Dat klopt, maar dan moet hij nog wel héél véél punten halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet voorbij
Ziggo Race Cafe.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Maar ik weet dan ook alles wat ik weet van FOK! of tijdens uitzendingen van F1TV
Je hebt niks gemist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Maar ik weet dan ook alles wat ik weet van FOK! of tijdens uitzendingen van F1TV
Ah ok. Dat kijk ik tegenwoordig zelden meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziggo Race Cafe.
Hij gaat volgend jaar iets moois doen, maar zegt nog niet waar.
Kans is klein. Moet ruim 30 punten meer halen dan de nummer 3 in twee weekenden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:58 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Het seizoen is nog niet voorbij
Moet hij doordrinken. Dan lost het probleem zichzelf opquote:
Meer een Viaplay Vroooooom kijker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah ok. Dat kijk ik tegenwoordig zelden meer.
of een ferrari'tjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet hij doordrinken. Dan lost het probleem zichzelf op
En anders denkt hij net als Sjors dat het regent
Omdat hij dat altijd doet in FP3..quote:
Hij heeft wel gewoon gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy vindt zichzelf te competitief voor de Ferrari hype. Hij wil altijd in de snelste auto zitten
Nou vriend volgens mij zit jij voorlopig gewoon in een hok
Viaplayquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meer een Viaplay Vroooooom kijker?
Red Flag infringementquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef greysbones het volgende:
benieuwd waarvoor HAM precies noted is
@DerRabbit zegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op nostalgie kun je niet leven
ja poepescheetquote:
Dat mag je inderdaad vinden.quote:
Is ie weer aan de zuip?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Melroy vindt zichzelf te competitief voor de Ferrari hype. Hij wil altijd in de snelste auto zitten
Nou vriend volgens mij zit jij voorlopig gewoon in een hok
Hahahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja poepescheet
maar wat deed hij
Geen idee wat dat laatste ermee te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad vinden.
Maar hij zit wel in een hok
Nee, hij heeft gelijk.quote:
Zeldzaam foutje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:06 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft weer eens iets gedaan wat niet mag.
Elke zichzelf respecterende coureur zit liever in een winnende auto dan in een niet winnende Ferrari.quote:
hij is vast nog herstellende van zijn griepjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Russell krijgt in VT3 flink op de broek van Antonelli
Gaat toch om de Qquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
Russell krijgt in VT3 flink op de broek van Antonelli
Is hij nog steeds under the weather?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is vast nog herstellende van zijn griepje
Neuhquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is hij nog steeds under the weather?
we hebben nog 14 minutenquote:
Dat die zich waant in de positie van de coureur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee wat dat laatste ermee te maken heeft.
Ze hebben wel wat veranderd aan de autoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
het gemiep van Norris was gisteren dus voor de buhne
Het kan ook zijn dat hij inderdaad de pace niet had gisteren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:18 schreef greysbones het volgende:
het gemiep van Norris was gisteren dus voor de buhne
Het was niet voor niets een Welcome Back Landoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat veranderd aan de auto
die man heeft zoveel veren in zijn kontje nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was niet voor niets een Welcome Back Lando
Zou mooi zijn als dat team achter Max, maar voor McLaren komtquote:
Dit is genoeg om mij hoop te geven. Dit is een circuit waar McLaren iedereen de moeder zou moeten rijden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Als dit de verhoudingen zijn is het een droomscenario. Norris die erbij zit is alleen maar gunstig zolang die nog moet inlopen op Piastri, en veel coureurs die zich voor Piastri weten te plaatsen.
Als max hier zou kunnen winnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is genoeg om mij hoop te geven. Dit is een circuit waar McLaren iedereen de moeder zou moeten rijden.
Maar goed, het is nog geen 15:00.
Welke kans Verstappen nog heeft hangt af van hoeveel McLaren te stellen krijgt met andere teams. Als het alleen tussen Verstappen en de McLarens zou gaan voor het podium voor de rest van het seizoen dan houdt McLaren het waarschijnlik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is genoeg om mij hoop te geven. Dit is een circuit waar McLaren iedereen de moeder zou moeten rijden.
Maar goed, het is nog geen 15:00.
Ik heb hetzelfde. Als Max hier 15 punten pakt op Piastri, gaat dat geloof wel komenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als max hier zou kunnen winnen
en de Mclarens 4de en 5de zouden worden
dat zou mij hoop geven
tot die tijd zie ik het niet gebeuren
(better safe than sorry )
dan moet McLaren met de billen bloot en PIA de 1ste rijder makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welke kans Verstappen nog heeft hangt af van hoeveel McLaren te stellen krijgt met andere teams. Als het alleen tussen Verstappen en de McLarens zou gaan voor het podium voor de rest van het seizoen dan houdt McLaren het waarschijnlik wel.
de drukquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af wat er veranderd is bij McLaren
max verstappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |