Brobbeyquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is toch een veel logischere keuze dan Weghorst die eigenlijk al twee seizoenen lang niet meekan bij een gehandicapt Ajax
Iedereen kapot bij Oranje.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Galatasaray: Noa Lang mist duel Oranje met Noren door ernstige duimblessure
https://www.nu.nl/voetbal(...)ge-duimblessure.html
[ afbeelding ]
Of Emmanuel Emeghaquote:Op maandag 23 maart 2026 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neem desnoods een willekeurige eredivisiespits mee, zou het wat uitmaken?
Weghorst kan echt, echt, echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:08 schreef Solispolar het volgende:
Zo'n moeilijke puzzel is het niet voorin hoor. Brobbey is je enige centrumspits die op niveau speelt en in vorm is. Daarachter heb je dan Memphis en eventueel Weghorst.
Emegha godquote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:08 schreef Solispolar het volgende:
Zo'n moeilijke puzzel is het niet voorin hoor. Brobbey is je enige centrumspits die op niveau speelt en in vorm is. Daarachter heb je dan Memphis en eventueel Weghorst.
7 potjes dit seizoen zie ik op een bedenkelijk niveau in Frankrijk. Meh. Waarom niet gewoon Brobbey?quote:
Als pinchitter wellicht nog, voor de lange ballen in de 85ste minuut. Wie zou je anders in zo'n rol mee willen nemen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weghorst kan echt, echt, echt niet meer hoor.
Brubbie sowieso basis.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
7 potjes dit seizoen zie ik op een bedenkelijk niveau in Frankrijk. Meh. Waarom niet gewoon Brobbey?
[..]
Als pinchitter wellicht nog, voor de lange ballen in de 85ste minuut. Wie zou je anders in zo'n rol mee willen nemen?
Ik zou Malen als spits ook nog wel een acceptabele optie vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brubbie sowieso basis.
Voor pompen en verzuipen zou ik Virgil naar voren sturen om beetje oorlog te maken.
Wat een teamplayerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:03 schreef DeeBee het volgende:
De oervervelende en geblesseerde MEMVIS komt het trainingskamp en de oefenwedstrijden alsnog vergallen met zijn aanwezigheid, stukje ACT
Gakpo, Malen, Simons?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Malen als spits ook nog wel een acceptabele optie vinden.
Meerdink.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou jij dan voorstellen als spits?
Dat was ook de voorhoedequote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Malen lijkt me van die drie de enige die als centrumspits nog uit de voeten zou kunnen.
Zirkzee mag zijn handjes dichtknijpen dat er zoveel clubs in hem zijn getrapt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:13 schreef Shreyas het volgende:
Is Zirkzee nog in de picture eigenlijk? Of maakt het te weinig minuten om nog voor het WK in aanmerking te komen?
Sjoorrelloth gaat een moeilijker heerschap worden voor fraud Vurrgill.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen Haaland morgen. Fraud Van Dijk gaat er weer mee wegkomen @:PowerLoungen @:DeeBee
Zirkzee had de grote man bij AS Roma kunnen zijn maar was zo dom om bij ManU te blijven, waar hij af en toe de laatste 10 minuten mag invallen en dan niets presteert.quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:13 schreef Shreyas het volgende:
Is Zirkzee nog in de picture eigenlijk? Of maakt het te weinig minuten om nog voor het WK in aanmerking te komen?
Zirkzee is ook vooral een dooie waar je de oorlog niet mee gaat winnen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zirkzee had de grote man bij AS Roma kunnen zijn maar was zo dom om bij ManU te blijven, waar hij af en toe de laatste 10 minuten mag invallen en dan niets presteert.
Ook dat, daarom is het ook zo idioot dat ze 'm dan in de laatste 10 minuten inbrengen, als 'ie iets niet kan is het oorlog maken, maar hij had gewoon in moeten zien dat de intensiteit van het Engelse voetbal totaal niet bij hem past en bijtijds tot inkeer moeten komen, hier heeft namelijk niemand wat aan. In Italie maakt hij wel 12-15 goals per seizoen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 20:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zirkzee is ook vooral een dooie waar je de oorlog niet mee gaat winnen.
3-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Noorwegen | NPO 3
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Hoezo in dit topic? Te lui om eentje aan te maken voor de wedstrijd van vanavond?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik ga dit niet kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Omdat er geen topic is.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoezo in dit topic? Te lui om eentje aan te maken voor de wedstrijd van vanavond?
2-0
1-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Vegen zeg ik 4-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Snap ik wel. Dit gaat allemaal wat te snel voor je als je Feyenoord gewend bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:14 schreef Scrummie het volgende:
1-0
Het interesseert mij echt helemaal niks verder.
0-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:41 schreef Paul het volgende:
Dankuwel voor de like op mn eerste topic en eerste post in deze reeks fan
Octopus paul zegt 3-1quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Bolle big Koeman kan zich hieraan vasthouden.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:00 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat gewoon het WK winnen !
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wordt-wereldkampioen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Koeman en dit zootje gaan we helemaal niks winnen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bolle big Koeman kan zich hieraan vasthouden.
quote:Wijnaldum hoopt nog op WK: 'Coaches Brazilië en Portugal kijken hier wel rond'
Georginio Wijnaldum hoopt nog altijd op deelname aan het WK, dat over anderhalve maand van start gaat. Dat zegt hij in gesprek met De Telegraaf. De 35-jarige middenvelder, tegenwoordig actief in Saoedi-Arabië, speelde in 2024 voor het laatst in Oranje.
"Natuurlijk wil ik naar het WK. Ik ga er alles aan doen om een kans te krijgen", zegt Wijnaldum in gesprek met de krant. Op het EK van 2024 speelde hij in de groepsfase voor het laatst in het Nederlands elftal, tegen Oostenrijk.
"Het is niet de makkelijkste situatie. Het grote verschil is dat ik bij Al Ettifaq al anderhalf jaar op mijn eigen positie speel en topfit ben. Onder Steven Gerrard speelde ik voor de verdediging. Na zijn vertrek ben ik weer de middenvelder die ik wil en kan zijn", meent de 96-voudig international.
"De mensen zeggen: hij speelt in Saoedi-Arabië en is niet meer de speler van 2014. Dat laatste klopt. Maar ik zie het zo: wat heb je te bieden aan een groep? Dát is het belangrijkste. Je hebt jongens nodig die de kar trekken én die de kar duwen. Ik neem mijn ervaring mee van het WK van 2014, bijvoorbeeld."
"De coaches van Brazilië en Portugal kijken hier wel rond. Met alle respect: de Saudi Pro League is sterker dan de Eredivisie. Als een Eredivisie-speler mijn statistieken haalt, is hij dan in beeld bij Oranje? Ik weet dat ik onder een vergrootglas lig en dat ik meer moet brengen. Daar heb ik mee te dealen."
https://www.nu.nl/voetbal(...)n-hier-wel-rond.html
Ik zie Koeman er ook nog wel voor aan om straks met De Roon, Wijnaldum en Memphis te gaan spelen. ERVARING!1quote:
Het is toch verschrikkelijk met die Koeman? Ik snap best dat je wat vastigheid wil en je hoeft echt niet zoals Van Basten met allerlei B-garnituur aan te komen. Maar een iets flexibeler selectiebeleid mag wel. Summerville had al veel eerder opgeroepen kunnen worden en ik vraag me bijna af of Koeman uberhaupt weet wie Beukema en Burger zijn (om maar twee voorbeelden te noemen).quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie Koeman er ook nog wel voor aan om straks met De Roon, Wijnaldum en Memphis te gaan spelen. ERVARING!1
Het is allemaal zo verschrikkelijk voorspelbaar vooral. Je weet al precies hoe en met wie hij gaat spelen, dat het er 4 wedstrijden niet uitziet en iedereen zich zit te verbijten en dat je er roemloos uit gaat in de achtste finale.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is toch verschrikkelijk met die Koeman? Ik snap best dat je wat vastigheid wil en je hoeft echt niet zoals Van Basten met allerlei B-garnituur aan te komen. Maar een iets flexibeler selectiebeleid mag wel. Summerville had al veel eerder opgeroepen kunnen worden en ik vraag me bijna af of Koeman uberhaupt weet wie Beukema en Burger zijn (om maar twee voorbeelden te noemen).
Beukema en Burger zijn niet BLM genoeg @Zipportalquote:Op zaterdag 25 april 2026 15:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is toch verschrikkelijk met die Koeman? Ik snap best dat je wat vastigheid wil en je hoeft echt niet zoals Van Basten met allerlei B-garnituur aan te komen. Maar een iets flexibeler selectiebeleid mag wel. Summerville had al veel eerder opgeroepen kunnen worden en ik vraag me bijna af of Koeman uberhaupt weet wie Beukema en Burger zijn (om maar twee voorbeelden te noemen).
Dat is een zegen, nu kunnen we daar een speler in vorm opstellen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:59 schreef -XOR- het volgende:
Simons blessa, daar gaat dus meteen ook alle creativiteit.
Probleem is alleen dat er verder geen speler is met de kwaliteiten van Simons, ook niemand die daar ook maar enigszins bij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een zegen, nu kunnen we daar een speler in vorm opstellen.
Alsof er ook een stuk of 4 buitenspelers/nummer tiens rondlopen die echt mega goed in vorm zijn op het moment.quote:Op zaterdag 25 april 2026 18:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er verder geen speler is met de kwaliteiten van Simons, ook niemand die daar ook maar enigszins bij in de buurt komt.
De Jong - Gravenberch - Reijnders en Malen - Depay - Gakpoquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er verder geen speler is met de kwaliteiten van Simons, ook niemand die daar ook maar enigszins bij in de buurt komt.
Dat zijn 6 spelers die nooit wat geniaals doen, of ook maar iets dat daarbij in de buurt komt.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong - Gravenberch - Reijnders en Malen - Depay - Gakpo
opgelost.
Koeman kan eigenlijk niet meer om de Roon heen.quote:
Ach die Simons is ook maar een lulletje rozenwater met af en toe een bevlieging. Mis je niks aan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zijn 6 spelers die nooit wat geniaals doen, of ook maar iets dat daarbij in de buurt komt.
Simons heeft toch ook nooit het verschil gemaakt, er zit helaas geen speler bij van het kaliber Robben.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zijn 6 spelers die nooit wat geniaals doen, of ook maar iets dat daarbij in de buurt komt.
Er is toch niemand zo creatief als Simons? Ik zie eigenlijk niet een creatieve speler buiten Gapko om.quote:Op zaterdag 25 april 2026 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Jong - Gravenberch - Reijnders en Malen - Depay - Gakpo
opgelost.
Alles en iedereen in Oranje is kut, inclusief de bondscoach, snap dat dan.quote:Op maandag 27 april 2026 10:24 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Er is toch niemand zo creatief als Simons? Ik zie eigenlijk niet een creatieve speler buiten Gapko om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Eigenlijk heb je alleen Wout Weghorst met die mentaliteit maar die kan nauwelijks een bal aannemen.quote:Op maandag 27 april 2026 08:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ach die Simons is ook maar een lulletje rozenwater met af en toe een bevlieging. Mis je niks aan.
Eigenlijk hebben we alleen maar trutjes in het nl elftal momenteel.
Je hebt lui nodig die het gras opeten desnoods de modder.
Denzelquote:Op maandag 27 april 2026 12:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je alleen Wout Weghorst met die mentaliteit maar die kan nauwelijks een bal aannemen.
Wouter Goes vreet tegenstanders letterlijk op.quote:Op maandag 27 april 2026 12:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je alleen Wout Weghorst met die mentaliteit maar die kan nauwelijks een bal aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |