Waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Sky helemaal overstuur, een mooie extra bonus
Zowat elk weekend dit soort gekloot.quote:
gb fluffer.quote:
Wat zeiden ze in het kort?quote:
Hij zit er weer goed bij, ook op dit circuit, zijn goede voortekenenquote:
Dat de garage's naast elkaar liggen en dat de persoon van Ferrari die aangeeft of het leeg is, dat aan gaf, en net op dat moment dat Norris naar buiten ging. En daarmee het dus niet meer leeg was, maar toen was het sein al gegeven aan Leclerc.quote:
behoorlijkquote:
Ik zie het wk wel gaan tussen Max en Piastri.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
behoorlijk
druk is niet zijn ding
Tsja. Het is net na een rode vlag, dan kan dat altijd gebeuren. Moet te voorkomen zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat de garage's naast elkaar liggen en dat de persoon van Ferrari die aangeeft of het leeg is, dat aan gaf, en net op dat moment dat Norris naar buiten ging. En daarmee het dus niet meer leeg was, maar toen was het sein al gegeven aan Leclerc.
Echter helaas voor Norris werd die de muur in gebeukt door Chuck Leclerc.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Leclerc mag in zijn handjes knijpen dat het Lando was en niet Chuck Norris.
En waar gaat het geld dan heen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:31 schreef Starflyer het volgende:
¤ 10.000 boete voor Ferrari vanwege de unsafe release van Leclerc.
https://www.fia.com/syste(...)-_unsafe_release.pdf
VVS.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En waar gaat het geld dan heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Diner van de stewards vanavond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En waar gaat het geld dan heen?
Rokende albon, wat muur kusjes en 2 x rood.quote:
tots en preërsquote:"And it is hard to beat someone who was born into an F1 seat. If I could go back and choose how to be a better driver, I would also have a mum and dad who were racing drivers, start when you are a baby in the paddock, start karting at whatever age he did and do more testing than everyone else.
Hij moet soms gewoon z'n klep houden voor ie zichzelf meer voor schut zet.quote:
Aldus Norris dus. (bronvermelding kan handig zijn)quote:
Tnx, ik vroeg het me idd af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aldus Norris dus. (bronvermelding kan handig zijn)
Hij had misschien een vader met veel geld, maar geen Jos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Tnx, ik vroeg het me idd af.
Maareh... zijn eigen vader is dus een van de rijkste mensen in de UK. Altijd alles gekregen wat z'n hartje begeerde. Hoe verwend kun je zijn? Misschien is 'ie ook jaloers op Stroll, omdat die van z'n vader een heel eigen team heeft gekregen.
Man man man...
Hij is volgens mij gewoon eerlijk, waarschijnlijk kan hij niet anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had misschien een vader met veel geld, maar geen Jos.
Evengoed: het komt wat zwak over van Lando. Het is wel weer oprecht, maar wat zegt het over de mentaliteit? Het is bijna alsof hij niet meer gemotiveerd is om het niveau na te streven.
Hij mist net dat stukje killersmentaliteit en honger die Max ondanks 4 wereldtitels en 67 zeges wel heeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is volgens mij gewoon eerlijk, waarschijnlijk kan hij niet anders.
En dat is zeldzaam en waarschijnlijk niet slim in de wereld waarin mij moet presteren, maar intrinsiek is hij volgens mij gruwelijk snel.
Ik vlak hem niet uit voor de toekomst, motivatie lijkt mij niet het probleem.
Hij heeft het volgens mij al veel verder geschopt dan velen dachten toen hij in de F1 begon, kan mij nog herinneren dat ze toen aan tafel bij Ziggo Sport zeiden dat hij geen kans maakte omdat hij al die knopjes op zijn stuur maar ingewikkeld vond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij mist net dat stukje killersmentaliteit en honger die Max ondanks 4 wereldtitels en 67 zeges wel heeft
Het is mooi dat hij eerlijk is, maar ook wel weer jammer dat hij zich lijkt te beklagen over omstandigheden waar noch hij noch Max invloed op hebben gehad. Een soort coping mechanisme om ermee om te gaan dat Max een voorsprong op hem heeft qua ontwikkeling. Eentje die hij eigenlijk zou moeten inlopen. Althans, ernaar streven. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
En dat is zeldzaam en waarschijnlijk niet slim in de wereld waarin mij moet presteren, maar intrinsiek is hij volgens mij gruwelijk snel.
Norris eerlijk??quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Norris speelt gewoon handig in op de Britse biasquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:59 schreef pmponer het volgende:
Stel, Max loopt weer in dit weekend op de papaya boys. De podcasts zullen exploderen.
Ik ben bang dat het vooral de wens is, maar we gaan het zien. De laatste 2 GP's hebben iig het kampioenschap goed gedaan.
Wel wat pieperig van Lando, de Belgische moeder heeft hij ook en is gestart met karten op zijn achtste. Je kan dan niet spreken van een late instromer volgens mij
Die Britten moeten nu in gedachten wel een spagaat maken, btw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Norris speelt gewoon handig in op de Britse bias
Arme ik en stomme Max
Ze hebben net als Trump rare gedachte kronkels.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Die Britten moeten nu in gedachten wel een spagaat maken, btw.
Aan de ene kant doen ze vaak en graag alsof de manier waarop Jos Max heeft opgevoed een soort kindermishandeling is geweest, maar nu zegt hun eigen coureur dat hij jaloers is op die opvoeding. Mmm...
Wat bedoel je nu precies?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben net als Trump rare gedachte kronkels.
Ik wil geen hoopquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
even @:Nattekat blij maken
Had je de F1 Academy moeten kijken vanochtendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om dit circuit te zien in daglicht.
maar graag in het donkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Dit is en blijft naast Monaco hét stratencircuit
het is Singapore daar wordt altijd regen verwachtquote:
Dat ook. De enige nachtrace die ik gedoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar graag in het donker
nu is het hekkencity
Het is nog geen zondagquote:
Jij bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
De eerste letters van de voor- en achternamen van Leclerc en Hamilton zijn de eerste letters van de namen van said coureurs
[ afbeelding ]
Mind blown.
Ik snap deze nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
De eerste letters van de voor- en achternamen van Leclerc en Hamilton zijn de eerste letters van de namen van said coureurs
[ afbeelding ]
Mind blown.
Ik krijg hoofdpijn van deze post en snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
[ afbeelding ]
Mind blown.
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan danquote:
Er was genoeg chaos gisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan dan
Kwali verwacht ik niet, race misschien wel, al zal het waarschijnlijk vooral daarvoor zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan dan
Nee, je bent laatquote:
VT3 vanaf het begin aangezet.quote:
Ah, okquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Charles en Lewis: Charles Leclerc
Leclerc en Hamilton: Lewis Hamilton
Ik snap nu wat je bedoelt en zo bijzonder is het niet. Dit geldt bij alle koppeltjes waar de achternaam van de ene met dezelfde letter begint als de voornaam van de ander.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
[ afbeelding ]
Mind blown.
had je nu FOK! maar vanaf het begin aangezetquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
VT3 vanaf het begin aangezet.
Zal wel Hamilton zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
Ferrari die iemand in de weg rijdt. What else is new
Klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je de F1 Academy moeten kijken vanochtend
Alleen bij Ferrari en Aldi-ferrari (HAAS)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap nu wat je bedoelt en zo bijzonder is het niet. Dit geldt bij alle koppeltjes waar de achternaam van de ene met dezelfde letter begint als de voornaam van de ander.
jep even het zijstraatjequote:
FP3 he? Dat is normaal.quote:
Max is naar buitenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je nog binnen gaan staan? Zonde van de tijd
Doet Max altijd in FP3quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zou je nog binnen gaan staan? Zonde van de tijd
Voor deze training ja. Verder niet.quote:
Twee keer achter elkaar kan nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor deze training ja. Verder niet.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lawson
Die zien we volgend seizoen niet terug.
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lawson
idd, Helmut Marko vindt deze dingen niet leuk.quote:
Die komt in plaats van Hadjarquote:
Dat is ook een brokkenpilootquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:48 schreef DKUp het volgende:
Verwacht dat Yuki blijft en Lawson vertrekt.
Ik denk dat dat ligt aan hoeveel punten hij nog pakt in de rest van het seizoenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lawson
Die wordt waarschijnlijk reserve bij Aston Martinquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:48 schreef DKUp het volgende:
Verwacht dat Yuki blijft en Lawson vertrekt.
Dus niet in plaats van Lawsonquote:
Maar dan kan hij dus niet (ook) in de plaats van Lawson komenquote:
Ik denk het ook niet hoor, maar dat was toch het gerucht dat laatst de ether in geslingerd was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is er imo nog niet klaar voor
Die heeft niet genoeg superlicentiepunten.quote:
Ook dat. Maar dat heeft Red Bull nog nooit tegengehouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is er imo nog niet klaar voor
Wel als het om het andere stoeltje van VCARB gaat: Lawson of Tsunoda.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan kan hij dus niet (ook) in de plaats van Lawson komen
Dan zal Verschoor het maar moeten doenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heeft niet genoeg superlicentiepunten.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef DKUp het volgende:
Als Yuki vertrekt dan heb je straks Lindblad en Dunne…..
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heeft niet genoeg superlicentiepunten.
Kan niet. En die is er helemáál nog niet klaar voor.quote:
Dat staat het budget plafond niet toequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef DKUp het volgende:
Als Yuki vertrekt dan heb je straks Lindblad en Dunne…..
Tsunoda gaat niet terug naar Racing Bullsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel als het om het andere stoeltje van VCARB gaat: Lawson of Tsunoda.
Tsunoda vertrekt met Honda.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel als het om het andere stoeltje van VCARB gaat: Lawson of Tsunoda.
Is dat bevestigd?quote:
Dat niet maar wel de verwachting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Ik klets maar wat hoor, ik ben niet zo van de roddels en clickbait-artikeltjes.
mel en nel geloof ik per defenitie nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef DKUp het volgende:
Mel en Nel geloven ook niet in Lindblad en Dunne volgend jaar bij Racing Bulls.
Wel Lindblad….
Die gaat toch F1 rijden, maar nog niet bekend waar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Verschoor het maar moeten doen
Lindblad rijdt volgend jaar dus. Rip Liam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef DKUp het volgende:
Wel Lindblad….
Dunne kán dus helemaal niet vooralsnog. Want niet genoeg superlicentiepunten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef DKUp het volgende:
Wel Lindblad….
Oh dat heb ik dan gemist. Maar ik weet dan ook alles wat ik weet van FOK! of tijdens uitzendingen van F1TVquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gaat toch F1 rijden, maar nog niet bekend waar?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat dat seizoen zo kort duurt
Volgens mij is zijn contract wel aflopend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Ik klets maar wat hoor, ik ben niet zo van de roddels en clickbait-artikeltjes.
Naast Liamquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lindblad rijdt volgend jaar dus. Rip Liam.
Het seizoen is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dunne kán dus helemaal niet vooralsnog. Want niet genoeg superlicentiepunten.
Dat verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gaat toch F1 rijden, maar nog niet bekend waar?
Dat klopt, maar dan moet hij nog wel héél véél punten halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet voorbij
Ziggo Race Cafe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Maar ik weet dan ook alles wat ik weet van FOK! of tijdens uitzendingen van F1TV
Je hebt niks gemist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Maar ik weet dan ook alles wat ik weet van FOK! of tijdens uitzendingen van F1TV
Ah ok. Dat kijk ik tegenwoordig zelden meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziggo Race Cafe.
Hij gaat volgend jaar iets moois doen, maar zegt nog niet waar.
Kans is klein. Moet ruim 30 punten meer halen dan de nummer 3 in twee weekenden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet voorbij
Moet hij doordrinken. Dan lost het probleem zichzelf opquote:
Meer een Viaplay Vroooooom kijker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah ok. Dat kijk ik tegenwoordig zelden meer.
of een ferrari'tjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet hij doordrinken. Dan lost het probleem zichzelf op
En anders denkt hij net als Sjors dat het regent
Omdat hij dat altijd doet in FP3..quote:
Hij heeft wel gewoon gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy vindt zichzelf te competitief voor de Ferrari hype. Hij wil altijd in de snelste auto zitten
Nou vriend volgens mij zit jij voorlopig gewoon in een hok
Viaplayquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer een Viaplay Vroooooom kijker?
Red Flag infringementquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
benieuwd waarvoor HAM precies noted is
@DerRabbit zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op nostalgie kun je niet leven
ja poepescheetquote:
Dat mag je inderdaad vinden.quote:
Is ie weer aan de zuip?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy vindt zichzelf te competitief voor de Ferrari hype. Hij wil altijd in de snelste auto zitten
Nou vriend volgens mij zit jij voorlopig gewoon in een hok
Hahahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja poepescheet
maar wat deed hij
Geen idee wat dat laatste ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad vinden.
Maar hij zit wel in een hok
Nee, hij heeft gelijk.quote:
Zeldzaam foutje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft weer eens iets gedaan wat niet mag.
Elke zichzelf respecterende coureur zit liever in een winnende auto dan in een niet winnende Ferrari.quote:
hij is vast nog herstellende van zijn griepjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Russell krijgt in VT3 flink op de broek van Antonelli
Gaat toch om de Qquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Russell krijgt in VT3 flink op de broek van Antonelli
Is hij nog steeds under the weather?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is vast nog herstellende van zijn griepje
Neuhquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is hij nog steeds under the weather?
we hebben nog 14 minutenquote:
Dat die zich waant in de positie van de coureur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat laatste ermee te maken heeft.
Ze hebben wel wat veranderd aan de autoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
het gemiep van Norris was gisteren dus voor de buhne
Het kan ook zijn dat hij inderdaad de pace niet had gisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
het gemiep van Norris was gisteren dus voor de buhne
Het was niet voor niets een Welcome Back Landoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat veranderd aan de auto
die man heeft zoveel veren in zijn kontje nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was niet voor niets een Welcome Back Lando
Zou mooi zijn als dat team achter Max, maar voor McLaren komtquote:
Dit is genoeg om mij hoop te geven. Dit is een circuit waar McLaren iedereen de moeder zou moeten rijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Als dit de verhoudingen zijn is het een droomscenario. Norris die erbij zit is alleen maar gunstig zolang die nog moet inlopen op Piastri, en veel coureurs die zich voor Piastri weten te plaatsen.
Als max hier zou kunnen winnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is genoeg om mij hoop te geven. Dit is een circuit waar McLaren iedereen de moeder zou moeten rijden.
Maar goed, het is nog geen 15:00.
Welke kans Verstappen nog heeft hangt af van hoeveel McLaren te stellen krijgt met andere teams. Als het alleen tussen Verstappen en de McLarens zou gaan voor het podium voor de rest van het seizoen dan houdt McLaren het waarschijnlik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is genoeg om mij hoop te geven. Dit is een circuit waar McLaren iedereen de moeder zou moeten rijden.
Maar goed, het is nog geen 15:00.
Ik heb hetzelfde. Als Max hier 15 punten pakt op Piastri, gaat dat geloof wel komenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als max hier zou kunnen winnen
en de Mclarens 4de en 5de zouden worden
dat zou mij hoop geven
tot die tijd zie ik het niet gebeuren
(better safe than sorry )
dan moet McLaren met de billen bloot en PIA de 1ste rijder makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welke kans Verstappen nog heeft hangt af van hoeveel McLaren te stellen krijgt met andere teams. Als het alleen tussen Verstappen en de McLarens zou gaan voor het podium voor de rest van het seizoen dan houdt McLaren het waarschijnlik wel.
de drukquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er veranderd is bij McLaren
max verstappenquote:
er zat een williams voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |