Opvallend, FAA zegt Metz af. Of hij gelooft echt niet dat Musetti kan winnen (snap ikquote:Op zondag 2 november 2025 17:31 schreef wimderon het volgende:
Sinner wint van Auger-Aliassime, waardoor het laatste plekje op de WTF open blijft.
Felix en Musetti spelen volgende week in respectievelijk Metz en Athene. Felix heeft aan de halve finale genoeg, Musetti heeft de titel nodig en is dan afhankelijk van Felix.
Ook Djokovic doet trouwens mee in Athene, nadat hij Parijs nog had afgezegd.
FAA zit er echt doorheen fysiek, heeft heel veel gespeeld sinds de US Open (17 wedstrijden, deels in Asia, deels Europa). Hij moet gewoon oppassen nu met blessures (gaf in Basel ook al op). Dus ik begrijp het wel. Al had hij wel echt makkelijk de semi kunnen halen (Bye-Norrie-Rinderknech).quote:Op maandag 3 november 2025 07:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Opvallend, FAA zegt Metz af. Of hij gelooft echt niet dat Musetti kan winnen (snap ik) of weet dat Djokovic niet meedoet aan de Masters...
Volgend jaar tellen de toernooien na Parijs ook niet meer voor de Race. Heb je dit ook niet meer.quote:Op maandag 3 november 2025 11:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FAA zit er echt doorheen fysiek, heeft heel veel gespeeld sinds de US Open (17 wedstrijden, deels in Asia, deels Europa). Hij moet gewoon oppassen nu met blessures (gaf in Basel ook al op). Dus ik begrijp het wel. Al had hij wel echt makkelijk de semi kunnen halen (Bye-Norrie-Rinderknech).
Musetti heeft Bye-Wawa (of Botic)-Muller-Korda-Djoko als meest waarschijnlijke route naar toernooiwinst. En Djoko kan zich zomaar terugtrekken als dat een gerucht is. Dus ik denk niet dat hij daar echt op gokt..hij heeft gewoon geen energie meer. de Finals beginnen al op 9 november..dan zit hij er doorheen voor het begint.
Waardeloos volleerwerk van Botic. Toegegeven Wawa kan kanonskogels slaan maar dan nog, was dan niet naar het net gegaan.quote:
Ooh echt? Tellen ze helemaal nergens meer voor mee of tellen ze voor de nieuwe race?quote:Op maandag 3 november 2025 15:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Volgend jaar tellen de toernooien na Parijs ook niet meer voor de Race. Heb je dit ook niet meer.
Voor de volgende race.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ooh echt? Tellen ze helemaal nergens meer voor mee of tellen ze voor de nieuwe race?
Djokovic wint de finale en verteld aan het net dat hij niet naar Turijn gaat, en dus Musetti.quote:Op vrijdag 7 november 2025 21:19 schreef Szura het volgende:
Musetti finalist in Athene, als hij de finale wint van Djokovic springt hij naar P8 in de race
Nog wel even verzilveren..quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
Hij kan het nog steeds hoor. Eerste BP is meteen raak voor Nole, op weg naar een derde set nu.
Djokovic schijnt al afgemeld te hebben.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:46 schreef FundsAreSafu het volgende:
Zal me benieuwen of hij maandag gaat spelen, ik vond het er fysiek niet zo soepeltjes uitzien allemaal
DjAPKovicquote:Op zaterdag 8 november 2025 20:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Djokovic schijnt al afgemeld te hebben.
Wel zo'n fluttoernooitje spelen en de ATP Masters overslaan
Allen de finale Alcaraz - Sinner is voldoendequote:Op maandag 10 november 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
Alcaraz begint moeiteloos.
Zverev begint moeiteloos.
Vraag me af of deze Finals de moeite waard zijn om goed te volgen..
Vandaag met Fritz - Musetti en Sinner - FAA is ook niet bepaald interessant..
Ok dankjewelquote:Op maandag 10 november 2025 07:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Allen de finale Alcaraz - Sinner is voldoende
Die vond ik ook niet saai. Ik heb genoten van die drie.quote:Op vrijdag 14 november 2025 06:36 schreef Norrage het volgende:
Echt, als je dacht dat de big 3 dominantie saai was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |