Prettig dat je hem even uitlegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
LOL, ja dat deed 'ie dit weekend ook al.
Dan staat er misschien wél een goed elftal op het veld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondagavond weer deze ellende.
Het is allemaal een stuk minder toegankelijk geworden sinds hardlopen een HYPE isquote:
Had Elia ook moeten doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink een maltbier. Ik was dus behoorlijk dicht bij een Malta-grap.
Grote uitslagen ook hier en daar. Nederland komt dan met lullig 3-0tjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de NOS-app een foutje had gemaakt maar de Faroer staan met 4-0 voor tegen Montenegro
Ja, Finlandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat er misschien wél een goed elftal op het veld.
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prettig dat je hem even uitlegt.
Dat heb ik al 80 minuten nodig gehad.quote:
Nog eens 125 euro.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Eventjes laten omzetten bij je vereniging. Mailtje sturen, doen ze zo voor je. Maar dan betaal je dus wel een bedragje boven het fortuin wat je betaalt om mee te doen om jezelf naar de schijttering te rennen.
En dan hebben we het nog niet over die verdomde gelletjes.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Een wedstrijdlicentie is maar 25 euro per jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Kontje en mondje verkopenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Gewoon maar nummertje tekenen op papier en bij start over hekken heen springen. Kan het je schelen.quote:
Frisbeequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
Tegenwoordig is padel de hype.
Wat gaat daarna de hype worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |