Onder het ondergebit schiet er nog wel eens iets en dat doet tering pijn dan en dan moet ik moeilijk doen met water of als ik thuis ben, dat kreng uit en ff afspoelen. Ben nu al bijna een jaar aan het kloten, eten is niet echt leuk meer. Maar goed, ik ga niet meer dood door ontstekingen in mijn kaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat er van alles tussen en onder zitten? Wel handig als je later trek krijgt, maar het smaakt dan toch anders he.
Nee hoor, het lijkt me balen om daar rekening mee te moeten houden.
Wat ik dus regelmatig in de koelkast van onze verdieping op het werk tegenkomquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]![]()
ontdekt als in : ik opende de koelkast, en zag een bakje smeerkaas, ik opende het en YUK
Ik heb weleens pittige 30+ smeerkaas, die is best heel lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw, nee old amsterdam als smeerkaas of zoiets. Geen magere smeerkaas iig.
Omg hou op hoor, ja ik heb ook dingen met geluid en dit had ik nog niet ontdekt onder de douche maar ga ik nu wel op letten waarschijnlijk, genoeg andere geluidsdingetjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen jullie ook dingen op geluid?
Ik doe bijvoorbeeld de douche aan ... en aan het geluid van het water kan ik horen of het warm genoeg is om eronder te stappen. Warm water klinkt anders dan koud water... en zo heb ik er nog wel een paar
Ow ja, jij had hetzelfde als ik, ook een jongen en meisje, mijn zoon is de jongste en ook bijna 30, maar hij was wel groot fan van Toy Story, geweldige filmquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel erg bedankt he.![]()
![]()
En heb er 2, elk soort 1, zoon en dochter en ja dat keken ze ook alleen niet zo vaak. Volgens mij waren ze bij de eerste nog te klein om misschien nog geen eens geboren, ik weet het niet meer wanneer die eerste was.Mijn kinders zijn iig al 28 en 30
https://www.goudsekaassho(...)gram_met_schaduw.pngquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens pittige 30+ smeerkaas, die is best heel lekker
Nee ik doe niet aan geluid, ik doe wel aan muziek, als ik een woord hoor weet ik er altijd wel een liedje over te bedenkenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen jullie ook dingen op geluid?
Ik doe bijvoorbeeld de douche aan ... en aan het geluid van het water kan ik horen of het warm genoeg is om eronder te stappen. Warm water klinkt anders dan koud water... en zo heb ik er nog wel een paar
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja, jij had hetzelfde als ik, ook een jongen en meisje, mijn zoon is de jongste en ook bijna 30, maar hij was wel groot fan van Toy Story, geweldige film
Wel handig om af te vallen of om op gewicht te blijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onder het ondergebit schiet er nog wel eens iets en dat doet tering pijn dan en dan moet ik moeilijk doen met water of als ik thuis ben, dat kreng uit en ff afspoelen. Ben nu al bijna een jaar aan het kloten, eten is niet echt leuk meer. Maar goed, ik ga niet meer dood door ontstekingen in mijn kaken.
"Constipatie''quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan geluid, ik doe wel aan muziek, als ik een woord hoor weet ik er altijd wel een liedje over te bedenken
smeerkaas met schaduwquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
https://www.goudsekaassho(...)gram_met_schaduw.png
Dat klopt wel inderdaad. Dat eerste en dank je wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel handig om af te vallen of om op gewicht te blijven
Sterkte met je gedoe
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Constipatie''
< Wacht op liedje
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Constipatie''
< Wacht op liedje
ow bah .....quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Onder het ondergebit schiet er nog wel eens iets en dat doet tering pijn dan en dan moet ik moeilijk doen met water of als ik thuis ben, dat kreng uit en ff afspoelen. Ben nu al bijna een jaar aan het kloten, eten is niet echt leuk meer. Maar goed, ik ga niet meer dood door ontstekingen in mijn kaken.
Iets vullen ook bijvoorbeeld... het reservoir van mijn koffie apparaat... dat vul ik dan met de kraan open.. en dan maak ik er een sport van om zonder te kijken te stoppen onder de rand, puur op geluid.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg hou op hoor, ja ik heb ook dingen met geluid en dit had ik nog niet ontdekt onder de douche maar ga ik nu wel op letten waarschijnlijk, genoeg andere geluidsdingetjes.
Goffer !quote:
Jahaaaaa plaatje plaatsen lukt me ff niet. Klik er maar op, als het goed is krijg je het te zien.quote:
Die heb ik weleens gezien ja, maar nog niet geproefd, het lijkt me zeker wat, want oude kaasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
https://www.goudsekaassho(...)gram_met_schaduw.png
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Constipatie''
< Wacht op liedje
Zit me nu af te vragen of je tosti's kunt maken met smeerkaasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gezien ja, maar nog niet geproefd, het lijkt me zeker wat, want oude kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |