Ook met hen hadden we dit soort wedstrijden hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:01 schreef ReplaR het volgende:
Voor goed Nederlands voetbal was de generatie Robben, van Persie, sneijder etc toch wel de laatste.
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ook met hen hadden we dit soort wedstrijden hoor
Ik ging al stuk toen ik dit zag op tvquote:
Die hele kwalificatiecampagne voor 2008 was ook niet te harden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ook met hen hadden we dit soort wedstrijden hoor
Toch welquote:
Driewerf.quote:
quote:Like Alert
09-10-2025 @ 22:05:00
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Malta - Nederland #2"
Oranjebewaarder genot.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nederland is LOS!
Nog TWEE GOALS GRAAG.
Laatste EK 2024 stonden we nog in de halve finale.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?
Nations league onder R.Koeman 1 tegen Frankrijk en Duitsland.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer hebben voor het laatst fatsoenlijk voetbal gezien, tactisch gezien dan? Onder Louitje?
Ik heb toch wel zin in dit WKquote:
Daar hadden we het niet over.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zin in dit WK
Ook omdat er een oranje man alles om hem gaat laten draaien
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?
Dat wordt gifjes voer.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb toch wel zin in dit WK
Ook omdat er een oranje man alles om hem gaat laten draaien
Bij de winst van Chelsea had ik er toch wel een beetje plaatsvervangende schaamte bijquote:
Klopt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Iran dat land binnen komt of moeten die alle wedstrijden in Mexico spelen?
Ben je ingeschreven?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer staat er eens een goede Nederlandse spits op
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gênant dat Memphis gewoon mee mag doen
Spelen in een bierelftal in Brazilië en dan alsnog het privilege om geen disciplinaire straf te krijgen wanneer hij zijn paspoort kwijt is
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.
Natuurlijk wel en niet zo’n beetje ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, lijkt me niet dat de Braziliaanse league zwakker is dan de Nederlandse.
benen, met name een derdequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft Frimpong eigenlijk toegevoegd.
Graag, te veel hebben 0-3 voorspeld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
Er gaat nog 1 doelpunt vallen voor Oranje want ik heb 0-4 voorspeld
Wie weetquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef Coco het volgende:
Uit betrouwbare bron verneem ik dat @:scrummie live verslag doet van de wedstrijden in de VS.
@KolonelBroodjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:18 schreef 3rr0r het volgende:
Gaan jullie weleens de deur uit met en pistoletje op je hoofd?
[ afbeelding ]
Dan delen we samen de koelkastquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
Er gaat nog 1 doelpunt vallen voor Oranje want ik heb 0-4 voorspeld
En gewoon 11 tegen 11 begrijp ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de NOS-app een foutje had gemaakt maar de Faroer staan met 4-0 voor tegen Montenegro
Ah, dat is jammer.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wedstrijdlicentie nondeju.
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Eventjes laten omzetten bij je vereniging. Mailtje sturen, doen ze zo voor je. Maar dan betaal je dus wel een bedragje boven het fortuin wat je betaalt om mee te doen om jezelf naar de schijttering te rennen.
En dan hebben we het nog niet over die verdomde gelletjes.
Onderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je de linker of de rechterhelft?
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wil je de linker of de rechterhelft?
Samen met Patrick Kluivert en Rai Vloet?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elia had nog wel even gas gegeven in de tweede helft.
LOL, ja dat deed 'ie dit weekend ook al.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elia had nog wel even gas gegeven in de tweede helft.
Prettig dat je hem even uitlegt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
LOL, ja dat deed 'ie dit weekend ook al.
Dan staat er misschien wél een goed elftal op het veld.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zondagavond weer deze ellende.
Het is allemaal een stuk minder toegankelijk geworden sinds hardlopen een HYPE isquote:
Had Elia ook moeten doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik drink een maltbier. Ik was dus behoorlijk dicht bij een Malta-grap.
Grote uitslagen ook hier en daar. Nederland komt dan met lullig 3-0tjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat de NOS-app een foutje had gemaakt maar de Faroer staan met 4-0 voor tegen Montenegro
Ja, Finlandquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan staat er misschien wél een goed elftal op het veld.
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prettig dat je hem even uitlegt.
Dat heb ik al 80 minuten nodig gehad.quote:
Nog eens 125 euro.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer.
Eventjes laten omzetten bij je vereniging. Mailtje sturen, doen ze zo voor je. Maar dan betaal je dus wel een bedragje boven het fortuin wat je betaalt om mee te doen om jezelf naar de schijttering te rennen.
En dan hebben we het nog niet over die verdomde gelletjes.
Blijven doneren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Een wedstrijdlicentie is maar 25 euro per jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Kontje en mondje verkopenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog eens 125 euro.
KOEKOEK
Gewoon maar nummertje tekenen op papier en bij start over hekken heen springen. Kan het je schelen.quote:
Frisbeequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:31 schreef Coco het volgende:
Tegenwoordig is padel de hype.
Wat gaat daarna de hype worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |