quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.
Natuurlijk wel en niet zo’n beetje ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.
benen, met name een derdequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft Frimpong eigenlijk toegevoegd.
Graag, te veel hebben 0-3 voorspeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
Er gaat nog 1 doelpunt vallen voor Oranje want ik heb 0-4 voorspeld
Wie weetquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef Coco het volgende:
Uit betrouwbare bron verneem ik dat @:scrummie live verslag doet van de wedstrijden in de VS.
@KolonelBroodjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Gaan jullie weleens de deur uit met en pistoletje op je hoofd?
[ afbeelding ]
Dan delen we samen de koelkastquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
Er gaat nog 1 doelpunt vallen voor Oranje want ik heb 0-4 voorspeld
En gewoon 11 tegen 11 begrijp ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de NOS-app een foutje had gemaakt maar de Faroer staan met 4-0 voor tegen Montenegro
Ah, dat is jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wedstrijdlicentie nondeju.
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Eventjes laten omzetten bij je vereniging. Mailtje sturen, doen ze zo voor je. Maar dan betaal je dus wel een bedragje boven het fortuin wat je betaalt om mee te doen om jezelf naar de schijttering te rennen.
En dan hebben we het nog niet over die verdomde gelletjes.
Onderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je de linker of de rechterhelft?
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je de linker of de rechterhelft?
Samen met Patrick Kluivert en Rai Vloet?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elia had nog wel even gas gegeven in de tweede helft.
LOL, ja dat deed 'ie dit weekend ook al.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elia had nog wel even gas gegeven in de tweede helft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |