Daar ging ik al van uit ja. Hopelijk vindt hij straks snel zijn vorm weer terug, zodat Koeman er ook in juni niet omheen kan. Maar sowieso wel jammer dat hij zich nu niet kan bewijzen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Summerville had erbij gezeten als hij niet geblesseerd was geraakt lees ik.
Grote bezelsquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets waarin Brabbie nog in bed lag te stinken. @:3rr0r
Poku ook niet erbijquote:Op vrijdag 20 maart 2026 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Daar ging ik al van uit ja. Hopelijk vindt hij straks snel zijn vorm weer terug, zodat Koeman er ook in juni niet omheen kan. Maar sowieso wel jammer dat hij zich nu niet kan bewijzen.
Die heeft sinds november in de Bundesliga ook maar 1 goal gemaakt toch als ik het snel zie?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Poku ook niet erbijKoeman is een walgelijke man
We halen er even een expert bij. @Sabataquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heeft sinds november in de Bundesliga ook maar 1 goal gemaakt toch als ik het snel zie?
Zou Wouter Burger het verdienen om genoemd te worden vind jij?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:23 schreef Sabata het volgende:
verrassend genoeg is Poku meer gaan spelen sinds Ten Hag is vertrokken bij Bayer04. tot aan zijn dijblessure eind 2025 stond hij heel vaak in de basis, daarna een paar keer buiten de basis gestaan, maar sinds kort stelt Hjulmand hem weer vaker op. laatste goal dateert van februari dit jaar, in totaal 6 goals en 4 assists, hij speelt meestal links of rechts op het middenveld en is vaker betrokken bij voorassist of het creëren van kansen. aan het afmaken schort inderdaad nog wat een en ander meestal omdat hij te gehaast is. maar dat eeuwige Hou op man roepen zodra zijn naam valt vind ik een beetje ver gaan. er zijn er genoeg die naar het buitenland gingen toen ze ouder waren en nog geen minuut speelden
Ja, is een goede stofzuiger op het middenveld geworden, geeft veel assists ( 8 dit seizoen) en is goed in duels. Had ik van te voren niet verwacht als ik eerlijk ben.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zou Wouter Burger het verdienen om genoemd te worden vind jij?
Denk dat het vooral belangrijk is dat je bij Oranje goed gaat kijken wat je precies mist en welke speler(s) waar echt iets unieks/nieuws ter tafel kunnen brengen. Zo'n Poku is imo gewoon teveel van hetzelfde wat er nu al rondloopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:23 schreef Sabata het volgende:
verrassend genoeg is Poku meer gaan spelen sinds Ten Hag is vertrokken bij Bayer04. tot aan zijn dijblessure eind 2025 stond hij heel vaak in de basis, daarna een paar keer buiten de basis gestaan, maar sinds kort stelt Hjulmand hem weer vaker op. laatste goal dateert van februari dit jaar, in totaal 6 goals en 4 assists, hij speelt meestal links of rechts op het middenveld en is vaker betrokken bij voorassist of het creëren van kansen. aan het afmaken schort inderdaad nog wat een en ander meestal omdat hij te gehaast is. maar dat eeuwige Hou op man roepen zodra zijn naam valt vind ik een beetje ver gaan. er zijn er genoeg die naar het buitenland gingen toen ze ouder waren en nog geen minuut speelden
Deed het in Zwitserland al best goed en lijkt toch een mooie complete middenvelder te zijn geworden.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja, is een goede stofzuiger op het middenveld geworden, geeft veel assists ( 8 dit seizoen) en is goed in duels. Had ik van te voren niet verwacht als ik eerlijk ben.
Bron: telegraaf.nlquote:Ronald Koeman rekent niet op Memphis Depay en roept sowieso geen vervanger op: ’Ik zou niet weten wie’
De kans dat Memphis Depay na zijn blessure in het shirt van Corinthians alsnog aansluit bij het Nederlands elftal voor de komende interlandperiode is klein.
„Het ziet er, lijkt mij, niet goed uit”, liet bondscoach Ronald Koeman tijdens de persconferentie richting de duels met Noorwegen (27 maart) en Ecuador (31 maart).
Wordt Donyell Malen, de man in vorm bij AS Roma, zijn vervanger tegen Noorwegen? „Brian Brobbey is ook goed bezig. Het is de keuze tussen die drie (Malen, Brobbey of Wout Weghorst, red.)”, aldus Koeman. De bondscoach heeft nog stille hoop dat Depay kan aansluiten voor het treffen met Ecuador. Een vervanger roept Koeman in ieder geval niet op. „Ik zou niet weten wie.”
Het regent de afgelopen jaren afmeldingen bij het Nederlands elftal door blessureleed. Ook Jurriën Timber is er deze keer niet bij. Lutsharel Geertruida is zijn vervanger. „Timber is normaal gesproken basismateriaal. En Frenkie de Jong en Memphis ook. We raken eraan gewend. We weten niet anders. Fingers crossed richting het WK. Spelers komen met allerlei klachten binnen.”
Wie zou jij dan voorstellen als spits?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Koeman weet het niet meer.
[..]
Bron: telegraaf.nl
Brobbeyquote:Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou jij dan voorstellen als spits?
Neem desnoods een willekeurige eredivisiespits mee, zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou jij dan voorstellen als spits?
Linssen en Til zijn allebei betere spitsen dan Woutje Wegaids.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neem desnoods een willekeurige eredivisiespits mee, zou het wat uitmaken?
Die is toch al opgeroepen?quote:
Mee eens, ze zijn beter, maar het maakt eigenlijk niets uit.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen en Til zijn allebei betere spitsen dan Woutje Wegaids.
Niet dat het echt iets zou uitmaken, inderdaad.
Binnenkort Sam Lammers LOLquote:Op maandag 23 maart 2026 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Linssen en Til zijn allebei betere spitsen dan Woutje Wegaids.
Niet dat het echt iets zou uitmaken, inderdaad.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |