abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:36:41 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218920141
quote:
Politie zet vraagtekens bij verhaal Wilders over mishandelde vuilnisvrouw

De politie plaatst vraagtekens bij een verhaal dat PVV-leider Geert Wilders hield bij de Algemene Politieke Beschouwingen (APB). Wilders vertelde over een Utrechtse vuilnisvrouw die zwaar zou zijn mishandeld, waarbij "twintig Marokkanen zich ermee bemoeiden". De politie zegt tegen Nieuwsuur het verhaal "niet als zodanig te herkennen".

Wilders opende de APB met het verhaal van "een hardwerkende jonge moeder van twee kinderen, die in een grote stad op een vuilniswagen werkt". De vrouw, van wie Wilders de naam niet wilde noemen, zou volgens hem een dag eerder zwaar zijn mishandeld. Daarover stuurde ze een mail naar de PVV-leider.

"Er kwam een hele dikke Audi de straat inrijden, die meteen veel bombarie maakte", sprak Wilders in de Tweede Kamer. "Er stapte iemand uit, een mevrouw met een hoofddoek, die haar meteen de huid vol schold met de woorden 'vies manwijf'. De deur [van de vuilniswagen, red.] werd opengetrokken en een grote meneer kwam de wagen in die de mevrouw bedreigde."

Volgens Wilders kreeg de vuilnisvrouw "een enorme vuistslag in haar gezicht en het bloed spoot uit haar mond". "In no time stonden er twintig Marokkanen bij die zich ermee bemoeiden." De PVV-leider vertelde verder dat de vrouw de stad niet meer in durft. Ze zou een zwaar gekneusde kaak en een doorboorde lip hebben.

'Eenvoudige mishandeling'
Uit navraag van Nieuwsuur blijkt dat de politie heel anders naar de zaak kijkt. "Het verhaal ligt veel genuanceerder", stelt een politiewoordvoerder. Zo benadrukt de politie dat zowel de automobilist als de vuilnisvrouw een rol bij het incident hebben gehad, en dat een aangifte daarom niet voor de hand lag.

Dat had ermee te maken dat de vuilnisvrouw zich ook beledigend zou hebben uitgelaten richting de automobilist. Volgens de politie heeft de vuilnisvrouw wel een klap gekregen, die door de agenten ter plaatse is gekwalificeerd als 'eenvoudige mishandeling'.

"Er is geen toeloop geweest van een grote groep omstanders of een grote groep Marokkanen", zegt de politiewoordvoerder. "Dat het incident toeschouwers trekt, is begrijpelijk. Het speelde zich midden op de dag af, maar agenten hebben die niet omschreven als dreigend of anderszins."

De politie spreekt van een verkeersruzie in de Utrechtse wijk Overvecht op maandagochtend 15 september. "Daarbij ontstond tussen beide bestuurders over en weer een verbale woordenwisseling die ontaardde in een mishandeling door de automobilist. Agenten zijn ter plaatse geweest en hebben in het conflict bemiddeld. Op basis daarvan besloten beiden het daarbij te laten."

Wilders gebruikte het relaas tijdens de APB om te schetsen dat Nederland "met de dag on-Nederlandser, onveiliger en onleefbaarder" wordt door "het niet integreren van massa's niet-westerse allochtonen".

Bos bloemen
Het AD meldde vorige week dat het Utrechtse gemeentebestuur de zaak hoog opneemt. Zo stuurde de Utrechtse burgemeester Sharon Dijksma een bos bloemen naar de vuilnisvrouw. In overleg met de gemeente heeft de vrouw besloten alsnog aangifte te willen doen. Dat aangiftegesprek staat gepland op 5 oktober.

Nieuwsuur heeft de PVV om een reactie gevraagd op de visie van de politie. De partij bevestigt de vragen te hebben ontvangen, maar heeft sinds afgelopen vrijdag nog niet gereageerd.

Het is niet voor het eerst dat Wilders wordt gecorrigeerd door de politie. Wilders beweerde eind augustus dat de verdachte van de moord op de 17-jarige Lisa een week daarvoor was aangehouden en vrijgelaten. Dat bleek niet te kloppen.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)andelde-vuilnisvrouw
---------------------------------------------

Wilders staat weer eens schaamteloos te liegen, dit keer over een verkeersruzie die hij opblaast tot een horrorverhaal met twintig Marokkanen :') De politie moet hem alweer corrigeren want wat hij beweert klopt van geen kant. Toch slikt domrechts dit soort sprookjes elke keer als zoete koek, omdat het hun vooroordelen bevestigt. Wilders misbruikt gewone mensen voor zijn propaganda en maakt Nederland met dit soort verzinsels niet veiliger, maar juist dommer en gevaarlijker.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:41:32 #2
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218920241
Geert is een beetje de dronken oom op verjaardagfeestjes.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:42:25 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218920261
Ik kies ervoor om Geert te geloven.
pi_218920281
nou en..

'progressief' NL liegt al decennia over hoe de islam geen aartsconservatieve schijtreligie is die nogal slecht uitpakt voor ongelovigen, vrouwen en homo's.

hele busladingen NL'se kinderen die dit jaar weer afgeleverd worden bij de lokale haathut van Mo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920282
Tja erg kwalijk wederom van de leider van onze grootste politieke partij. Maargoed de reacties hier zullen wel zijn dat Wilders net zo goed gelijk had kunnen hebben, en dat de aandacht weer afgeleid wordt van de echte problemen.

Maar he, Timmermans en Jetten zijn het probleem van de polarisatie hoor.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218920324
Kennelijk is er wel wat ernstigs gebeurd als het Utrechtse gemeentebestuur de zaak hoog opneemt.
pi_218920325
Ik denk dat er wel meer aan de hand is.
Was al in meerdere kanten bekend.

https://www.dagelijksesta(...)bemoeiden-zich-ermee

Mevrouw heeft zelfs bloemen gekregen van de gemeente.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:47:08 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218920340
Gras is groen
Wilders liegt
Vuur is heet
Huilen dan.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:48:45 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218920353
Erg lastig. Geert is onbetrouwbaar, maar de politie is dit evengoed.

Lood om oud ijzer.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218920394
Lees het artikel anders even.

quote:
Dat had ermee te maken dat de vuilnisvrouw zich ook beledigend zou hebben uitgelaten richting de automobilist. Volgens de politie heeft de vuilnisvrouw wel een klap gekregen, die door de agenten ter plaatse is gekwalificeerd als 'eenvoudige mishandeling'.

"Er is geen toeloop geweest van een grote groep omstanders of een grote groep Marokkanen", zegt de politiewoordvoerder. "Dat het incident toeschouwers trekt, is begrijpelijk. Het speelde zich midden op de dag af, maar agenten hebben die niet omschreven als dreigend of anderszins."
Er was dus een klap en er was een groep toeschouwers dat de politie dat anders kwalificeert dan de vrouw is aan de politie, maar ik zie geen leugen van Wilders.
pi_218920431
quote:
Het is niet voor het eerst dat Wilders wordt gecorrigeerd door de politie.
Maar Geert wordt helemaal niet tegengewerkt hoor :')
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:54:14 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920437
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou Etto, misschien moeten we dan maar gewoon hopen dat Wilders een Trump lite wordt en een vast quota aan onwaarheden verkondigd jaarlijks. Kennelijk vindt jij dat totaal geen enkel probleem met je nou en. Tamelijk bizarre reactie
Het is heel simpel hoor.

Ik ben humanist en progressief.

Derhalve walg ik van het islamo-fetisjisme van lieden die zéggen hetzelfde te zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef Fok-it het volgende:
Tja erg kwalijk wederom van de leider van onze grootste politieke partij. Maargoed de reacties hier zullen wel zijn dat Wilders net zo goed gelijk had kunnen hebben, en dat de aandacht weer afgeleid wordt van de echte problemen.
Bijna goed.
De paniek slaat toe nu het met Frans de verlosser zo slecht gaat in de peilingen.
Elke driehoek waarin de partij een vinger in de pap heeft wordt nu opgelijnd het tij te keren.
En zie daar een akkefietje in Utrecht biedt kansen.
quote:
Daar sla je de plank toch wel wat mis. Ze zijn niet het probleem van de polarisatie maar wel een zeer significante oorzaak van de polarisatie,
-
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:54:34 #14
503714 SebbeSwensje
pi_218920445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zijn ze ook.

Dankzij dat volk wordt anderhalve eeuw progressie weer teruggedraaid.

Alles om Fatima en Mo niet voor 't hoofd te stoten.
Ja, dat mag van mij ook allemaal wel wat minder. Die vrouwen zijn ook gewoon veel leuker om te zien zonder die saaie gewaden.
Maar goed, laten we het wel bij de feiten proberen te houden voor zover dat mogelijk is. In de casus Wilders vs politie is het allemaal niet meer te verifiëren.
Appears.
pi_218920486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is heel simpel hoor.

Ik ben humanist en progressief.

Derhalve walg ik van het islamo-fetisjisme van lieden die zéggen hetzelfde te zijn.
Je lijkt het het vooral geen enkel probleem dat de leider van de grootste partij dit soort leugens blijft verkondigen voor politiek gewin. Je doet er ook verder totaal geen moeite voor om daar ook maar iets in te nuanceren dus dat is heel simpel inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218920506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er was dus een klap en er was een groep toeschouwers dat de politie dat anders kwalificeert dan de vrouw is aan de politie, maar ik zie geen leugen van Wilders.
Toeloop van een groep Marokkanen gaat er natuurlijk erg gemoedelijk en vriendelijk aan toe. Ik herken niet het beeld van de politie.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 19:59:06 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218920508
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou en..

'progressief' NL liegt al decennia over hoe de islam geen aartsconservatieve schijtreligie is die nogal slecht uitpakt voor ongelovigen, vrouwen en homo's.

hele busladingen NL'se kinderen die dit jaar weer afgeleverd worden bij de lokale haathut van Mo.
Wilders loopt weer eens de boosmensen op te hitsen door een gebeurtenis te verdraaien, en jij begint te schuimbekken over "progressief NL" :') .

Hobbel anders met je stokpaardje lekker naar een topic waar het wel relevant is.
Huilen dan.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:02:01 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920548
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wilders loopt weer eens de boosmensen op te hitsen door een gebeurtenis te verdraaien, en jij begint te schuimbekken over "progressief NL" :') .

Hobbel anders met je stokpaardje lekker naar een topic waar het wel relevant is.
Meld je gezellig aan voor de iftar 2026.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:02:35 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920559
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ah dus omdat intellectueel Etto Geert niet nodig heeft, is het verder niet erg dat Geert een wat minder intellectueel deel van de bevolking misleid voor wat extra zetels. Duidelijk
Ach jee, die mensen zijn minder intellectueel?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920560
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
nou en..

Een deel van de moslims zijn aartsconservatieve schijtgelovigen, maar echt niet allemaal.

Ook hier heb je ook meer “liberale” gelovigen die niet zo zwaar in de leer zijn.

Net als dat je dit ziet bij Christenen, Joden enzovoort.

Je zou hooguit kunnen beargumenteren dat het aandeel aartsconservatieve schijtgelovigen groter is onder moslims dan onder andere gelovigen. Ik denk dat dat waar is, maar ik denk wel dat dit net als in andere geloven een ontwikkeling nodig heeft die tijd nodig heeft.

Alle gelovigen daarbij over één kam scheren helpt daarbij sowieso niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:03:07 #21
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218920571
Goh een poging van een links gemeentebestuur om dit in de doofpot te drukken.

Iedereen weet toch dat bijvoorbeeld kanaleneiland een enorm shithole is. Dit verhaal past prima in die context.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218920577
Maar het had zo gebeurd kunnen zijn!
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:03:31 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218920585
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dank je. Waarom zou ik dat doen?
Huilen dan.
pi_218920607
Het is niet alleen die Wilders die liegt maar heel zijn aanhang liegt alles bij elkaar.
pi_218920608
quote:

[..]
Ach jee, die mensen zijn minder intellectueel?
Er zijn een hoop mensen aan beide kanten van het spectrum een stuk minder intellectueel dan jij inderdaad
pi_218920656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad belezen.

Dat schijnt bepaalde mensen nogal te grieven.
Nou inderdaad zeg, vandaar dat ik het benoem

Maar ook als intellectueel kan je nogal ver afglijden in een obsessie blijkt maar weer. En ook sommige intellectuelen vinden nepnieuws kennelijk geen enkel probleem :) zeker als dat goed samengaat met de desbetreffende obsessie.
pi_218920657
Ik lees vooral een hoop bagatelliserende bewoordingen van de politie maar goed, dat zal mijn racistische inborst wel zijn.
pi_218920660
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
top, laten we derhalve per direct stoppen met voornoemde busladingen en de haathutten van Mo.
Nee, want dan scheer je alle gelovigen over één kam. Er zijn ook veel meer “liberale” moderne moslims. Bovendien zullen er vast ook seculiere mensen tussen zitten.

Maar wat mij betreft mag je bewezen “haalbaarden” de toegang wel ontzeggen ja.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:09:26 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218920677
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik lees vooral een hoop bagatelliserende bewoordingen van de politie maar goed, dat zal mijn racistische inborst wel zijn.
Ook wordt mij niet helemaal duidelijk wat er nou precies gelogen zou zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218920685
Deze chauffeuse is veroordeelt na doodrijden 14 jarige

twitter

https://x.com/omroepbrabant/status/1973422902541156606

<Dit betreft een andere vrachtwagenchauffeuse>

Maar dan hoor je Wilders niet!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 02-10-2025 23:04:11 ]
pi_218920716
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:09 schreef Nober het volgende:

[ x ]

Dezelfde dame? yikes.

Ik bedoel het moet toch iets met dit topic te maken hebben dus ik ga er even van uit dat dat de vuilniswagenrijdster in kwestie is.

[ Bericht 7% gewijzigd door vul_maar_in op 02-10-2025 20:17:56 ]
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:12:34 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou inderdaad zeg, vandaar dat ik het benoem

Maar ook als intellectueel kan je nogal ver afglijden in een obsessie blijkt maar weer. En ook sommige intellectuelen vinden nepnieuws kennelijk geen enkel probleem :) zeker als dat goed samengaat met de desbetreffende obsessie.
De enige obsessie die ik zie is de ongezonde obsessie van lui die beter zouden moeten weten om alles wat met islam te maken heeft een beetje op te poetsen.

Gebruiksvriendelijk maken, en zo.

Ondertussen is de SGP natuurlijk een enorm gevaar.

Homohaat en vrouwenonderdrukking mag wel, zolang het niet voortkomt uit heel witte, heel gristelijke bronnen. Komt dat het wel, moeten we manen tot begrip en dialoog en mogen we vooral niet veralgemeniseren.

Iedereen weet toch hoe fijn het leven eruit ziet voor homo's, vrouwen en andersdenkenden in die prachtige islamitische landen... waar we zoveel van kunnen leren?

[ Bericht 4% gewijzigd door EttovanBelgie op 02-10-2025 20:21:09 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920822
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ondertussen is de SGP natuurlijk een enorm gevaar.
Niemand die dit zegt, maargoed als jij eenmaal in je woke-rage zit ben je niet meer te stoppen.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:18:51 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218920830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hilarisch toch?

Heel progressief NL loopt te kraaien van plezier dat we die klootviolen van het christendom naar de regeionen van privé en vergetelheid hebben gedwongen..

.. ondertussen ontbreekt het aan diezelfde types om net zo kordaat op te treden tegen de bij elkaar geplagieerde bullshit van Mo... Immers, die aanhangers hebben i.t.t. tot die verrotte christenen vaak een tintje, en dus wordt het ineens allemaal wat ingewikkelder om tegen religie te fulmineren.

Echt, verdoe m'n tijd niet met je gespeelde verontwaardiging.
Goed zo, zeg het ze! Pak die STOMME progressieve schimmen in je hoofd maar even flink aan!
Huilen dan.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:21:44 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920864
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Goed zo, zeg het ze! Pak die STOMME progressieve schimmen in je hoofd maar even flink aan!
Schimmen? Ze zitten gewoon hier, met hun 'diversiteitscirkel' en wit privilege.

Islam is geweldig. Lijfspreuk van 'links, progressief' Nederland sinds 2001.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218920900
^proest
pi_218920910
Links progressieve partijen liegen en bedriegen het Nederlandse volk al decennialang voor.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218920932
Stichting Wilders +3 zetels
pi_218920985
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Links progressieve partijen liegen en bedriegen het Nederlandse volk al decennialang voor.
Hm dus Rutte vond je dan wel heel integer? Of je schaart de VVD ook onder links uiteraard.
pi_218920988
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Als De Digitale Standaard het schrijft weet je sowieso al dat het verhaal waarschijnlijk schromelijk overdreven is. En maar een beetje waar.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:29:08 #41
503714 SebbeSwensje
pi_218920991
quote:
Sinds wanneer is de VVD links en progressief?
Appears.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:29:34 #42
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218920998
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:28 schreef recursief het volgende:

[..]
Als De Digitale Standaard het schrijft weet je sowieso al dat het verhaal waarschijnlijk schromelijk overdreven is. En maar een beetje waar.
Precies, laten we op JOOP en de NOS varen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218921012
quote:
Ga je nog reageren in het andere topic? Of zat je toch niet echt te wachten op inhoudelijke repliek?
pi_218921031
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Een journalistiek medium gelijkstellen aan een activistisch blog als JOOP of de activisten van de dagelijkse standaard. :')

Open anders even een topic over een uitspraak van een andere politicus van al-dan-niet-links-en-of-progressief-signatuur-of-uit-die-contreien als je het daar over wilt hebben.
pi_218921070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bijna alles is betrouwbaarder dan ranzig fake newsriool De Digitale Standaard.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:38:01 #46
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218921088
quote:
Mishandeling Utrechtse vuilniswagenchauffeur staat niet op zichzelf, incidenten aan de orde van de dag
De mishandeling van een 28-jarige Utrechtse vuilniswagenchauffeur op de Overvechtse Apollodreef staat niet op zichzelf. Afgelopen jaar is er al vier keer melding gedaan van agressie en geweld tegen medewerkers van de inzameldienst. Deze cijfers tonen slechts het topje van de ijsberg
https://www.ad.nl/utrecht(...)van-de-dag~a14a3eff/
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:39:48 #47
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218921112
Los van de hele links/rechts-, islam/christendom-, en immigratiediscussie, is het natuurlijk wel ontzettend sneu om een eenvoudige mishandeling als politiek standpunt te gebruiken, terwijl er niet eens een rechterlijke behandeling bij komt kijken. Als het écht zo erg was geweest was er wel aangifte gedaan, maar zelfs dan is is dit een heel kleine casus die nooit gebruikt zou mogen worden voor landelijke politiek.
AZ
ALKMAAR
pi_218921137
quote:
RTV Utrecht heeft het nieuws niet eens gebracht, ook niet dat burgemeester Dijksma een bos bloemen is gaan brengen.

Zo houden de media van alles onder de pet. Cherrypicken op de mediaredacties.
pi_218921140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hilarisch toch?

Heel progressief NL loopt te kraaien van plezier dat we die klootviolen van het christendom naar de regionen van privé en vergetelheid hebben gedwongen..

.. ondertussen ontbreekt het diezelfde types om net zo kordaat op te treden tegen de bij elkaar geplagieerde bullshit van Mo... Immers, die aanhangers hebben i.t.t. tot die verrotte christenen vaak een tintje, en dus wordt het ineens allemaal wat ingewikkelder om tegen religie te fulmineren.

Echt, verdoe m'n tijd niet met je gespeelde verontwaardiging.

Links zal nooit een vuist maken tegen de islam zoals het dat doet tegen het christendom.

Teveel tintjes, en dus lonkt het gevaar van racisme.
Het Christendom bestaat nauwelijk meer in Nederland.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:43:55 #50
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218921149
Dus een vuilnisvrouw krijgt een klap maar we willen dit niet als mishandeling zien en dus is Wilders degene die liegt :')
Wekenlang horen we hoe geweld tegen vrouwen moet stoppen maar als er dan een vrouw notabene tijdens haar werk met geweld te maken krijgt doen we niks en is het verweer "Ja maar zij zei ook onaardige dingen"

De grens ligt toch echt nog steeds bij geweld. Dat zou mi ook de politie moeten weten
pi_218921174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:43 schreef the-eye het volgende:
Dus een vuilnisvrouw krijgt een klap maar we willen dit niet als mishandeling zien en dus is Wilders degene die liegt :')
De vrouw schijnt heel wat geprovoceerd te hebben. Ja dan kan je dit verwachten maar Wilders maakte er weer een propaganda verhaaltje van om te scoren tijdens de algemene beschouwingen.

De politie is helemaal klaar met de PVV lijkt het wel na die rellen in Den Haag en de eerdere leugen over dat de politie die asielzoeker had vrij gelaten.
pi_218921197
quote:

[..]
Stond in meerdere kranten.
pi_218921199
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:46 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
De vrouw schijnt heel wat geprovoceerd te hebben. Ja dan kan je dit verwachten maar Wilders maakte er weer een propaganda verhaaltje van om te scoren tijdens de algemene beschouwingen.

De politie is helemaal klaar met de PVV lijkt het wel na die rellen in Den Haag en de eerdere leugen over dat de politie die asielzoeker had vrij gelaten.
Waaruit blijkt dat ze geprovoceerd heeft of is dit weer ordinaire victim blaming?
pi_218921204
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die lafbekkerij gaat zich nog wreken.
Daar hoop je op he. `Wokies en progressieven' verdienen dat wel.
pi_218921206
quote:

[..]

En in een democratisch land is het gebruikelijk dat de politie zelf afrekent met burgers die haar niet bevallen.
Eigenlijk zou je willen dat daar wetten voor waren en dat je zoeits als een OM had wat daar over ging.
-
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:52:05 #56
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218921215
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Daar hoop je op he. `Wokies en progressieven' verdienen dat wel.
Niet echt.

Ik hoop op een vrije, seculiere samenleving voor onze toekomstige Nederlanders, waarin je gewoon homo en ongesluierde vrouw mag zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:52:49 #57
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218921220
quote:

[..]

Geweld tegen vrouwen is okee als ze provoceren?
pi_218921224
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:49 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze geprovoceerd heeft of is dit weer ordinaire victim blaming?
De politie geeft deze uitleg zelf.
pi_218921225
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt.

Ik hoop op een vrije, seculiere samenleving voor onze toekomstige Nederlanders, waarin je gewoon homo en ongesluierde vrouw mag zijn.
Dan moeten we maar hopen dat Geert er weer met de winst vandoor gaat. Anders is het klaar.
pi_218921232
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mooi dat je in ieder geval een like krijgt van "wanneer gaat alles boven de 70 eindelijk eens een keer productief dood" @:Janneke141
Je bent aan het radicaliseren :{
pi_218921244
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:52 schreef the-eye het volgende:

[..]
Geweld tegen vrouwen is okee als ze provoceren?
Dat hoor je mij niet zeggen. In ieder geval de politie heeft dit bekend gemaakt met als doel dat Wilders tijdens de algemene beschouwingen dit voorval gebruikte en zwaar overdreef wat er gebeurd was.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:56:08 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218921249
quote:
15s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Nee, ik juist niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 2 oktober 2025 @ 20:59:15 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218921277
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dan moeten we maar hopen dat Geert er weer met de winst vandoor gaat. Anders is het klaar.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218921287
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:53 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
De politie geeft deze uitleg zelf.
Staat alleen dat ze die proleten beledigd heeft, wat niet zo vreemd is met zulk primaten gedrag.
pi_218921299
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De ultieme voorvechter voor homorechten toch? Wel alleen wanneer het met anti-islam gecombineerd kan worden, maar dat is goed genoeg. Daarbuiten kan je dan prima op moties stemmen die een ander beeld laten zien.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 21:03:41 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218921319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
De ultieme voorvechter voor homorechten toch? Wel alleen wanneer het met anti-islam gecombineerd kan worden, maar dat is goed genoeg. Daarbuiten kan je dan prima op moties stemmen die een ander beeld laten zien.
Ik? Ja.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218921334
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik? Ja.
Nee, Wilders. Misschien kan je gewoon een keer daadwerkelijk ingaan op iemands post. Een keertje maar.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 21:06:30 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218921350
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nee, Wilders. Misschien kan je gewoon een keer daadwerkelijk ingaan op iemands post. Een keertje maar.
Ik heb niks met Wilders.

Ik heb ook niks met de PvdA-GL en D66 nitwits die zéggen pro-LGBTQ te zijn maar direct krom gaan liggen wanneer de islam om de hoek komt kijken.

Dan is het ineens nuance en tolerantie en dialoog en respect.

Opzouten met die religies.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 oktober 2025 @ 21:07:11 #69
485843 crew  Jippie
pi_218921352
Geveegd, graag on-topic houden ajb

pi_218921354
Nou gelukkig heb je het een halve post volgehouden om er niet over te beginnen.
pi_218921370
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:07 schreef Jippie het volgende:

[ afbeelding ]
Bulldozers liggen gevoelig bij sommige figuren :+
pi_218921402
Politici die liegen.
Ongekend!

Wie kan er nog meer voorbeelden van liegende politici noemen?

Ik heb er wel een paar:
'een mannenprobleem'
'jongeren'
'genocide'

Nog meer?
pi_218921657
Het was maar een eenvoudige, standaard mishandeling, waarbij het slachtoffer net zo schuldig was als de kaakstomper, aldus de politie.

Ook heeft het slachtoffer op aanraden van, uhh ik bedoel na bemiddeling van de politie, geen aangifte gedaan. Ze was immers net zo schuldig.

pi_218921734
quote:

[ x ]

Dat is dezelfde?
pi_218921813
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ga je nog reageren in het andere topic? Of zat je toch niet echt te wachten op inhoudelijke repliek?
Dat het inhoudelijke repliek is zijn de meningen over verdeeld.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218921927
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat is dezelfde?
Dat wilde ik ook graag weten. Maar het gebrek aan antwoord m.b.t. de relevantie van die opmerking van internetgebruiker @Nober lijkt boekdelen te spreken.

"Want dat was ook een vrouw en ze reed in een vuilniswagen!" oO<
pi_218921955
quote:

[..]
Ik heb het al eerder aangestipt op voorzichtige wijze... Maar hoe ben jij zo van het padje geraakt Maestro?
Echt niet goed, die rage.

M.a.w. je was m.i. altijd een zeer verstandige user. Maar daar is iets ernstigs mee misgegaan op de 1 of andere manier. :{
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_218921983
quote:
81s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Wilders staat weer eens schaamteloos te liegen, dit keer over een verkeersruzie die hij opblaast tot een horrorverhaal met twintig Marokkanen :') De politie moet hem alweer corrigeren want wat hij beweert klopt van geen kant. Toch slikt domrechts dit soort sprookjes elke keer als zoete koek, omdat het hun vooroordelen bevestigt. Wilders misbruikt gewone mensen voor zijn propaganda en maakt Nederland met dit soort verzinsels niet veiliger, maar juist dommer en gevaarlijker.
Donderstraal toch eens op met je belachelijke act . Ik nodig je uit om in mijn buurt eens bonje te komen maken met een Marokkaan en ik garandeer je dat er meteen 20 in je nek zitten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 22:10:32 #79
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218921985
oh volgens de politie was het maar een normale mishandeling dan is het prima
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218921987
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:35 schreef Cockwhale het volgende:
Het was maar een eenvoudige, standaard mishandeling, waarbij het slachtoffer net zo schuldig was als de kaakstomper, aldus de politie.

Ook heeft het slachtoffer op aanraden van, uhh ik bedoel na bemiddeling van de politie, geen aangifte gedaan. Ze was immers net zo schuldig.

Het eeuwige downplayen en vergoelijken van alle geweld wat niet Nederlands is. Want ja anders wordt het weer zo onrustig in "de wijken".
pi_218921998
Had Nederlanders tussen quotes moeten zetten. Ik hoor ze al aan komen stormen...
pi_218921999
quote:
16s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
oh volgens de politie was het maar een normale mishandeling dan is het prima
Normale mishandeling... echt he. Kan die woordvoerder ook even een normale kaakslag krijgen?
pi_218922004
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:12 schreef Hathor het volgende:

[..]
Normale mishandeling... echt he. Kan die woordvoerder ook even een normale kaakslag krijgen?
Eigenlijk eentje die er niet eens toe doet als ik oom agent moet geloven.
pi_218922019
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:12 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Eigenlijk eentje die er niet eens toe doet als ik oom agent moet geloven.
Welja joh het was maar een tikkie toch?

Gaan we echt die kant op?
pi_218922030
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
Welja joh het was maar een tikkie toch?

Gaan we echt die kant op?
:D ;)
pi_218922045
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:07 schreef Jippie het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom staat die onzin m.b.t. een andere vrouw die een kind dood reed er dan nog?
pi_218922057
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:35 schreef Cockwhale het volgende:

Je laat het wel uit je blote hoofd met al die "toevallige omstanders"
pi_218922134
quote:

[..]

Gelijk heb je. Ik ken dit soort vrouwen. Alleen maar provoceren.

Zaterdag gaat ze weer stappen in een veel te kort rokje en dan is het tranen met tuiten als ze worden aangerand. Geen enkele zelfreflectie. Alleen maar provoceren die kut wijven.

... nee, natuurlijk niet gek. Jij probeert nu iets recht te lullen dat gewoon scheef is.
pi_218922144
quote:

[..]

Vrij goede troll 8/10
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 oktober 2025 @ 22:29:35 #90
485843 crew  Jippie
pi_218922149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:17 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Waarom staat die onzin m.b.t. een andere vrouw die een kind dood reed er dan nog?
TR gezet?
pi_218922157
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:29 schreef Jippie het volgende:

[..]
TR gezet?
Vroeg me alleen af waarom dat niet OT genoeg was voor de sweep. Maar ik zet hem met liefde.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 2 oktober 2025 @ 22:40:22 #92
485843 crew  Jippie
pi_218922257
quote:

[ x ]

Beetje off-topic, vind je niet? Dit gaat over een andere vuilnisvrouw. Deze Lidwina is 41, terwijl de vuilnisvrouw uit Wilders verhaal 24 is.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 22:42:33 #93
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218922302
Laten we vooral niet vergeten wat de bron van dit nieuwsbericht is.
pi_218922354
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 22:42 schreef Mubassie het volgende:
Laten we vooral niet vergeten wat de bron van dit nieuwsbericht is.
Bron maakt niet uit ik heb al weer genoeg tussen de regels gelezen.
pi_218922421
quote:
Wekenlang horen we hoe geweld tegen vrouwen moet stoppen maar als er dan een vrouw notabene tijdens haar werk met geweld te maken krijgt doen we niks en is het verweer "Ja maar zij zei ook onaardige dingen"

De grens ligt toch echt nog steeds bij geweld. Dat zou mi ook de politie moeten weten
Het telt alleen als je ze dood slaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 02-10-2025 23:00:46 ]
pi_218922731
Waarom is mijn post verwijderd?
  donderdag 2 oktober 2025 @ 23:57:17 #97
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218922759
quote:
Rechtse conservatieve partijen niet dan?
Krekker is de bom!
pi_218922782
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Rechtse conservatieve partijen niet dan?
Net zo goed, het is alleen waar je wil eindigen na het beduvelen.
pi_218922791
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 23:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd?
Dan heb je het ws wel heel bont gemaakt of het was een oude OT post die Jippie gesnoeid heeft.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:12:33 #100
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218922794
quote:

Waar haal je vandaan dat het niet als mishandeling is gezien. Staat notabene in het artikel zelf:

quote:
Eenvoudige mishandeling'
Uit navraag van Nieuwsuur blijkt dat de politie heel anders naar de zaak kijkt. "Het verhaal ligt veel genuanceerder", stelt een politiewoordvoerder. Zo benadrukt de politie dat zowel de automobilist als de vuilnisvrouw een rol bij het incident hebben gehad, en dat een aangifte daarom niet voor de hand lag.

quote:
Mishandeling is in artikel 300 van het Wetboek van Strafrecht strafbaar gesteld, maar uit deze wettekst volgt niet wat er onder mishandeling wordt verstaan. De wettekst van artikel 300 van het Wetboek van Strafrecht luidt als volgt:

Lid 1 “Mishandeling wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of geldboete van de vierde categorie”.

Lid 2 “Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vierde categorie”.

Uit de rechtspraak volgt dat het bij mishandeling draait om het opzettelijk toebrengen van lichamelijk letsel bij een ander. Een eenvoudige klap kan dus al mishandeling opleveren. Mishandeling kan met onderverdelen in twee vormen:

Eenvoudige mishandeling= licht letsel, zoals een kneuzing, blauwe plek of kleine botbreuk.
Zware mishandeling= zwaar letsel, zoals complexe botbreuken of inwendig letsel
Nog een nadere opmerking over eenvoudige mishandeling. Het is niet zo omdat er gesproken wordt van eenvoudige mishandeling, dat dit ook een licht strafbaar feit is. Mishandeling heeft voor het slachtoffer vrijwel altijd veel impact en grote gevolgen. Deze gevolgen zijn vaak niet alleen lichamelijk maar ook psychisch. Hierdoor staan er op zowel eenvoudige mishandeling als zware mishandeling flinke straffen. Een goede verdediging is dus zeker belangrijk voor u als u verdacht wordt van mishandeling.

Zware mishandeling
Het verschil tussen zware en eenvoudige mishandeling zit hem in het letsel dat is ontstaan. Bij zware mishandeling moet er zwaar lichamelijk letsel zijn ontstaan, maar wat is zwaar lichamelijk letsel? Uit de rechtspraak volgt dat zwaar lichamelijk letsel betekent: “het betreffende letsel moet voldoende ernstig zijn om naar gewoon spraakgebruik als zodanig te worden aangemerkt, en dienen de gebezigde bewijsmiddelen de benodigde indicaties te verschaffen over de aard en ernst van het toegebrachte letsel, de eventuele noodzaak en aard van medisch ingrijpen en het ontbreken van uitzicht op (volledig) herstel”.

https://www.strafrecht-ad(...)dvocaat-mishandeling
Krekker is de bom!
pi_218922803
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 00:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Waar haal je vandaan dat het niet als mishandeling is gezien. Staat notabene in het artikel zelf:
[..]
[..]

Oh joepie deze zat een keer niet op kickboksen.
pi_218922925
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 00:11 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Dan heb je het ws wel heel bont gemaakt of het was een oude OT post die Jippie gesnoeid heeft.
Zal het laatste zijn.
pi_218922929
Laat die domme politie eens boeven vangen ofzo of de straten veilig te maken ipv druk te maken over wat Wilders zegt

Zelf durven ze niet meer de straat op
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 01:47:29 #104
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218922969
quote:
7s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Liever een stokpaardje dan het verliezende paard, neoprogressief.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 01:50:41 #105
396550 Richestorags
pi_218922973
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Nee, want dan scheer je alle gelovigen over één kam. Er zijn ook veel meer “liberale” moderne moslims. Bovendien zullen er vast ook seculiere mensen tussen zitten.

Maar wat mij betreft mag je bewezen “haalbaarden” de toegang wel ontzeggen ja.
Liberale moslims die zich nog steeds massaal kleden alsof ze in de woestijn rondlopen. Juist ja.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 01:51:27 #106
396550 Richestorags
pi_218922974
quote:

[..]
Als jij het komt bagatelliseren neemt de kans toe dat het een beetje meer waar is.
pi_218923033
Haatzaaier Wilders
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 02:58:49 #108
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218923050
quote:

[..]
[..]
[..]

Het is dus als eenvoudige mishandeling gekwalificeerd maar niet als dusdanig behandeld.
Mishandeling is natuurlijk nooit weg te strepen tegen beledigende opmerkingen. Ik meende dat we dat victim blaming noemde? De grens ligt bij geweld en dat is niet alleen in de week dat er een mars, om de nacht terug te eisen, wordt gelopen.
Daar komt bij dat geweld tegen personen met een publieke taak prioriteit zou hebben dus om dit met een aai over de bol af te doen strookt totaal niet met wat er uitgedragen wordt
https://www.om.nl/onderwe(...)et-een-publieke-taak

Ik wil best geloven dat Wilders z'n fantasie enigszins op hol is geslagen maar dat de politie dat denkt te moeten corrigeren terwijl ze inwezen geweld tegen een vrouw hebben laten lopen is natuurlijk te gek voor woorden
Bij de vrouwenmoorden die regelmatig voorbij komen zullen die vrouwen misschien ook heel onaardige dingen hebben gezegd maar dan kunnen we het er wel over eens zijn dat de grens bij geweld ligt. Sterker nog, elke discussie over hoe een relatie of situatie in zoiets kan ontaarden wordt doodgegooid met de term victim blaming want bespreken hoe mensen aandeel hebben in een conflict is dan ineens gelijk aan een aandeel hebben in het geweld
Heel raar dat wanneer de politie minder tijd of zin heeft en het slachtoffer wat minder tot de verbeelding spreekt de doelpalen vwb femicide of geweld tegen vrouwen ineens verzet worden en er blijkbaar goede redenen bestaan om een vrouw een klap te geven
We kunnen onze zonen opvoeden tot we een ons wegen en mannen kunnen verteld worden dat ze normaal moeten doen tot ze er tureluurs van worden maar zo lang je tolereert dat een vrouw in de openbare ruimte dmv een klap haar mond gesnoerd wordt draag je toch echt iets anders uit.

[ Bericht 13% gewijzigd door the-eye op 03-10-2025 04:34:33 ]
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:34:20 #109
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218923528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

De Dagelijkse Standaard wordt regelmatig beschuldigd van het brengen van nepnieuws. ;)
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:40:03 #110
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_218923547
quote:
81s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat, of de politie is flink aan het downplayen. Waarbij ik ze gerust voor aan zie. Het scenario dat Wilders geschetst heeft zit niet echt ver van de alledaagse realiteit vandaan.
pi_218923574
Elke keer als deze TS een anti-Wilders of anti-Faber topic opent, vraag ik mezelf af: hoe zie je je eigen toekomst voor je in dit land? Blijkbaar hebben dergelijke figuren liever een onveilig land met alle bijkomende gevolgen van dien zoals minder welvaart, dan een zo veilig mogelijk land waar geen tolerantie voor intoleranten is.

Maar blijf de PVV vooral bashen hoor, je graaft bewust je eigen graf.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:01:48 #112
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218923614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:53 schreef Tjoent het volgende:
Elke keer als deze TS een anti-Wilders of anti-Faber topic opent, vraag ik mezelf af: hoe zie je je eigen toekomst voor je in dit land? Blijkbaar hebben dergelijke figuren liever een onveilig land met alle bijkomende gevolgen van dien zoals minder welvaart, dan een zo veilig mogelijk land waar geen tolerantie voor intoleranten is.

Maar blijf de PVV vooral bashen hoor, je graaft bewust je eigen graf.
Aparte post. Je mag natuurlijk de vrijheid hebben niks te hebben met Wilders en de PVV.
‘Je graaft je eigen graf’. Dat klinkt behoorlijk dreigend en agressief. Vind je dat normaal?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218923625
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Aparte post. Je mag natuurlijk de vrijheid hebben niks te hebben met Wilders en de PVV.
‘Je graaft je eigen graf’. Dat klinkt behoorlijk dreigend en agressief. Vind je dat normaal?
Joehoeeee slimpie, weet je wel dat 'je eigen graf graven' een uitdrukking is?

De uitdrukking "zijn eigen graf graven" betekent dat iemand door zijn eigen handelen zijn eigen ondergang veroorzaakt of zichzelf ernstig schaadt.

Google het even ... ;) geeft inzicht.
pi_218923628
Autistenforum, alles letterlijk nemen :wtf:
pi_218923635
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:39 schreef Durmada het volgende:
Los van de hele links/rechts-, islam/christendom-, en immigratiediscussie, is het natuurlijk wel ontzettend sneu om een eenvoudige mishandeling als politiek standpunt te gebruiken, terwijl er niet eens een rechterlijke behandeling bij komt kijken. Als het écht zo erg was geweest was er wel aangifte gedaan, maar zelfs dan is is dit een heel kleine casus die nooit gebruikt zou mogen worden voor landelijke politiek.
Kennelijk is het dus okay als er regelmatig blanke mensen mishandeld worden, daar had dus niks van gezegd mogen worden
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:12:04 #116
438527 MissButterflyy
pi_218923657
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:04 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Joehoeeee slimpie, weet je wel dat 'je eigen graf graven' een uitdrukking is?

De uitdrukking "zijn eigen graf graven" betekent dat iemand door zijn eigen handelen zijn eigen ondergang veroorzaakt of zichzelf ernstig schaadt.

Google het even ... ;) geeft inzicht.
Je overdrijft schromelijk
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:13:50 #117
438527 MissButterflyy
pi_218923664
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:06 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Kennelijk is het dus okay als er regelmatig blanke mensen mishandeld worden, daar had dus niks van gezegd mogen worden
Als dat is wat je denkt dat de politie bedoeld, heb je het niet begrepen.
pi_218923666
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Als er iemand overdrijft dan ben jij het.
Ik gebruik een uitdrukking en jij maakt 'm letterlijk _O-
pi_218923674
quote:
15s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Wow, Als je dus kritisch bent op gewelddadige acties van migranten dan ben je geradicaliseerd?
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:17:11 #120
438527 MissButterflyy
pi_218923682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Als er iemand overdrijft dan ben jij het.
Ik gebruik een uitdrukking en jij maakt 'm letterlijk _O-
Lekker hè, dat gaslighten op de vroege morgen. c_/
pi_218923689
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lekker hè, dat gaslighten op de vroege morgen. c_/
Dat is volledig van toepassing op jouw eerste reactie op 'je eigen graf graven'.
Niet op mijn reacties.

Fijne dag verder! :W en niet te veel azijn in de koffie doen hoor.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:20:22 #122
438527 MissButterflyy
pi_218923697
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:18 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Dat is volledig van toepassing op jouw eerste reactie op 'je eigen graf graven'.
Niet op mijn reacties.

Fijne dag verder! :W en niet te veel azijn in de koffie doen hoor.
Fijne dag! En jij komt inderdaad over als een vrolijke joker. :')
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:23:06 #123
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_218923712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Inderdaad. Er wordt hier en daar wat genuanceerd maar grote verschillen zie ik niet. Feit blijft dus dat een vrouw is geslagen tijdens haar werk door iemand met een zekere afkomst.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_218923978
Deze vrouw voelde zich niet serieus genomen door de politie. Zij ervoer de geweldpleging anders dan de politie dit afhandelde. Niet raar dat ze dit niet op zich liet zitten. Dan maar een stap naar de politiek. Uiteraard dat Wilders dit oppakt op een wijze die de vrouw meer aanspreekt. De waarheid zal dan wel ergens in het midden liggen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218924520
quote:

[..]
[..]
[..]

Misschien was het een licht tikje op de wang of heeft de man haar even aangeraakt of een klein duwtje gegeven.
pi_218924804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
De Dagelijkse Standaard wordt regelmatig beschuldigd van het brengen van nepnieuws. ;)
Staat in meerdere kranten.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 09:42:32 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218924865
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Inderdaad. Er wordt hier en daar wat genuanceerd maar grote verschillen zie ik niet. Feit blijft dus dat een vrouw is geslagen tijdens haar werk door iemand met een zekere afkomst.
Klinkt vooral als een gevalletje "ruzie gezocht, ruzie gevonden".
Huilen dan.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:07:34 #128
459912 FlippingCoin
pi_218925063
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 09:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Huh? Wanneer er een vrouw mishandelt wordt is dit jouw conclusie?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:12:31 #129
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218925137
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:07 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Huh? Wanneer er een vrouw mishandelt wordt is dit jouw conclusie?
a) Mishandeld.
b) Ik trek geen conclusie.
c) Die indruk krijg ik wanneer ik het nieuwsbericht in de OP lees. Iets dat je ook eens zou kunnen proberen om te doen.
Huilen dan.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:19:39 #130
459912 FlippingCoin
pi_218925261
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
a) Mishandeld.
b) Ik trek geen conclusie.
c) Die indruk krijg ik wanneer ik het nieuwsbericht in de OP lees. Iets dat je ook eens zou kunnen proberen om te doen.
als je naar een grammaticafout moet grijpen weet je zelf ook wel dat je fout zit schijnbaar

we weten beide wel dat wanneer dit een blanke christen had geweest je iets heel anders had geroepen
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:23:16 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218925319
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
als je naar een grammaticafout moet grijpen weet je zelf ook wel dat je fout zit schijnbaar

we weten beide wel dat wanneer dit een blanke christen had geweest je iets heel anders had geroepen
Dat weten 'we' helemaal niet.
Huilen dan.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:24:49 #132
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218925334
Vrouw uit APB-verhaal Wilders doet aangifte: 'Dit was gewoon verkeersruzie'
quote:
"Dit was een verkeersruzie." Dat zegt Lina (niet haar echte naam) over een verhaal dat PVV-leider Geert Wilders hield bij de Algemene Politieke Beschouwingen (APB). Wilders vertelde over een Utrechtse vuilnisvrouw die zwaar zou zijn mishandeld, waarbij "twintig Marokkanen zich ermee bemoeiden". In dit verhaal was Lina de vrouw met een hoofddoek die de vuilnisvrouw zou hebben uitgescholden.

De politie zei eerder tegen Nieuwsuur het verhaal van Wilders "niet als zodanig te herkennen". Daar sluit Lina zich bij aan. "Ook ik ben een hardwerkende moeder van twee kleine kinderen", zegt de vrouw tegen Nieuwsuur. "Ik verzorg Nederlandse ouderen met heel veel liefde. Ze zijn hartstikke gek op mij, dus het heeft helemaal niks te maken met Nederlands zijn of niet. Dit was een verkeersruzie."

Lina benadrukt dat dit verhaal twee kanten heeft. Ze heeft vandaag aangifte gedaan tegen de vuilnisvrouw van bedreiging. Die aangifte heeft Nieuwsuur ingezien.

Lina reageert op het verhaal van Wilders waarmee hij vorige maand de APB opende. Hij vertelde het vanuit het perspectief van de vuilnisvrouw: "Een hardwerkende jonge moeder van twee kinderen, die in een grote stad op een vuilniswagen werkt".

Volgens Wilders had de vuilnisvrouw hem in een mail verteld over de mishandeling. Zij beschreef hoe zij, terwijl ze aan het werk was, werd uitscholden door een vrouw met een hoofddoek. Een man die bij haar was zou de vuilnisvrouw vervolgens hard in het gezicht hebben geslagen.

'Eenvoudige mishandeling'
Net als Lina noemt de politie het een verkeersruzie. Volgens de politie heeft de vuilnisvrouw wel een klap gekregen, die door de agenten ter plaatse is gekwalificeerd als 'eenvoudige mishandeling'. Ook is er geen toeloop geweest van een grote groep Marokkanen, zegt een politiewoordvoerder. Lina zegt daarover: "Ik ben geen Marokkaan en mijn man is ook geen Marokkaan."

Toen Lina zag dat de verkeersruzie waar zij deel van uitmaakte voorkwam in het openingsverhaal van Wilders bij de APB, deed haar dat pijn. Wilders gebruikte het relaas tijdens de APB om te schetsen dat Nederland "met de dag on-Nederlandser, onveiliger en onleefbaarder" wordt door "het niet integreren van massa's niet-westerse allochtonen". Onterecht, volgens Lina: "Ik heb ook gewoon een Nederlands paspoort en ik hoor hier gewoon thuis."

Het is niet voor het eerst dat Wilders wordt gecorrigeerd door de politie. Wilders beweerde eind augustus dat de verdachte van de moord op de 17-jarige Lisa een week daarvoor was aangehouden en vrijgelaten. Dat bleek niet te kloppen.

Geen hulp van Denk
Lina voelde zich eenzaam toen het verhaal door Geert Wilders in de openbaarheid kwam. Ze zocht steun, bijvoorbeeld bij de fractie van Denk, maar hulp bleef uit. Tot vandaag, na het artikel van Nieuwsuur zocht een medewerker van Denk alsnog contact met Lina. Morgen willen ze een bosje bloemen langsbrengen: "Mosterd na de maaltijd, noemen we dat", aldus Lina.

De politie benadrukt dat zowel de automobilist als de vuilnisvrouw een rol bij het incident heeft gehad. De vuilnisvrouw gaat zelf ook aangifte doen.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)gewoon-verkeersruzie

De racismekaart Wie had dat gedacht? :')
pi_218925381
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef the-eye het volgende:
[..]

Apart weer. De nadruk leggen dat ze een Nederlands paspoort heeft en claimen dat ze niet Marokkaans is, maar dan wel hulp zoeken bij DENK.

Mijn 'onderbuik' heeft zo'n vermoeden dat ze van Marokkaanse afkomst is en naast een Nederlands paspoort ook een Marokkaans paspoort heeft. Maar hey, dat is mijn onderbuik maar he. Die kan het ook goed mis hebben.
pi_218925419
quote:
[..]

Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Lina lijkt me nog de grootste leugenaar hier.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:43:08 #135
396550 Richestorags
pi_218925462
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:12 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Blijf vooral de Islam verdedigen, uiteindelijk zal jij het zijn die je niet fijn op straat voelt.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:45:08 #136
438527 MissButterflyy
pi_218925479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Blijf vooral de Islam verdedigen, uiteindelijk zal jij het zijn die je niet fijn op straat voelt.
Ah, ik verdedig de islam als ik niks met de PVV en Wilders heb. Weten we dat ook weer!
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:49:30 #137
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218925505
quote:
[..]

Moslims en zelfkritisch zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:55:17 #138
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218925533
quote:

[..]
Als in "Boontje komt om z'n loontje"
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:59:01 #139
459912 FlippingCoin
pi_218925553
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat weten 'we' helemaal niet.
sterk vermoeden
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:01:34 #140
459912 FlippingCoin
pi_218925573
quote:
[..]

Haha ja hoor een bosje bloemen langsbrengen bij een stel welke een ambtenaar slaat.

Lekker bezig Denk.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:02:52 #141
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218925583
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:39 schreef Durmada het volgende:
Het lijkt er voorlopig op dat de vrouw hulp bij de politiek heeft gezocht en niet dat Wilders een artikel uit de krant heeft geknipt om ergens in een betoog te kunnen gebruiken
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:10:09 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218925663
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:55 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als in "Boontje komt om z'n loontje"
Vind je?
Huilen dan.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:34:16 #143
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218925972
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vind je?
Ja duh... logisch dat God dmv de hand van de man deze vrouw straft
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:50:13 #144
396550 Richestorags
pi_218927150
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ah, ik verdedig de islam als ik niks met de PVV en Wilders heb. Weten we dat ook weer!
Tsja, je kunt het zo binair versimpelen omdat je het (nog) niet wil begrijpen. Het is geen zwart-wit stelling. Dat mag, echter kom niet klagen als je over 5 jaar op straat merkt dat het toch wel kut is geworden en je opeens gaat roepen om harder ingrijpen.

Dat jij denkt dat dat inzicht je automatisch naar Wilders toebeweegt laat zien hoe weinig je ervan begrijpt.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 13:54:37 #145
438527 MissButterflyy
pi_218927182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 13:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Tsja, je kunt het zo binair versimpelen omdat je het (nog) niet wil begrijpen. Het is geen zwart-wit stelling. Dat mag, echter kom niet klagen als je over 5 jaar op straat merkt dat het toch wel kut is geworden en je opeens gaat roepen om harder ingrijpen.

Dat jij denkt dat dat inzicht je automatisch naar Wilders toebeweegt laat zien hoe weinig je ervan begrijpt.
Ik tag je over 5 jaar wel. Ik ben geloof ik een stuk ouder dan jou, en heb een hoop meegemaakt, ben bevriend met mensen van allerlei afkomsten en werk met ze samen.
Jouw riedeltje hoorde ik 20 jaar en langer geleden ook al. Je DENKT dat ik het niet begrijp maar jij doemdenkt over dingen die waarschijnlijk helemaal niet gaan gebeuren, en duwt in hokjes.

En hier laat ik het bij, we worden het toch niet eens. En dat mag. Maar dat doemdenken en dreigen met wat er staat te gebeuren volgens jou maakt op mij echt geen indruk.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 14:01:26 #146
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218927242
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 13:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ach alweer een tijdsindicatie. Daar begon onze Pim, de Eerste Der Mesiassen mee en intussen zijn we al een paar van die kokosnoten verder die claimen dat het niet 2 maar 1 voor 12 is en als het zo doorgaat we voor de Kerst een sharia hebben ingevoerd.
Dit, dus.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:48:18 #147
pi_218928450
quote:

[..]
Rare opmerking. Je bekent kleur nu wat mij betreft.

De grens ligt altijd bij geweld.

[ Bericht 0% gewijzigd door fluitbekzeenaald2.0 op 03-10-2025 17:41:29 ]
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:48:27 #148
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218928454
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 10:36 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Lina lijkt me nog de grootste leugenaar hier.
Een verhaal heeft doorgaans meerdere kanten. Waarop baseer je dat vooral de kant van "Lina" rammelt en niet die van de vuilnisvrouw?
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:57:09 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_218928546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ach alweer een tijdsindicatie. Daar begon onze Pim, de Eerste Der Mesiassen mee en intussen zijn we al een paar van die kokosnoten verder die claimen dat het niet 2 maar 1 voor 12 is en als het zo doorgaat we voor de Kerst een sharia hebben ingevoerd.
Het is sinds 9/11 elk jaar eindelijk zover. Bijna 25 jaar volhouden is toch wel prijzenswaardig consequent moet ik zeggen
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:07:08 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218928607
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Rare opmerking. Je bekend kleur nu wat mij betreft.

De grens ligt altijd bij geweld.
Welke kleur beken ik dan; ik keur geweld toch nergens goed? Ik krijg bij dit verhaal gewoon sterke huis-tuin-keuken verkeersruzie vibes. Tokkies gonna tok.
Huilen dan.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:09:30 #151
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218928621
quote:

[..]
"We"zijn blijkbaar al zo ver gezakt dat schelden en elkaar te lijf gaan vanwege een verkeerssituatie een gewone verkeersruzie wordt genoemd :')
Ik vind daar niets gewoon aan
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:10:44 #152
396550 Richestorags
pi_218928636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wie claimt dat de Sharia ingevoerd gaat worden? Namen graag.
pi_218928637
quote:

[..]
Waarom?
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:12:24 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_218928648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wie claimt dat de Sharia ingevoerd gaat worden? Namen graag.
Er wordt zovaak geclaimd dat Nederland behoed moet worden voor islamisering, Islam de dominante religie gaat worden.

1 en 1 is hier toch wel heel duidelijk 2 hoor
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:16:35 #155
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218928668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 02:58 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het is dus als eenvoudige mishandeling gekwalificeerd maar niet als dusdanig behandeld.
Mishandeling is natuurlijk nooit weg te strepen tegen beledigende opmerkingen. Ik meende dat we dat victim blaming noemde?
Wellicht dat ik nu degene ben die iets gemist heeft, maar waar in het nieuwsbericht wordt gesuggereerd dat de klap gerechtvaardigd was vanwege beledigende opmerkingen?

quote:
De grens ligt bij geweld en dat is niet alleen in de week dat er een mars, om de nacht terug te eisen, wordt gelopen.
Eens.

quote:
Daar komt bij dat geweld tegen personen met een publieke taak prioriteit zou hebben dus om dit met een aai over de bol af te doen strookt totaal niet met wat er uitgedragen wordt
https://www.om.nl/onderwe(...)et-een-publieke-taak

Ik wil best geloven dat Wilders z'n fantasie enigszins op hol is geslagen maar dat de politie dat denkt te moeten corrigeren terwijl ze inwezen geweld tegen een vrouw hebben laten lopen is natuurlijk te gek voor woorden
Bij de vrouwenmoorden die regelmatig voorbij komen zullen die vrouwen misschien ook heel onaardige dingen hebben gezegd maar dan kunnen we het er wel over eens zijn dat de grens bij geweld ligt. Sterker nog, elke discussie over hoe een relatie of situatie in zoiets kan ontaarden wordt doodgegooid met de term victim blaming want bespreken hoe mensen aandeel hebben in een conflict is dan ineens gelijk aan een aandeel hebben in het geweld
Heel raar dat wanneer de politie minder tijd of zin heeft en het slachtoffer wat minder tot de verbeelding spreekt de doelpalen vwb femicide of geweld tegen vrouwen ineens verzet worden en er blijkbaar goede redenen bestaan om een vrouw een klap te geven
We kunnen onze zonen opvoeden tot we een ons wegen en mannen kunnen verteld worden dat ze normaal moeten doen tot ze er tureluurs van worden maar zo lang je tolereert dat een vrouw in de openbare ruimte dmv een klap haar mond gesnoerd wordt draag je toch echt iets anders uit.
Ik weet niet of hier sprake was van victim blaming. Aangeven dat het een verkeersruzie was, omdat Wilders er een totaal ander verhaal van maakte, betekent niet dat je zegt dat het geweld opeens goedkeurt. Volgens mij werden dit soort dingen nu alleen vermeld om de context the corrigeren, aangezien W er totaal wat anders van maakte.

Of en hoe de politie uiteindelijk heeft ingegrepen mbt het geweld weet ik niet. Wellicht dat daar eerst een aangifte voor nodig is, wellicht dat de zaak nog loopt. Ik ken de details verder niet.
Krekker is de bom!
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:18:10 #156
396550 Richestorags
pi_218928680
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 13:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik tag je over 5 jaar wel. Ik ben geloof ik een stuk ouder dan [s]jou[s]jij, en heb een hoop meegemaakt, ben bevriend met mensen van allerlei afkomsten en werk met ze samen.
Omgevingsbias. De mensen waar jij mee omgaat zijn het probleem niet. Wat doet je denken dat jouw verhaal niet voor Islamcritici geldt? Denk je dat zij geen mensen van verschillende afkomsten kennen?

Waarom zou ouder zijn een relevant criterium zijn? Elke debiel kan oud worden en daarnaast kom ik uit de jaren '80 dus loop ik ook al eventjes rond op deze aardkloot.

quote:
Jouw riedeltje hoorde ik 20 jaar en langer geleden ook al. Je DENKT dat ik het niet begrijp maar jij doemdenkt over dingen die waarschijnlijk helemaal niet gaan gebeuren, en duwt in hokjes.
Ik ben geen doemdenker, het is namelijk allang aan de gang. Je kunt alleen handelen in en vrede hebben met een situatie als je de omstandigheden leest. Hoe langer je ontkent, hoe groter de schok als je doorhebt dat het allemaal niet zo fijn meer is.

quote:
En hier laat ik het bij, we worden het toch niet eens. En dat mag. Maar dat doemdenken en dreigen met wat er staat te gebeuren volgens jou maakt op mij echt geen indruk.
Ik dreig niet, ik weet nu al dat straks op voorspelbare wijze de "mannen" het probleem gaan zijn terwijl de olifant in de kamer stelselmatig is ontkend.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:19:58 #157
319979 Fok-it
All is well
pi_218928689
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Noem mij maar Henk dan, want voor mijn part hakken ze inderdaad zo'n grijpgraag handje af _O_
Haha ik wilde jou inderdaad al benoemen. Het hoogste woord als ze zelf geweld gebruiken maar oh wat geilt Mubassie op de gedachte bij wat martelpraktijken als ze er slachtoffer van kunnen worden _O_ smakeloos stukje verdriet ben je ook he
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:21:12 #158
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218928693
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wellicht dat ik nu degene ben die iets gemist heeft, maar waar in het nieuwsbericht wordt gesuggereerd dat de klap gerechtvaardigd was vanwege beledigende opmerkingen?
[..]
Eens.
[..]
Ik weet niet of hier sprake was van victim blaming. Aangeven dat het een verkeersruzie was, omdat Wilders er een totaal ander verhaal van maakte, betekent niet dat je zegt dat het geweld opeens goedkeurt. Volgens mij werden dit soort dingen nu alleen vermeld om de context the corrigeren, aangezien W er totaal wat anders van maakte.

Of en hoe de politie uiteindelijk heeft ingegrepen mbt het geweld weet ik niet. Wellicht dat daar eerst een aangifte voor nodig is, wellicht dat de zaak nog loopt. Ik ken de details verder niet.
Ik neem toch aan dat we allebei hier hetzelfde lezen?
quote:
Zo benadrukt de politie dat zowel de automobilist als de vuilnisvrouw een rol bij het incident hebben gehad, en dat een aangifte daarom niet voor de hand lag.

Dat had ermee te maken dat de vuilnisvrouw zich ook beledigend zou hebben uitgelaten richting de automobilist. Volgens de politie heeft de vuilnisvrouw wel een klap gekregen,
Er wordt nu over en weer aangifte gedaan maar het was dus een akkefietje wat de politie daar afgehandeld dacht te hebben
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:35:08 #159
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218928755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Haha ik wilde jou inderdaad al benoemen. Het hoogste woord als ze zelf geweld gebruiken maar oh wat geilt Mubassie op de gedachte bij wat martelpraktijken als ze er slachtoffer van kunnen worden _O_ smakeloos stukje verdriet ben je ook he
Dat is wat te veel eer hoor _O_

Maar wie is "ze" in deze?
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:36:45 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_218928757
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:35 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat is wat te veel eer hoor _O_

Maar wie is "ze" in deze?
Kansenparels uiteraard
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:40:06 #161
pi_218928774
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welke kleur beken ik dan; ik keur geweld toch nergens goed? Ik krijg bij dit verhaal gewoon sterke huis-tuin-keuken verkeersruzie vibes. Tokkies gonna tok.
Ik zeg: "Feit blijft dus dat een vrouw is geslagen tijdens haar werk door iemand met een zekere afkomst." Jij zegt: "Ruzie gezocht, ruzie gevonden." Volgens mij noem ik dan een feit, en jij speculeert wat waarbij het klinkt alsof je beide partijen de schuld geeft, terwijl degene die geweld toepast simpelweg fout zit. Kan geen kwaad om dat te erkennen lijkt me.

Er staat wel een afschuwelijke spelfout in die post zie ik, die neem ik terug.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:40:28 #162
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218928781
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Kansenparels uiteraard
Kansenparels als in vieze asielzoekers, Fok-it?

Of gewoon ordinaire dieven?
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:41:40 #163
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218928791
Ik vind het wel een belangrijk detail of er een man was die de klap uitdeelde. Daar is nogal onduidelijkheid over
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:44:07 #164
pi_218928810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]
De overheid heeft een monopolie op geweld en opsluiting ed, dus dat we van hen andere dingen verwachten dan van de medeburger is op zich logisch.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:46:14 #165
319979 Fok-it
All is well
pi_218928830
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:40 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Kansenparels als in vieze asielzoekers, Fok-it?

Of gewoon ordinaire dieven?
Maakt niet bijzonder veel uit lijkt me als je geweld afkeurt. Tenzij je niet bijster veel waarde hecht aan consequent zijn natuurlijk
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:04:00 #166
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218928936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:46 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Maakt niet bijzonder veel uit lijkt me als je geweld afkeurt. Tenzij je niet bijster veel waarde hecht aan consequent zijn natuurlijk
Nee ok, ik was bang dat je onderbuik je al weer voor was.

Een softe aanpak werkt niet. Die fluwelen handschoentjes mogen wat mij betreft uit.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:43:25 #167
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_218929240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:21 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik neem toch aan dat we allebei hier hetzelfde lezen?
[..]
Er wordt nu over en weer aangifte gedaan maar het was dus een akkefietje wat de politie daar afgehandeld dacht te hebben
Aah ja dankje, was alweer gisteravond dat ik het artikel gelezen had, dus kon me ff niet meer alle details herinneren.

Maar op basis hiervan lijkt het erop dat er een aangifte nodig is, alvorens de politie in actie kan/mag/wil(?) komen. En blijkbaar dacht de politie dat er geen aangifte(s) zouden plaatsvinden omdat "beide partijen een rol gehad zouden hebben". Wat die rol precies is weet ik niet.
Krekker is de bom!
pi_218929254
Leuk zoiets, niemand weet wat er nou precies gebeurd is maar iedereen kan lekker eenvoudig een kant kiezen. En de politie doet er leuk aan mee. Top entertainment.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:55:33 #169
396550 Richestorags
pi_218929345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Er wordt zovaak geclaimd dat Nederland behoed moet worden voor islamisering, Islam de dominante religie gaat worden.

1 en 1 is hier toch wel heel duidelijk 2 hoor
Dat zegt alsnog niet dat men zegt dat de Sharia ingevoerd gaat worden. Islam gaat niet dé dominante religie worden maar wel steeds prominenter aanwezig zijn en onder jongeren zal het mogelijk wél de grootste religie worden. Dat is wel degelijk Islamisering.

Maar ik begrijp dat je alweer niet verder komt dan wat roepen en dat de uitspraak over dat de Sharia ingevoerd gaat worden dus gewoon een leugen is? Fijn, hebben we dat ook weer vastgesteld.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:04:51 #170
438527 MissButterflyy
pi_218929420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:45 schreef MoreDakka het volgende:
Leuk zoiets, niemand weet wat er nou precies gebeurd is maar iedereen kan lekker eenvoudig een kant kiezen. En de politie doet er leuk aan mee. Top entertainment.
Inderdaad.
pi_218929452
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
De overheid heeft een monopolie op geweld en opsluiting ed, dus dat we van hen andere dingen verwachten dan van de medeburger is op zich logisch.
De overheid gebruikt het geweldsmonopolie tegen de zwakkeren van de samenleving. Het is dus zaak om de neuzen allemaal naar dezelfde kant te krijgen, zodat ook de zwakkeren van de samenleving meer innerlijke rust krijgen.
pi_218929516
Tweede keer dat de politie Wilders voor schut zet en iemand slaan is gewoon mishandeling.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:19:49 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218929527
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ik zeg: "Feit blijft dus dat een vrouw is geslagen tijdens haar werk door iemand met een zekere afkomst." Jij zegt: "Ruzie gezocht, ruzie gevonden." Volgens mij noem ik dan een feit, en jij speculeert wat waarbij het klinkt alsof je beide partijen de schuld geeft, terwijl degene die geweld toepast simpelweg fout zit. Kan geen kwaad om dat te erkennen lijkt me.
Diegene die gewelddadig wordt zit sowieso fout, maar dat betekent niet dat de ander geen enkel aandeel heeft gehad in de escalatie. Vervolgens maakt Wilders er een spectaculair verhaal van met 20 betrokkenen om weer lekker te kunnen kankeren op Marokkanen.

Daar kan je ook genoeg op kankeren zonder halve waarheden gigantisch op te kloppen.

quote:
Er staat wel een afschuwelijke spelfout in die post zie ik, die neem ik terug.
Ik zag het maar wilde er je niet mee plagen.

SPOILER: Grapje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_218929531
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Diegene die gewelddadig wordt zit sowieso fout, maar dat betekent niet dat de ander geen enkel aandeel heeft gehad in de escalatie.
Is er een woord zoals de Godwin dat we kunnen gebruiken voor de maar-ze-droeg-wel-een-heel-kort-rokje drogreden?
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:25:07 #175
319979 Fok-it
All is well
pi_218929564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Maar ik begrijp dat je alweer niet verder komt dan wat roepen
Uiteraard.

Je bent nou eenmaal een extreemlinkse wegkijkende woke deugneus of je bent het niet

Was ik maar inhoudelijk zo sterk als al die PVV'ers die in al die topics door de maanden heen goed uiteen kunnen zetten hoe ze zijn tegengewerkt. Helaas zijn mij die verbale capaciteiten niet gegeven.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 19:26:26 #176
pi_218929574
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Diegene die gewelddadig wordt zit sowieso fout, maar dat betekent niet dat de ander geen enkel aandeel heeft gehad in de escalatie. Vervolgens maakt Wilders er een spectaculair verhaal van met 20 betrokkenen om weer lekker te kunnen kankeren op Marokkanen.

Daar kan je ook genoeg op kankeren zonder halve waarheden gigantisch op te kloppen.
Je had na de eerste 7 woorden mogen stoppen wat mij betreft :) De rest is niet zo relevant. Ook suggereerde je volgens mij dat de vrouw is geslagen is ruzie zocht terwijl je dat helemaal niet weet. Ik vind die post daarom misplaatst.

Dat Wilders de zaak heeft overdreven acht ik niet onwaarschijnlijk, maar laten we ook de politie niet blind geloven want ook die hebben baat bij een bepaalde berichtgeving.

quote:
[..]
Ik zag het maar wilde er je niet mee plagen.

SPOILER: Grapje
:P
pi_218929844
Politie heeft altijd gelijk en ze hebben gezworen om niet te liegen tijdens de eed.

Dus Wilders is de leugenaar maar dat wisten we al toch
pi_218929962
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:47 schreef EnzoItaliano het volgende:
Politie heeft altijd gelijk en ze hebben gezworen om niet te liegen tijdens de eed.

Dus Wilders is de leugenaar maar dat wisten we al toch
Wilders is wel iemand die de zwakkeren van de samenleving wil beschermen tegen de toenemende islamisering. Iedere zwakkere kan dus blij zijn met Geert Wilders.
pi_218930037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef torentje het volgende:

[..]
De islamisering van de wereld en dus ook Nederland valt toch niet te ontkennen?

Wilders fans en feiten is geen combi.
pi_218930087
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:04 schreef Servieskast het volgende:
Wilders fans en feiten is geen combi.
Toch is hij een soort van beschermheilige van de zwakkeren van de samenlevingen. Iedere zwakkere kan met hem blij zijn.
pi_218930227
Ik vind het topic nu wel erg vermakelijk worden.
pi_218930398
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:58 schreef torentje het volgende:

[..]
Wilders is wel iemand die de zwakkeren van de samenleving wil beschermen tegen de toenemende islamisering. Iedere zwakkere kan dus blij zijn met Geert Wilders.
WIlders komt van de VVD. De VVD is niet voor de zwakkeren kan ik je verzekeren.

pi_218930437
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Maar je geloof toch wel dat er een ruzie is geweest waarbij een klap is gegeven?
Ja, want de politie heeft het er over. Ik weet de rest niet, ik was er niet bij. Wilders ook niet. De politie weet kennelijk meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Toch is hij een soort van beschermheilige van de zwakkeren van de samenlevingen. Iedere zwakkere kan met hem blij zijn.
Dat is niet waar. Zijn paradepaardjes eigen risico en verlaging van huur zijn snel vergeten. Je stemt niet op pvv als je zwak bent, dan past de SP meer bij je. Je stemt op de pvv, omdat je asielzoekers weg wil en zo dom bent te geloven dat hij dat voor elkaar gaat krijgen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Ziedend
Ok.
pi_218930454
Ze hebben beiden gelijk. De politie en Wilders.
De vrouw heeft denk ik het verhaal enorm opgeblazen maar het is wel echt gebeurt. Ze zal wel een vette bek gehad hebben en de mocro zal geslagen hebben.
Dat verhaal heeft ze opgedikt naar Wilders gestuurd en hij heeft het ongechecked gebruikt in zijn optreden (dom wel)

De politie dempt het verhaal maar ontkent niet dat er geslagen is naar een vuilnisvrouw. En je moet dat ook niet bagatelliseren, dat doe je niet bij een gemeente ambtenaar ook niet als die een grote bek heeft.

Nou ja, einde van het verhaal het gaat nergens over : tokkie tegen mocrie
Vakman pur sang
pi_218930488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:29 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
WIlders komt van de VVD. De VVD is niet voor de zwakkeren kan ik je verzekeren.

[ link | afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:33 schreef Servieskast het volgende:
Dat is niet waar. Zijn paradepaardjes eigen risico en verlaging van huur zijn snel vergeten. Je stemt niet op pvv als je zwak bent, dan past de SP meer bij je. Je stemt op de pvv, omdat je asielzoekers weg wil en zo dom bent te geloven dat hij dat voor elkaar gaat krijgen.
Het is voor mij belangrijker dat de islamisering wordt gestopt. Want ik zie te weinig fysiek zwakkeren en teveel domme krachten(zowel groot als klein) hier in het land
pi_218930946
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Het is voor mij belangrijker dat de islamisering wordt gestopt. Want ik zie te weinig fysiek zwakkeren en teveel domme krachten(zowel groot als klein) hier in het land
Wat is Islamisering volgens jou?
pi_218931001
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Noem mij maar Henk dan, want voor mijn part hakken ze inderdaad zo'n grijpgraag handje af _O_
Precies, dus ik snap die angst niet. Beide extreemrechtse groepen willen hetzelfde. Ze geloven alleen in een ander sprookje (of niet)
pi_218931003
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Dat de zwakke broeders onder ons Nederlanders het prima vinden dat Nl islamitisch zou worden.
Vakman pur sang
pi_218931055
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 19:43 schreef Fok-it het volgende:

Timmermans en Jetten zijn medeverantwoordelijk voor de toegenomen onveiligheid voor vrouwen in dit land, en voor het tragische einde van (onder andere) #Lisa.
pi_218931091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef torentje het volgende:

[..]
[..]
Ik kan niets met mensen die geen feiten onderbouwen. Maar fijn dat je toegeeft dat je discrimineert.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:51 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Timmermans en Jetten zijn medeverantwoordelijk voor de toegenomen onveiligheid voor vrouwen in dit land, en voor het tragische einde van (onder andere) #Lisa.
Hoe hebben ze dat dan gedaan?
pi_218931126
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat de zwakke broeders onder ons Nederlanders het prima vinden dat Nl islamitisch zou worden.
quote:
Als je die 6% toepast op de totale bevolking van Nederland (~ 17,8 miljoen in 2025), kom je uit op ongeveer 1,07 miljoen mensen.
bullshit verhaal. er moet heel wat gebeuren dat Nederland Islamitische gaat worden. 94% is dat nog niet in nederland.

Sommige mensen zijn teveel geindoctrineerd door Wilders.
pi_218931165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:02 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
[..]
bullshit verhaal. er moet heel wat gebeuren dat Nederland Islamitische gaat worden. 94% is dat nog niet in nederland.

Sommige mensen zijn teveel geindoctrineerd door Wilders.
6% is al veel te veel.
Nu al overal moskeeën, Arafat sjaaltjes, hoofddoeken en pallie gekkies.
Vakman pur sang
pi_218931184
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:36 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Dat de zwakkeren van de samenleving buiten geloven helemaal niks meer mogen en niet uit het hoekje worden gehaald waar de klappen vallen.
pi_218931231
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
6% is al veel te veel.
En toch is 94procent van de nederlandse geen islamiet. Ik weet niet of jij deze snapt. 6 procent tegenover 94 procent. Ik denk dat we als op de 10 procent zitten dat we misschien 50 jaar verder zijn. Voor die 6 procent die we nu hebben is ongeveer 50 jaar gedaan.
pi_218931285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:16 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
En toch is 94procent van de nederlandse geen islamiet. Ik weet niet of jij deze snapt. 6 procent tegenover 94 procent. Ik denk dat we als op de 10 procent zitten dat we misschien 50 jaar verder zijn. Voor die 6 procent die we nu hebben is ongeveer 50 jaar gedaan.
Hij bedoelt misschien dat we die relatief kleine groep van 5- 6% moslims nu al niet aankunnen. Als een kleine Turkse trouwstoet begint te tuuteren in Rotterdam, ligt de halve stad al plat. Alom paniek, politie overbelast. Toch willen linkse mensen meer van dit soort figuren binnenhalen. Verstandige mensen zeggen dan ook terecht, nee liever niet.
pi_218931349
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:23 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Hij bedoelt misschien dat we die relatief kleine groep van 5- 6% moslims nu al niet aankunnen. Als een kleine Turkse trouwstoet begint te tuuteren in Rotterdam, ligt de halve stad al plat. Alom paniek, politie overbelast. Toch willen linkse mensen meer van dit soort figuren binnenhalen. Verstandige mensen zeggen dan ook terecht, nee liever niet.

Jezus.
pi_218931490
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:16 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Jij hebt geen verstand van statistiek.
Vakman pur sang
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:10:16 #198
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218931587
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:23 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Die (nu nog) kleine groep zorgt voor een hoop ellende.

En inderdaad er zijn bepaalde lui die er nog meer van willen. Als je dan vraagt waarom in godsnaam dan blijven antwoorden vaag of uit.

Islam draagt namelijk bizar weinig tot niets bij aan de westerse cultuur. Strookt ook niet lekker. Om over fatsoenlijk integreren nog maar te zwijgen.

Maar die oogkleppen gaan zoetjes aan bij steeds meer mensen af gelukkig.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 05:32:38 #199
396550 Richestorags
pi_218932111
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]

En inderdaad er zijn bepaalde lui die er nog meer van willen. Als je dan vraagt waarom in godsnaam dan blijven antwoorden vaag of uit.

Islam draagt namelijk bizar weinig tot niets bij aan de westerse cultuur. Strookt ook niet lekker. Om over fatsoenlijk integreren nog maar te zwijgen.

Islam draagt helemaal nergens aan iets bij.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 05:33:27 #200
396550 Richestorags
pi_218932113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:32 schreef Servieskast het volgende:

[..]

Jezus.
Kijk, je gebruikt ten minste de juiste figuur, niet Mo.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 06:12:44 #201
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218932148
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 05:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Kijk, je gebruikt ten minste de juiste figuur, niet Mo.
Dat is iemand die Nederland veracht dus is elk gesprek hierover nutteloos.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 21:05 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Verhongeren. Ook onschuldige kinderen die niet eens in leven waren toen er op Hamas gestemd werd. Misschien moeten ze NL om tips vragen, die heeft ook een bloedig verleden en wel ervaring.
Gezien het taalgebruik (die Nederland) iemand van buitenlandse komaf en iemand die zich totaal niet vereenzelfigd met de Nederlandse maatschappij (anders had er wel gestaan "wij hebben ook een bloedig verleden en wel ervaring"). Je vraagt je af waarom zo iemand hier blijft

[ Bericht 18% gewijzigd door the-eye op 04-10-2025 06:36:05 ]
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 07:19:34 #202
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218932257
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
6% is al veel te veel.
:D ik vind dit altijd de leukste. Dat enorm theatrale.
Dit, dus.
pi_218932768
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Waar draag jij aan bij in de Westerse cultuur? Wat is westerse cultuur eigenlijk? pannekoeken?
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:02:55 #204
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218932869
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:45 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Waar draag jij aan bij in de Westerse cultuur? Wat is westerse cultuur eigenlijk? pannekoeken?
Westerse cultuur is een cultuur zonder islam.

Ben je een grote fan?
pi_218932965
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:02 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Westerse cultuur is een cultuur zonder islam.

Ben je een grote fan?
Ik ben nergens fan van. Er bestaat geen westerse cultuur behalve wat schilderijen en appelmoes.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:25:33 #206
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218932978
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:23 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Ik ben nergens fan van. Er bestaat geen westerse cultuur behalve wat schilderijen en appelmoes.
Iets met normen en waarden.

Niet in spullen zoals appelmoes en schilderijen :')
pi_218932987
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Iets met normen en waarden.

Niet in spullen zoals appelmoes en schilderijen :')
Hitler en extreem rechtse nazies heeft niets met normen en waarden te maken. Het Christendom heeft nog altijd meer mensen vermoord dan welk geloof dan ook. En dan heb ik het niet eens over de pedofielen in de katholieke en christelijke kerk.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:33:46 #208
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218933022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Hitler en extreem rechtse nazies heeft niets met normen en waarden te maken. Het Christendom heeft nog altijd meer mensen vermoord dan welk geloof dan ook. En dan heb ik het niet eens over de pedofielen in de katholieke en christelijke kerk.

Ga beter wat anders doen.
We kunen ogetwijfeld uit ieder z' n geschiedenid drek opduiken maar een belangrijk punt is toch wel dat onze beschaving ervoor zorgt dat een Nazi regime valt en daders van misbruik worden aangepakt
Lijkt me toch een belangrijk verschil met een cultuur waarbij jodenhaat en kindermisbruik in het handboek verankerd zijn
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:37:54 #209
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218933035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]

Waarom blijven types zoals jij toch altijd in het verleden hangen?

Lijkt de Islam wel.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:00:13 #210
396550 Richestorags
pi_218933157
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:37 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Lijkt de Islam wel.
Omdat we verder zijn gegaan en de Islam is blijven hangen sinds 1200. Daarom moeten ze altijd kutte dingen uit het verleden aanhalen, omdat het contrast in het heden te pijnlijk is.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 11:26:40 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_218933265
Die doorzichtige projectie weer. Hoe de rechterkant continu refereert naar het verleden, die spruitjeslucht cultuur die verheerlijkt wordt. Maar heuj, de andere kant blijft in het verleden hangen hurhurhur
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:03:56 #212
396550 Richestorags
pi_218933632
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:
Die doorzichtige projectie weer. Hoe de rechterkant continu refereert naar het verleden, die spruitjeslucht cultuur die verheerlijkt wordt. Maar heuj, de andere kant blijft in het verleden hangen hurhurhur
"De rechterkant". Generaliseren kun je leren.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:09:54 #213
319979 Fok-it
All is well
pi_218933688
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt. Ook iets wat links alleen doet toch

Voorspelbaar en doorzichtig blijven posten boys _O_
pi_218933702
Weert Gilders :')

Dat mensen deze pannenkoek nog serieus nemen :')
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:13:00 #215
319979 Fok-it
All is well
pi_218933721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:03 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Of is `Lieden zoals jij' nou dusdanig anders dan `de rechterkant'? :)
pi_218933924
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jij hebt geen verstand van statistiek.
Jij wel zeker 😆
pi_218933938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 06:12 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dat is iemand die Nederland veracht dus is elk gesprek hierover nutteloos.
[..]
Gezien het taalgebruik (die Nederland) iemand van buitenlandse komaf en iemand die zich totaal niet vereenzelfigd met de Nederlandse maatschappij (anders had er wel gestaan "wij hebben ook een bloedig verleden en wel ervaring"). Je vraagt je af waarom zo iemand hier blijft
Omdat ik jullie tot last wil zijn en mijn uitkering gewoon gratis is.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:39:17 #218
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218933941
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kun jij 'm dan beantwoorden.

Wat brengt islam ons voor positiefs en waarom zou je voorstander zijn om er nog velen meer binnen te halen?
pi_218933948
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Wat brengt islam ons voor positiefs en waarom zou je voorstander zijn om er nog velen meer binnen te halen?
In ieder geval kruiden, goedkoper vlees en het wassen van je reet.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:41:47 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218933962
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 19:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Je had na de eerste 7 woorden mogen stoppen wat mij betreft :) De rest is niet zo relevant. Ook suggereerde je volgens mij dat de vrouw is geslagen is ruzie zocht terwijl je dat helemaal niet weet. Ik vind die post daarom misplaatst.

Dat Wilders de zaak heeft overdreven acht ik niet onwaarschijnlijk, maar laten we ook de politie niet blind geloven want ook die hebben baat bij een bepaalde berichtgeving.
[..]
:P
De eerste 7 woorden waren genoeg voor het incident zelf: beginnen met slaan = je bent af. De rest van de woordjes is voor Wilders die een slinger geeft aan een halve waarheid zodat 'ie weer z'n stokpaardje kan bestijgen.
Huilen dan.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:42:21 #221
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218933968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Stoere praat voor een kindje
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:42:26 #222
396550 Richestorags
pi_218933969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Of is `Lieden zoals jij' nou dusdanig anders dan `de rechterkant'? :)
Het gaat hier om jou. Lieden zoals jij is heel anders dan een heel politiek spectrum ja.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:43:10 #223
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218933973
quote:

[..]
Tja ..... dat is een bepaalde mindset
Ik vind zelf dat wanneer je, je geluk moet halen uit het tot last zijn van anderen , je altijd zo afhankelijk blijft
SPOILER
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:44:00 #224
396550 Richestorags
pi_218933977
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:40 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Het wassen van je reet is geen Islamitische traditie. Dat bestond al ver voor de Islam en ook in niet-Islamitische landen zoals India, Japan, Filipijnen en Thailand.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:44:55 #225
396550 Richestorags
pi_218933983
quote:

[..]
Jij moet haast wel een trol zijn.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:46:33 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218933994
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:37 schreef Mubassie het volgende:

Ok Mu zwarte-piet-is-zwart- :( - en-blijft-zwart- :( bassie.
Huilen dan.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:51:01 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_218934014
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]

Wat mij persoonlijk betreft brengt de Islam mij niet bijzonder veel positiefs. Ook niet bijzonder veel negatiefs overigens, wat niet betekent dat ik de problemen ontken, gewoon dat ik zelf prive nog nooit een negatieve aanvaring heb gehad.

Hetzelfde geldt overigens ook voor het christendom of het jodendom. Je kan 1 religie niet uitsluiten in een maatschappij en andere religies niet. Ook als die ene religie statistisch gezien voor meer problemen zorgt. En nee, het is geen sekte zoals sommige inmiddels beweren. Alleen omdat het ene delict je persoonlijk net wat teveel wordt maakt een kwart van de wereldbevolking niet sektarisch. Nog steeds praktiseert het overgrote deel hun religie, dus ook de Islam, gewoon op een vredige manier. Hoeveel incidenten je ook ziet in het nieuws, dat is namelijk ook statistiek.

En ik heb al gezegd, weet niet meer in welk topic, dat ik een strenger asielbeleid prima vindt. Maar ik wil een realistisch asielbeleid, en daarin levert de PVV niet. En een Bontenbal bv staat niet voor alle grenzen open, die heeft ook al vaker gesproken over een strengere Europese asielwetgeving die er aan zit te komen. Maar dat is het probleem. Volgens een deel van de bevolking denkt alleen de PVV aan migratie, omdat ze het hardst schreeuwen. Zo werkt het niet. Ze hebben de afgelopen jaren vooral laten zien dat ze een monopolie hebben op niet voeren van beleid.

Nou, en gezien ik fatsoenlijk antwoord heb gegeven. Misschien kan jij dan ook de eerste zijn die fatzoenlijk kan beargumenteren waarom de PVV de afgelopen 2 jaar is tegengewerkt.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 12:52:58 #228
319979 Fok-it
All is well
pi_218934027
Laatste bezoek aan de barbier was maar 18,50 overigens. Als ik dan even wat positiefs moet noemen :)
pi_218934083
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Laatste bezoek aan de barbier was maar 18,50 overigens. Als ik dan even wat positiefs moet noemen :)
Mijn Turkse kapper was laatst dan weer 150 euro. ;(

Wel beter dan de Nederlandse natuurlijk.
pi_218934085
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het wassen van je reet is geen Islamitische traditie. Dat bestond al ver voor de Islam en ook in niet-Islamitische landen zoals India, Japan, Filipijnen en Thailand.
En toch loop jij nog met een ongewassen reet.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:05:05 #231
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218934091
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ok Mu zwarte-piet-is-zwart- :( - en-blijft-zwart- :( bassie.
Wat mij betreft wel ja.
Maar wat een kinderachtige post mevrouwtje.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:06:11 #232
503714 SebbeSwensje
pi_218934094
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Turkse kapper hier is ¤18,- en het is er altijd stervensdruk.
Appears.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:10:09 #233
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218934102
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wat mij persoonlijk betreft brengt de Islam mij niet bijzonder veel positiefs. Ook niet bijzonder veel negatiefs overigens, wat niet betekent dat ik de problemen ontken, gewoon dat ik zelf prive nog nooit een negatieve aanvaring heb gehad.

Hetzelfde geldt overigens ook voor het christendom of het jodendom. Je kan 1 religie niet uitsluiten in een maatschappij en andere religies niet. Ook als die ene religie statistisch gezien voor meer problemen zorgt. En nee, het is geen sekte zoals sommige inmiddels beweren. Alleen omdat het ene delict je persoonlijk net wat teveel wordt maakt een kwart van de wereldbevolking niet sektarisch. Nog steeds praktiseert het overgrote deel hun religie, dus ook de Islam, gewoon op een vredige manier. Hoeveel incidenten je ook ziet in het nieuws, dat is namelijk ook statistiek.

En ik heb al gezegd, weet niet meer in welk topic, dat ik een strenger asielbeleid prima vindt. Maar ik wil een realistisch asielbeleid, en daarin levert de PVV niet. En een Bontenbal bv staat niet voor alle grenzen open, die heeft ook al vaker gesproken over een strengere Europese asielwetgeving die er aan zit te komen. Maar dat is het probleem. Volgens een deel van de bevolking denkt alleen de PVV aan migratie, omdat ze het hardst schreeuwen. Zo werkt het niet. Ze hebben de afgelopen jaren vooral laten zien dat ze een monopolie hebben op niet voeren van beleid.

Nou, en gezien ik fatsoenlijk antwoord heb gegeven. Misschien kan jij dan ook de eerste zijn die fatzoenlijk kan beargumenteren waarom de PVV de afgelopen 2 jaar is tegengewerkt.
^O^

Dat kan ik niet beargumenteren want dat is niet zo. Ik heb dat ook nooit beweerd voor zover ik me kan herinneren. De PVV heeft niet geleverd en hopelijk gaan ze dat nu wel doen als ze de kans krijgen.

Buiten dat peins ik er zelfs niet eens over om op de PVV te stemmen. Geen idee waar dat vandaan komt.

Islam, dat is wat mij tegen het zere been is.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:17:05 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_218934122
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:10 schreef Mubassie het volgende:

[..]
^O^

Dat kan ik niet beargumenteren want dat is niet zo. Ik heb dat ook nooit beweerd voor zover ik me kan herinneren. De PVV heeft niet geleverd en hopelijk gaan ze dat nu wel doen als ze de kans krijgen.

Buiten dat peins ik er zelfs niet eens over om op de PVV te stemmen. Geen idee waar dat vandaan komt.

Islam, dat is wat mij tegen het zere been is.
Ik zeg ook niet dat jij dat beweert, of dat je PVV gaat stemmen. Al kan ik niet ontkennen dat ik dat wel aan nam met je postgedrag, maargoed, genoeg users die waarschijnlijk denken van mij dat ik PVDA-GL stem en elke dag havermelk drink.

Het gaat er vooral om dat dit wel het vaste riedeltje begint te worden voor een hoop mensen. Links de antichrist, links de tegenwerker, links de booslim knuffelaar en links die geen reet geeft om dode Lisa. Zolang links structureel als vijand van het volk wordt gezien zonder dat ze überhaupt de kans krijgen, omdat +- 30 zetels aan stemmers de voorkeur geven aan een partij die niet levert maar in ieder geval nog roept dat ze wat willen doen, zal er niks gaan veranderen. Helemaal niks.
pi_218934125
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:40 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Dat is toch nooit goedkoper als men dat met veel zwakkere (m(br)oeders) moet betalen?
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:26:35 #236
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218934167
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat beweert, of dat je PVV gaat stemmen. Al kan ik niet ontkennen dat ik dat wel aan nam met je postgedrag, maargoed, genoeg users die waarschijnlijk denken van mij dat ik PVDA-GL stem en elke dag havermelk drink.

Het gaat er vooral om dat dit wel het vaste riedeltje begint te worden voor een hoop mensen. Links de antichrist, links de tegenwerker, links de booslim knuffelaar en links die geen reet geeft om dode Lisa. Zolang links structureel als vijand van het volk wordt gezien zonder dat ze überhaupt de kans krijgen, omdat +- 30 zetels aan stemmers de voorkeur geven aan een partij die niet levert maar in ieder geval nog roept dat ze wat willen doen, zal er niks gaan veranderen. Helemaal niks.
Daarom zijn er héél veel stemmen op de PVV niet gegrond maar puur uit protest om migratie te stoppen.

Is dat slim? Nee, maar ergens begrijpelijk. Een stem op links haalt dan niet uit.

En een flinke rem al dan niet een complete stop op migratie is momenteel het belangrijkste punt voor de meeste stemmers.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:33:03 #237
319979 Fok-it
All is well
pi_218934207
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:26 schreef Mubassie het volgende:

[..]
En een flinke rem al dan niet een complete stop op migratie is momenteel het belangrijkste punt voor de meeste stemmers.
En tenzij CDA of PVDA-GL straks de grootste wordt, krijg je dus weer 2 jaar lang hetzelfde liedje, waarin het vertrouwen in de politiek nog lager gaat worden, als dat al mogelijk is. En waar Wilders weer 2 jaar lang de mogelijkheid heeft door middel van hard schreeuwen en polariseren op X zijn achterban te vergroten en de aversie tegen links nog verder te doen escaleren.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:37:09 #238
319979 Fok-it
All is well
pi_218934225
Maar dat heeft kennelijk de voorkeur.

Net als dat in Amerika op dit moment mensen liever de voorkeur geven aan een pathologische leugenaar die een kleedkamer met minderjarige naakte meiden inloopt en ze complimenteert en plein public, die aangeeft dat hij zijn dochter zou doen als hij niet haar vader was geweest en die tegen een 10-jarig kind zegt dat hij haar over 10 jaar zou daten. En dan moeten de Epstein files nog uitkomen. Allemaal koek en ei maar die lib dems, die zijn pas echt het kwaad.

Zo totaal ignorant wordt er in Nederland ook steeds meer naar links gekeken. Waarbij Wilders gelukkig nog maar een schim is van Trump
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:44:00 #239
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218934262
Helemaal met je eens hoor.

De kloof wordt alsmaar groter en het lukt al tijden niemand om een mooie middenweg in te slaan.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:49:06 #240
319979 Fok-it
All is well
pi_218934281
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:44 schreef Mubassie het volgende:
Helemaal met je eens hoor.

De kloof wordt alsmaar groter en het lukt al tijden niemand om een mooie middenweg in te slaan.
Denk dat Bontenbal op dit moment wel de enige is die een geschikte minister-president kan zijn, ook nog wel met wat mankementen, maar wel nuchter, verliest zich niet teveel in schreeuwen en persoonlijk geneuzel. Dat zijn partij wat christelijke meningen er op na houdt waar ik me niet in kan vinden moet je dan maar voor lief nemen

Want Timmermans doet het ook niet voor me, vind hem wel meer een verbinder dan een verdeler dan Wilders maar hij is veel te veel met laatstgenoemde bezig en minder met de linkse politiek weer te stabiliseren waar hij juist de ideale man voor zou moeten zijn. Jetten vind ik wel gegroeid ten opzichte van zijn begintijd maar is strategisch niet slim om op te stemmen
pi_218934374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Denk dat Bontenbal op dit moment wel de enige is die een geschikte minister-president kan zijn, ook nog wel met wat mankementen, maar wel nuchter, verliest zich niet teveel in schreeuwen en persoonlijk geneuzel. Dat zijn partij wat christelijke meningen er op na houdt waar ik me niet in kan vinden moet je dan maar voor lief nemen

Want Timmermans doet het ook niet voor me, vind hem wel meer een verbinder dan een verdeler dan Wilders maar hij is veel te veel met laatstgenoemde bezig en minder met de linkse politiek weer te stabiliseren waar hij juist de ideale man voor zou moeten zijn. Jetten vind ik wel gegroeid ten opzichte van zijn begintijd maar is strategisch niet slim om op te stemmen
Evenals Timmermans zie ik Bontenbal ook niets doen voor de zwakkeren van de samenlevingen. Beide leiders zijn dus met geheel andere zaken bezig.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 13:59:19 #242
319979 Fok-it
All is well
pi_218934415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Evenals Timmermans zie ik Bontenbal ook niets doen voor de zwakkeren van de samenlevingen. Beide leiders zijn dus met geheel andere zaken bezig.
Wie zie je dat wel doen dan? Wilders? Als je kijkt naar moties stemt PVV voornamelijk gelijkwaardig aan de VVD. Dus daar hoef je het echt niet van te hebben hoor
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:05:53 #243
pi_218934538
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 12:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De eerste 7 woorden waren genoeg voor het incident zelf: beginnen met slaan = je bent af. De rest van de woordjes is voor Wilders die een slinger geeft aan een halve waarheid zodat 'ie weer z'n stokpaardje kan bestijgen.
Misschien had je daarmee moeten beginnen dan, in plaats van met "Ruzie gezocht, ruzie gevonden." Ik lees daarin "eigen schuld dikke bult" en niet "beginnen met slaan = je bent af".

Maar oké, fijn dat dit is dan is opgehelderd ^O^
pi_218934577
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Wie zie je dat wel doen dan? Wilders? Als je kijkt naar moties stemt PVV voornamelijk gelijkwaardig aan de VVD. Dus daar hoef je het echt niet van te hebben hoor
Wilders wil echter dat de islamisering van Nederland wordt gestopt, zodat de zwakkeren van de Nederlandse samenleving meer vrijheid en lucht krijgen. Dat is dus een behoorlijk pluspunt voor de PVV?
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:18:27 #245
319979 Fok-it
All is well
pi_218934618
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 14:14 schreef torentje het volgende:

[..]
Wilders wil echter dat de islamisering van Nederland wordt gestopt, zodat de zwakkeren van de Nederlandse samenleving meer vrijheid en lucht krijgen. Dat is dus een behoorlijk pluspunt voor de PVV?
Ik denk dat elke partij er naar streeft dat Nederland geen Islamitisch land wordt, de ene partij ziet dit echter meer als toekomstbeeld dan een ander. Maargoed. Even los van een mogelijke Islamisering, en de PVV die dit wilt stoppen.

Hoe en waarin zouden zwakkeren vervolgens meer vrijheid en lucht krijgen?
pi_218934733
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 14:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ik denk dat elke partij er naar streeft dat Nederland geen Islamitisch land wordt, de ene partij ziet dit echter meer als toekomstbeeld dan een ander. Maargoed. Even los van een mogelijke Islamisering, en de PVV die dit wilt stoppen.

Hoe en waarin zouden zwakkeren vervolgens meer vrijheid en lucht krijgen?
De zwakkeren van de Nederlandse samenleving zouden dan minder gestoord worden door die zoekende krachtigere gelovige mannen.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:40:57 #247
319979 Fok-it
All is well
pi_218934751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 14:38 schreef torentje het volgende:

[..]
De zwakkeren van de Nederlandse samenleving zouden dan minder gestoord worden door die zoekende krachtigere gelovige mannen.
Zoekend naar wat? En islamisering betreft geen vrouwen?
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:56:17 #248
396550 Richestorags
pi_218934837
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:03 schreef Servieskast het volgende:

[..]
En toch loop jij nog met een ongewassen reet.
Nee, ik heb een bidet thuis. Kan je nu stoppen met praten uit je reet?
pi_218935321
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 14:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee, ik heb een bidet thuis. Kan je nu stoppen met praten uit je reet?
Als jij dat ook doet.
pi_218935324
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 14:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zoekend naar wat? En islamisering betreft geen vrouwen?
Wat die hier zoeken, dat moet je die gelovige krachtige mannen vragen, in ieder geval het is verdacht dat zij ongestoord bij de zwakkeren van de Nederlandse samenleving kunnen en mogen zoeken.
pi_218936113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat die hier zoeken, dat moet je die gelovige krachtige mannen vragen, in ieder geval het is verdacht dat zij ongestoord bij de zwakkeren van de Nederlandse samenleving kunnen en mogen zoeken.
Ze zijn idd wel krachtig, mannelijker, doen niet aan 50/50. Misschien is dat de reden dat zoveel blonde hertjes zich laten bezwangeren.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:01:28 #252
319979 Fok-it
All is well
pi_218936930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef torentje het volgende:

[..]
Het is jouw gebrek aan kennis van de Nederlandse taal waardoor jij niet weet wat er bedoeld wordt met zoekende krachtigere mannen.
Jij kunt dus beter een debatforum zoeken met de taal waarin jij wel thuis bent.
Nou geef eens een definitie, dan leer ik nog eens wat.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:05:20 #253
503714 SebbeSwensje
pi_218936968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ze zijn idd wel krachtig, mannelijker, doen niet aan 50/50. Misschien is dat de reden dat zoveel blonde hertjes zich laten bezwangeren.
Komt ook, omdat ik die blonde hertjes links laat liggen. Heb helemaal niets met blondjes, ook niet als ze als buitenkansje worden gepresenteerd. Ze moeten het dan echt van karakter hebben.
Appears.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:44:48 #254
441440 aquawoman
Bitch please
pi_218937413
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 13:26 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Daarom zijn er héél veel stemmen op de PVV niet gegrond maar puur uit protest om migratie te stoppen.

Is dat slim? Nee, maar ergens begrijpelijk. Een stem op links haalt dan niet uit.

Een stem op de PVV is ook op dit gebied een verloren stem. Als de PVV plannen blijft presenteren die niet vooraf getoetst worden aan de wet of aan budgetten, blijven de dingen die ze roepen puur voor de bühne en helemaal niet uitvoerbaar.

Ik snap niet dat de mensen die zo gefocust zijn op immigratie niet inzien dat je meer op dat gebied voor elkaar krijgt als je op zoek gaat naar haalbare, onderbouwde en financieel haalbare oplossingen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_218937431
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Nou geef eens een definitie, dan leer ik nog eens wat.
Weet jij niet wat zoekende is? Weet jij niet wat het verschil is tussen krachtig en zwak? en weet jij niet wat er met mannen bedoeld wordt? Met mannen wordt bedoeld ieder wezen met een lid.

Nogmaals, als jij dat allemaal niet weet of ziet, dan kun jij beter een debatforum zoeken waarin geschreven wordt in een taal waarin jij wel thuis bent. Dan is een Nederlandstalig forum namelijk niets voor jou, want dan hoef jij geen goed.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:49:12 #256
319979 Fok-it
All is well
pi_218937440
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef torentje het volgende:

[..]
want dan hoef jij geen goed.
Nee precies, dan hoef ik geen goed
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 23:02:12 #257
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218939417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:44 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Een stem op de PVV is ook op dit gebied een verloren stem. Als de PVV plannen blijft presenteren die niet vooraf getoetst worden aan de wet of aan budgetten, blijven de dingen die ze roepen puur voor de bühne en helemaal niet uitvoerbaar.

Ik snap niet dat de mensen die zo gefocust zijn op immigratie niet inzien dat je meer op dat gebied voor elkaar krijgt als je op zoek gaat naar haalbare, onderbouwde en financieel haalbare oplossingen.
Ik snap het, maar denk tevens dat geen enkele partij spijkers met koppen gaat slaan.
pi_218944179
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Komt ook, omdat ik die blonde hertjes links laat liggen. Heb helemaal niets met blondjes, ook niet als ze als buitenkansje worden gepresenteerd. Ze moeten het dan echt van karakter hebben.
Gelukkig heb ik net mijn haar donker geverfd.
  zondag 5 oktober 2025 @ 16:12:24 #259
503714 SebbeSwensje
pi_218945407
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 14:56 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Gelukkig heb ik net mijn haar donker geverfd.
Mogelijk een bedrieger.
Appears.
pi_218946214
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 16:12 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Mogelijk een bedrieger.
Wie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')