
pi_218983888
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:16 schreef vPlien het volgende:
Interesting, Yesilgoz is nu echt ineens veel minder fel dan normaal tegen Ouwehand
Yesilgöz' toon is opvallend milder na de Douwe Bob rel, aangeraden door haar spindoctors vooral, die hadden ook wel dat die hysterische heksenact de partij en haar persoon meer kwaad deden dan goed.
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:45:16 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218983894
Soms zijn plaatjes zo simpel te bedenken :D

vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:46:03 #218
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_218983900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Yesilgöz' toon is opvallend milder na de Douwe Bob rel, aangeraden door haar spindoctors vooral, die hadden ook wel dat die hysterische heksenact de partij en haar persoon meer kwaad deed dan goed.
Allemaal mosterd na de maaltijd, net als die wanhopige strategie om haar zelfs bij Andy vd Meijde in de auto te zetten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_218983904
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:42 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Ik weet niet. Ik vind Jimmy het wel goed doen *O*
Snap ik als je al 26 jaar op de SP stemt ;)

Maar ben het niet met je oneens, ik vind ook dat ie het niet verkeerd doet.
Een heer met stijl
  vrijdag 10 oktober 2025 @ 15:46:45 #220
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_218983911
Migratie is stom, behalve als het goed is voor mijn achterban, aldus Caroline
pi_218983919
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:46 schreef Szura het volgende:

[..]
Allemaal mosterd na de maaltijd, net als die wanhopige strategie om haar zelfs bij Andy vd Meijde in de auto te zetten
En vergeet Dumpertreeten niet :D
pi_218983920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:45 schreef Hexagon het volgende:
Soms zijn plaatjes zo simpel te bedenken :D

[ afbeelding ]
En niemand die vraagt waar die miljarden vandaan moeten komen.
pi_218983925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
Migratie is stom, behalve als het goed is voor mijn achterban, aldus Caroline
Het is goed dat er eindelijk eens onderscheid is gemaakt tussen arbeidsmigranten (ongeveer 90%) en asielmigranten. De smerige truck van populisten is doen alsof de migratiecijfers alleen asielmigratie betreffen.
Een heer met stijl
pi_218983928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar uit de doorrekeningen blijkt juist van niet, wat betreft de VVD. De enige partij die daadwerkelijk flink snijdt in de uitgaven.
pi_218983929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Snap ik als je al 26 jaar op de SP stemt ;)

Maar ben het niet met je oneens, ik vind ook dat ie het niet verkeerd doet.
Ik ben idd "een beetje" bevooroordeeld. Maar idd, hij's geen Jan Marijnissen :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')