Nee dat heb ik ook, daarom ben ik hier ook minderquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook, daarom ben ik hier ook minder
Heb je je telefoon abo opgezegd?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.
Word ook wel minder serieus gepost tegenwoordig jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.
Ja ik snap het ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.
Oh dat zijn best wat jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Drie of vier. (Geen zin om terug te zoeken)
Denk dat je ook niet de enige bentquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Hier ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik word veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Doe jij dat nou echt jaquote:
Al ging het met niet daaromquote:
Toch jammer, ik denk dat er nog maar weinig zijn die een serieus onderwerp aan durven te snijden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Word ook wel minder serieus gepost tegenwoordig ja
En ooit waren dat prima subforums, maar als zelfs crew al gaat lopen klieren....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook![]()
In bepaalde forum gedeeltes kom ik al niet eens meer , meer om het gedoe daar , R&P ben ik helemaal op afgeknapt , ik kwam daar best regelmatig maar voor mij is het klaar daar.
NWS kom ik heel soms, vanmorgen ff , het Israël /Palestina topic is om verdrietig van te worden. Zo jammer
Omdat je GPS ontvangst heb van al die vaccinatiesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze mij niet meer moeten bellen?
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Blijft irritant.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet de enige bent
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je GPS ontvangst heb van al die vaccinaties
Wel leuk om de foto te checkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".
Toch maar niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |