Nations league onder R.Koeman 1 tegen Frankrijk en Duitsland.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?
Ik heb toch wel zin in dit WKquote:
Daar hadden we het niet over.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zin in dit WK
Ook omdat er een oranje man alles om hem gaat laten draaien
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?
Dat wordt gifjes voer.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zin in dit WK
Ook omdat er een oranje man alles om hem gaat laten draaien
Bij de winst van Chelsea had ik er toch wel een beetje plaatsvervangende schaamte bijquote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?
Ben je ingeschreven?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer staat er eens een goede Nederlandse spits op
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gênant dat Memphis gewoon mee mag doen
Spelen in een bierelftal in Brazilië en dan alsnog het privilege om geen disciplinaire straf te krijgen wanneer hij zijn paspoort kwijt is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |