quote:
Tnxquote:
Je krijgt toch wel Indiaas oid vanavond om te vieren?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en dank je voor het lekkers.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Moeten we die met zijn allen delen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Tnx![]()
Om het te vieren![]()
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we die met zijn allen delen?
Ben vanmiddag alleen Indiaas gaan eten jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel Indiaas oid vanavond om te vieren?
Ik heb er nog 4 dus snel zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeten we die met zijn allen delen?
slapen is altijd goed (als je ziek bent)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Ik dacht dat het wel meeviel de corona, maar het hakt er toch wel in.![]()
Maar ff goed slapen straks.
Ik hoop dat je er snel overheen bent.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Hopelijk morgen een stuk beterquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef RedShoe het volgende:
Wat weet ik nu?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Hoe een buizerd er uitziet.quote:
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Ik wel.quote:
Dat is oranjeloser liegt? Natuurlijk weten we dat.quote:
ik ben kleurendoof, wat is dit?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk maar eens of je dit goed kan
[ afbeelding ]
Vliegende cavia'squote:
Mijn parkiet zegt net tegen mij dat cavia's helemaal niet kunnen vliegen.quote:
je moet haar niet altijd gelovenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zegt net tegen mij dat cavia's helemaal niet kunnen vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |