Tarrel debiel laat een uitgelezen kans liggen op een hele sloot puntenquote:
en dat valt niet mee als je 38 bent en een vochtigheid van 85%...blijft zeer knapquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Djokovic moet dus Hanfman, Munar, Bergs en Vacherot verslaan om de finale van een Masters te halen
Ik heb die wedstrijd gekeken: die Vacherot speelde ook wel echt heel sterk. In de tweede set op die breakpoints was er vrijwel niets tegen te doen. Tiebreak van die jongen was ook fenomenaal. In de derde set is het enige wat je hem kunt verwijten die enorme zaadgame op 5-5. Langs de andere kant: als het echt een stap wilt zetten moet je op dit soort momenten gewoon beter zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Tarrel debiel laat een uitgelezen kans liggen op een hele sloot punten
Tarrel was met hoofd bij tantoe gladde oostblok puna. Ach.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gekeken: die Vacherot speelde ook wel echt heel sterk. In de tweede set op die breakpoints was er vrijwel niets tegen te doen. Tiebreak van die jongen was ook fenomenaal. In de derde set is het enige wat je hem kunt verwijten die enorme zaadgame op 5-5. Langs de andere kant: als het echt een stap wilt zetten moet je op dit soort momenten gewoon beter zijn.
Melkhuisje Masters zou zich hier voor schamen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Djokovic moet dus Hanfman, Munar, Bergs en Vacherot verslaan om de finale van een Masters te halen
Ik googlede even op het Melkhuisje 1990 maar daar kwamen ze er ook maar bekaaid vanaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Melkhuisje Masters zou zich hier voor schamen.
Finale Djokovic-Medvedev daarentegen GS-waardig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:13 schreef mitt het volgende:
Een halve finale DeMinaur - Rinderknech en Djokovic - Vacherot zou wel toppunt zijn.
Stel je voor dat Rinderknech de finale haaltquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Voor het lijstje zou het wel hilarisch zijn. Jammer dat Cilic er nog bij zat, maar dat is alleen nog een naam, geen topspeler meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stel je voor dat Rinderknech de finale haalt
Om dan de finale niet te halen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef mitt het volgende:
Officieel welquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:39 schreef Szura het volgende:
Dit kan echt niet, neem aan de slechtste masters-finalist ooit?
In 2017 hebben we nog Krajinovic gehad in Parijs-Bercy, maar die stond wel nog wat hoger. Ik vind van deze jongen wel dat hij zelf wel echt ijzersterk staat te spelen. Maar waarschijnlijk wel een 1 hit wonder.quote:
Geniaal. Is nog familie ook. Echt een sprookje.quote:
Vind hem helemaal niet echt een servicekanon. Gewoon degelijke speler.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Heb het idee dat hij een betere versie van Karlovic is.
Die 100 punten in Shanghai waren lekker, precies het aantal dat hij verdedigde in Stockholmquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:28 schreef Alpha0 het volgende:
En wonder boven wonder na dit verlies nog steeds gewoon in de top 30.
Zekerquote:
Ik hoor nou al een jaar dat Fonseca een enorme grootheid gaat worden. Bij de potjes die ik heb gezien en uiteindelijk ook de resultaten die hij dit jaar heeft behaald valt het tot op heden best tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeker![]()
Kan Botic toch mooi zeggen dat hij ooit van Fonseca heeft gewonnen (als het zon grootheid wordt als beweerd)
En hij heeft ook Alcaraz en Djokovic wel eens verslagen. Toch mooie verhalen voor later.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Zeker![]()
Kan Botic toch mooi zeggen dat hij ooit van Fonseca heeft gewonnen (als het zon grootheid wordt als beweerd)
En Nadal zijn laatste potjequote:Op woensdag 15 oktober 2025 09:22 schreef papert het volgende:
[..]
En hij heeft ook Alcaraz en Djokovic wel eens verslagen. Toch mooie verhalen voor later.
Typisch jaquote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen echt niet spelen tegen Fucs. Altijd kansloos.
Het is wel een beetje een alles-of-niets speler, kan me voorstellen dat dat lastig is. En dan heb je van die dagen dat alles goed valt, alleen jammer dat die dagen vaak net tegen ons vlaggetje vallenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, want zo'n hoge ranking heeft die gozer vaak niet eens. Dus je verwacht wel wat meer..
Tweede partij vanaf 18uquote:
Ditquote:
Ik weet niet of een afgescheurde achillespees waar hij er maanden mee uit is voldoende is om enigszins aangeslagen over te komen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:45 schreef Alpha0 het volgende:
Ging de trukendoos nou weer open bij Rune tegen Etchevery?![]()
Kreeg alleen de laatste games mee.
Andere wedstrijdquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet of een afgescheurde achillespees waar hij er maanden mee uit is voldoende is om enigszins aangeslagen over te komen?
Zverev en Fritz ‘Kings’ noemenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:59 schreef wimderon het volgende:
Zitten we al klaar?
Voor de Six Kings Slam-rommel.
Zverev heeft zijn 1,5 miljoen verdiend voor 58 minuten tegen Fritz (3-6 4-6).
Alcaraz-Sinner in de finale.
Zijn 21e titel. En nog nooit won hij dezelfde titel tweemaal. Bizarre stat.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:46 schreef Szura het volgende:
Jeetje, koekwaus Medvedev wint nog eens een toernooitje
Botic als LL toegelaten. Voor de laatste ronde van de kwalificaties begon was het al bekend dat 7 van de 8 (!!) spelers als LL toegelaten zouden worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:06 schreef Alpha0 het volgende:
Botic en Jesper er meteen uit deze week!!! In de kwalificaties al.
Goede overwinning wel. Er lijkt verbetering in te zitten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:45 schreef chufi het volgende:
Jawel net afgelopen en hij wint in 3 sets
Idd gunstige loting en finale tegen Sinner.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:11 schreef Norrage het volgende:
Griekspoor ook door. Die heeft het lek weer boven. Nu wss wéér tegen Zverev die geen pepernoot raakt dus zal het dan eindelijk eens lukken.
Eerder waren de geruchten dat het voor de Australian Open is. Voorafgaand of in plaats van de nutteloze Six Kings Slam zou ook nog kunnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
https://www.atptour.com/e(...)ncement-october-2025
Nieuw Masterstoernooi in Saoedi Arabië vanaf 2028
Dan kunnen we Rotterdam wel opdoeken aangezien februari me de meest waarschijnlijke optie lijkt
Dan zou of Grand Slam land Australië zich het kaas van het brood laten eten of we krijgen drie Masters in oktoberquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerder waren de geruchten dat het voor de Australian Open is. Voorafgaand of in plaats van de nutteloze Six Kings Slam zou ook nog kunnen.
Kan die kop niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Tarrel trekt zich terug. Besloot dat hij al te vaak tegen Zverev heeft gespeeld de afgelopen 12 maanden. Dit zou nummer 6 zijn. Tweede keer op rij dat Zverev weinig hoeft te doen. Roland Garros was aan opgave na 1 set.
Jammerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Tarrel trekt zich terug. Besloot dat hij al te vaak tegen Zverev heeft gespeeld de afgelopen 12 maanden. Dit zou nummer 6 zijn. Tweede keer op rij dat Zverev weinig hoeft te doen. Roland Garros was aan opgave na 1 set.
Nouja beter dat hij dit doet wanneer hij boos is dan weer de oogkas van een scheidsrechter breektquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:24 schreef Alpha0 het volgende:
Shapovalov houd het bij een 4-1 achterstand (2 breaks) in de 3e set tegen Fonseca voor gezien en loopt gewoon de baan af
Dan krijg je Humbert - Davidovich en Fonseca - Munar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:18 schreef Szura het volgende:
In Basel drie kwartfinales beslist door een opgave
En evt Davidovich in de finalequote:Op zondag 26 oktober 2025 01:45 schreef wimderon het volgende:
Mpetschi, walkover, Shapovalov, Munar en route.
Daar zou zelfs Rotterdam in haar beste jaren zich voor schamen.
Ik zag het ja. Jammer! Ik vond Bercy altijd een fijne locatie. En ook makkelijk om Roland Garros en Parijs-Bercy uit elkaar te houdenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:27 schreef mitt het volgende:
Fonseca wint![]()
Ook Sinner blijft haast onverslaanbaar door Zverev te verslaan.
Next up. Parijs op nieuwe locatie.
Nou dat viel niet mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef chufi het volgende:
Alcaraz er in zn 1e wedstrijd uit tegen Norrie
Ziekquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:07 schreef Szura het volgende:
Vacherot - Rinderknech in de tweede ronde
Waaronder knuppel Opelka, dan weet je gelijk dat je pro Zizou bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:21 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Hier zien mensen boos over (over Bergs dus, niet over de idioot aan de andere kant die met z'n racket op de baan loopt te rammen)
Shanghai is geen indoor hè. Pas na de masters in Shanghai start het indoorseizoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:44 schreef Alpha0 het volgende:
Vacherot de top 30 in
Verklaring is dat hij goed is op indoor hardcourt. Op andere ondergronden moet ik het nog maar zien.
dat dacht ik evenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Shanghai is geen indoor hè. Pas na de masters in Shanghai start het indoorseizoen.
Opvallend, FAA zegt Metz af. Of hij gelooft echt niet dat Musetti kan winnen (snap ikquote:Op zondag 2 november 2025 17:31 schreef wimderon het volgende:
Sinner wint van Auger-Aliassime, waardoor het laatste plekje op de WTF open blijft.
Felix en Musetti spelen volgende week in respectievelijk Metz en Athene. Felix heeft aan de halve finale genoeg, Musetti heeft de titel nodig en is dan afhankelijk van Felix.
Ook Djokovic doet trouwens mee in Athene, nadat hij Parijs nog had afgezegd.
FAA zit er echt doorheen fysiek, heeft heel veel gespeeld sinds de US Open (17 wedstrijden, deels in Asia, deels Europa). Hij moet gewoon oppassen nu met blessures (gaf in Basel ook al op). Dus ik begrijp het wel. Al had hij wel echt makkelijk de semi kunnen halen (Bye-Norrie-Rinderknech).quote:Op maandag 3 november 2025 07:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Opvallend, FAA zegt Metz af. Of hij gelooft echt niet dat Musetti kan winnen (snap ik) of weet dat Djokovic niet meedoet aan de Masters...
Volgend jaar tellen de toernooien na Parijs ook niet meer voor de Race. Heb je dit ook niet meer.quote:Op maandag 3 november 2025 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FAA zit er echt doorheen fysiek, heeft heel veel gespeeld sinds de US Open (17 wedstrijden, deels in Asia, deels Europa). Hij moet gewoon oppassen nu met blessures (gaf in Basel ook al op). Dus ik begrijp het wel. Al had hij wel echt makkelijk de semi kunnen halen (Bye-Norrie-Rinderknech).
Musetti heeft Bye-Wawa (of Botic)-Muller-Korda-Djoko als meest waarschijnlijke route naar toernooiwinst. En Djoko kan zich zomaar terugtrekken als dat een gerucht is. Dus ik denk niet dat hij daar echt op gokt..hij heeft gewoon geen energie meer. de Finals beginnen al op 9 november..dan zit hij er doorheen voor het begint.
Waardeloos volleerwerk van Botic. Toegegeven Wawa kan kanonskogels slaan maar dan nog, was dan niet naar het net gegaan.quote:
Ooh echt? Tellen ze helemaal nergens meer voor mee of tellen ze voor de nieuwe race?quote:Op maandag 3 november 2025 15:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Volgend jaar tellen de toernooien na Parijs ook niet meer voor de Race. Heb je dit ook niet meer.
Voor de volgende race.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ooh echt? Tellen ze helemaal nergens meer voor mee of tellen ze voor de nieuwe race?
Djokovic wint de finale en verteld aan het net dat hij niet naar Turijn gaat, en dus Musetti.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:19 schreef Szura het volgende:
Musetti finalist in Athene, als hij de finale wint van Djokovic springt hij naar P8 in de race
Nog wel even verzilveren..quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
Hij kan het nog steeds hoor. Eerste BP is meteen raak voor Nole, op weg naar een derde set nu.
Djokovic schijnt al afgemeld te hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal me benieuwen of hij maandag gaat spelen, ik vond het er fysiek niet zo soepeltjes uitzien allemaal
DjAPKovicquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Djokovic schijnt al afgemeld te hebben.
Wel zo'n fluttoernooitje spelen en de ATP Masters overslaan
Allen de finale Alcaraz - Sinner is voldoendequote:Op maandag 10 november 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
Alcaraz begint moeiteloos.
Zverev begint moeiteloos.
Vraag me af of deze Finals de moeite waard zijn om goed te volgen..
Vandaag met Fritz - Musetti en Sinner - FAA is ook niet bepaald interessant..
Ok dankjewelquote:Op maandag 10 november 2025 07:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Allen de finale Alcaraz - Sinner is voldoende
Die vond ik ook niet saai. Ik heb genoten van die drie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 06:36 schreef Norrage het volgende:
Echt, als je dacht dat de big 3 dominantie saai was
@Ambrosiusquote:Op maandag 10 november 2025 07:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Allen de finale Alcaraz - Sinner is voldoende
quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij bent onderzoek aan het doen voor de XL Finals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |