Tsunoda gaat niet terug naar Racing Bullsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel als het om het andere stoeltje van VCARB gaat: Lawson of Tsunoda.
Tsunoda vertrekt met Honda.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel als het om het andere stoeltje van VCARB gaat: Lawson of Tsunoda.
Is dat bevestigd?quote:
Dat niet maar wel de verwachting.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Ik klets maar wat hoor, ik ben niet zo van de roddels en clickbait-artikeltjes.
mel en nel geloof ik per defenitie nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef DKUp het volgende:
Mel en Nel geloven ook niet in Lindblad en Dunne volgend jaar bij Racing Bulls.
Wel Lindblad….
Die gaat toch F1 rijden, maar nog niet bekend waar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zal Verschoor het maar moeten doen
Lindblad rijdt volgend jaar dus. Rip Liam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef DKUp het volgende:
Wel Lindblad….
Dunne kán dus helemaal niet vooralsnog. Want niet genoeg superlicentiepunten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef DKUp het volgende:
Wel Lindblad….
Oh dat heb ik dan gemist. Maar ik weet dan ook alles wat ik weet van FOK! of tijdens uitzendingen van F1TVquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gaat toch F1 rijden, maar nog niet bekend waar?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jammer dat dat seizoen zo kort duurt
Volgens mij is zijn contract wel aflopend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Ik klets maar wat hoor, ik ben niet zo van de roddels en clickbait-artikeltjes.
Naast Liamquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lindblad rijdt volgend jaar dus. Rip Liam.
Het seizoen is nog niet voorbijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dunne kán dus helemaal niet vooralsnog. Want niet genoeg superlicentiepunten.
Dat verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Die gaat toch F1 rijden, maar nog niet bekend waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |