Lekker in bed blijven liggen.quote:
Ik ben wel klaar met liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker in bed blijven liggen.
Ohoh, heb jij dat virusje nu ook?quote:
Beterschap RedShoe.quote:
Beterschap. Ik zit ook even ziek thuis. Last van mijn rug,wat werken vrijwel onmogelijk maakt.quote:
Geen ontkomen aan. Ben nog gevaccineerd ook.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, heb jij dat virusje nu ook?
Dat is minder. Jij ook beterschap.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beterschap. Ik zit ook even ziek thuis. Last van mijn rug,wat werken vrijwel onmogelijk maakt.
Balen, hopelijk valt het mee door je vaccin.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan. Ben nog gevaccineerd ook.
Ik denk dat het wel mee helpt. Voel me al minder ziek dan afgelopen nacht en ochtend..quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Balen, hopelijk valt het mee door je vaccin.
Daar zijn vaccins vaak ook voorquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee helpt. Voel me al minder ziek dan afgelopen nacht en ochtend..
Een grote hoeveelheid fascisten daar waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 08:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb voorlopig weer ff genoeg in NWS gelezen
Tering wat erg daar
Ik snap het ook gewoon nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Een grote hoeveelheid fascisten daar warschijnlijk
Alle vaccinaties gehad en drie keer corona.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb het een keer gehad en was behoorlijk ziek.
Na corona nog twee keer een vaccin moeten halen ,de laatste drie jaar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |