Denk het ook man!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wout gaat de scheids in elkaar slaan in de rust
Die duik met beentjes wijd ook wel. Mal lang lichaam.quote:
Je kan niet zorgvuldig genoeg zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jij was van alles bij de naam noemen
Dit ziet men liever bij een vrouwquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die duik met beentjes wijd ook wel. Mal lang lichaam.
Ik verdien ook een leuk gifjequote:
Wat is jouw minimale lengte?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die duik met beentjes wijd ook wel. Mal lang lichaam.
1.95quote:
3e van de avondquote:Like Alert
09-10-2025 @ 21:33:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Malta - Nederland #1"
Ik zou de Jong ook niet meer opstellen. Die vind ik een beetje over het paard getildquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze ruststand is voor de zoveelste keer genoeg om Koeman eruit te smijten.
De Jong-aids
Weet niet meer waar die echt vandaan komt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou de Jong ook niet meer opstellen. Die vind ik een beetje over het paard getild
BoBo loopt van alles te schreeuwen .. denk niet dat dat in de Bijbel kanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Weghorst gaat straks een gewelddadige passage uit de Bijbel lezen
Maar Barca!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet meer waar die echt vandaan komt.
Geniet van de kronkels.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wout heeft het helemaal gehad met die scheids
Driewerf is scheepsrecht.quote:
Zo spenderen wij graag onze donderdagavond.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afgezien van een aardige pass van Gravenberch en die bal op de paal is het weer pure oogaids.
Toch niet in F1 he?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:38 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 ik heb trouwens ook een note ontvangen recent.
Laatste was 2 jaar geleden.
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:38 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 ik heb trouwens ook een note ontvangen recent.
Laatste was 2 jaar geleden.
Welke wissel stel je voor?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afgezien van een aardige pass van Gravenberch en die bal op de paal is het weer pure oogaids.
quote:
Mijn hele familie is bij een brand omgekomen-hoofdquote:
Zal ik jou eens verbeteren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Verbeterd en toegevoegd aan OP.
Beast of the GIFS.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik dit ook nogquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Malta - Nederland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX 0-5
@:GGMM
@:Scrummie 0-7
@:PicoMMP 0-6
@:onlogisch 0-3
@:Mexicanobakker 0-3
@:Tarado 0-2
@:klaasweetalles
@:3rr0r 0-4
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 1-5
@:R-woud93 0-2
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29 0-4
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-3
@:Immerdebestebob 0-10
@:Wotte
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:42 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 0-2 voorspeld, maar het zou wel heel triest zijn als dat ook echt de uitslag wordtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef Zorro het volgende:
Nou die moet er wel in als ik mijn 1-12 nog wil zien goedkomen
was Malta niet ook een gokparadijs?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze scheids hep gegokt op een paar pingels deze pot?
Deze Pepe staat morgen weer pizza's te bakken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef -XOR- het volgende:
Penalties tegen Pepe zijn wel altijd terecht overigens.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:58 schreef -XOR- het volgende:
Penalties tegen Pepe zijn wel altijd terecht overigens.
Ook met hen hadden we dit soort wedstrijden hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:01 schreef ReplaR het volgende:
Voor goed Nederlands voetbal was de generatie Robben, van Persie, sneijder etc toch wel de laatste.
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ook met hen hadden we dit soort wedstrijden hoor
Ik ging al stuk toen ik dit zag op tvquote:
Die hele kwalificatiecampagne voor 2008 was ook niet te harden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ook met hen hadden we dit soort wedstrijden hoor
Toch welquote:
Driewerf.quote:
quote:Like Alert
09-10-2025 @ 22:05:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Malta - Nederland #2"
Oranjebewaarder genot.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland is LOS!
Nog TWEE GOALS GRAAG.
Laatste EK 2024 stonden we nog in de halve finale.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?
Nations league onder R.Koeman 1 tegen Frankrijk en Duitsland.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?
Ik heb toch wel zin in dit WKquote:
Daar hadden we het niet over.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zin in dit WK
Ook omdat er een oranje man alles om hem gaat laten draaien
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?
Dat wordt gifjes voer.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zin in dit WK
Ook omdat er een oranje man alles om hem gaat laten draaien
Bij de winst van Chelsea had ik er toch wel een beetje plaatsvervangende schaamte bijquote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?
Ben je ingeschreven?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer staat er eens een goede Nederlandse spits op
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gênant dat Memphis gewoon mee mag doen
Spelen in een bierelftal in Brazilië en dan alsnog het privilege om geen disciplinaire straf te krijgen wanneer hij zijn paspoort kwijt is
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.
Natuurlijk wel en niet zo’n beetje ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.
benen, met name een derdequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft Frimpong eigenlijk toegevoegd.
Graag, te veel hebben 0-3 voorspeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
Er gaat nog 1 doelpunt vallen voor Oranje want ik heb 0-4 voorspeld
Wie weetquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef Coco het volgende:
Uit betrouwbare bron verneem ik dat @:scrummie live verslag doet van de wedstrijden in de VS.
@KolonelBroodjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Gaan jullie weleens de deur uit met en pistoletje op je hoofd?
[ afbeelding ]
Dan delen we samen de koelkastquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
Er gaat nog 1 doelpunt vallen voor Oranje want ik heb 0-4 voorspeld
En gewoon 11 tegen 11 begrijp ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de NOS-app een foutje had gemaakt maar de Faroer staan met 4-0 voor tegen Montenegro
Ah, dat is jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wedstrijdlicentie nondeju.
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Eventjes laten omzetten bij je vereniging. Mailtje sturen, doen ze zo voor je. Maar dan betaal je dus wel een bedragje boven het fortuin wat je betaalt om mee te doen om jezelf naar de schijttering te rennen.
En dan hebben we het nog niet over die verdomde gelletjes.
Onderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je de linker of de rechterhelft?
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je de linker of de rechterhelft?
Samen met Patrick Kluivert en Rai Vloet?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elia had nog wel even gas gegeven in de tweede helft.
LOL, ja dat deed 'ie dit weekend ook al.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elia had nog wel even gas gegeven in de tweede helft.
Prettig dat je hem even uitlegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
LOL, ja dat deed 'ie dit weekend ook al.
Dan staat er misschien wél een goed elftal op het veld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondagavond weer deze ellende.
Het is allemaal een stuk minder toegankelijk geworden sinds hardlopen een HYPE isquote:
Had Elia ook moeten doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink een maltbier. Ik was dus behoorlijk dicht bij een Malta-grap.
Grote uitslagen ook hier en daar. Nederland komt dan met lullig 3-0tjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de NOS-app een foutje had gemaakt maar de Faroer staan met 4-0 voor tegen Montenegro
Ja, Finlandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat er misschien wél een goed elftal op het veld.
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prettig dat je hem even uitlegt.
Dat heb ik al 80 minuten nodig gehad.quote:
Nog eens 125 euro.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Eventjes laten omzetten bij je vereniging. Mailtje sturen, doen ze zo voor je. Maar dan betaal je dus wel een bedragje boven het fortuin wat je betaalt om mee te doen om jezelf naar de schijttering te rennen.
En dan hebben we het nog niet over die verdomde gelletjes.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Een wedstrijdlicentie is maar 25 euro per jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Kontje en mondje verkopenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Gewoon maar nummertje tekenen op papier en bij start over hekken heen springen. Kan het je schelen.quote:
Frisbeequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
Tegenwoordig is padel de hype.
Wat gaat daarna de hype worden?
Pickleballquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
Boulderenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
Zwerkbalquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
We zullen het aan Arjen Robben vragen, want die doet altijd de HYPE sportquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
ok boomerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
Oké Quidditch danquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat heet geen zwerkbal meer.
Ik b(o)ulder van het lachenquote:
Oke Erben Wennemarsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
ok boomer
hyrox is de huidige hype
Dit dus. En daarvoor was het crossfit.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
ok boomer
hyrox is de huidige hype
Pittig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
ok boomer
hyrox is de huidige hype
Bommenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. En daarvoor was het crossfit.
Maar deze user zal wel uit de tijd komen dat trimmen de hype was.
Fitness hypes is toch wel een andere categorie hypes dan sport hypes.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit dus. En daarvoor was het crossfit.
Maar deze user zal wel uit de tijd komen dat trimmen de hype was.
Hyrox is voor inspiratieloze dikzakkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
ok boomer
hyrox is de huidige hype
Klopt, ik vergat de obstacle/ survival run ers nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Fitness hypes is toch wel een andere categorie hypes dan sport hypes.
Freerun/parkourquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klopt, ik vergat de obstacle/ survival run ers nog.
DVD incoming.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Hyrox is vooral voor mensen met een dikke baan, maar geen tijd.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hyrox is voor inspiratieloze dikzakken
Hun probleemquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Montenegro heeft minder inwoners dan Luxemburg
Wat is dat, Hyrox? Niet waar het voor staat maar het woord zelf?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hyrox is vooral voor mensen met een dikke baan, maar geen tijd.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat, Hyrox? Niet waar het voor staat maar het woord zelf?
Komt op mij over als "Laat de computer een woordenlijstje uitspugen, dan kiezen we er een hip woord uit"
quote:The name HYROX is a combination of the words "hybrid" and "rockstar" and was coined by the founders of the sport, Christian Toetzke and Moritz Fürste, to describe the hybrid nature of the competition—a mix of endurance and strength training—and the type of athlete who thrives in it
. The name was adopted after a trademark dispute over an earlier potential name, "CuRox," which was derived from the Latin verb currere (to run)
Dat dacht ik al, betekent geen drol dusquote:
Wout lukte het anders niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker weer scoren tegen dwergstaatjes.
Had je dan liever dat hij hem naast schoot?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker weer scoren tegen dwergstaatjes.
Haxball revival tijdens het WK volgend jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
A night we will remember over de speakers
En zo is het maar net!
😍quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Haxball revival tijdens het WK volgend jaar.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Malta - Nederland | NPO3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX 0-5
@:GGMM
@:Scrummie 0-7
@:PicoMMP 0-6
@:onlogisch 0-3
@:Mexicanobakker 0-3
@:Tarado 0-2
@:klaasweetalles
@:3rr0r 0-4
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 1-5
@:R-woud93 0-2
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29 0-4
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 0-3
@:Immerdebestebob 0-10
@:Wotte
Dat doet Robben volgens mij ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
ok boomer
hyrox is de huidige hype
Voor de kijkers wel ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Het was een moeilijke wedstrijd."
Goed eerste vijf minuten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:50 schreef Coco het volgende:
Hoe zou Sjon deze wedstrijd beschrijven?
Hopelijk zit die niet voor Schut.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:05 schreef -XOR- het volgende:
Wat ziet die Henri Schut er trouwens slecht uit.
Er zijn geen kleine landen meer.....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:50 schreef Coco het volgende:
Hoe zou Sjon deze wedstrijd beschrijven?
Hyroxhomo gespotquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hyrox is vooral voor mensen met een dikke baan, maar geen tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |