Ik heb onlangs lotuskoekjes in een pot ontdekt, kweet niet hoe het smeersel heet maar dat gun ik mezelf nu af en toe. Af en toe moet je inderdaad zoiets doen en jezelf lekker verwennen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook een matig gebruiker, maar vind het wel heel lekker en gun mezelf op zaterdag in het weekend vaak een wit puntbroodje met roomboter en XXL pure hagelslag
Zou het niet doen neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga helemaal niets invullen verder.
Daar zijn ook ijsjes vanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb onlangs lotuskoekjes in een pot ontdekt, kweet niet hoe het smeersel heet maar dat gun ik mezelf nu af en toe. Af en toe moet je inderdaad zoiets doen en jezelf lekker verwennen.
It's magic!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha.. ik heb ook een tik bij die dingen
Als ik er op af loop... knip ik met mijn vingers, en de kick is dat het dan exact op dat moment open gaat.. en als dat lukt... Dat voelt goed!![]()
Is gewoon een automatisme geworden..:D
Ik ken dat spul wel, al ben ik er zelf niet dol op, iets van speculoos is dat toch ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb onlangs lotuskoekjes in een pot ontdekt, kweet niet hoe het smeersel heet maar dat gun ik mezelf nu af en toe. Af en toe moet je inderdaad zoiets doen en jezelf lekker verwennen.
Jim, Jack, Johnny en Josequote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig met mijn brein.
Oh ja, speculoos maar daar vind ik het niet op lijken daarom noem ik het smeerbaar lotuskoekje, aan de andere kant heb ik ook al heel lang geen speculaas of speculoos dingen op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat spul wel, al ben ik er zelf niet dol op, iets van speculoos is dat toch ofzo?
Of een broodje pindakaas![]()
Maar die XXL hagelslag is zo lekker, lekker knapperig.
Die combi van B&J ken ik nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ik had van de week wel soort van chocola op om mezelf even te verwennen maar dan in ijs vorm, Ben en Jerry peanutbutter cup ijs. Pindakaas ijs met chocolaatjes gevuld met pindakaas.![]()
Is dat dan met schimmel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, speculoos maar daar vind ik het niet op lijken daarom noem ik het smeerbaar lotuskoekje, aan de andere kant heb ik ook al heel lang geen speculaas of speculoos dingen op.![]()
Pindakaas is ook lekker en heb pas oude smeerkaas ontdekt, ook erg lekker.
Ijs, chocolade en pindakaasquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:21 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ik had van de week wel soort van chocola op om mezelf even te verwennen maar dan in ijs vorm, Ben en Jerry peanutbutter cup ijs. Pindakaas ijs met chocolaatjes gevuld met pindakaas.![]()
Dat zijn mooie zaadjes die ik in je hofd heb geplantquote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is dat ik niet meer goed kan springen want dit gaat nu wel blijven hangen vermoed ik.
Alleen de AH heeft het nog, kan het nergens anders meer vinden oh en xxxxxl hagelslag is inderdaad top alleen heb ik nu sinds een jaar een gebit want alles moest eruit en hagelslag is daardoor nogal een dingetje, net als pindakaas met stukjes noot.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die combi van B&J ken ik nietMaar het klinkt wel goed
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ijs, chocolade en pindakaas
Gaat er van alles tussen en onder zitten? Wel handig als je later trek krijgt, maar het smaakt dan toch anders he.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen de AH heeft het nog, kan het nergens anders meer vinden oh en xxxxxl hagelslag is inderdaad top alleen heb ik nu sinds een jaar een gebit want alles moest eruit en hagelslag is daardoor nogal een dingetje, net als pindakaas met stukjes noot.
Heel erg bedankt he.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn mooie zaadjes die ik in je hofd heb geplant
Keek jouw zoon (of had je meerdere kinderen) ook Toy Story?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |