Ok Mu zwarte-piet-is-zwart-quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:37 schreef Mubassie het volgende:
Waarom blijven types zoals jij toch altijd in het verleden hangen?
Wat mij persoonlijk betreft brengt de Islam mij niet bijzonder veel positiefs. Ook niet bijzonder veel negatiefs overigens, wat niet betekent dat ik de problemen ontken, gewoon dat ik zelf prive nog nooit een negatieve aanvaring heb gehad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Misschien kun jij 'm dan beantwoorden.
Wat brengt islam ons voor positiefs en waarom zou je voorstander zijn om er nog velen meer binnen te halen?
Mijn Turkse kapper was laatst dan weer 150 euro.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Laatste bezoek aan de barbier was maar 18,50 overigens. Als ik dan even wat positiefs moet noemen
En toch loop jij nog met een ongewassen reet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het wassen van je reet is geen Islamitische traditie. Dat bestond al ver voor de Islam en ook in niet-Islamitische landen zoals India, Japan, Filipijnen en Thailand.
Wat mij betreft wel ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok Mu zwarte-piet-is-zwart-- en-blijft-zwart-
bassie.
Turkse kapper hier is ¤18,- en het is er altijd stervensdruk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:52 schreef Fok-it het volgende:
Laatste bezoek aan de barbier was maar 18,50 overigens. Als ik dan even wat positiefs moet noemen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat mij persoonlijk betreft brengt de Islam mij niet bijzonder veel positiefs. Ook niet bijzonder veel negatiefs overigens, wat niet betekent dat ik de problemen ontken, gewoon dat ik zelf prive nog nooit een negatieve aanvaring heb gehad.
Hetzelfde geldt overigens ook voor het christendom of het jodendom. Je kan 1 religie niet uitsluiten in een maatschappij en andere religies niet. Ook als die ene religie statistisch gezien voor meer problemen zorgt. En nee, het is geen sekte zoals sommige inmiddels beweren. Alleen omdat het ene delict je persoonlijk net wat teveel wordt maakt een kwart van de wereldbevolking niet sektarisch. Nog steeds praktiseert het overgrote deel hun religie, dus ook de Islam, gewoon op een vredige manier. Hoeveel incidenten je ook ziet in het nieuws, dat is namelijk ook statistiek.
En ik heb al gezegd, weet niet meer in welk topic, dat ik een strenger asielbeleid prima vindt. Maar ik wil een realistisch asielbeleid, en daarin levert de PVV niet. En een Bontenbal bv staat niet voor alle grenzen open, die heeft ook al vaker gesproken over een strengere Europese asielwetgeving die er aan zit te komen. Maar dat is het probleem. Volgens een deel van de bevolking denkt alleen de PVV aan migratie, omdat ze het hardst schreeuwen. Zo werkt het niet. Ze hebben de afgelopen jaren vooral laten zien dat ze een monopolie hebben op niet voeren van beleid.
Nou, en gezien ik fatsoenlijk antwoord heb gegeven. Misschien kan jij dan ook de eerste zijn die fatzoenlijk kan beargumenteren waarom de PVV de afgelopen 2 jaar is tegengewerkt.
Ik zeg ook niet dat jij dat beweert, of dat je PVV gaat stemmen. Al kan ik niet ontkennen dat ik dat wel aan nam met je postgedrag, maargoed, genoeg users die waarschijnlijk denken van mij dat ik PVDA-GL stem en elke dag havermelk drink.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:10 schreef Mubassie het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik niet beargumenteren want dat is niet zo. Ik heb dat ook nooit beweerd voor zover ik me kan herinneren. De PVV heeft niet geleverd en hopelijk gaan ze dat nu wel doen als ze de kans krijgen.
Buiten dat peins ik er zelfs niet eens over om op de PVV te stemmen. Geen idee waar dat vandaan komt.
Islam, dat is wat mij tegen het zere been is.
Dat is toch nooit goedkoper als men dat met veel zwakkere (m(br)oeders) moet betalen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In ieder geval kruiden, goedkoper vlees en het wassen van je reet.
Daarom zijn er héél veel stemmen op de PVV niet gegrond maar puur uit protest om migratie te stoppen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij dat beweert, of dat je PVV gaat stemmen. Al kan ik niet ontkennen dat ik dat wel aan nam met je postgedrag, maargoed, genoeg users die waarschijnlijk denken van mij dat ik PVDA-GL stem en elke dag havermelk drink.
Het gaat er vooral om dat dit wel het vaste riedeltje begint te worden voor een hoop mensen. Links de antichrist, links de tegenwerker, links de booslim knuffelaar en links die geen reet geeft om dode Lisa. Zolang links structureel als vijand van het volk wordt gezien zonder dat ze überhaupt de kans krijgen, omdat +- 30 zetels aan stemmers de voorkeur geven aan een partij die niet levert maar in ieder geval nog roept dat ze wat willen doen, zal er niks gaan veranderen. Helemaal niks.
En tenzij CDA of PVDA-GL straks de grootste wordt, krijg je dus weer 2 jaar lang hetzelfde liedje, waarin het vertrouwen in de politiek nog lager gaat worden, als dat al mogelijk is. En waar Wilders weer 2 jaar lang de mogelijkheid heeft door middel van hard schreeuwen en polariseren op X zijn achterban te vergroten en de aversie tegen links nog verder te doen escaleren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
En een flinke rem al dan niet een complete stop op migratie is momenteel het belangrijkste punt voor de meeste stemmers.
Denk dat Bontenbal op dit moment wel de enige is die een geschikte minister-president kan zijn, ook nog wel met wat mankementen, maar wel nuchter, verliest zich niet teveel in schreeuwen en persoonlijk geneuzel. Dat zijn partij wat christelijke meningen er op na houdt waar ik me niet in kan vinden moet je dan maar voor lief nemenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:44 schreef Mubassie het volgende:
Helemaal met je eens hoor.
De kloof wordt alsmaar groter en het lukt al tijden niemand om een mooie middenweg in te slaan.
Evenals Timmermans zie ik Bontenbal ook niets doen voor de zwakkeren van de samenlevingen. Beide leiders zijn dus met geheel andere zaken bezig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat Bontenbal op dit moment wel de enige is die een geschikte minister-president kan zijn, ook nog wel met wat mankementen, maar wel nuchter, verliest zich niet teveel in schreeuwen en persoonlijk geneuzel. Dat zijn partij wat christelijke meningen er op na houdt waar ik me niet in kan vinden moet je dan maar voor lief nemen
Want Timmermans doet het ook niet voor me, vind hem wel meer een verbinder dan een verdeler dan Wilders maar hij is veel te veel met laatstgenoemde bezig en minder met de linkse politiek weer te stabiliseren waar hij juist de ideale man voor zou moeten zijn. Jetten vind ik wel gegroeid ten opzichte van zijn begintijd maar is strategisch niet slim om op te stemmen
Wie zie je dat wel doen dan? Wilders? Als je kijkt naar moties stemt PVV voornamelijk gelijkwaardig aan de VVD. Dus daar hoef je het echt niet van te hebben hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Evenals Timmermans zie ik Bontenbal ook niets doen voor de zwakkeren van de samenlevingen. Beide leiders zijn dus met geheel andere zaken bezig.
Misschien had je daarmee moeten beginnen dan, in plaats van met "Ruzie gezocht, ruzie gevonden." Ik lees daarin "eigen schuld dikke bult" en niet "beginnen met slaan = je bent af".quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De eerste 7 woorden waren genoeg voor het incident zelf: beginnen met slaan = je bent af. De rest van de woordjes is voor Wilders die een slinger geeft aan een halve waarheid zodat 'ie weer z'n stokpaardje kan bestijgen.
Wilders wil echter dat de islamisering van Nederland wordt gestopt, zodat de zwakkeren van de Nederlandse samenleving meer vrijheid en lucht krijgen. Dat is dus een behoorlijk pluspunt voor de PVV?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zie je dat wel doen dan? Wilders? Als je kijkt naar moties stemt PVV voornamelijk gelijkwaardig aan de VVD. Dus daar hoef je het echt niet van te hebben hoor
Ik denk dat elke partij er naar streeft dat Nederland geen Islamitisch land wordt, de ene partij ziet dit echter meer als toekomstbeeld dan een ander. Maargoed. Even los van een mogelijke Islamisering, en de PVV die dit wilt stoppen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Wilders wil echter dat de islamisering van Nederland wordt gestopt, zodat de zwakkeren van de Nederlandse samenleving meer vrijheid en lucht krijgen. Dat is dus een behoorlijk pluspunt voor de PVV?
De zwakkeren van de Nederlandse samenleving zouden dan minder gestoord worden door die zoekende krachtigere gelovige mannen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat elke partij er naar streeft dat Nederland geen Islamitisch land wordt, de ene partij ziet dit echter meer als toekomstbeeld dan een ander. Maargoed. Even los van een mogelijke Islamisering, en de PVV die dit wilt stoppen.
Hoe en waarin zouden zwakkeren vervolgens meer vrijheid en lucht krijgen?
Zoekend naar wat? En islamisering betreft geen vrouwen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:38 schreef torentje het volgende:
[..]
De zwakkeren van de Nederlandse samenleving zouden dan minder gestoord worden door die zoekende krachtigere gelovige mannen.
Nee, ik heb een bidet thuis. Kan je nu stoppen met praten uit je reet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:03 schreef Servieskast het volgende:
[..]
En toch loop jij nog met een ongewassen reet.
Als jij dat ook doet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, ik heb een bidet thuis. Kan je nu stoppen met praten uit je reet?
Wat die hier zoeken, dat moet je die gelovige krachtige mannen vragen, in ieder geval het is verdacht dat zij ongestoord bij de zwakkeren van de Nederlandse samenleving kunnen en mogen zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoekend naar wat? En islamisering betreft geen vrouwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |