En ik heb nu weer andere dingen bij mijn youtube, ook weer veel kalmerende filmpjes met kunst maken of synchronisatie, ook zo boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hebben wij niet gesuggereerd! AufSaltzen daarmee!
Heb je een 3d printer? Die dingen worden ook steeds toffer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben ondertussen een vaatwasserindicator aan het ontwerpen en printen![]()
#multidisfunctioneel
Hij was ooit bij die ontspoorde bitch (eva heet ze geloof ik) op tvquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
Die Martijn Doolaard ken ik, vaker gezien
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je een 3d printer? Die dingen worden ook steeds toffer.
Blijf maar goed verwennen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Die van mij is alweer bijna antiek, maar ik verwen haar met upgrades en we zijn een goed team
Ik herken sommige dingen in het filmpje maar ik wil langer kijken naar dingen, dan ga ik er meer in op, dit wisselt te snel terwijl ik meer wil zien. Wel heel mooi en duurt maar 5 minuten dus kijk hem wel ff af.quote:
Hahaha Ja!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
https://www.youtube.com/@:post.10
Waarom doen jouw links het niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
omdat fok ze verkloot..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom doen jouw links het niet?
Stom fokquote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat fok ze verkloot..
fok zet een : tussen de @ en de naam
sommige dingen wel, zoals de wildcams maar kweet niet of dat van deze was.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:02 schreef mschol het volgende:
oh, deze ook bekend?
oh, zie dat dat alleen in een quote gebeurd.. in de originele post werkt hij wel gewoon?quote:
Ik ben heul geen man hoor en vind de meeste van die dingen ook boeiend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha Ja!
Geweldig... mannendingen zijn dat!
En damdoorbraken, of graafmachines...
Ik kijk alleen naar dingen over stardew valley.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
en heb verder gaming kanalen die ik kijk, maar die zal ik niet posten
Maar snap je ze ook?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben heul geen man hoor en vind de meeste van die dingen ook boeiend.
Nee, vanuit de originele post werkt hij niet. Ook daar staat die @ in.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, zie dat dat alleen in een quote gebeurd.. in de originele post werkt hij wel gewoon?
die @ mag geen probleem zijn, dat is de officiele URL van youtube zelf..quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, vanuit de originele post werkt hij niet. Ook daar staat die @ in.
Ohw shit, is al laat. Goed plan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tijd om snel te gaan pitten!![]()
Adios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |