1-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:45 Nederland - Noorwegen | NPO 3
Vegen zeg ik 4-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
Snap ik wel. Dit gaat allemaal wat te snel voor je als je Feyenoord gewend bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 14:14 schreef Scrummie het volgende:
1-0
Het interesseert mij echt helemaal niks verder.
0-0quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 18:41 schreef Paul het volgende:
Dankuwel voor de like op mn eerste topic en eerste post in deze reeks fan
Octopus paul zegt 3-1quote:Op vrijdag 27 maart 2026 12:36 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Bolle big Koeman kan zich hieraan vasthouden.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:00 schreef TLC het volgende:
Nederland gaat gewoon het WK winnen !
https://www.vi.nl/nieuws/(...)wordt-wereldkampioen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Koeman en dit zootje gaan we helemaal niks winnen.quote:Op donderdag 9 april 2026 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bolle big Koeman kan zich hieraan vasthouden.
quote:Wijnaldum hoopt nog op WK: 'Coaches Brazilië en Portugal kijken hier wel rond'
Georginio Wijnaldum hoopt nog altijd op deelname aan het WK, dat over anderhalve maand van start gaat. Dat zegt hij in gesprek met De Telegraaf. De 35-jarige middenvelder, tegenwoordig actief in Saoedi-Arabië, speelde in 2024 voor het laatst in Oranje.
"Natuurlijk wil ik naar het WK. Ik ga er alles aan doen om een kans te krijgen", zegt Wijnaldum in gesprek met de krant. Op het EK van 2024 speelde hij in de groepsfase voor het laatst in het Nederlands elftal, tegen Oostenrijk.
"Het is niet de makkelijkste situatie. Het grote verschil is dat ik bij Al Ettifaq al anderhalf jaar op mijn eigen positie speel en topfit ben. Onder Steven Gerrard speelde ik voor de verdediging. Na zijn vertrek ben ik weer de middenvelder die ik wil en kan zijn", meent de 96-voudig international.
"De mensen zeggen: hij speelt in Saoedi-Arabië en is niet meer de speler van 2014. Dat laatste klopt. Maar ik zie het zo: wat heb je te bieden aan een groep? Dát is het belangrijkste. Je hebt jongens nodig die de kar trekken én die de kar duwen. Ik neem mijn ervaring mee van het WK van 2014, bijvoorbeeld."
"De coaches van Brazilië en Portugal kijken hier wel rond. Met alle respect: de Saudi Pro League is sterker dan de Eredivisie. Als een Eredivisie-speler mijn statistieken haalt, is hij dan in beeld bij Oranje? Ik weet dat ik onder een vergrootglas lig en dat ik meer moet brengen. Daar heb ik mee te dealen."
https://www.nu.nl/voetbal(...)n-hier-wel-rond.html
Ik zie Koeman er ook nog wel voor aan om straks met De Roon, Wijnaldum en Memphis te gaan spelen. ERVARING!1quote:
Het is toch verschrikkelijk met die Koeman? Ik snap best dat je wat vastigheid wil en je hoeft echt niet zoals Van Basten met allerlei B-garnituur aan te komen. Maar een iets flexibeler selectiebeleid mag wel. Summerville had al veel eerder opgeroepen kunnen worden en ik vraag me bijna af of Koeman uberhaupt weet wie Beukema en Burger zijn (om maar twee voorbeelden te noemen).quote:Op zaterdag 25 april 2026 14:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie Koeman er ook nog wel voor aan om straks met De Roon, Wijnaldum en Memphis te gaan spelen. ERVARING!1
Het is allemaal zo verschrikkelijk voorspelbaar vooral. Je weet al precies hoe en met wie hij gaat spelen, dat het er 4 wedstrijden niet uitziet en iedereen zich zit te verbijten en dat je er roemloos uit gaat in de achtste finale.quote:Op zaterdag 25 april 2026 15:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is toch verschrikkelijk met die Koeman? Ik snap best dat je wat vastigheid wil en je hoeft echt niet zoals Van Basten met allerlei B-garnituur aan te komen. Maar een iets flexibeler selectiebeleid mag wel. Summerville had al veel eerder opgeroepen kunnen worden en ik vraag me bijna af of Koeman uberhaupt weet wie Beukema en Burger zijn (om maar twee voorbeelden te noemen).
Beukema en Burger zijn niet BLM genoeg @Zipportalquote:Op zaterdag 25 april 2026 15:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is toch verschrikkelijk met die Koeman? Ik snap best dat je wat vastigheid wil en je hoeft echt niet zoals Van Basten met allerlei B-garnituur aan te komen. Maar een iets flexibeler selectiebeleid mag wel. Summerville had al veel eerder opgeroepen kunnen worden en ik vraag me bijna af of Koeman uberhaupt weet wie Beukema en Burger zijn (om maar twee voorbeelden te noemen).
Dat is een zegen, nu kunnen we daar een speler in vorm opstellen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 17:59 schreef -XOR- het volgende:
Simons blessa, daar gaat dus meteen ook alle creativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |