Ik heb onlangs lotuskoekjes in een pot ontdekt, kweet niet hoe het smeersel heet maar dat gun ik mezelf nu af en toe. Af en toe moet je inderdaad zoiets doen en jezelf lekker verwennen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een matig gebruiker, maar vind het wel heel lekker en gun mezelf op zaterdag in het weekend vaak een wit puntbroodje met roomboter en XXL pure hagelslag
Zou het niet doen neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga helemaal niets invullen verder.
Daar zijn ook ijsjes vanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb onlangs lotuskoekjes in een pot ontdekt, kweet niet hoe het smeersel heet maar dat gun ik mezelf nu af en toe. Af en toe moet je inderdaad zoiets doen en jezelf lekker verwennen.
It's magic!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. ik heb ook een tik bij die dingen
Als ik er op af loop... knip ik met mijn vingers, en de kick is dat het dan exact op dat moment open gaat.. en als dat lukt... Dat voelt goed!![]()
Is gewoon een automatisme geworden..:D
Ik ken dat spul wel, al ben ik er zelf niet dol op, iets van speculoos is dat toch ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb onlangs lotuskoekjes in een pot ontdekt, kweet niet hoe het smeersel heet maar dat gun ik mezelf nu af en toe. Af en toe moet je inderdaad zoiets doen en jezelf lekker verwennen.
Jim, Jack, Johnny en Josequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig met mijn brein.
Oh ja, speculoos maar daar vind ik het niet op lijken daarom noem ik het smeerbaar lotuskoekje, aan de andere kant heb ik ook al heel lang geen speculaas of speculoos dingen op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat spul wel, al ben ik er zelf niet dol op, iets van speculoos is dat toch ofzo?
Of een broodje pindakaas![]()
Maar die XXL hagelslag is zo lekker, lekker knapperig.
Die combi van B&J ken ik nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ik had van de week wel soort van chocola op om mezelf even te verwennen maar dan in ijs vorm, Ben en Jerry peanutbutter cup ijs. Pindakaas ijs met chocolaatjes gevuld met pindakaas.![]()
Is dat dan met schimmel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, speculoos maar daar vind ik het niet op lijken daarom noem ik het smeerbaar lotuskoekje, aan de andere kant heb ik ook al heel lang geen speculaas of speculoos dingen op.![]()
Pindakaas is ook lekker en heb pas oude smeerkaas ontdekt, ook erg lekker.
Ijs, chocolade en pindakaasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ik had van de week wel soort van chocola op om mezelf even te verwennen maar dan in ijs vorm, Ben en Jerry peanutbutter cup ijs. Pindakaas ijs met chocolaatjes gevuld met pindakaas.![]()
Dat zijn mooie zaadjes die ik in je hofd heb geplantquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer goed kan springen want dit gaat nu wel blijven hangen vermoed ik.
Alleen de AH heeft het nog, kan het nergens anders meer vinden oh en xxxxxl hagelslag is inderdaad top alleen heb ik nu sinds een jaar een gebit want alles moest eruit en hagelslag is daardoor nogal een dingetje, net als pindakaas met stukjes noot.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die combi van B&J ken ik nietMaar het klinkt wel goed
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ijs, chocolade en pindakaas
Gaat er van alles tussen en onder zitten? Wel handig als je later trek krijgt, maar het smaakt dan toch anders he.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen de AH heeft het nog, kan het nergens anders meer vinden oh en xxxxxl hagelslag is inderdaad top alleen heb ik nu sinds een jaar een gebit want alles moest eruit en hagelslag is daardoor nogal een dingetje, net als pindakaas met stukjes noot.
Heel erg bedankt he.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn mooie zaadjes die ik in je hofd heb geplant
Keek jouw zoon (of had je meerdere kinderen) ook Toy Story?
Onder het ondergebit schiet er nog wel eens iets en dat doet tering pijn dan en dan moet ik moeilijk doen met water of als ik thuis ben, dat kreng uit en ff afspoelen. Ben nu al bijna een jaar aan het kloten, eten is niet echt leuk meer. Maar goed, ik ga niet meer dood door ontstekingen in mijn kaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat er van alles tussen en onder zitten? Wel handig als je later trek krijgt, maar het smaakt dan toch anders he.
Nee hoor, het lijkt me balen om daar rekening mee te moeten houden.
Wat ik dus regelmatig in de koelkast van onze verdieping op het werk tegenkomquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]![]()
ontdekt als in : ik opende de koelkast, en zag een bakje smeerkaas, ik opende het en YUK
Ik heb weleens pittige 30+ smeerkaas, die is best heel lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, nee old amsterdam als smeerkaas of zoiets. Geen magere smeerkaas iig.
Omg hou op hoor, ja ik heb ook dingen met geluid en dit had ik nog niet ontdekt onder de douche maar ga ik nu wel op letten waarschijnlijk, genoeg andere geluidsdingetjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen jullie ook dingen op geluid?
Ik doe bijvoorbeeld de douche aan ... en aan het geluid van het water kan ik horen of het warm genoeg is om eronder te stappen. Warm water klinkt anders dan koud water... en zo heb ik er nog wel een paar
Ow ja, jij had hetzelfde als ik, ook een jongen en meisje, mijn zoon is de jongste en ook bijna 30, maar hij was wel groot fan van Toy Story, geweldige filmquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel erg bedankt he.![]()
![]()
En heb er 2, elk soort 1, zoon en dochter en ja dat keken ze ook alleen niet zo vaak. Volgens mij waren ze bij de eerste nog te klein om misschien nog geen eens geboren, ik weet het niet meer wanneer die eerste was.Mijn kinders zijn iig al 28 en 30
https://www.goudsekaassho(...)gram_met_schaduw.pngquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens pittige 30+ smeerkaas, die is best heel lekker
Nee ik doe niet aan geluid, ik doe wel aan muziek, als ik een woord hoor weet ik er altijd wel een liedje over te bedenkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen jullie ook dingen op geluid?
Ik doe bijvoorbeeld de douche aan ... en aan het geluid van het water kan ik horen of het warm genoeg is om eronder te stappen. Warm water klinkt anders dan koud water... en zo heb ik er nog wel een paar
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, jij had hetzelfde als ik, ook een jongen en meisje, mijn zoon is de jongste en ook bijna 30, maar hij was wel groot fan van Toy Story, geweldige film
Wel handig om af te vallen of om op gewicht te blijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onder het ondergebit schiet er nog wel eens iets en dat doet tering pijn dan en dan moet ik moeilijk doen met water of als ik thuis ben, dat kreng uit en ff afspoelen. Ben nu al bijna een jaar aan het kloten, eten is niet echt leuk meer. Maar goed, ik ga niet meer dood door ontstekingen in mijn kaken.
"Constipatie''quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan geluid, ik doe wel aan muziek, als ik een woord hoor weet ik er altijd wel een liedje over te bedenken
smeerkaas met schaduwquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
https://www.goudsekaassho(...)gram_met_schaduw.png
Dat klopt wel inderdaad. Dat eerste en dank je wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel handig om af te vallen of om op gewicht te blijven
Sterkte met je gedoe
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Constipatie''
< Wacht op liedje
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Constipatie''
< Wacht op liedje
ow bah .....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onder het ondergebit schiet er nog wel eens iets en dat doet tering pijn dan en dan moet ik moeilijk doen met water of als ik thuis ben, dat kreng uit en ff afspoelen. Ben nu al bijna een jaar aan het kloten, eten is niet echt leuk meer. Maar goed, ik ga niet meer dood door ontstekingen in mijn kaken.
Iets vullen ook bijvoorbeeld... het reservoir van mijn koffie apparaat... dat vul ik dan met de kraan open.. en dan maak ik er een sport van om zonder te kijken te stoppen onder de rand, puur op geluid.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg hou op hoor, ja ik heb ook dingen met geluid en dit had ik nog niet ontdekt onder de douche maar ga ik nu wel op letten waarschijnlijk, genoeg andere geluidsdingetjes.
Goffer !quote:
Jahaaaaa plaatje plaatsen lukt me ff niet. Klik er maar op, als het goed is krijg je het te zien.quote:
Die heb ik weleens gezien ja, maar nog niet geproefd, het lijkt me zeker wat, want oude kaasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
https://www.goudsekaassho(...)gram_met_schaduw.png
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Constipatie''
< Wacht op liedje
Zit me nu af te vragen of je tosti's kunt maken met smeerkaasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien ja, maar nog niet geproefd, het lijkt me zeker wat, want oude kaas
quote:
Jaaaa ik heb een schat van een kleindochter, 4 maanden is ze nu en ze is vernoemd naar haar omaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Mijn zoon de oudste. En jij bent inmiddels oma las ik een keer, heerlijk![]()
Mijn dochter wil geen kinderen, is een workaholic en mijn zoon woont nog thuis en is zeer vaak onderweg door zijn werk. Oh, ook een workaholic dus.
Inderdaad een zeer leuke film. De eerste 2 dan iig.
Ik hoor volgens mij vooral in een auto dingen of als ik buiten loop of fiets, ik zeg dan dingen als, je kan schakelen of, volgens mij is er iets niet goed met een wielquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Iets vullen ook bijvoorbeeld... het reservoir van mijn koffie apparaat... dat vul ik dan met de kraan open.. en dan maak ik er een sport van om zonder te kijken te stoppen onder de rand, puur op geluid.
Dat werkt ook met meer dingen, als gieters etc..
Ja. Al eens gedaan, is zooooo lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit me nu af te vragen of je tosti's kunt maken met smeerkaas
Natuurlijk, ik denk alleen niet dat je kaasdraden krijgtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit me nu af te vragen of je tosti's kunt maken met smeerkaas
Ahw zo klein ook nog.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa ik heb een schat van een kleindochter, 4 maanden is ze nu en ze is vernoemd naar haar oma![]()
Jij hebt twee workaholics gebaard, heeft je zoon wel plannen om iets voor zichzelf te regelen?
Jullie denken allemaal aan dit liedje als jullie morgen een nummer 2 zitten te doenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik denk alleen niet dat je kaasdraden krijgt
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal aan dit liedje als jullie morgen een nummer 2 zitten te doen
Tezquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal aan dit liedje als jullie morgen een nummer 2 zitten te doen
Tenzij het chocopasta blijktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten zijn ook lief en die slapen 's nachts doorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw zo klein ook nog.![]()
En ja, het moet maar, de katten van mijn dochter zijn nu mijn kleinkinderen geworden.![]()
En nee, zijn plannen zijn afgelopen jaar verdwenen omdat het bijna onmogelijk is in zijn situatie om iets te vinden of te kopen dus hij mag dan nog wel hier blijven wonen. Ik woon nu dus samen met mijn zoon.
Is dat de reclame, ze smelten de kazen? want wil niet klikken maar dat schiet mij te binnen bij dit plaatje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Een grote kaasfonduequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tez
[..]
Tenzij het chocopasta blijkt
We komen hier morgen op terugquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik vrees het ook. Maar jij waarschijnlijk ook, vooral omdat we het er nu langer over hebben.
Dan denken we allemaal aan Chocofanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tez
[..]
Tenzij het chocopasta blijkt
Klikvrees?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat de reclame, ze smelten de kazen? want wil niet klikken maar dat schiet mij te binnen bij dit plaatje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denken we allemaal aan Chocofan
Klopt en ik vind het erg jammer maar sta volledig achter haar beslissing en snap het helemaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten zijn ook lief en die slapen 's nachts door
Maar kan me wel voorstellen dat je het ook wel een beetje jammer vindt dat je dochter die wens niet heeft. Het is zeker lastig voor jonge mensen om betaalbare woonruimte te vinden, vooral als ze alleen zijn.
Ohw, dat is ook niet echt de bedoeling.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denken we allemaal aan Chocofan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Nee dat niet, gewoon geen zin.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klikvrees?
Nee, dit gaat over middeleeuwse afschrikmethodes in de Roque Forten
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
LEGO Gold Mine Expedition gepreorderdMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
Zekers en slaap lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ander onderwerp...
Ik was vandaag bij een Vlaamse begrafenisonderneming voor mijn werk... Die man, was de beleefdste, hulpzame man ooit, ik heb dingen geleerd die ik niet wist, of wilde weten.
Ik denk dat hij blij was om eens met niet huilende mensen te praten, het was een hele belevenis.
Fun fact: Wisten jullie dat bij een crematie de botten niet verbranden, maar dat ze die achteraf tot gruis malen en dat dat 80% van de 'as' is?
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht
verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan![]()
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht
verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan![]()
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
Ja en Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?
Ik dus wel, zeker als ik er nog niet veel van weet. En zo boeiend hoe bepaalde mensen over hun werk of hobby kunnen vertellen.
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizar
quote:
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]sow, dat duurt nog lang dan.
En dat je dat kan, die dozen dicht laten, verbouwing is wel een goede reden om dat nog even zo te laten. Zelfbeheersing hoor.
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuks
en ja, oude sets compleet maken is ook een leuke bezigheid ja.. nostalgie
Voor sommige dingen dan misschien een soort vitrine kast. En klinkt helemaal leuk, als ik het maar niet hoef af te stoffen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.
ik heb een hele kamer er voor vrij (en dat wordt ook bijna alleen maar lego) maarja, indeling vind ik erg lastig, want wil ook soort diorama enzo neerzetten met rijdende treintjes, en een soort rangeerterrein (ergens in huis!)
Zeg, lullen we te veel of zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er iemand nog LEUKE youtube linkjes?
met verhuizing heb ik veel dozen weggedaan ivm ruimte..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen.![]()
![]()
Oeh ik heb wel een schip in fles gehad van hem, van lego, die maak ik wel schoon want heb ik zelf in elkaar gezet en weet ook weer hoe ik het in elkaar moet zetten als er weer iets afpleurt.
Wat zijn je interesses?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ook, en door dat klote algoritme van youtube lijkt er veel op elkaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg, lullen we te veel of zo.
Je kan toch ook zelf rondkijken op youtube, doe ik dagelijks.
https://www.youtube.com/@TomScottGoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Die krijg ik dus wel, zoek juist iets anders eensquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses?
Dat dus, al die dozen nemen dan ook ruimte in en als je het zelf houd, waarom dan de dozen, maar goed, discussie met mijn zoon erover ga ik niet meer doen want ik snap het wel maar omdat hij er zelf zo laks mee omgaat denk ik weer, wtf lul je jongen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
met verhuizing heb ik veel dozen weggedaan ivm ruimte..
inmiddels zal ik ze wel bewaren, maar ik koop nooit als investering, altijd om te bouwen
Die is al tijden met pensioenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:TomScottGo
maar die heeft zoveel erop staan, dat je best eff vooruit kanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die is al tijden met pensioen
Herkenbaar, zelf iets intikken in de zoekbalk, komen er weer andere dingen voorbij. Is een tip he, door ervaring.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook, en door dat klote algoritme van youtube lijkt er veel op elkaar.
Andere mensen hebben dan regelmatig leukere input
je zal schrikken als je ziet wat een stukje karton kan opbrengenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat dus, al die dozen nemen dan ook ruimte in en als je het zelf houd, waarom dan de dozen, maar goed, discussie met mijn zoon erover ga ik niet meer doen want ik snap het wel maar omdat hij er zelf zo laks mee omgaat denk ik weer, wtf lul je jongen.![]()
Gewoon lekker bouwen ermee.![]()
Zo heb ik heel veel jan van haasteren puzzels zonder doos omdat ze anders te veel ruimte innamen.
Ik heb pas veel van dit soort dingen gekeken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die krijg ik dus wel, zoek juist iets anders eens
Dus veras me
Helaas weet ik dat en met die puzzels had ik een hoop waarde in handen maar door scheiding moest ik wel want wilde ze nog niet weg doen en nu is het dus geen klote waard maar als ik weer puzzelbehoefte krijg heb ik er iig genoeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
je zal schrikken als je ziet wat een stukje karton kan opbrengen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus veras me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Wha! Julie, ze heeft ook een eigen landgoed kanaal, ken je dat ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb pas veel van dit soort dingen gekeken.
https://www.youtube.com/@:CastlesandTiaras
Ik hou van geschiedenis en kastelen. Vroeger niet.
Ja, ik ken de andere ook, zij kan zo boeiend vertellen en vragen, vind haar top. Altijd enthousiast ook als ze connecties vindt van de familie van haar man.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Julie, ze heeft ook een eigen landgoed kanaal, ken je dat ook?
Landgoederen en kastelen, alweer een afwijking
Ja joh, ik heb jijbuis al 2 keer uitgespeeld natuurlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:20 schreef ChocoFan het volgende:
Zo, ken marc ff vooruit, tenzij hij ze al kent, dan niet.
Oh dat soort dingen zijn ook boeiend, dat ze door google earth op ontdekking gaan, al een paar dingen van gezien ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo nu en dan ga ik ook graag op avontuur in the middle of nowhere... met bijvoorbeeld deze, man en hond:
Een soort rust TV
En elke zondag heb ik een paar kanalen die zonder al teveel praten lekker aan het bouwen zijn aan hun droom.
Mijn favo is Martijn:
Omg dat tik ik net. ff kijken of dat er 1 is die ik ook wel eens zie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:30 schreef mschol het volgende:
https://www.youtube.com/@:MidlifeStockman
https://www.youtube.com/@:Thoughty2
dit vind ik gek genoeg ook altijd vermakelijk
Kies maar een uitquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus veras me
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb jijbuis al 2 keer uitgespeeld natuurlijk
Dat denkt youtube wel in ieder geval. Autoplay blijft maar dezelfde videos geven. Ben inmiddels wel helemaal klaar voor de vorige verkiezingenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb jijbuis al 2 keer uitgespeeld natuurlijk
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
Kies maar een uit
https://www.google.com/se(...)097&bih=520&dpr=1.75
Lees net dat er dagelijks ongeveer voor 80.000 uur aan video's bij komtquote:
Ik ben nog niets tegengekomen dat op 'playlist' staatquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:34 schreef ChocoFan het volgende:
Grappig, dat een aantal van jullie dezelfde dingen kijken als ik. Zou het de leeftijd zijn.
Zou zo maar kunnen en dan vaak dezelfde onderwerpen door verschillende mensen, dan ga ik maar weer dingen intikken of scrollen als een malle.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat er dagelijks ongeveer voor 80.000 uur aan video's bij komt
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lees net dat er dagelijks ongeveer voor 80.000 uur aan video's bij komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Jij dan niet maar goa en mschol wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben nog niets tegengekomen dat op 'playlist' staat
Scrollen als een Mailyquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen en dan vaak dezelfde onderwerpen door verschillende mensen, dan ga ik maar weer dingen intikken of scrollen als een malle.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Scrollen als een Maily
Shorts vind ik meestal ruk en sla ik liever over, nu natuurlijk wel geklikt dus zal het later vast weer meer tegenkomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En soms zit je klem in de loop simulatie... Youtube shorts !![]()
https://www.youtube.com/shorts/apW45dsA-4I
Ja, maar dan draai ik aan mijn scroll wieltje, verveeld, mijn voeten omhoog... rum in mijn koffie... en plots ben je 75 shorts verder, heb je nog niets gezien en vraag je je af hoe jer ook alweer gekomen was... neem je je voor om dat niet meer te doen.... en scrollt nog een paar door...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shorts vind ik meestal ruk en sla ik liever over, nu natuurlijk wel geklikt dus zal het later vast weer meer tegenkomen.
Shorts kan ik dan wel weer blij van wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shorts vind ik meestal ruk en sla ik liever over, nu natuurlijk wel geklikt dus zal het later vast weer meer tegenkomen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, maar dan draai ik aan mijn scroll wieltje, verveeld, mijn voeten omhoog... rum in mijn koffie... en plots ben je 75 shorts verder, heb je nog niets gezien en vraag je je af hoe jer ook alweer gekomen was... neem je je voor om dat niet meer te doen.... en scrollt nog een paar door...
Heb je nou iets gevonden bij al onze suggesties?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Shorts kan ik dan wel weer blij van worden
Oh gelukkig dan maar dat je daar wel blij van wordt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik me voor stellen.. heb geen insta, geen tiktok, geen linking park, geen Truth social... YT shorts is al erg genoegquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Daarom vind ik ze ruk, veel te kort en wil dan meer weten maar volgende alweer begonnen en waar ging de vorige dan ook alweer over en oeh weer een andere.![]()
Tiktok zeer kort gehad, dat werkte echt te verslavend voor mij.
Wil ik ook wel weten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je nou iets gevonden bij al onze suggesties?
Insta en facebook alleen omdat mensen(mijn kinderen) soms dingen doorsturen maar na het filmpje gelijk wegklikken anders zit ik zo weer een uur.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan ik me voor stellen.. heb geen insta, geen tiktok, geen linking park, geen Truth social... YT shorts is al erg genoeg
Joehoe, heb je iets nieuws en leuks door onze links gevonden inmiddels?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh ok, vooruit dan maar.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ze nog aan het verwerken,
thoughty2 zit bij mijn abo's nu
Ik heb geklikt, en toen geklikt op een snoopysandwich.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hier word ik zen van, van zijn shorts wel
https://www.youtube.com/@:japaneat/shorts
Die hebben wij niet gesuggereerd! AufSaltzen daarmee!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
Hier word ik zen van, van zijn shorts wel
https://www.youtube.com/@:japaneat/shorts
Deze komt wel door jouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gesuggereerd! AufSaltzen daarmee!
En ik heb nu weer andere dingen bij mijn youtube, ook weer veel kalmerende filmpjes met kunst maken of synchronisatie, ook zo boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gesuggereerd! AufSaltzen daarmee!
Heb je een 3d printer? Die dingen worden ook steeds toffer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben ondertussen een vaatwasserindicator aan het ontwerpen en printen![]()
#multidisfunctioneel
Hij was ooit bij die ontspoorde bitch (eva heet ze geloof ik) op tvquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Die Martijn Doolaard ken ik, vaker gezien
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je een 3d printer? Die dingen worden ook steeds toffer.
Blijf maar goed verwennen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die van mij is alweer bijna antiek, maar ik verwen haar met upgrades en we zijn een goed team
Ik herken sommige dingen in het filmpje maar ik wil langer kijken naar dingen, dan ga ik er meer in op, dit wisselt te snel terwijl ik meer wil zien. Wel heel mooi en duurt maar 5 minuten dus kijk hem wel ff af.quote:
Hahaha Ja!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
https://www.youtube.com/@:post.10
Waarom doen jouw links het niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
omdat fok ze verkloot..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom doen jouw links het niet?
Stom fokquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat fok ze verkloot..
fok zet een : tussen de @ en de naam
sommige dingen wel, zoals de wildcams maar kweet niet of dat van deze was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
oh, zie dat dat alleen in een quote gebeurd.. in de originele post werkt hij wel gewoon?quote:
Ik ben heul geen man hoor en vind de meeste van die dingen ook boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha Ja!
Geweldig... mannendingen zijn dat!
En damdoorbraken, of graafmachines...
Ik kijk alleen naar dingen over stardew valley.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
en heb verder gaming kanalen die ik kijk, maar die zal ik niet posten
Maar snap je ze ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben heul geen man hoor en vind de meeste van die dingen ook boeiend.
Nee, vanuit de originele post werkt hij niet. Ook daar staat die @ in.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zie dat dat alleen in een quote gebeurd.. in de originele post werkt hij wel gewoon?
die @ mag geen probleem zijn, dat is de officiele URL van youtube zelf..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, vanuit de originele post werkt hij niet. Ook daar staat die @ in.
Ohw shit, is al laat. Goed plan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tijd om snel te gaan pitten!![]()
Adios
Jij kijkt naar Fox news?quote:
nice!!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:26 schreef pullup het volgende:
OMG een nieuw album van een van mijn favo groepen
En ze komen nog in Paradiso ook
Nee die kwam langs in mijn feed op blueskyequote:
ohh phieeeuuwwww...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die kwam langs in mijn feed op blueskye
weet je....dat ga ik denk ik ook doen. Ik vind ze behoorlijk primaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:36 schreef pullup het volgende:
Dat nr staat voor de derde keer op![]()
Vanmiddag eens kijken of ik al tickets kan reserveren voor april
30 maart zag ik staan? In de Grote Zaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:36 schreef pullup het volgende:
Dat nr staat voor de derde keer op![]()
Vanmiddag eens kijken of ik al tickets kan reserveren voor april
Ja klopt haha zie ik nu ook. ik zag allerlei concerten in april maar dan zijn ze in paradisoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
30 maart zag ik staan? In de Grote Zaal.
Haha ja wie weet! Ik sta meestal vooraan omdat ik anders niets zie.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:44 schreef pullup het volgende:
Nou wellicht zie ik je daar PrishDuurt helaas nog wel even
Lekker in bed blijven liggen.quote:
Ik ben wel klaar met liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker in bed blijven liggen.
Ohoh, heb jij dat virusje nu ook?quote:
Beterschap RedShoe.quote:
Beterschap. Ik zit ook even ziek thuis. Last van mijn rug,wat werken vrijwel onmogelijk maakt.quote:
Geen ontkomen aan. Ben nog gevaccineerd ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, heb jij dat virusje nu ook?
Dat is minder. Jij ook beterschap.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beterschap. Ik zit ook even ziek thuis. Last van mijn rug,wat werken vrijwel onmogelijk maakt.
Balen, hopelijk valt het mee door je vaccin.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan. Ben nog gevaccineerd ook.
Ik denk dat het wel mee helpt. Voel me al minder ziek dan afgelopen nacht en ochtend..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen, hopelijk valt het mee door je vaccin.
Daar zijn vaccins vaak ook voorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee helpt. Voel me al minder ziek dan afgelopen nacht en ochtend..
Een grote hoeveelheid fascisten daar waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb voorlopig weer ff genoeg in NWS gelezen
Tering wat erg daar
Ik snap het ook gewoon nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Een grote hoeveelheid fascisten daar warschijnlijk
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het een keer gehad en was behoorlijk ziek.
Na corona nog twee keer een vaccin moeten halen ,de laatste drie jaar niet meer
Nee dat heb ik ook, daarom ben ik hier ook minderquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook, daarom ben ik hier ook minder
Heb je je telefoon abo opgezegd?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.
Word ook wel minder serieus gepost tegenwoordig jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.
Ja ik snap het ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.
Oh dat zijn best wat jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Drie of vier. (Geen zin om terug te zoeken)
Denk dat je ook niet de enige bentquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Hier ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik word veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Doe jij dat nou echt jaquote:
Al ging het met niet daaromquote:
Toch jammer, ik denk dat er nog maar weinig zijn die een serieus onderwerp aan durven te snijden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Word ook wel minder serieus gepost tegenwoordig ja
En ooit waren dat prima subforums, maar als zelfs crew al gaat lopen klieren....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook![]()
In bepaalde forum gedeeltes kom ik al niet eens meer , meer om het gedoe daar , R&P ben ik helemaal op afgeknapt , ik kwam daar best regelmatig maar voor mij is het klaar daar.
NWS kom ik heel soms, vanmorgen ff , het Israël /Palestina topic is om verdrietig van te worden. Zo jammer
Omdat je GPS ontvangst heb van al die vaccinatiesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze mij niet meer moeten bellen?
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Blijft irritant.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet de enige bent
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je GPS ontvangst heb van al die vaccinaties
Wel leuk om de foto te checkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".
Toch maar niet gedaan.
Op telegram krijg ik dat ook veel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".
Toch maar niet gedaan.
Zo inderdaad, op telegram heel vaak van die scammers die je dan 'een baan' aan willen biedenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op telegram krijg ik dat ook veel.
Of wordt ik toegevoegd in een of andere groep
Hier ook. Meteen blokkeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo inderdaad, op telegram heel vaak van die scammers die je dan 'een baan' aan willen bieden
Ik blokkeer ze altijd gelijk zonder pardon
Ik krijg ook wel eens sms van een of andere incasso dienst , met een rekeningquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch maar niet gedaan.
In de groepsapp??quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
Of dat je ineens in een soort vage internationale groepsapp zit ineens. Ook vaak genoeg meegemaakt
Tsjaa en dan krijg je 100en berichten dat er anderen worden toegevoegdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
Of dat je ineens in een soort vage internationale groepsapp zit ineens. Ook vaak genoeg meegemaakt
Feli danquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Ik had vandaag ineens allemaal appjes met gefeliciteerd enzo
Dankjequote:
Ja inderdaad diequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa en dan krijg je 100en berichten dat er anderen worden toegevoegd
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Daar heb je instellingen voor om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Oh thanks! Gewoon bij de instellingen in je telefoon?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb je instellingen voor om dat te voorkomen.
Ik denk bij whatsapp. Ik ga ff kijken, zelf vorig jaar ook meegemaakt namelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh thanks! Gewoon bij de instellingen in je telefoon?
Whatsapp - instellingen - privacyquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh thanks! Gewoon bij de instellingen in je telefoon?
Oh ja, jij bent jarig. Feli en zo ook namens mijn parkiet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
quote:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent jarig. Feli en zo ook namens mijn parkiet.
Felisquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Dank, dat ga ik uitproberen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Whatsapp - instellingen - privacy
Dan naar onderen scrollen (staat weer privacy)
Dan bij privacy klikken op "kiezen wie contact kan opnemen"
Daar kun je dat invullen.
Loop dan al je instellingen even na.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dank, dat ga ik uitproberen!
Stom dat ik daar zelf niet aan dacht
quote:
Tnxquote:
Je krijgt toch wel Indiaas oid vanavond om te vieren?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en dank je voor het lekkers.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Moeten we die met zijn allen delen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we die met zijn allen delen?
Ben vanmiddag alleen Indiaas gaan eten jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel Indiaas oid vanavond om te vieren?
Ik heb er nog 4 dus snel zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we die met zijn allen delen?
slapen is altijd goed (als je ziek bent)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Ik dacht dat het wel meeviel de corona, maar het hakt er toch wel in.![]()
Maar ff goed slapen straks.
Ik hoop dat je er snel overheen bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Hopelijk morgen een stuk beterquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Wat weet ik nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Hoe een buizerd er uitziet.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Ik wel.quote:
Dat is oranjeloser liegt? Natuurlijk weten we dat.quote:
ik ben kleurendoof, wat is dit?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk maar eens of je dit goed kan
[ afbeelding ]
Vliegende cavia'squote:
Mijn parkiet zegt net tegen mij dat cavia's helemaal niet kunnen vliegen.quote:
je moet haar niet altijd gelovenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt net tegen mij dat cavia's helemaal niet kunnen vliegen.
Ik zal het tegen haar zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |