Brobbeyquote:Op vrijdag 20 maart 2026 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey is toch een veel logischere keuze dan Weghorst die eigenlijk al twee seizoenen lang niet meekan bij een gehandicapt Ajax
Iedereen kapot bij Oranje.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Galatasaray: Noa Lang mist duel Oranje met Noren door ernstige duimblessure
https://www.nu.nl/voetbal(...)ge-duimblessure.html
[ afbeelding ]
Of Emmanuel Emeghaquote:Op maandag 23 maart 2026 17:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neem desnoods een willekeurige eredivisiespits mee, zou het wat uitmaken?
Weghorst kan echt, echt, echt niet meer hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:08 schreef Solispolar het volgende:
Zo'n moeilijke puzzel is het niet voorin hoor. Brobbey is je enige centrumspits die op niveau speelt en in vorm is. Daarachter heb je dan Memphis en eventueel Weghorst.
Emegha godquote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:08 schreef Solispolar het volgende:
Zo'n moeilijke puzzel is het niet voorin hoor. Brobbey is je enige centrumspits die op niveau speelt en in vorm is. Daarachter heb je dan Memphis en eventueel Weghorst.
7 potjes dit seizoen zie ik op een bedenkelijk niveau in Frankrijk. Meh. Waarom niet gewoon Brobbey?quote:
Als pinchitter wellicht nog, voor de lange ballen in de 85ste minuut. Wie zou je anders in zo'n rol mee willen nemen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weghorst kan echt, echt, echt niet meer hoor.
Brubbie sowieso basis.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
7 potjes dit seizoen zie ik op een bedenkelijk niveau in Frankrijk. Meh. Waarom niet gewoon Brobbey?
[..]
Als pinchitter wellicht nog, voor de lange ballen in de 85ste minuut. Wie zou je anders in zo'n rol mee willen nemen?
Ik zou Malen als spits ook nog wel een acceptabele optie vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brubbie sowieso basis.
Voor pompen en verzuipen zou ik Virgil naar voren sturen om beetje oorlog te maken.
Wat een teamplayerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:03 schreef DeeBee het volgende:
De oervervelende en geblesseerde MEMVIS komt het trainingskamp en de oefenwedstrijden alsnog vergallen met zijn aanwezigheid, stukje ACT
Gakpo, Malen, Simons?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Malen als spits ook nog wel een acceptabele optie vinden.
Meerdink.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie zou jij dan voorstellen als spits?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |