Kan die kop niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Tarrel trekt zich terug. Besloot dat hij al te vaak tegen Zverev heeft gespeeld de afgelopen 12 maanden. Dit zou nummer 6 zijn. Tweede keer op rij dat Zverev weinig hoeft te doen. Roland Garros was aan opgave na 1 set.
Jammerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:42 schreef Tim86 het volgende:
Tarrel trekt zich terug. Besloot dat hij al te vaak tegen Zverev heeft gespeeld de afgelopen 12 maanden. Dit zou nummer 6 zijn. Tweede keer op rij dat Zverev weinig hoeft te doen. Roland Garros was aan opgave na 1 set.
Nouja beter dat hij dit doet wanneer hij boos is dan weer de oogkas van een scheidsrechter breektquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:24 schreef Alpha0 het volgende:
Shapovalov houd het bij een 4-1 achterstand (2 breaks) in de 3e set tegen Fonseca voor gezien en loopt gewoon de baan af
Dan krijg je Humbert - Davidovich en Fonseca - Munar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:18 schreef Szura het volgende:
In Basel drie kwartfinales beslist door een opgave
En evt Davidovich in de finalequote:Op zondag 26 oktober 2025 01:45 schreef wimderon het volgende:
Mpetschi, walkover, Shapovalov, Munar en route.
Daar zou zelfs Rotterdam in haar beste jaren zich voor schamen.
Ik zag het ja. Jammer! Ik vond Bercy altijd een fijne locatie. En ook makkelijk om Roland Garros en Parijs-Bercy uit elkaar te houdenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:27 schreef mitt het volgende:
Fonseca wint![]()
Ook Sinner blijft haast onverslaanbaar door Zverev te verslaan.
Next up. Parijs op nieuwe locatie.
Nou dat viel niet mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef chufi het volgende:
Alcaraz er in zn 1e wedstrijd uit tegen Norrie
Ziekquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:07 schreef Szura het volgende:
Vacherot - Rinderknech in de tweede ronde
Waaronder knuppel Opelka, dan weet je gelijk dat je pro Zizou bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:21 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Hier zien mensen boos over (over Bergs dus, niet over de idioot aan de andere kant die met z'n racket op de baan loopt te rammen)
Shanghai is geen indoor hè. Pas na de masters in Shanghai start het indoorseizoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:44 schreef Alpha0 het volgende:
Vacherot de top 30 in
Verklaring is dat hij goed is op indoor hardcourt. Op andere ondergronden moet ik het nog maar zien.
dat dacht ik evenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Shanghai is geen indoor hè. Pas na de masters in Shanghai start het indoorseizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |