Waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:50 schreef QuidProJoe het volgende:
Sky helemaal overstuur, een mooie extra bonus
Zowat elk weekend dit soort gekloot.quote:
gb fluffer.quote:
Wat zeiden ze in het kort?quote:
Hij zit er weer goed bij, ook op dit circuit, zijn goede voortekenenquote:
Dat de garage's naast elkaar liggen en dat de persoon van Ferrari die aangeeft of het leeg is, dat aan gaf, en net op dat moment dat Norris naar buiten ging. En daarmee het dus niet meer leeg was, maar toen was het sein al gegeven aan Leclerc.quote:
behoorlijkquote:
Ik zie het wk wel gaan tussen Max en Piastri.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
behoorlijk
druk is niet zijn ding
Tsja. Het is net na een rode vlag, dan kan dat altijd gebeuren. Moet te voorkomen zijn lijkt mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat de garage's naast elkaar liggen en dat de persoon van Ferrari die aangeeft of het leeg is, dat aan gaf, en net op dat moment dat Norris naar buiten ging. En daarmee het dus niet meer leeg was, maar toen was het sein al gegeven aan Leclerc.
Echter helaas voor Norris werd die de muur in gebeukt door Chuck Leclerc.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Leclerc mag in zijn handjes knijpen dat het Lando was en niet Chuck Norris.
En waar gaat het geld dan heen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:31 schreef Starflyer het volgende:
¤ 10.000 boete voor Ferrari vanwege de unsafe release van Leclerc.
https://www.fia.com/syste(...)-_unsafe_release.pdf
VVS.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En waar gaat het geld dan heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Diner van de stewards vanavond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
En waar gaat het geld dan heen?
Rokende albon, wat muur kusjes en 2 x rood.quote:
tots en preërsquote:"And it is hard to beat someone who was born into an F1 seat. If I could go back and choose how to be a better driver, I would also have a mum and dad who were racing drivers, start when you are a baby in the paddock, start karting at whatever age he did and do more testing than everyone else.
Hij moet soms gewoon z'n klep houden voor ie zichzelf meer voor schut zet.quote:
Aldus Norris dus. (bronvermelding kan handig zijn)quote:
Tnx, ik vroeg het me idd af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aldus Norris dus. (bronvermelding kan handig zijn)
Hij had misschien een vader met veel geld, maar geen Jos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Tnx, ik vroeg het me idd af.
Maareh... zijn eigen vader is dus een van de rijkste mensen in de UK. Altijd alles gekregen wat z'n hartje begeerde. Hoe verwend kun je zijn? Misschien is 'ie ook jaloers op Stroll, omdat die van z'n vader een heel eigen team heeft gekregen.
Man man man...
Hij is volgens mij gewoon eerlijk, waarschijnlijk kan hij niet anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had misschien een vader met veel geld, maar geen Jos.
Evengoed: het komt wat zwak over van Lando. Het is wel weer oprecht, maar wat zegt het over de mentaliteit? Het is bijna alsof hij niet meer gemotiveerd is om het niveau na te streven.
Hij mist net dat stukje killersmentaliteit en honger die Max ondanks 4 wereldtitels en 67 zeges wel heeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is volgens mij gewoon eerlijk, waarschijnlijk kan hij niet anders.
En dat is zeldzaam en waarschijnlijk niet slim in de wereld waarin mij moet presteren, maar intrinsiek is hij volgens mij gruwelijk snel.
Ik vlak hem niet uit voor de toekomst, motivatie lijkt mij niet het probleem.
Hij heeft het volgens mij al veel verder geschopt dan velen dachten toen hij in de F1 begon, kan mij nog herinneren dat ze toen aan tafel bij Ziggo Sport zeiden dat hij geen kans maakte omdat hij al die knopjes op zijn stuur maar ingewikkeld vond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij mist net dat stukje killersmentaliteit en honger die Max ondanks 4 wereldtitels en 67 zeges wel heeft
Het is mooi dat hij eerlijk is, maar ook wel weer jammer dat hij zich lijkt te beklagen over omstandigheden waar noch hij noch Max invloed op hebben gehad. Een soort coping mechanisme om ermee om te gaan dat Max een voorsprong op hem heeft qua ontwikkeling. Eentje die hij eigenlijk zou moeten inlopen. Althans, ernaar streven. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
En dat is zeldzaam en waarschijnlijk niet slim in de wereld waarin mij moet presteren, maar intrinsiek is hij volgens mij gruwelijk snel.
Norris eerlijk??quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Norris speelt gewoon handig in op de Britse biasquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:59 schreef pmponer het volgende:
Stel, Max loopt weer in dit weekend op de papaya boys. De podcasts zullen exploderen.
Ik ben bang dat het vooral de wens is, maar we gaan het zien. De laatste 2 GP's hebben iig het kampioenschap goed gedaan.
Wel wat pieperig van Lando, de Belgische moeder heeft hij ook en is gestart met karten op zijn achtste. Je kan dan niet spreken van een late instromer volgens mij
Die Britten moeten nu in gedachten wel een spagaat maken, btw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Norris speelt gewoon handig in op de Britse bias
Arme ik en stomme Max
Ze hebben net als Trump rare gedachte kronkels.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Die Britten moeten nu in gedachten wel een spagaat maken, btw.
Aan de ene kant doen ze vaak en graag alsof de manier waarop Jos Max heeft opgevoed een soort kindermishandeling is geweest, maar nu zegt hun eigen coureur dat hij jaloers is op die opvoeding. Mmm...
Wat bedoel je nu precies?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben net als Trump rare gedachte kronkels.
Ik wil geen hoopquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
even @:Nattekat blij maken
Had je de F1 Academy moeten kijken vanochtendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om dit circuit te zien in daglicht.
maar graag in het donkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Dit is en blijft naast Monaco hét stratencircuit
het is Singapore daar wordt altijd regen verwachtquote:
Dat ook. De enige nachtrace die ik gedoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar graag in het donker
nu is het hekkencity
Het is nog geen zondagquote:
Jij bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
De eerste letters van de voor- en achternamen van Leclerc en Hamilton zijn de eerste letters van de namen van said coureurs
[ afbeelding ]
Mind blown.
Ik snap deze nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
De eerste letters van de voor- en achternamen van Leclerc en Hamilton zijn de eerste letters van de namen van said coureurs
[ afbeelding ]
Mind blown.
Ik krijg hoofdpijn van deze post en snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
[ afbeelding ]
Mind blown.
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan danquote:
Er was genoeg chaos gisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan dan
Kwali verwacht ik niet, race misschien wel, al zal het waarschijnlijk vooral daarvoor zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan dan
Nee, je bent laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |