Tezquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal aan dit liedje als jullie morgen een nummer 2 zitten te doen
Tenzij het chocopasta blijktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie denken allemaal aan dit liedje als jullie morgen een nummer 2 zitten te doen
Katten zijn ook lief en die slapen 's nachts doorquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw zo klein ook nog.![]()
En ja, het moet maar, de katten van mijn dochter zijn nu mijn kleinkinderen geworden.![]()
En nee, zijn plannen zijn afgelopen jaar verdwenen omdat het bijna onmogelijk is in zijn situatie om iets te vinden of te kopen dus hij mag dan nog wel hier blijven wonen. Ik woon nu dus samen met mijn zoon.
Is dat de reclame, ze smelten de kazen? want wil niet klikken maar dat schiet mij te binnen bij dit plaatje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Een grote kaasfonduequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tez
[..]
Tenzij het chocopasta blijkt
We komen hier morgen op terugquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik vrees het ook. Maar jij waarschijnlijk ook, vooral omdat we het er nu langer over hebben.
Dan denken we allemaal aan Chocofanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tez
[..]
Tenzij het chocopasta blijkt
Klikvrees?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is dat de reclame, ze smelten de kazen? want wil niet klikken maar dat schiet mij te binnen bij dit plaatje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denken we allemaal aan Chocofan
Klopt en ik vind het erg jammer maar sta volledig achter haar beslissing en snap het helemaal.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Katten zijn ook lief en die slapen 's nachts door
Maar kan me wel voorstellen dat je het ook wel een beetje jammer vindt dat je dochter die wens niet heeft. Het is zeker lastig voor jonge mensen om betaalbare woonruimte te vinden, vooral als ze alleen zijn.
Ohw, dat is ook niet echt de bedoeling.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan denken we allemaal aan Chocofan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet, gewoon geen zin.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klikvrees?
Nee, dit gaat over middeleeuwse afschrikmethodes in de Roque Forten
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
LEGO Gold Mine Expedition gepreorderdMooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
Zekers en slaap lekker.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Dat was even gezellig, maar slaaptijd nu
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Alvast veel plezier als je het binnenkrijgt.
Zo grappig dat lego tegenwoordig vooral door volwassenen wordt gekocht en in elkaar gezet.
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ander onderwerp...
Ik was vandaag bij een Vlaamse begrafenisonderneming voor mijn werk... Die man, was de beleefdste, hulpzame man ooit, ik heb dingen geleerd die ik niet wist, of wilde weten.
Ik denk dat hij blij was om eens met niet huilende mensen te praten, het was een hele belevenis.
Fun fact: Wisten jullie dat bij een crematie de botten niet verbranden, maar dat ze die achteraf tot gruis malen en dat dat 80% van de 'as' is?
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht
verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan![]()
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, is een warmhoudertje voor het nieuwe jaar, verzending wordt pas 1 maart 2026 verwacht
verder heb ik nog een heleboel dichte dozen staan![]()
als het goed is komt daar wel verandering in als de verbouwing in de flat hier zijn einde nadert (eind van het jaar zouden ze klaar moeten zijn)
Ja en Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wist ik niet en boeiend. Stel jij ook altijd veel vragen aan mensen omdat je geintereseerd bent in veel dingen?
Ik dus wel, zeker als ik er nog niet veel van weet. En zo boeiend hoe bepaalde mensen over hun werk of hobby kunnen vertellen.
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuksquote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rage ofzo? Maat van mij is ook helemaal into lego nu.. aast op zeldzame stukjes, heeft speciale sites met nummer en kleuren... sets compleet maken met oude boekjes.. bizar
quote:
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]sow, dat duurt nog lang dan.
En dat je dat kan, die dozen dicht laten, verbouwing is wel een goede reden om dat nog even zo te laten. Zelfbeheersing hoor.
Wij hebben te veel lego in huis in kratten door elkaar ook van 40 jaar geleden, ga ik nooit meer uitzoeken maar zoonlief koopt soms ook een grote speciale doos die ik dan niet meer weg mag gooien, hij heeft een vrachtwagen en een sportauto maar ik gruwel er van want afstoffen is zeer vervelend omdat het dan afbreekt en hij doet het ook niet dus nu is het 1 groot stofnest en volgens mij woont er inmiddels een spin in die vrachtwagen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
speciale fanmade sets die door lego in productie genomen worden, gelimiteerd op 3000 stuks
en ja, oude sets compleet maken is ook een leuke bezigheid ja.. nostalgie
Voor sommige dingen dan misschien een soort vitrine kast. En klinkt helemaal leuk, als ik het maar niet hoef af te stoffen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben denk ik beetje zoekende naar hoe ik alles wil neerzetten, bouwen e.d. in mn huis sinds ik 4 jaar geleden verhuisd ben.
ik heb een hele kamer er voor vrij (en dat wordt ook bijna alleen maar lego) maarja, indeling vind ik erg lastig, want wil ook soort diorama enzo neerzetten met rijdende treintjes, en een soort rangeerterrein (ergens in huis!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |