Ik wil geen hoopquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:31 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
even @:Nattekat blij maken
Had je de F1 Academy moeten kijken vanochtendquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk om dit circuit te zien in daglicht.
maar graag in het donkerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Dit is en blijft naast Monaco hét stratencircuit
het is Singapore daar wordt altijd regen verwachtquote:
Dat ook. De enige nachtrace die ik gedoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar graag in het donker
nu is het hekkencity
Het is nog geen zondagquote:
Jij bent iets op het spoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
De eerste letters van de voor- en achternamen van Leclerc en Hamilton zijn de eerste letters van de namen van said coureurs
[ afbeelding ]
Mind blown.
Ik snap deze nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
De eerste letters van de voor- en achternamen van Leclerc en Hamilton zijn de eerste letters van de namen van said coureurs
[ afbeelding ]
Mind blown.
Ik krijg hoofdpijn van deze post en snap het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:34 schreef Mano_ het volgende:
Heh.
[ afbeelding ]
Mind blown.
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan danquote:
Er was genoeg chaos gisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan dan
Kwali verwacht ik niet, race misschien wel, al zal het waarschijnlijk vooral daarvoor zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Beetje jammer, zal het tijdens de kwali en race wel regenen. Kun je zo leuk vrij trainen, maar daar heb je weinig aan dan
Nee, je bent laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |