En ik heb nu weer andere dingen bij mijn youtube, ook weer veel kalmerende filmpjes met kunst maken of synchronisatie, ook zo boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gesuggereerd! AufSaltzen daarmee!
Heb je een 3d printer? Die dingen worden ook steeds toffer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben ondertussen een vaatwasserindicator aan het ontwerpen en printen![]()
#multidisfunctioneel
Hij was ooit bij die ontspoorde bitch (eva heet ze geloof ik) op tvquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Die Martijn Doolaard ken ik, vaker gezien
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je een 3d printer? Die dingen worden ook steeds toffer.
Blijf maar goed verwennen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die van mij is alweer bijna antiek, maar ik verwen haar met upgrades en we zijn een goed team
Ik herken sommige dingen in het filmpje maar ik wil langer kijken naar dingen, dan ga ik er meer in op, dit wisselt te snel terwijl ik meer wil zien. Wel heel mooi en duurt maar 5 minuten dus kijk hem wel ff af.quote:
Hahaha Ja!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
https://www.youtube.com/@:post.10
Waarom doen jouw links het niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
omdat fok ze verkloot..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom doen jouw links het niet?
Stom fokquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat fok ze verkloot..
fok zet een : tussen de @ en de naam
sommige dingen wel, zoals de wildcams maar kweet niet of dat van deze was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
oh, zie dat dat alleen in een quote gebeurd.. in de originele post werkt hij wel gewoon?quote:
Ik ben heul geen man hoor en vind de meeste van die dingen ook boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha Ja!
Geweldig... mannendingen zijn dat!
En damdoorbraken, of graafmachines...
Ik kijk alleen naar dingen over stardew valley.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
en heb verder gaming kanalen die ik kijk, maar die zal ik niet posten
Maar snap je ze ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben heul geen man hoor en vind de meeste van die dingen ook boeiend.
Nee, vanuit de originele post werkt hij niet. Ook daar staat die @ in.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zie dat dat alleen in een quote gebeurd.. in de originele post werkt hij wel gewoon?
die @ mag geen probleem zijn, dat is de officiele URL van youtube zelf..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, vanuit de originele post werkt hij niet. Ook daar staat die @ in.
Ohw shit, is al laat. Goed plan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tijd om snel te gaan pitten!![]()
Adios
Jij kijkt naar Fox news?quote:
nice!!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:26 schreef pullup het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
OMG een nieuw album van een van mijn favo groepen
En ze komen nog in Paradiso ook
Nee die kwam langs in mijn feed op blueskyequote:
ohh phieeeuuwwww...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die kwam langs in mijn feed op blueskye
weet je....dat ga ik denk ik ook doen. Ik vind ze behoorlijk primaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:36 schreef pullup het volgende:
Dat nr staat voor de derde keer op![]()
Vanmiddag eens kijken of ik al tickets kan reserveren voor april
30 maart zag ik staan? In de Grote Zaal.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:36 schreef pullup het volgende:
Dat nr staat voor de derde keer op![]()
Vanmiddag eens kijken of ik al tickets kan reserveren voor april
Ja klopt haha zie ik nu ook. ik zag allerlei concerten in april maar dan zijn ze in paradisoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
30 maart zag ik staan? In de Grote Zaal.
Haha ja wie weet! Ik sta meestal vooraan omdat ik anders niets zie.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:44 schreef pullup het volgende:
Nou wellicht zie ik je daar PrishDuurt helaas nog wel even
Lekker in bed blijven liggen.quote:
Ik ben wel klaar met liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker in bed blijven liggen.
Ohoh, heb jij dat virusje nu ook?quote:
Beterschap RedShoe.quote:
Beterschap. Ik zit ook even ziek thuis. Last van mijn rug,wat werken vrijwel onmogelijk maakt.quote:
Geen ontkomen aan. Ben nog gevaccineerd ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, heb jij dat virusje nu ook?
Dat is minder. Jij ook beterschap.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beterschap. Ik zit ook even ziek thuis. Last van mijn rug,wat werken vrijwel onmogelijk maakt.
Balen, hopelijk valt het mee door je vaccin.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan. Ben nog gevaccineerd ook.
Ik denk dat het wel mee helpt. Voel me al minder ziek dan afgelopen nacht en ochtend..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen, hopelijk valt het mee door je vaccin.
Daar zijn vaccins vaak ook voorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee helpt. Voel me al minder ziek dan afgelopen nacht en ochtend..
Een grote hoeveelheid fascisten daar waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb voorlopig weer ff genoeg in NWS gelezen
Tering wat erg daar
Ik snap het ook gewoon nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Een grote hoeveelheid fascisten daar warschijnlijk
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het een keer gehad en was behoorlijk ziek.
Na corona nog twee keer een vaccin moeten halen ,de laatste drie jaar niet meer
Nee dat heb ik ook, daarom ben ik hier ook minderquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook, daarom ben ik hier ook minder
Heb je je telefoon abo opgezegd?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.
Word ook wel minder serieus gepost tegenwoordig jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.
Ja ik snap het ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, en het is best jammer, want steeds meer users zijn er steeds minder.
Oh dat zijn best wat jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Drie of vier. (Geen zin om terug te zoeken)
Denk dat je ook niet de enige bentquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Hier ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik word veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Doe jij dat nou echt jaquote:
Al ging het met niet daaromquote:
Toch jammer, ik denk dat er nog maar weinig zijn die een serieus onderwerp aan durven te snijden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Word ook wel minder serieus gepost tegenwoordig ja
En ooit waren dat prima subforums, maar als zelfs crew al gaat lopen klieren....quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook![]()
In bepaalde forum gedeeltes kom ik al niet eens meer , meer om het gedoe daar , R&P ben ik helemaal op afgeknapt , ik kwam daar best regelmatig maar voor mij is het klaar daar.
NWS kom ik heel soms, vanmorgen ff , het Israël /Palestina topic is om verdrietig van te worden. Zo jammer
Omdat je GPS ontvangst heb van al die vaccinatiesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ze mij niet meer moeten bellen?
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik wordt veel gebeld door spam nummers.
Geen idee waarom.
Blijft irritant.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet de enige bent
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat je GPS ontvangst heb van al die vaccinaties
Wel leuk om de foto te checkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".
Toch maar niet gedaan.
Op telegram krijg ik dat ook veel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen nog gebeld door een normaal uitziend 06-nummer "Wij hebben een vacature passend bij uw profiel, voeg mij toe op WhatsApp".
Toch maar niet gedaan.
Zo inderdaad, op telegram heel vaak van die scammers die je dan 'een baan' aan willen biedenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Op telegram krijg ik dat ook veel.
Of wordt ik toegevoegd in een of andere groep
Hier ook. Meteen blokkeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo inderdaad, op telegram heel vaak van die scammers die je dan 'een baan' aan willen bieden
Ik blokkeer ze altijd gelijk zonder pardon
Ik krijg ook wel eens sms van een of andere incasso dienst , met een rekeningquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch maar niet gedaan.
In de groepsapp??quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
Of dat je ineens in een soort vage internationale groepsapp zit ineens. Ook vaak genoeg meegemaakt
Tsjaa en dan krijg je 100en berichten dat er anderen worden toegevoegdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
Of dat je ineens in een soort vage internationale groepsapp zit ineens. Ook vaak genoeg meegemaakt
Feli danquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Ik had vandaag ineens allemaal appjes met gefeliciteerd enzo
Dankjequote:
Ja inderdaad diequote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa en dan krijg je 100en berichten dat er anderen worden toegevoegd
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Daar heb je instellingen voor om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:17 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Oh thanks! Gewoon bij de instellingen in je telefoon?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb je instellingen voor om dat te voorkomen.
Ik denk bij whatsapp. Ik ga ff kijken, zelf vorig jaar ook meegemaakt namelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh thanks! Gewoon bij de instellingen in je telefoon?
Whatsapp - instellingen - privacyquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh thanks! Gewoon bij de instellingen in je telefoon?
Oh ja, jij bent jarig. Feli en zo ook namens mijn parkiet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
quote:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent jarig. Feli en zo ook namens mijn parkiet.
Felisquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:58 schreef engine het volgende:
Dank, dat ga ik uitproberen!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:31 schreef maily het volgende:
[..]
Whatsapp - instellingen - privacy
Dan naar onderen scrollen (staat weer privacy)
Dan bij privacy klikken op "kiezen wie contact kan opnemen"
Daar kun je dat invullen.
Loop dan al je instellingen even na.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dank, dat ga ik uitproberen!
Stom dat ik daar zelf niet aan dacht
quote:
Tnxquote:
Je krijgt toch wel Indiaas oid vanavond om te vieren?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en dank je voor het lekkers.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Moeten we die met zijn allen delen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we die met zijn allen delen?
Ben vanmiddag alleen Indiaas gaan eten jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel Indiaas oid vanavond om te vieren?
Ik heb er nog 4 dus snel zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we die met zijn allen delen?
slapen is altijd goed (als je ziek bent)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Ik dacht dat het wel meeviel de corona, maar het hakt er toch wel in.![]()
Maar ff goed slapen straks.
Ik hoop dat je er snel overheen bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Hopelijk morgen een stuk beterquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Wat weet ik nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Hoe een buizerd er uitziet.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Ik wel.quote:
Dat is oranjeloser liegt? Natuurlijk weten we dat.quote:
ik ben kleurendoof, wat is dit?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk maar eens of je dit goed kan
[ afbeelding ]
Vliegende cavia'squote:
Mijn parkiet zegt net tegen mij dat cavia's helemaal niet kunnen vliegen.quote:
je moet haar niet altijd gelovenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt net tegen mij dat cavia's helemaal niet kunnen vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |