1.95quote:
3e van de avondquote:Like Alert
09-10-2025 @ 21:33:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Malta - Nederland #1"
Ik zou de Jong ook niet meer opstellen. Die vind ik een beetje over het paard getildquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze ruststand is voor de zoveelste keer genoeg om Koeman eruit te smijten.
De Jong-aids
Weet niet meer waar die echt vandaan komt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou de Jong ook niet meer opstellen. Die vind ik een beetje over het paard getild
BoBo loopt van alles te schreeuwen .. denk niet dat dat in de Bijbel kanquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Weghorst gaat straks een gewelddadige passage uit de Bijbel lezen
Maar Barca!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet meer waar die echt vandaan komt.
Geniet van de kronkels.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wout heeft het helemaal gehad met die scheids
Driewerf is scheepsrecht.quote:
Zo spenderen wij graag onze donderdagavond.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afgezien van een aardige pass van Gravenberch en die bal op de paal is het weer pure oogaids.
Toch niet in F1 he?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:38 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 ik heb trouwens ook een note ontvangen recent.
Laatste was 2 jaar geleden.
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:38 schreef Coco het volgende:
@:dombohetolifantje1 ik heb trouwens ook een note ontvangen recent.
Laatste was 2 jaar geleden.
Welke wissel stel je voor?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Afgezien van een aardige pass van Gravenberch en die bal op de paal is het weer pure oogaids.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |