Ik zag het ja. Jammer! Ik vond Bercy altijd een fijne locatie. En ook makkelijk om Roland Garros en Parijs-Bercy uit elkaar te houdenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:27 schreef mitt het volgende:
Fonseca wint![]()
Ook Sinner blijft haast onverslaanbaar door Zverev te verslaan.
Next up. Parijs op nieuwe locatie.
Nou dat viel niet mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:31 schreef chufi het volgende:
Alcaraz er in zn 1e wedstrijd uit tegen Norrie
Ziekquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:07 schreef Szura het volgende:
Vacherot - Rinderknech in de tweede ronde
Waaronder knuppel Opelka, dan weet je gelijk dat je pro Zizou bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:21 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Hier zien mensen boos over (over Bergs dus, niet over de idioot aan de andere kant die met z'n racket op de baan loopt te rammen)
Shanghai is geen indoor hè. Pas na de masters in Shanghai start het indoorseizoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:44 schreef Alpha0 het volgende:
Vacherot de top 30 in
Verklaring is dat hij goed is op indoor hardcourt. Op andere ondergronden moet ik het nog maar zien.
dat dacht ik evenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Shanghai is geen indoor hè. Pas na de masters in Shanghai start het indoorseizoen.
Opvallend, FAA zegt Metz af. Of hij gelooft echt niet dat Musetti kan winnen (snap ikquote:Op zondag 2 november 2025 17:31 schreef wimderon het volgende:
Sinner wint van Auger-Aliassime, waardoor het laatste plekje op de WTF open blijft.
Felix en Musetti spelen volgende week in respectievelijk Metz en Athene. Felix heeft aan de halve finale genoeg, Musetti heeft de titel nodig en is dan afhankelijk van Felix.
Ook Djokovic doet trouwens mee in Athene, nadat hij Parijs nog had afgezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |