Dat is iemand die Nederland veracht dus is elk gesprek hierover nutteloos.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 05:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kijk, je gebruikt ten minste de juiste figuur, niet Mo.
Gezien het taalgebruik (die Nederland) iemand van buitenlandse komaf en iemand die zich totaal niet vereenzelfigd met de Nederlandse maatschappij (anders had er wel gestaan "wij hebben ook een bloedig verleden en wel ervaring"). Je vraagt je af waarom zo iemand hier blijftquote:Op maandag 28 juli 2025 21:05 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Verhongeren. Ook onschuldige kinderen die niet eens in leven waren toen er op Hamas gestemd werd. Misschien moeten ze NL om tips vragen, die heeft ook een bloedig verleden en wel ervaring.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
6% is al veel te veel.
Nu al overal moskeeën, Arafat sjaaltjes, hoofddoeken en pallie gekkies.
Waar draag jij aan bij in de Westerse cultuur? Wat is westerse cultuur eigenlijk? pannekoeken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Die (nu nog) kleine groep zorgt voor een hoop ellende.
En inderdaad er zijn bepaalde lui die er nog meer van willen. Als je dan vraagt waarom in godsnaam dan blijven antwoorden vaag of uit.
Islam draagt namelijk bizar weinig tot niets bij aan de westerse cultuur. Strookt ook niet lekker. Om over fatsoenlijk integreren nog maar te zwijgen.
Maar die oogkleppen gaan zoetjes aan bij steeds meer mensen af gelukkig.
Westerse cultuur is een cultuur zonder islam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:45 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
Waar draag jij aan bij in de Westerse cultuur? Wat is westerse cultuur eigenlijk? pannekoeken?
Ik ben nergens fan van. Er bestaat geen westerse cultuur behalve wat schilderijen en appelmoes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:02 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Westerse cultuur is een cultuur zonder islam.
Ben je een grote fan?
Iets met normen en waarden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:23 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
Ik ben nergens fan van. Er bestaat geen westerse cultuur behalve wat schilderijen en appelmoes.
Hitler en extreem rechtse nazies heeft niets met normen en waarden te maken. Het Christendom heeft nog altijd meer mensen vermoord dan welk geloof dan ook. En dan heb ik het niet eens over de pedofielen in de katholieke en christelijke kerk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Iets met normen en waarden.
Niet in spullen zoals appelmoes en schilderijen
We kunen ogetwijfeld uit ieder z' n geschiedenid drek opduiken maar een belangrijk punt is toch wel dat onze beschaving ervoor zorgt dat een Nazi regime valt en daders van misbruik worden aangepaktquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
Hitler en extreem rechtse nazies heeft niets met normen en waarden te maken. Het Christendom heeft nog altijd meer mensen vermoord dan welk geloof dan ook. En dan heb ik het niet eens over de pedofielen in de katholieke en christelijke kerk.
Ga beter wat anders doen.
Waarom blijven types zoals jij toch altijd in het verleden hangen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:27 schreef EnzoItaliano het volgende:
[..]
Hitler en extreem rechtse nazies heeft niets met normen en waarden te maken. Het Christendom heeft nog altijd meer mensen vermoord dan welk geloof dan ook. En dan heb ik het niet eens over de pedofielen in de katholieke en christelijke kerk.
Omdat we verder zijn gegaan en de Islam is blijven hangen sinds 1200. Daarom moeten ze altijd kutte dingen uit het verleden aanhalen, omdat het contrast in het heden te pijnlijk is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:37 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waarom blijven types zoals jij toch altijd in het verleden hangen?
Lijkt de Islam wel.
"De rechterkant". Generaliseren kun je leren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:
Die doorzichtige projectie weer. Hoe de rechterkant continu refereert naar het verleden, die spruitjeslucht cultuur die verheerlijkt wordt. Maar heuj, de andere kant blijft in het verleden hangen hurhurhur
Klopt. Ook iets wat links alleen doet tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"De rechterkant". Generaliseren kun je leren.
Of is `Lieden zoals jij' nou dusdanig anders dan `de rechterkant'?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"De rechterkant". Generaliseren kun je leren.
Jij wel zeker 😆quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van statistiek.
Omdat ik jullie tot last wil zijn en mijn uitkering gewoon gratis is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 06:12 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is iemand die Nederland veracht dus is elk gesprek hierover nutteloos.
[..]
Gezien het taalgebruik (die Nederland) iemand van buitenlandse komaf en iemand die zich totaal niet vereenzelfigd met de Nederlandse maatschappij (anders had er wel gestaan "wij hebben ook een bloedig verleden en wel ervaring"). Je vraagt je af waarom zo iemand hier blijft
Misschien kun jij 'm dan beantwoorden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:26 schreef Fok-it het volgende:
Die doorzichtige projectie weer. Hoe de rechterkant continu refereert naar het verleden, die spruitjeslucht cultuur die verheerlijkt wordt. Maar heuj, de andere kant blijft in het verleden hangen hurhurhur
In ieder geval kruiden, goedkoper vlees en het wassen van je reet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Misschien kun jij 'm dan beantwoorden.
Wat brengt islam ons voor positiefs en waarom zou je voorstander zijn om er nog velen meer binnen te halen?
De eerste 7 woorden waren genoeg voor het incident zelf: beginnen met slaan = je bent af. De rest van de woordjes is voor Wilders die een slinger geeft aan een halve waarheid zodat 'ie weer z'n stokpaardje kan bestijgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:26 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je had na de eerste 7 woorden mogen stoppen wat mij betreftDe rest is niet zo relevant. Ook suggereerde je volgens mij dat de vrouw is geslagen is ruzie zocht terwijl je dat helemaal niet weet. Ik vind die post daarom misplaatst.
Dat Wilders de zaak heeft overdreven acht ik niet onwaarschijnlijk, maar laten we ook de politie niet blind geloven want ook die hebben baat bij een bepaalde berichtgeving.
[..]
Stoere praat voor een kindjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Omdat ik jullie tot last wil zijn en mijn uitkering gewoon gratis is.
Het gaat hier om jou. Lieden zoals jij is heel anders dan een heel politiek spectrum ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of is `Lieden zoals jij' nou dusdanig anders dan `de rechterkant'?
Tja ..... dat is een bepaalde mindsetquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wassen van je reet is geen Islamitische traditie. Dat bestond al ver voor de Islam en ook in niet-Islamitische landen zoals India, Japan, Filipijnen en Thailand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:40 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In ieder geval kruiden, goedkoper vlees en het wassen van je reet.
Jij moet haast wel een trol zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |